De A1 van 2007/2008
- thaumaturgy
- thaumaturgy
Daley speelde goed. Vooral zijn passing was erg sterk. Voor de rest niet zoveel bijzonders. De cv duo was wel redelijk. Evenals de keeper. De backs vond ik weer een stuk minder. De aanval kon niet veel potten breken( hun verdediging was ook een stuk groter en sterker).
Mr. Pickle's funtime abortion clinics: we'll bring out the kid in ya!
-
- AT Toto winner 15/16
- Daily Blind
Neef, geloof ik.brigade zuid schreef:Psv heeft met 1-0 van Chelsea gewonnen door een goal van Hasselbaink, is dat een zoon van 'de' hasselbaink.
Boca Juniors-Internazionale is een aantrekkelijke pot. Osvaldo Gaitan maakt tot nu toe een goede indruk met z'n fantastische trap.
Hij heeft wel een goed inzicht.Thomas schreef:Ik vind Daley wel aardig traag overkomen op de eerste meters.
Verder vond ik Ajax dus (opnieuw) erg teleurstellend. Technisch matig (zwakke passing) en fantasieloos. Arsenal viel ook niet mee. Ik heb niet het idee dat die Engelse ploeg, met al die buitenlandse spelers, beter is dan pakweg de A1 van FC Twente/Heracles.
Het stinkt aan alle kanten!
- Daily Blind
Thomas even serieus.. het niveau van deze wedstrijd ligt heel erg laag. Spelers worden niet onder druk gezet, krijgen de tijd om de bal 100 keer hoog te houden voor dat ze een pass kunnen geven. De doelpunten zijn allemaal cadeautjes.Thomas schreef:Neef, geloof ik.brigade zuid schreef:Psv heeft met 1-0 van Chelsea gewonnen door een goal van Hasselbaink, is dat een zoon van 'de' hasselbaink.
Boca Juniors-Internazionale is een aantrekkelijke pot. Osvaldo Gaitan maakt tot nu toe een goede indruk met z'n fantastische trap.
Een jeugd WK, een jeugd EK en bij Lecce. Slechte opmerkingThomas schreef:Dit is zo ongeveer het niveau waar jouw held Pelle het heeft laten zien hoor.
Ik leid er niet al teveel vanaf, maar die jongen maakt een goede indruk en Bocas technische superieuriteit is niet te ontkennen. De buitenspelval van Inter is overigens een lacher te noemen.
Maar die Gaitan is idd een genot om naar te kijken!
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Geld voor (bijna) iedereen niet gewoon dat het oordeel volledig is gebaseerd op zijn optreden op het jeugd wk in Nederland? Ik zou tenminste niet weten hoe je die jongen regelmatig zou hebben kunnen volgen de laatste jaren.Thomas schreef:Begaafde spits hoor, maar het is wel heel karig gesteld met z'n rendement. Verder heb ik hem ook maar een wedstrijd of vijf in actie gezien.
@ Rishi: Daar ben ik maar vanuit gegaan ja, aangezien hij niet of nauwelijks voor Lecce heeft gespeeld.
Op dat wk vond ik hem overigens ook een prima indruk maken. Vraag me alleen wel een beetje af waarom hij in de tussentijd kennelijk niet zoveel progressie heeft geboekt.
Nil volentibus arduum
Schet speelt bij feyenoordJöhnk schreef:Duidelijk de beste. Verder niets bijzonders te zien. Vooral Schet en die Turkse jongen voorin vond ik slecht.Bertje schreef:Nog lichtpuntjes? Hoe deed Daley het?
Arsenal stelde nog veel minder voor. Zeker van die Havard Nogiets had ik meer verwacht.

Die Turkse jongen?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!