Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
Mano

Bericht door Mano » do jul 26, 2007 11:06 am

Daniel_vT schreef:
Mano schreef:mamamia wat blijft het stil....
geen nieuws, geen geruchten, NADA NOPPES NIETS

we gaan het toch niet met deze groep doen, he???
:eusa_naughty.gif:

:eusa_pray.gif:
Weer iemand, Rommedahl en Urzaiz kwamen ook uit de lucht vallen, evenals het bod op Babel en (dus ook de interesse) dat we al drie keer geboden hadden op Suarez of zelf maar interesse hadden waren geen geruchten over geweest de laatste weken. Waarom zou dat nu opeens anders zijn?
Okay,
druk me verkeerd uit....
ik wil resultaten, ik ben niet tevreden over deze groep en wil aankopen zien! het duurt me allemaal te lang....

Suarez....kan nog misgaan
Delgado, schijnbaar onzin
Prieto, afwachten (daar zit me probleem heb geen geduld meer)
Engelaar (nee ajb niet!)
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jul 26, 2007 11:07 am

Ga lekker op vakantie ofzo.

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » do jul 26, 2007 11:10 am

Misschien moet Mano zijn naam veranderen in Manisch-depressief. :666.gif:
Ik ben

Nihad

Bericht door Nihad » do jul 26, 2007 11:26 am

Als mensen alleen maar aankopen willen zien, moeten ze lekker supporter van PSV worden. Die kopen elk seizoen een bataljon aan spelers.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

gaizka

Bericht door gaizka » do jul 26, 2007 12:21 pm

Clausules doen Hossam twijfelen over Blues

26/7/2007 12:49

Birmingham City dreigt het Egyptische Tottenham Hotspur-duo Ahmed Hossam en Hossam Ghaly mis te lopen.

Tottenham Hotspur heeft zich al kunnen vinden in de afkoopsom die Birmingham City wil neerleggen voor Hossam. Ook Ghaly was hard op weg White Hart Lane te verruilen voor St. Andrew's.

Maar de onderhandelingen met de spelers hebben onverwachte obstakels opgeleverd. 'Ik heb sommige clausules in het contract resoluut afgewezen', zegt Hossam op FilGoal.com. 'De situatie van Ghaly is hetzelfde. Zijn onderhandelingen zijn vanwege dezelfde redenen ook afgebroken.'

Hossam weigert uit de doeken te doen om welke clausules het gaat. De aanvaller spreekt wél tegen dat er sprake is van een financieel dispuut. 'Ik weet niet wat er nu gaat gebeuren, maar ik ga niet naar Birmingham als deze voorwaarden niet worden veranderd', aldus Mido. 'Anders wacht ik op een andere aanbieding of blijf ik bij The Spurs.
Misschien een kans voor Ajax om beide binnen te halen? Met name Ghaly lijkt me bruikbaar, volgens mij kan hij prima Davids vervangen!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » do jul 26, 2007 12:36 pm

Mooie voetballer, die Ghaly. Maar hij verzaakt veel en laat z'n man nog vaker lopen dan Lothar.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jul 26, 2007 12:41 pm

Bovendien hebben we niet nog een dommekracht nodig.

gaizka

Bericht door gaizka » do jul 26, 2007 2:03 pm

Bertje schreef:Bovendien hebben we niet nog een dommekracht nodig.
Op een driemansmiddenveld met Sneijder zijn 2 van dat soort jongens, balafpakkers met loopvermogen, noodzakelijk om Sneijder optimaal te laten renderen.

Mano

Bericht door Mano » do jul 26, 2007 2:04 pm

:drecul.gif: al drie seizoenen worden 'key' aankopen niet gedaan en slaan we overal de plank mis.
(vorige seizoen een paar goeie aankopen, ik hoopte die lijn door te zetten en dus weer een stapje sterker te worden...maar nee)
en nu weer een bagger-elftal, mag ik zeiken om verbeteringen...???

en van dit aankoopbeleid wordt ik ook manisch-depressief, dat klopt.

maar we zullen het wel zien halvewege het seizoen...
Niet gaan lopen janken als het bagger is, he??
Ik zal ook een kerel wezen en erkennen als ik helemaal mis zit.
@ nihad: enne, hoevaak is psv de laatste jaren kampioen geworden?????

maar met dit team gaan we het niet redden! feit!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Daniel

Bericht door Daniel » do jul 26, 2007 2:50 pm

So? Jij roept dat er geen geruchten zijn, dat zegt helemaal niets. Van de geruchten die er waren is er nog geen een uitgekomen. Dus ik ga er gewoon maar eerder van uit dat alles goed stil wordt gehouden i.p.v dat er niets gebeurt..

Mano

Bericht door Mano » do jul 26, 2007 2:52 pm

okay...okay...okay...
ik geef het toe, ik word ongeduldig!!!
wil resultaat! :excited.gif:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jul 26, 2007 3:22 pm

gaizka schreef:
Bertje schreef:Bovendien hebben we niet nog een dommekracht nodig.
Op een driemansmiddenveld met Sneijder zijn 2 van dat soort jongens, balafpakkers met loopvermogen, noodzakelijk om Sneijder optimaal te laten renderen.
Volgens mij heeft Sneijder twee controlerende spelers nodig, maar dat hoeven niet allebei aanjagers te zijn. Er mag heus ook een speler tussen zitten die de ploeg wat kan aansturen. Helemaal aangezien wij zo'n speler nu eigenlijk niet hebben.

Daniel

Bericht door Daniel » zo jul 29, 2007 1:04 pm

http://www.telesport.nl/voetbal/1948990 ... Colin.html
www.telegraaf.nl schreef:Ajax strikt Colin
door onze Telesportredactie

FALKIRK - Ajax legt Jurgen Colin (26) deze week definitief vast. Na een proefperiode van drie weken oordeelde trainer Henk ten Cate positief over het optreden van de verdediger. Colin kreeg van zijn huidige werkgever Norwich City tot 31 juli de tijd om een andere club te vinden. Hoewel hij een aarzelende start kende bij Ajax en pas gisteren in en tegen Falkirk (2-1) voor het eerst een voldoende haalde, ziet Ten Cate hem als bruikbaar alternatief voor de rechterflank en het centrum. Prettige bijkomstigheid voor de Amsterdammers is dat Colin vrijwel niets kost. Hij zal een contract voor een jaar tekenen, met een optie voor nog eens twee seizoenen.

Zelf was de voormalige speler van PSV uiterst reëel. "Of de stage gelukt is? Ik ben met name in het begin te zenuwachtig geweest, vroeg me steeds af of ik het wel goed deed. Ik heb ook iets te veel op zeker gespeeld. De trainer wilde dat ik meer initiatief toonde."

Ten Cate vond Colin de enige speler die tegen de Schotse middenmoter een goede indruk maakte. "Ik weet dat hij nog beter kan. Maar voor de wedstrijd had ik Jurgen al gezegd dat ik tevreden over hem ben. Misschien dat de spanning daardoor grotendeels wegviel. Hij doet verdedigend geen gekke dingen en dat is wat ik zoek: iemand zonder frivoliteiten."
Wat een domme titel, ik kan nergens uit het verhaal opmaken dat Colin daadwerkelijk al gestrikt is en dat de Telegraaf er alleen maar vanuit gaat aangezien Ten Cate tevreden over hem was en ''serieus'' over het contracteren nadenkt. Maar kom op, hij zoekt een verdediger die geen gekke dingen doet verdedigend. Iemand zonder frivoliteiten. Daar zijn toch wel betere verdedigers voor te vinden kunnen zijn? Jezus. Wielaert doet ook geen gekke dingen, maar die ga je toch ook niet kopen? Kom op zeg, wat een zwak argument.

999

Bericht door 999 » zo jul 29, 2007 1:09 pm

Uitslag poll: "Geen contract voor Jürgen Colin"

Een duidelijke meerderheid van de poll-stemmers van de vorige poll op Ajax Netwerk heeft zich uitgesproken tégen de komst van Jürgen Colin naar Ajax. 85,7% van degenen die op de poll hebben gestemd waarin gevraagd is of Ajax Jürgen Colin wel of geen contract aan zou moeten bieden stemde negatief.

BRON: Ajax Netwerk Poll
Blij met de punten ...

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo jul 29, 2007 4:41 pm

Ik las zojuist op ANN dat op de radio is geweest dat Groningen 9 miljoen vraagt voor Suarez. Ik zou zeggen in geen 9 miljoen jaar!

Maar goed, onderhandelen ...... 5 - 6 miljoen is een mooie prijs en anders naar je alternatieven.

999

Bericht door 999 » zo jul 29, 2007 4:50 pm

Vraag me af waar Groningen die prijs op baseert, oja, net wat de gek er voor geeft ... zelfs 5 á 6 Miljoen is veel geld voor deze speler uit de sub-top.Als je dan toch 9 Miljoen gaat uitgeven dan toch niet voor dit soort speler ..
Blij met de punten ...

Daniel

Bericht door Daniel » zo jul 29, 2007 9:49 pm

Voetske schreef:Vraag me af waar Groningen die prijs op baseert, oja, net wat de gek er voor geeft ... zelfs 5 á 6 Miljoen is veel geld voor deze speler uit de sub-top.Als je dan toch 9 Miljoen gaat uitgeven dan toch niet voor dit soort speler ..
Waar ze het op baseren? Op de Babel miljoenen..

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jul 30, 2007 4:36 pm

Elmander dichtbij overgang naar Ajax'

Ajax heeft volgens de Zweedse krant Expressen belangstelling in de Zweedse aanvaller Johan Elmander van het Franse Toulouse FC. Ajax wil na het vertrek van diverse aanvallers die plaatsen opvullen met 3 aanvallers, waarvan er al 2 binnen zijn(Urzaíz en Rommedahl). Eerder werd Elmander al begeerd door Juventus, Tottenham Hotspurs en FC Barcelona, maar nu lijkt toch Ajax hem aan te trekken.

Elmander liet weten open te staan voor een vertrek naar Ajax. De Zweed kwam eerder uit voor Holmalunds IF, Orgryte IS, Feyenoord, Djurgardens IF, Brondby IF en momenteel Toulouse. Afgelopen seizoen scoorde Elmander 11 maal in 32 competitieduels.

Elmander kost de Amsterdammers volgens de Zweedse media rond de 7 miljoen euro.

Gepikt van ANN :confused.gif: :rules.gif:

Ps. Tegen Ajax was hij in de VCL wel dreigend. Heeft toch wel een behoorlijke statistiek (bij feyenooit vond ik het niks).

1997 Holmalunds IF 5 0
1998 Holmalunds IF 19 5
1999 Örgryte IS 18 2
2000 Örgryte IS 9 1 Zweden
2000/01 Feyenoord 16 2 Eredivisie
2001/02 Feyenoord 22 1 Eredivisie
2002 Djurgårdens IF 8 5 Zweden
2002/03 Feyenoord 1 0 Eredivisie
2003 Djurgårdens IF 11 7 Zweden
2003/04 NAC Breda 31 7 Eredivisie
2004/05 Brøndby IF 27 9 Denemarken
2005/06 Brøndby IF 31 13 Denemarken
2006/07 Toulouse 32 11 Frankrijk
Totaal 230 63

LucaS

Bericht door LucaS » ma jul 30, 2007 4:43 pm

:sad.gif:
I think I lost my fucking headache

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » ma jul 30, 2007 4:43 pm

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma jul 30, 2007 4:44 pm

Mano

Bericht door Mano » ma jul 30, 2007 6:02 pm

:crazy.gif: elmander?????

:eusa_pray.gif: ik hoop echt op een tropische verrassing en geen bewezen ellende

Toppie

Bericht door Toppie » ma jul 30, 2007 6:44 pm

Mano schreef::crazy.gif: elmander?????

:eusa_pray.gif: ik hoop echt op een tropische verrassing en geen bewezen ellende
http://ajax.punt.nl/?id=383483&r=1

Zeg het maar ??

rush2112

Bericht door rush2112 » ma jul 30, 2007 6:51 pm

Heeft iemand een lijstje met wie HtC allemaal gewerkt heeft in Nederland?
Wie waren de spitsen destijds bij Nac en Vitesse?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » ma jul 30, 2007 6:52 pm

rush2112 schreef:Heeft iemand een lijstje met wie HtC allemaal gewerkt heeft in Nederland?
Wie waren de spitsen destijds bij Nac en Vitesse?
Was Louis Laros toen nog actief? :drecul.gif:

Gesloten