De discussie 2006-2007
- Henk de Gier
- Contacteer:
-
- AT Toto winner 15/16
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Cluijffert
-
- AT Toto winner 15/16
Mijn achterban eist dat ik na het verrassende succes van vorig seizoen opnieuw in de top 10 eindig. De harde kern denkt zelfs dat we wel eventjes Europees Toto-en zullen halen. Is tegelijkertijd de charme van deze club. Maar het is eigenlijk krankzinnig wanneer je kijkt naar het budget aan voetbalkijktijd dat ik heb te besteden. Zeker in vergelijking met de concurrentie die dagelijks Studio Sport oid kan volgen. Daarbij ben ik deze zomer wederom mijn beste hersencellen kwijtgeraakt. Tijd om te op te bouwen wordt je bijna niet meer gegund.
Het koffiedik zal me al met al weer gunstig gezind moeten zijn. Verder wordt het hard werken; geen onnodige punten laten liggen door te laat insturen, niet teveel verrassingen invullen, clubsentimenten links laten liggen en op z'n tijd naar boven durven kijken. Als ik in het linkerrijtje eindig dan denk ik persoonlijk dat ik het niet slecht heb gedaan.
Het koffiedik zal me al met al weer gunstig gezind moeten zijn. Verder wordt het hard werken; geen onnodige punten laten liggen door te laat insturen, niet teveel verrassingen invullen, clubsentimenten links laten liggen en op z'n tijd naar boven durven kijken. Als ik in het linkerrijtje eindig dan denk ik persoonlijk dat ik het niet slecht heb gedaan.
Onder de fans van FC Thomas heerst voorzichtig optimisme. Men weet dat er veel talent rondloopt, maar twijfelt of dat genoeg is voor Europees Toto of zelfs een titel. Grootste zorg bij de supporters is dat de club misschien wel té professioneel ingesteld is. Overal wordt over nagedacht en aan alles wordt geanaliseerd, maar er gaat nog te weinig spontaan en op gevoel.
Ook voor FC Thomas geldt dat de club dit seizoen geen onnodige punten willen laten liggen. De club heeft echter wel aangegeven AFC Ajax door dik en dun te steunen. Het zal elk puntaftrek vanwege deze steun dan ook zonder moeite accepteren en is geenszins van plan in beroep te gaan.
Wij wensen alle supporters van FC Thomas een mooi Toto-seizoen toe. Aruba laat je horen!!!! :blub: :ajaxscarf: :tifoajax: :afca: :hupajax: :applaus:
Ook voor FC Thomas geldt dat de club dit seizoen geen onnodige punten willen laten liggen. De club heeft echter wel aangegeven AFC Ajax door dik en dun te steunen. Het zal elk puntaftrek vanwege deze steun dan ook zonder moeite accepteren en is geenszins van plan in beroep te gaan.
Wij wensen alle supporters van FC Thomas een mooi Toto-seizoen toe. Aruba laat je horen!!!! :blub: :ajaxscarf: :tifoajax: :afca: :hupajax: :applaus:
Laatst gewijzigd door FlaFlu op za aug 19, 2006 9:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
HCE Toto competitie begint weer met een dissonant. Hoelang moeten goedwillende AT-ers nog opdraaien voor de kosten die worden veroorzaakt door dit soort wangedrag? :nooo:
Overval Fc Thomas-supporters op Dubbel-honk
LOS ANGELES - Zo'n 100 tot 150 Thomas-supporters hebben vrijdagnacht huisgehouden in en om het supportershome van Dubbel.
De Thomas-fans gingen de Dubbel-supporters in het honk in het Doubles Centre met knuppels te lijf. Daarbij raakten vijf LA-ers gewond.
De vijf zijn behandeld door de GGD. Een van hen heeft een steekwond opgelopen. Hoe ernstig hun verwondingen zijn, wist de politie vannacht nog niet.
De overval gebeurde nog geen 36 uur voor de beladen confrontatie van de voetbalelftallen van Thomas en Dubbel. De groep vertrok na de confrontatie. Sommige omstanders zeggen naar de binnenstad van Los Angeles, anderen stellen dat zij met auto's de stad zijn uitgevlucht.
De politie grendelde het Doubles Centre af en was in de rest van de stad extra paraat in verband met het vroegtijdige bezoek van de Thomas-aanhangers.
Zo'n tien tot twaalf Dubbel-fans waren in het honk aanwezig toen op de late vrijdagavond plots een grote groep Thomas-hooligans de ruiten van het supportershonk ingooide. Daarna werd een rookbom in het honk gegooid. Ook zouden er brandende fakkels naar binnen zijn gegooid. Dat kon de politie vrijdagnacht echter niet bevestigen.
Het honk bevindt zich in het stadion. Hoe de Arubaanse relschoppers zich de toegang tot de voetbaltempel hebben weten te verschaffen, is vooralsnog een raadsel.
De politie noteerde na het vertrek van de Arubanen kentekens van auto's uit onder meer Oranjestad. In de buurt van Victorville werd rond de klok van middernacht een auto aangehouden met daarin vijf supporters. De mannen zijn naar Los Angeles afgevoerd met een arrestantenwagen.
Agenten sloten de omgeving van het stadion af in verband met onderzoek. In de omgeving verzamelden zich steeds meer Dubbel-supporters die uit waren op revanche. Rond half een waren er zeker honderdtwintig woedende aanhangers van de blauwgelen in het Doubles Centre. Die lichtten elkaar via mobiele telefoons in.
www.ad.nl
Dubbel schreef:HCE Toto competitie begint weer met een dissonant. Hoelang moeten goedwillende AT-ers nog opdraaien voor de kosten die worden veroorzaakt door dit soort wangedrag? :nooo:
Overval Fc Thomas-supporters op Dubbel-honk
'Supporters moeten harder worden'
FC Thomas betreurt de acties die haar supporters afgelopen nacht hebben ondernomen. De club neemt haast om zich te distantiëren van de halfslachtige en beschamende aanval op het supportershome van FC Dubbel.
Voorzitter Thomas heeft bij de persconferentie van vanochtend de supporters van zijn club verzocht om zichzelf eens goed in de spiegel te bekijken en zich af te vragen of men wel hard genoeg is om de 'klusjes' uit te voeren die de club van hen verlangt.
'De club accepteert dit soort halve maatregelen van haar supporters niet meer. Volgende keer moet het beter. Als ik zeg de vlam erin, dan bedoel ik ook dat de vlam erin moet. In mijn tijd gingen dit soort dingen allemaal via de automatische piloot. Tegenwoordig moet je die wannabe-hooligans alles uitleggen. Bah, soms doe ik het het liefst zelf.'
Woordvoerder Raymon van de HCE Toto organisatie zegt de gememoreerde uitspraken van Thomas te zullen onderzoeken. 'Als hij dit echt letterlijk zo heeft gezegd dan kan het bijna niet anders dan dat de Fc Thomas het seizoen zal moeten beginnen met een fors aantal punten in mindering'. Het is niet de eerste keer dat Thomas in het nieuws komt wegens wangedrag van zijn Arubaanse achterban. Op het eiland zelf is wegens een drie dagen durend strandfestijn niemand bereikbaar voor commentaar.'Supporters moeten harder worden'
FC Thomas betreurt de acties die haar supporters afgelopen nacht hebben ondernomen. De club neemt haast om zich te distantiëren van de halfslachtige en beschamende aanval op het supportershome van FC Dubbel.
Voorzitter Thomas heeft bij de persconferentie van vanochtend de supporters van zijn club verzocht om zichzelf eens goed in de spiegel te bekijken en zich af te vragen of men wel hard genoeg is om de 'klusjes' uit te voeren die de club van hen verlangt.
'De club accepteert dit soort halve maatregelen van haar supporters niet meer. Volgende keer moet het beter. Als ik zeg de vlam erin, dan bedoel ik ook dat de vlam erin moet. In mijn tijd gingen dit soort dingen allemaal via de automatische piloot. Tegenwoordig moet je die wannabe-hooligans alles uitleggen. Bah, soms doe ik het het liefst zelf.'
FC Thomas wil onderzoek naar Peter
Volgens het AD heeft een woordvoerder van FC Thomas vanochtend laten weten dat de club een onafhankelijk orgaan wilt aanstellen om een onderzoek te starten naar FC Peter.
FC Peter kwam tijdens het WK al in opspraak vanwege een vermeend fraude schandaal. Volgens de woordvoerder van FC Thomas zijn er nu meerdere clubs uit de Toto-divisie die Peter er van verdenken ook in de huidige competitie uit te zijn op het verkrijgen van onverdiende punten via omkoping van de organisatie.
Aangezien de organisatie (de KNJB) potentiëel zelf bij het omkopingsschandaal betrokken is, wil FC Thomas advocaat Weekend Cees aanstellen als leider van het onderzoek richting FC Peter.
Advocaat WkCdWn in opspraak
Volgens 'De Standaard' riskeert WkCdWn(in de onderwereld beter bekend als 'Weekend Cees' - red.) twee jaar cel. Op vrijdag 26/1 was WkCdWn prominent aanwezig als advocaat van Thomas toen deze probeerde de Raad van Bestuur van de KNJB bij te wonen. Thomas had wat "vriendjes" meegebracht om sterker te staan tegenover de actievoerende Dubbel-fans. Tevergeefs. Met de Dubbel-fans waren we met 150, Thomas had slechts 20 getrouwen kunnen optrommelen.
Onder die Blokkers was WkCdWn. Hieronder kun je het artikel uit 'De Standaard' lezen:
ANTWERPEN -- Het openbaar ministerie heeft vandaag voor de Antwerpse correctionele rechtbank twee jaar gevangenisstraf, waarvan driekwart met uitstel, gevorderd tegen het Arubaans Blok-raadslid WkCdWn (31).
Het raadslid staat terecht op beschuldiging van diefstal met geweld en braak, vernielingen, slagen, inbreuk op de wet tegen de rassenhaat, bedreiging en smaad. De verdediging pleit de vrijspraak.
Het oudste dossier dateert van 25 november 1997. Toen zou WkCdWn tijdens het bezoek van een delegatie van het Front Arubaine uit het Franse Vitrolles aan Antwerpen een politiefotograaf het ziekenhuis hebben ingeslagen.
Op 22 december 1998 kreeg WkCdWn het aan de stok met twee buurttoezichters in de Sterlingerstraat, nadat migranten tegen zijn auto waren gereden en vluchtmisdrijf hadden gepleegd. Toen de allochtone buurttoezichters, niet voldoende snel reageerden op zijn vraag om de politie te verwittigen, volgden er beledigingen.
Tenslotte wordt WkCdWn ervan beschuldigd te hebben ingebroken in een huurpand aan de De Costerstraat waar hij de achterstallige huur wou innen. Volgens de aanklacht brak hij binnen via een kantelraam en mishandelde hij de bewoonster. Voorts zou hij een videotoestel en een enveloppe met 25.000 frank hebben ontvreemd.
De verdediging pleit over de hele lijn de vrijspraak. WkCdWn zelf verklaarde dat er geen enkel bewijs tegen hem bestaat.
De rechtbank zal over een maand uitspraak doen.
FC Thomas ziet af van (her-)aanstelling 'Weekend Cees'
Oranjestad, Aruba- De rechtbank moet nog uitspraak doen over het wel of niet schuldig zijn van WkCdWn, maar FC Thomas heeft haar oordeel al geveld. De club heeft vanwege de randverschijnselen aangegeven niet in zee te gaan met de beruchte advocaat.
"Vanwege de afgelopen jaren onder regeringspartij MEP hebben Arubanen de mindere kant van corruptie gezien en is er een grote hekel ontstaan richting fraude. Omdat wij bij FC Thomas ons imago en onze naam hoog willen houden bij de supporters beëindigen wij per direct de onderhandelingen (de hoge tarieve van de heer Cees waren schrikwekkend en gaven al reden tot twijfel) met WkCdWn. Wij wensen ook in de toekomst niets meer met deze delinquent te maken te hebben."
Het openbaar ministerie heeft gisteren voor de Antwerpse correctionele rechtbank twee jaar gevangenisstraf, waarvan driekwart met uitstel, gevorderd tegen het nu dus voormalig Arubaans Blok-raadslid WkCdWn (31).
De verdediging pleit over de hele lijn de vrijspraak. WkCdWn zelf verklaarde dat er geen enkel bewijs tegen hem bestaat.
De rechtbank zal over een maand uitspraak doen.
Diario
Voorzitter Thomas van het Arubaanse Fc Thomas is in grote verlegenheid gebracht nu de rechtbank blijkt te beschikken over opgenomen telefoongesprekken over diens oud-huisadvocaat WkCdWn.
Mogelijk zal Thomas nav deze uitspraken opnieuw door de rechtbank worden gehoord.Thomas schreef:"Mooi zo, ben ik blij om. Die vent is een gigantische debiel. Heeft hier ooit nog eens zonder enige reden een rechter aangevallen, gaat helemaal uit z'n dak qua drank en uitgaan, huurt hele clubs af voor z'n pauperige privé feestjes, kan voor z'n miljoenencontract niet eens van de alcohol aflbijven, wordt dan ook nog eens dronken aangehouden in z'n auto (in Amerika! Dumbass) en is te arrogant voor woorden."