Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di apr 01, 2008 3:13 pm

Jöhnk schreef:
Saeijs (Roda) en Dingsdag (Heerenveen) in beeld bij Ajax Tell-a-Friend print nieuwsartikel

--------------------------------------------------------------------------------
Datum: 1-apr-2008 14:56

De zoektocht naar een opvolger van John Heitinga, die Ajax volgend seizoen zal verlaten, heeft momenteel de hoogste prioriteit bij de Amsterdamse club. In eerste instantie oriënteert Ajax zich op de eredivisie, omdat de nieuwe verdediger makkelijk inpasbaar moet zijn. Ter tafel zijn al de namen van Jan-Paul Saeijs (Roda JC, op de foto in duel met PSV'er Ibrahim Afellay) en Michael Dingsdag (SC Heerenveen) gekomen. Technisch directeur Martin van Geel houdt het op de term ‘voorbarig’ als beide namen hem worden voorgelegd. (BV)

Sportweek

1 April?
When does the hurting stop! :00001595.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di apr 01, 2008 6:20 pm

Dit zal wel een 1 april grap zijn toch zeker? :eusa_pray.gif:

Jesse

Bericht door Jesse » di apr 01, 2008 6:24 pm

Broertje van Saeijs is een vriend van mij, die heeft bevestigd dat het geen grap is. Wel is het zo dat Saeijs zelf nog niks heeft gehoord en dat hij denkt dat het gewoon een touwtje tussen verschillende geruchten is. Ajax zoekt naar een centrale verdediger in Nederland, Dingsdag is tactisch sterk, maar Saeijs heeft weer een goede mentaliteit, zoiets. Ik zou me er niet al te druk over maken.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di apr 01, 2008 6:43 pm

Hoe weet hij nou dat het geen grap is als ze niets hebben gehoord?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS

Bericht door LucaS » di apr 01, 2008 6:49 pm

Precies, hij heeft nog niets gehoord maar het broertje kan bevestigen dat het geen grap is. Je maakt het steeds onduijdelijker, Jesse, je bent echt een beetje van slag van GV
I think I lost my fucking headache

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di apr 01, 2008 7:00 pm

Maak het nou niet erger!

Ik zie vast iets over het hoofd. :yes.gif:

En met niemand anders!

Starring

Bericht door Starring » di apr 01, 2008 7:19 pm

Zolang Martin van Geel TD is verbaas ik me niet meer over de gedropte namen als Saeijs en Dingsdag. Ik heb het al eerder gezegd, die man 'moet' zo gauw mogelijk de Arena uitgejaagd worden. Uit zichzelf stapt ie niet op.

Hij ziet zelf niet in, dat hij het niet ziet...
AFCA!

Jesse

Bericht door Jesse » di apr 01, 2008 7:32 pm

Bertje schreef:Hoe weet hij nou dat het geen grap is als ze niets hebben gehoord?
Goed punt, ik zal het even navragen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Jesse

Bericht door Jesse » di apr 01, 2008 7:32 pm

LucaS schreef:Jesse, je bent echt een beetje van slag van GV
Wat is GV? En ik ben er vooral met m'n hoofd niet bij door die verdomde tentamens. :frusty.gif:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 02, 2008 1:12 am

Jesse schreef:Broertje van Saeijs is een vriend van mij, die heeft bevestigd dat het geen grap is. Wel is het zo dat Saeijs zelf nog niks heeft gehoord en dat hij denkt dat het gewoon een touwtje tussen verschillende geruchten is. Ajax zoekt naar een centrale verdediger in Nederland, Dingsdag is tactisch sterk, maar Saeijs heeft weer een goede mentaliteit, zoiets. Ik zou me er niet al te druk over maken.
Jij kent het boertje van Saeijs? Ik ken het zusje van Saeijs! Al zal ze me waarschijnlijk niet meer herinneren, want ik was geloof ik een jaar of 12/13 toen ik haar heb ontmoet op vakantie in de jungle van Suriname. :blush.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 02, 2008 6:15 am

Jesse schreef:
LucaS schreef:Jesse, je bent echt een beetje van slag van GV
Wat is GV? En ik ben er vooral met m'n hoofd niet bij door die verdomde tentamens. :frusty.gif:
Georgina Kelder
I think I lost my fucking headache

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 02, 2008 8:27 am

LucaS schreef:Georgina Kelder
Dan zou het GK moeten zijn. :hypocrite.gif:

@ Thomas, ik wist alleen dat hij een zus had, geen zusje. Overigens is hij het halfbroertje van Jan-Paul Saeijs.

UPDATE: de geruchten waren al bekend voordat dit bericht uitkwam, dus het is niet compleet uit de duim van een journalist. Daarnaast heeft hij nog niks gehoord over aanbiedingen of afspraken.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo apr 02, 2008 11:44 am

De Zeeuw mag niet praten over Ajax
Demy de Zeeuw heeft een spreekverbod. De middenvelder mag zich heugen in de belangstelling van Ajax, maar mag zich van zijn club niet uitspreken over deze Amsterdamse belangstelling meldt VoetbalVandaag.

Tegenover het medium liet de international allesbehalve het achterste van zijn tong zien over de interesse uit de hoofdstad. De Zeeuw: "Ik mag op dit moment geen interviews geven of uitspraken doen, alles gaat via AZ."
Gelezen op AN en verder zegt daar iemand dat Van Basten persoonlijk AZ benaderd heeft in verband met de gespannen situatie tussen Ajax en AZ. Maar het lijkt erop dat Van BAsten zijn oogappeltje wil contracteren.

Goede zaak!
Laatst gewijzigd door GangstaRiB op wo apr 02, 2008 11:46 am, 1 keer totaal gewijzigd.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo apr 02, 2008 11:45 am

Ligt er een beetje aan. Een bedrag rond de 6 miljoen vind ik prima, maar het moet niet te gek worden. Zo goed is hij namelijk ook weer niet.

Vossie

Bericht door Vossie » wo apr 02, 2008 11:50 am

Ik heb De Zeeuw dit seizoen vooral hele goede wedstrijden zien spelen bij het NL elftal.
Daar was hij echt de perfecte stofzuiger.

De Zeeuw, Defour, Sulejmani en een ervaren centrale verdediger, Boulahrouz zou kunnen... en je bent er weer klaar voor.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo apr 02, 2008 3:25 pm

Defour en Boulahrouz komen niet. Sulejmani wordt ook een moeilijke zaak.

En met niemand anders!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo apr 02, 2008 3:27 pm

Waarom zou Sulejmani een moeilijke zaak zijn? Hij lijkt me in Nederland alleen voor Ajax en PSV nog haalbaar. En of ie nu al naar een dikbetalende buitenlandse club gaat, om daar op de bank te gaan zitten, lijkt me ook nog niet waarschijnlijk.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo apr 02, 2008 3:29 pm

Mwah, er zijn zat buitenlandse clubs die meer betalen dan Ajax waar hij gewoon in de basis speelt.

Verder heeft PSV natuurlijk geen rooie cent.

En met niemand anders!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 02, 2008 3:30 pm

Nog los van het feit dat Ajax gewoon kansloos is tegen de Chelsea/PSV-connection. Als PSV en Chelsea hem willen, dan kunnen we het vergeten. Daar maak ik me geen enkele illusies over.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 02, 2008 3:33 pm

Dat is maar een gerucht.
Het stinkt aan alle kanten!

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo apr 02, 2008 3:37 pm

Bertje schreef:Mwah, er zijn zat buitenlandse clubs die meer betalen dan Ajax waar hij gewoon in de basis speelt.

Verder heeft PSV natuurlijk geen rooie cent.
Hoe vaak komt het voor dat een speler uit de eredivisie, die niet bij de traditionele top 3 van Nederland speelt, gewild is door diezelfde top 3, maar dan toch koos voor het buitenland? Recent kan ik me alleen Alves herinneren en dat is al een raar verhaal geweest (nog daargelaten dat ie door AZ gewenst werd en niet door de "top 3"), maar zo vaak komt dat niet voor. De buitenlandse (top)clubs nemen liever spelers van Ajax of PSV over, dan dat ze die uit de subtop van de eredivisie halen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 02, 2008 3:40 pm

Daarom zullen PSV en Chelsea ook zo blij zijn met elkaar. Zonder Chelsea kan PSV Sulejmani niet halen. Met Chelsea kan Sulejmani PSV bijna niet ontgaan.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo apr 02, 2008 4:06 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Hoe vaak komt het voor dat een speler uit de eredivisie, die niet bij de traditionele top 3 van Nederland speelt, gewild is door diezelfde top 3, maar dan toch koos voor het buitenland? Recent kan ik me alleen Alves herinneren en dat is al een raar verhaal geweest (nog daargelaten dat ie door AZ gewenst werd en niet door de "top 3"), maar zo vaak komt dat niet voor. De buitenlandse (top)clubs nemen liever spelers van Ajax of PSV over, dan dat ze die uit de subtop van de eredivisie halen.
Er moet ook belangstelling zijn uit het buitenland. Maar een speler als Sulejmani kom je niet vaak tegen.

En met niemand anders!

Aristides

Bericht door Aristides » wo apr 02, 2008 6:51 pm

Buiten de top drie? Drenthe ging van feyenoord naar RM!

Tomasson (Heerenveen) was ook erg gewild dacht ik.

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo apr 02, 2008 7:19 pm

Ik reken feyenoord uit macht der gewoonte nog bij de top 3. Al was het maar om begroting, uitstraling, verleden en toeschouwersaantallen.

Gesloten