Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 15, 2007 9:02 am

Zoals Modric bedoel je? :wink.gif:

De erkende toptalenten zullen niet haalbaar zijn. Die wachten tot er belangstelling komt uit een groot voetballand.
Het stinkt aan alle kanten!

jabu

Bericht door jabu » wo aug 15, 2007 9:11 am

Modric zal niet meer lukken, hij zal zelf nu wel naar een grote(re) club willen overstappen. Mamic zal het niets interesseren, zolang Ajax maar zo'n 20 milj. op tafel legt.

Toch moet een soortgelijke speler toch wel te halen zijn? Ajax dient er alleen net even eerder bij te zijn. Dus de Modric van vorig jaar. Of de Defour van nu? Ik zie liever dat ze veel geld voor een jongen als Defour op tafel leggen dan voor een 25-jarige Spanjaard. Eén van de talentjes van Vd Zee? Zal nu echt de hele wereld, met Man City en Espanyol voorop, het talent van die jongen nog niet gezien hebben? Als niemand het ziet maar de Ajaxscouting wel dan geeft mij dat geen geruststellend gevoel....

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 15, 2007 9:50 am

Ajaciedjuh schreef: :1evil.gif: Yeh, right, dat zal Ajax echt aangeven. Lekker onderhandelen: 8 miljoen bieden, maar ook zeggen dat je wel bereid bent tot 13 miljoen. Uiteraard word het bod van 8 miljoen aanvaard. :hypocrite.gif:

Dit lijkt me meer een spel vanuit Spanje om de prijs nog wat verder op te drijven.
Ik denk dat er sprake is van een misverstand. In dit artikel in de Catalaanse krant 'Sport' wordt gezegd dat Riera niet weg mag, tenzij er een buitenproportioneel bod komt. Het bedrag dat ze in hun hoofd hebben bedraagt 15 miljoen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 15, 2007 10:17 am

Jabu schreef:Thomas, ken jij die Carrusca?
Helaas, Jabu. Ik ben pas sinds kort bezig met het intensief volgen van Zuid-Amerika en was destijds nog niet bij Estudiantes belandt.
Jabu schreef:Gaat Ajax, omdat men toch een enorme zak met geld heeft ontvangen en het erg kortdag is, nu veel te veel betalen voor nieuwe spelers?
Je gaat nu altijd veel betalen. Zolang Ajax zorgt dat het om een speler gaat die dat geld ook terug kan verdienen, vind ik dat niet erg. Ik wil een jonge teamspeler als vervanger voor Sneijder, dat moet de belangrijkste aankoop zijn. Ajax moet geen megabod doen op een buitenste linkshalf/linksbuiten.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo aug 15, 2007 10:28 am

Jabu schreef:Als niemand het ziet maar de Ajaxscouting wel dan geeft mij dat geen geruststellend gevoel....
Maar als Ajax achter dezelfde jongens aangaat als de rest van de wereld is het ook niet goed, want dan had Ajax er eerder bij moeten zijn. Beetje krom.

jabu

Bericht door jabu » wo aug 15, 2007 11:36 am

Het is helemaal niet erg als Ajax achter dezelfde jongens als de rest van de wereld aangaat, alleen moeten ze dat op tijd doen. Als ze wachten tot die jongens volgroeit zijn is Ajax te laat. Ze zijn dan niet meer te betalen en bovendien is het voor die jongens minder interessant om naar Ajax te komen. Dat kan Ajax zich dus niet permitteren. Ajax zul dus iets meer risico moeten nemen dan de grote clubs. Ik gaf al als voorbeeld dat ze een Modric een jaartje eerder hadden moeten halen (toen was zijn talent ook al te zien). Omdat Sneijder er toen nog was, was hij echter niet nodig. Maar er lopen nu natuurlijk wel vergelijkbare gevallen rond. Ik weet niet hoe goed Defour is, maar je hebt natuurlijk de kans dat wanneer je langer wacht en zeker weet dat hij een absolute versterking is, de rest van Europa dat ook inziet. Dan ben je als Ajax zijnde dus te laat. Wat mij betreft is scouten ook het inschatten van de potentie die een speler heeft. Als het dan een keer misgaat dan is dan hoort dat erbij. Directe versterkingen voor veel geld halen is niet zo'n kunst.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo aug 15, 2007 12:19 pm

Volgens mij werkt dat zo niet. Ook in Madrid weten ze dat Defour een supertalent is, net als ze dat één of twee jaar geleden vast over Modric - ik ken die jongen verder niet - gedacht hebben. Maar die clubs zien ook in dat die stap te groot is. Dáárom maakt Ajax kans op dergelijke spelers.

jabu

Bericht door jabu » wo aug 15, 2007 12:38 pm

Feit is iig dat als ze te lang wachten die jongens direct naar de absolute topclubs overstappen. Dan is de tussenstap in hun carrière bij Ajax niet meer nodig. Bovendien heeft Ajax nu ook nog eens last van clubs als Arsenal die heel talentvol Europa vroegtijdig proberen te contracteren.
Bertje schreef:Modric - ik ken die jongen verder niet.
Kan je hem vanavond eens live bekijken. Zijn eigen trainer, hoe objectief, vindt hem overigens beter dan Diego.

Harm

Bericht door Harm » do aug 16, 2007 11:49 am

Bertje schreef:Volgens mij werkt dat zo niet. Ook in Madrid weten ze dat Defour een supertalent is, net als ze dat één of twee jaar geleden vast over Modric - ik ken die jongen verder niet - gedacht hebben. Maar die clubs zien ook in dat die stap te groot is. Dáárom maakt Ajax kans op dergelijke spelers.
Hoe verklaar jij dan dat Drenthe nu bij Madrid zit en dat Robinho er vorig jaar al zat?

joey
Erelid

Bericht door joey » do aug 16, 2007 11:59 am

Dat van Drenthe snapt niemand. En Robinho was de zoveelste nieuwe Pele, Braziliaanse talenten worden zó gehypt.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do aug 16, 2007 12:19 pm

Robinho is echt een talent van een andere orde. Sowieso is het als aanvaller natuurlijk makkelijker aanhaken dan als controlerende middenvelder.

brabantse jood

Bericht door brabantse jood » do aug 16, 2007 1:24 pm

http://81.173.100.40/doc.asp?uid=47124

dit staat op voetbalzone. likt mij dus makkelijk als er op 30 augustus niemand zich voor riquelme gemeld heeft. kunnen we hem voor een leuke prijs afhalen want die jongen wil toch voetballen lijkt mij. en voor die tijd zorgen we ervoor dat we dat slavia met 3-0 aan de kant hebben gezet
:1evil.gif: :1evil.gif: :1evil.gif:
witte nog vruger toen de kratten bier nog van hout waren dat we moesten zuipen om de kachel aan te houden

Aristides

Bericht door Aristides » do aug 16, 2007 1:34 pm

Er komt niemand meer bij, want over de huidige aankopen staat op AT het volgende:

Urzaiz: te dik
Rommedahl: dommedaal
Colin: opzouten
Suarez: als hij zich nog een keer laat vallen, ....

Ik snap nu waarom Delorge niet meedoet, die kan lezen?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Harm

Bericht door Harm » do aug 16, 2007 1:48 pm

Bertje schreef:Robinho is echt een talent van een andere orde. Sowieso is het als aanvaller natuurlijk makkelijker aanhaken dan als controlerende middenvelder.
Ook Robinho kwam nog veel te kort voor Madrid.

Toppie

Bericht door Toppie » do aug 16, 2007 2:07 pm

Riquelme op verlanglijst van Van Geel?

VILLAREAL Een delegatie van Ajax is door lokale media gespot in de aanwezigheid van enkele bestuursleden van Villareal. Na het vertrek van Sneijder is Ajax haastig op zoek naar een creatieve middenvelder en heeft het voldoende contanten om een toptransfer rond te krijgen. Riquelme staat op de tranferlijst bij Villareal. Vooral het nukkige karakter van de Argentijn zet veel kwaad bloed bij de club.

Het is maar de vraag of een transfer naar Ajax rond zal komen. Niet alleen de salariseisen maar ook 'aanvullende arbeidsvoorwaarden' kunnen roet in het eten gooien. Riquelme eist bij Villareal onder meer een eigen douche in de kleedkamer. Bron AN forum

:drecul.gif:

999

Bericht door 999 » do aug 16, 2007 2:09 pm

Blij met de punten ...

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 16, 2007 2:10 pm

Zo erg is zelfs van Geel niet! :eusa_pray.gif:
I think I lost my fucking headache

Lionel

Bericht door Lionel » do aug 16, 2007 2:18 pm

We kunnen wel de nodige creativiteit gebruiken hoor. En die eisen zullen natuurlijk onzin zijn
IK GELOOF!!!!!!

LucaS

Bericht door LucaS » do aug 16, 2007 2:24 pm

De voetballer Riquelme past op geen enkele wijze bij Ajax
I think I lost my fucking headache

Lionel

Bericht door Lionel » do aug 16, 2007 2:30 pm

Waar wij behoefte aan hebben heeft hij. Met Heitinga Davids en Gabri hebben we wel genoeg werkers voor hem.
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do aug 16, 2007 2:33 pm

Rishi schreef:We kunnen wel de nodige creativiteit gebruiken hoor. En die eisen zullen natuurlijk onzin zijn
Net als het bericht dat Ajax achter hem aan zou zitten. Van Geel heeft pas 28 keer gezegd dat Ajax het salaris van topspelers (of een wannabe topspeler in dit geval) niet kan ophoesten.

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » do aug 16, 2007 2:47 pm

Toppie schreef:

VILLAREAL Een delegatie van Ajax is door lokale media gespot in de aanwezigheid van enkele bestuursleden van Villareal. Na het vertrek van Sneijder is Ajax haastig op zoek naar een creatieve middenvelder en heeft het voldoende contanten om een toptransfer rond te krijgen. Riquelme staat op de tranferlijst bij Villareal. Vooral het nukkige karakter van de Argentijn zet veel kwaad bloed bij de club.

Het is maar de vraag of een transfer naar Ajax rond zal komen. Niet alleen de salariseisen maar ook 'aanvullende arbeidsvoorwaarden' kunnen roet in het eten gooien. Riquelme eist bij Villareal onder meer een eigen douche in de kleedkamer. Bron AN forum

Dit is op AN gepost door een rotterdamse vrind die het uit zn duim gezogen heeft, niet te veel woorden aan vuil maken dus.

Toppie

Bericht door Toppie » do aug 16, 2007 4:27 pm

Joeska schreef:
Toppie schreef:

Dit is op AN gepost door een rotterdamse vrind die het uit zn duim gezogen heeft, niet te veel woorden aan vuil maken dus.
Johhh :ajaxsmiley.gif:

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » do aug 16, 2007 5:00 pm

Rotterdam? Speelt daar niet die club waar de spelers met een zwembroek onder de douche staan?

Misschien wil Riquelme daar wel naar toe als ie z'n eigen zwembad krijgt?
Sign your name on
the dotted line:

.............................

columbus

Bericht door columbus » do aug 16, 2007 6:29 pm

Voor wat het waard is.

Op AN is ene Benaga genoemd van Boca Juniors. 1 van de vele insiders die het forum rijk is :excited.gif: heeft hem bij de Arena gezien...

M.i. een compleet onzin verhaal maar toch? Iemand die deze voetballer kent?

Gesloten