De erkende toptalenten zullen niet haalbaar zijn. Die wachten tot er belangstelling komt uit een groot voetballand.
Ik denk dat er sprake is van een misverstand. In dit artikel in de Catalaanse krant 'Sport' wordt gezegd dat Riera niet weg mag, tenzij er een buitenproportioneel bod komt. Het bedrag dat ze in hun hoofd hebben bedraagt 15 miljoen.Ajaciedjuh schreef:Yeh, right, dat zal Ajax echt aangeven. Lekker onderhandelen: 8 miljoen bieden, maar ook zeggen dat je wel bereid bent tot 13 miljoen. Uiteraard word het bod van 8 miljoen aanvaard.
![]()
Dit lijkt me meer een spel vanuit Spanje om de prijs nog wat verder op te drijven.
Helaas, Jabu. Ik ben pas sinds kort bezig met het intensief volgen van Zuid-Amerika en was destijds nog niet bij Estudiantes belandt.Jabu schreef:Thomas, ken jij die Carrusca?
Je gaat nu altijd veel betalen. Zolang Ajax zorgt dat het om een speler gaat die dat geld ook terug kan verdienen, vind ik dat niet erg. Ik wil een jonge teamspeler als vervanger voor Sneijder, dat moet de belangrijkste aankoop zijn. Ajax moet geen megabod doen op een buitenste linkshalf/linksbuiten.Jabu schreef:Gaat Ajax, omdat men toch een enorme zak met geld heeft ontvangen en het erg kortdag is, nu veel te veel betalen voor nieuwe spelers?
Kan je hem vanavond eens live bekijken. Zijn eigen trainer, hoe objectief, vindt hem overigens beter dan Diego.Bertje schreef:Modric - ik ken die jongen verder niet.
Hoe verklaar jij dan dat Drenthe nu bij Madrid zit en dat Robinho er vorig jaar al zat?Bertje schreef:Volgens mij werkt dat zo niet. Ook in Madrid weten ze dat Defour een supertalent is, net als ze dat één of twee jaar geleden vast over Modric - ik ken die jongen verder niet - gedacht hebben. Maar die clubs zien ook in dat die stap te groot is. Dáárom maakt Ajax kans op dergelijke spelers.
Riquelme op verlanglijst van Van Geel?
VILLAREAL Een delegatie van Ajax is door lokale media gespot in de aanwezigheid van enkele bestuursleden van Villareal. Na het vertrek van Sneijder is Ajax haastig op zoek naar een creatieve middenvelder en heeft het voldoende contanten om een toptransfer rond te krijgen. Riquelme staat op de tranferlijst bij Villareal. Vooral het nukkige karakter van de Argentijn zet veel kwaad bloed bij de club.
Het is maar de vraag of een transfer naar Ajax rond zal komen. Niet alleen de salariseisen maar ook 'aanvullende arbeidsvoorwaarden' kunnen roet in het eten gooien. Riquelme eist bij Villareal onder meer een eigen douche in de kleedkamer. Bron AN forum
Dit is op AN gepost door een rotterdamse vrind die het uit zn duim gezogen heeft, niet te veel woorden aan vuil maken dus.Toppie schreef:Riquelme op verlanglijst van Van Geel?
VILLAREAL Een delegatie van Ajax is door lokale media gespot in de aanwezigheid van enkele bestuursleden van Villareal. Na het vertrek van Sneijder is Ajax haastig op zoek naar een creatieve middenvelder en heeft het voldoende contanten om een toptransfer rond te krijgen. Riquelme staat op de tranferlijst bij Villareal. Vooral het nukkige karakter van de Argentijn zet veel kwaad bloed bij de club.
Het is maar de vraag of een transfer naar Ajax rond zal komen. Niet alleen de salariseisen maar ook 'aanvullende arbeidsvoorwaarden' kunnen roet in het eten gooien. Riquelme eist bij Villareal onder meer een eigen douche in de kleedkamer. Bron AN forum
JohhhJoeska schreef:Dit is op AN gepost door een rotterdamse vrind die het uit zn duim gezogen heeft, niet te veel woorden aan vuil maken dus.Toppie schreef:Riquelme op verlanglijst van Van Geel?