De discussie 2004-2005
- Daily Blind
- Daily Blind
4 goed :yes:Ramona schreef:wo 2/2 PSV - RBC Roosendaal 1 goed
vr 4/2 De Graafschap - Feyenoord 2 goed
vr 4/2 Willem II - NEC 2 fout
za 5/2 ADO Den Haag - FC Den Bosch 1 goed
za 5/2 SC Heerenveen - AZ 3 fout
zo 6/2 FC Utrecht - NAC Breda 3 fout
zo 6/2 RKC Waalwijk - FC Groningen 1 goed
zo 6/2 Ajax - FC Twente 1 fout
zo 6/2 Vitesse - Roda JC 2 fout
5 fout :nooo:
4 x 2 = 8 :xyxthumbs:
- Daily Blind
- Daily Blind
Ik ben de beroerste niet.Pienaar10 schreef:10 dus! alles klopt dus voortaan dit soort opemrkingen in de discussie zone!
bedankt :xyxthumbs:
Maar, volgens mij begon de wedstrijd in Eindhoven om 20.00 en postte ik mijn voorspellingen voor die tijd. Ik mis dus even waarom mijn voorspelling niet meetelt?
Mocht overigens ergens vermeld staan dat je x tijd voor de aftrap moet submitten (dat zou best kunnen hoor), dan verbaast mij de vrij kinderachtige hantering van de regels aangezien ik 0% voordeel heb behaald uit het tijdstip van posten, zeker gezien het feit dat in dit lopende seizoen al vaker (en terecht!) in de geest van de wedstrijd en de AT website de regels flexibel zijn gehanteerd bij anderen...
There is no life I know to compare with pure imagination. Living there, you'll be free if you truly wish to be.
- Daily Blind
He maestro Pienaar, zo wil ik niet winnen hoor. Eric heeft geen voordeel gehad bij zijn voorspelling, dus vind ik het een beetje flauw om met die 1 uur regel te komen. Geef hem die punten, dat is wel zo eerlijk. Voor de rest goed werk Pienaar. Goed dat je weer zo snel de stand had bijgewerkt. :xyxthumbs:Pienaar10 schreef:Alles moet een uur voor aanvang ingestuurd zijn.
- Daily Blind
Ach, nou dan feliciteer ik je met je plotselinge uitermate stricte hantering van de 'regels', gezien de wedstrijd en het behaalde voordeel. Ik weet zeker dat een behoorlijk aantal mensen met vreugde uitkijken naar het moment dat het Algemene Reglement van deze website net zo strict wordt gehanteerd, wat zal AT een fijne plek worden dan!
Maar beste Pienaar, het is als competitieleider natuurlijk jouw goed recht om je achter de regels te verschuilen en ze op deze manier (in mijn ogen) kinderachtig (en ook enigszins hypocriet gezien eerdere 'incidenten') te hanteren.
Net zoals het dan ook mijn goed recht is om aan te geven dat in dit geval dan voor mij de lol er in het geheel af is wat betreft deze toto....
Maar beste Pienaar, het is als competitieleider natuurlijk jouw goed recht om je achter de regels te verschuilen en ze op deze manier (in mijn ogen) kinderachtig (en ook enigszins hypocriet gezien eerdere 'incidenten') te hanteren.
Net zoals het dan ook mijn goed recht is om aan te geven dat in dit geval dan voor mij de lol er in het geheel af is wat betreft deze toto....
There is no life I know to compare with pure imagination. Living there, you'll be free if you truly wish to be.
- Daily Blind
Da's zeker niet nodig hoor, zoals aangegeven doe ik nl. al niet meer mee. Zoals ik al zei, als de 'geest van de wedstrijd' na verloop der maanden blijkbaar verandert, dan moet je je gewoon afvragen of je nog wel zin hebt om verder te gaan. Die beslissing had ik dus al genomen, ondanks de aardige reactie van Trab.
Jammer trouwens dat je de sportieve reactie van Trab aangrijpt om weer eens je 'ik word niet genoeg gewaardeerd' act uit de kast te halen. Lijkt me bepaald niet terecht.
Toch een welgemeend dankjewel aan Trabdolmo. Een persoon naar mijn hart :headbang: Hopelijk kunnen de achtervolgers het je nog spannend maken. Vergeet niet dat er nog veel punten met de eindrankschikking behaald kunnen worden, dus je bent er nog niet hoor :xyxthumbs:
Jammer trouwens dat je de sportieve reactie van Trab aangrijpt om weer eens je 'ik word niet genoeg gewaardeerd' act uit de kast te halen. Lijkt me bepaald niet terecht.
Toch een welgemeend dankjewel aan Trabdolmo. Een persoon naar mijn hart :headbang: Hopelijk kunnen de achtervolgers het je nog spannend maken. Vergeet niet dat er nog veel punten met de eindrankschikking behaald kunnen worden, dus je bent er nog niet hoor :xyxthumbs:
- Daily Blind
Jammer dat ik blijkbaar gemist heb dat er andere deelnemers zijn geweest die voor aanvang (maar wel na het verstrijken van dat uur) van de wedstrijd hun voorspellingen hebben gepost, en daarvoor bij een correcte uitslag geen punten hebben gekregen...
Want dan had ik nl. precies hetzelfde gereageerd. En dat had mij vele weken van invullen bespaard.
Het gaat mij nl. niet om die luizige twee punten, bij dergelijk kinderachtig gedrag (of het nu om mezelf gaat of iemand anders) heb ik het snel gezien.
Tis nl. bepaald niet de AT manier, en vanwege die specifieke sfeer zit ik hier ook tot het moment dat die verandert.
Een stukje rechtvaardigheidsgevoel dat er bij mij al vroeg inzat. Geef mijn ouders hiervan maar de schuld.
Want dan had ik nl. precies hetzelfde gereageerd. En dat had mij vele weken van invullen bespaard.
Het gaat mij nl. niet om die luizige twee punten, bij dergelijk kinderachtig gedrag (of het nu om mezelf gaat of iemand anders) heb ik het snel gezien.
Tis nl. bepaald niet de AT manier, en vanwege die specifieke sfeer zit ik hier ook tot het moment dat die verandert.
Een stukje rechtvaardigheidsgevoel dat er bij mij al vroeg inzat. Geef mijn ouders hiervan maar de schuld.
Cool, ik sta nu al tweede. Thanx, Eric! :D
Op grond van redelijkheid en billikheid: Eric krijgt zijn punten en doet weer braaf mee, klaar. Ik denk dat iedere deelnemer daar heel goed mee kan leven (en anders lezen we het wel). Game on?
Jij winnen? Hoezo? Is deze toto op de bekende Kroatische wijze verkocht of zo?!Trabdolmo schreef:He maestro Pienaar, zo wil ik niet winnen hoor.
Op grond van redelijkheid en billikheid: Eric krijgt zijn punten en doet weer braaf mee, klaar. Ik denk dat iedere deelnemer daar heel goed mee kan leven (en anders lezen we het wel). Game on?
Avoir, Adieu, Goodnight.. I'm Too Wrong, To Get Right.
- Daily Blind
Ik wil hem best die punte geven als niemand er problemen mee heeft, maar wat maakt het uit hij is er toch al mee gestopt.
Ikzelf heb er geen problemen mee, maar kan me in beelden dat andere die hier ook punten zijn door verloren het minder leuk vinden, als er om half 10 geen bezwaren zijn ingediend heeft Eric zijn punten.
Ikzelf heb er geen problemen mee, maar kan me in beelden dat andere die hier ook punten zijn door verloren het minder leuk vinden, als er om half 10 geen bezwaren zijn ingediend heeft Eric zijn punten.
Welke anderen dan? Ik kan van mij zelf ook een keer herrineren dat ik vlak voor het begin van de vrijdag wedstrijd mijn voorspelling doorgaf. Dat was nog veel later als Eric. Toen heb ik ook mijn punten gewoon gehad. Zolang de wedstrijd nog niet begonnen is moet je gewoon nog kunnen posten. Geef hem gewoon die punten en ik hoop dat Eric gewoon mee blijft doen. Come on Eric :xyxthumbs:Pienaar10 schreef:Ik wil hem best die punte geven als niemand er problemen mee heeft, maar wat maakt het uit hij is er toch al mee gestopt.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Nou, ik wil wel bezwaar maken.. ;)
Maar serieus, de regels zijn er niet voor niets, maar zoals een oud AT spreekwoord gaat: Regels zijn er om gebroken te worden.
En Pienaar10 heeft gelijk dat je een uur van tevoren je voorspelling in moet leveren, maar ik meen me te herinneren dat op het moment dat Eric zijn voorspelling inleverde er een storing was met de AT server waardoor zijn stand eigenlijk een half uur later doorkwam dan eigenlijk ingediend. Hierdoor zou Eric gewoon op tijd de stand hebben ingeleverd.
Geeft allemaal niet. Allemaal de schuld van dat stomme stukje technologie.
Dus Eric de punten, Pienaar10 de :xyxthumbs: voor deze toto in het algemeen en iedereen weer meedoen met de volgende ronde.
Maar serieus, de regels zijn er niet voor niets, maar zoals een oud AT spreekwoord gaat: Regels zijn er om gebroken te worden.
En Pienaar10 heeft gelijk dat je een uur van tevoren je voorspelling in moet leveren, maar ik meen me te herinneren dat op het moment dat Eric zijn voorspelling inleverde er een storing was met de AT server waardoor zijn stand eigenlijk een half uur later doorkwam dan eigenlijk ingediend. Hierdoor zou Eric gewoon op tijd de stand hebben ingeleverd.
Geeft allemaal niet. Allemaal de schuld van dat stomme stukje technologie.
Dus Eric de punten, Pienaar10 de :xyxthumbs: voor deze toto in het algemeen en iedereen weer meedoen met de volgende ronde.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Daily Blind
Eric de punten zijn er bij, sorry voor het oingemak, mij ging het echt niet om mijn eergevoel zoals je meldde, maar om het geval dat het zo eerlijk was voor iedereen.
Ik heb geen bezwaren gehad en je hebt de punten gekregen en je bent zelfs koploper geworden. Kom op maak het die trabdolmo een beetje moeilijk ;)
Ik heb geen bezwaren gehad en je hebt de punten gekregen en je bent zelfs koploper geworden. Kom op maak het die trabdolmo een beetje moeilijk ;)