Defour koos niet voor Ajax, Ajax besloot Defour niet te benaderen omdat hij transfervrij was door een of andere maffe Belgische wet. Hierdoor wilden andere Belgische clubs hem ook niet hebben, daar is een gentlemen's agreement over. Alleen Standard profiteerde er toch van, tot ongenoegen van de rest van het land.GangstaRiB schreef:Dat horen we nu ook al 2 jaar. Ajax is gewoon de eerste geweest die concreet achter Defour aanzat, maar intussen koos Defour voor Standard en heeft hij een contractverbetering afgesloten! Met een beetje mazzel geraakt Standard in de CL en dan heeft Ajax helemaal het nakijken.Daniel_vT schreef:En toch acht de kans bij Defour het grootste dat hij wél komt, Defour heeft een bepaalde persoonlijke bewondering voor Ajax..
Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Standard kwam 'gewoon' tot een akkoord met Genk. Had Ajax ook kunnen doen.Joeska schreef:Defour koos niet voor Ajax, Ajax besloot Defour niet te benaderen omdat hij transfervrij was door een of andere maffe Belgische wet. Hierdoor wilden andere Belgische clubs hem ook niet hebben, daar is een gentlemen's agreement over. Alleen Standard profiteerde er toch van, tot ongenoegen van de rest van het land.GangstaRiB schreef:Dat horen we nu ook al 2 jaar. Ajax is gewoon de eerste geweest die concreet achter Defour aanzat, maar intussen koos Defour voor Standard en heeft hij een contractverbetering afgesloten! Met een beetje mazzel geraakt Standard in de CL en dan heeft Ajax helemaal het nakijken.Daniel_vT schreef:En toch acht de kans bij Defour het grootste dat hij wél komt, Defour heeft een bepaalde persoonlijke bewondering voor Ajax..
Is dat zo? Dan zeg ik niets meerJöhnk schreef:Standard kwam 'gewoon' tot een akkoord met Genk. Had Ajax ook kunnen doen.Joeska schreef:Defour koos niet voor Ajax, Ajax besloot Defour niet te benaderen omdat hij transfervrij was door een of andere maffe Belgische wet. Hierdoor wilden andere Belgische clubs hem ook niet hebben, daar is een gentlemen's agreement over. Alleen Standard profiteerde er toch van, tot ongenoegen van de rest van het land.GangstaRiB schreef: Dat horen we nu ook al 2 jaar. Ajax is gewoon de eerste geweest die concreet achter Defour aanzat, maar intussen koos Defour voor Standard en heeft hij een contractverbetering afgesloten! Met een beetje mazzel geraakt Standard in de CL en dan heeft Ajax helemaal het nakijken.

-
Nee Joeska, jij hebt gelijk hoor. De wet van '78 die in Belgie geldt, is eigenlijk door iedereen verworpen. De wet an sich geldt nog steeds, maar de clubs hebben onderling besloten dat ze afzien van spelers die zich beroepen op die wet. Van Geel is het braafste jongetje van de klas en daardoor zag Ajax ook af van de transfer. Standard (niet bepaald het braafste jongetjeJoeska schreef:Is dat zo? Dan zeg ik niets meerJöhnk schreef:Standard kwam 'gewoon' tot een akkoord met Genk. Had Ajax ook kunnen doen.Joeska schreef: Defour koos niet voor Ajax, Ajax besloot Defour niet te benaderen omdat hij transfervrij was door een of andere maffe Belgische wet. Hierdoor wilden andere Belgische clubs hem ook niet hebben, daar is een gentlemen's agreement over. Alleen Standard profiteerde er toch van, tot ongenoegen van de rest van het land.

Voor de Bradley-fans:
SportweekBradley, die begin 2006 overkwam van de New Jersey Metrostars, waar zijn vader coach was, zal Nederland na het seizoen hoogstwaarschijnlijk Nederland verlaten, ondanks zijn contract tot 2009. Een club als Ajax ziet hij niet zitten. ‘De Nederlandse manier van spelen past niet bij, denk ik. Ik vind mezelf een “two-way-midfielder”. Ik val aan en maak doelpunten, maar verdedig ook hard mee en verover veel ballen. In Nederland is het vaak het één of het ander,’ aldus de speler die op 18-jarige leeftijd de jongst verkochte speler ooit uit de Noord-Amerikaanse voetbalcompetitie (Major League Soccer) was, tegenover het supportersblad van Ajax. ‘Ik streef naar het hoogste. Het is tijd om de volgende stap te maken,’ besluit Bradley. (MB)
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Naar Ajax in de Jari rol op 10? Misschien moeten ze dit menneke eens wat dvd's toesturen.joey schreef:Voor de Bradley-fans:
SportweekBradley, die begin 2006 overkwam van de New Jersey Metrostars, waar zijn vader coach was, zal Nederland na het seizoen hoogstwaarschijnlijk Nederland verlaten, ondanks zijn contract tot 2009. Een club als Ajax ziet hij niet zitten. ‘De Nederlandse manier van spelen past niet bij, denk ik. Ik vind mezelf een “two-way-midfielder”. Ik val aan en maak doelpunten, maar verdedig ook hard mee en verover veel ballen. In Nederland is het vaak het één of het ander,’ aldus de speler die op 18-jarige leeftijd de jongst verkochte speler ooit uit de Noord-Amerikaanse voetbalcompetitie (Major League Soccer) was, tegenover het supportersblad van Ajax. ‘Ik streef naar het hoogste. Het is tijd om de volgende stap te maken,’ besluit Bradley. (MB)
Hee, Marco, je zit toch wel op te letten, he?
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Bradley really schreef:Bradley, die begin 2006 overkwam van de New Jersey Metrostars, waar zijn vader coach was, zal Nederland na het seizoen hoogstwaarschijnlijk Nederland verlaten, ondanks zijn contract tot 2009. Een club als Ajax ziet hij niet zitten. `De Nederlandse salarissen passen niet bij mij, denk ik.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
- Cluijffert
Waarom een speler uit subtop zou op dit moment voor Ajax kiezen?
Het niveau is ongeveer gelijk, europees net zo weinig kans, maar wel veel meer onredelijk druk, de club is altijd onrustig, het beleid is een slecht grap... alleen op mooie blauwe ogen en een grote naam uit verleden haal je tegemwoordig nog maar weinig spelers.
Het niveau is ongeveer gelijk, europees net zo weinig kans, maar wel veel meer onredelijk druk, de club is altijd onrustig, het beleid is een slecht grap... alleen op mooie blauwe ogen en een grote naam uit verleden haal je tegemwoordig nog maar weinig spelers.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
-
Hoe is het de afgelopen jaren gegaan?Thomas schreef:Dat lijkt mij ook. Ajax zal ook wel een en ander afgestemd hebben met Heitinga, want het kan natuurlijk niet dat zoveel slecht nieuws elkaar opvolgt zonder dat er goed nieuws tegenover staat.
Sneijder vertrok, Van Geel antwoordde: "Wacht maar af".
Babel vertrok, Van Geel antwoordde: "Wacht maar af".
Sorry, ik heb er weinig vertrouwen in. Misschien is het goede nieuws dat Colin (zonder dat ie het zelf wist) een contractverlenging krijgt! Dat doet de verkoop van seizoenskaarten zeker goed.......

Alsof dat die spelers iets uitmaakt. Ajax is goed voor je CV en voor je portemonnee. Het is niet voor niets dat spelers van Groningen op hun knieen naar Amsterdam komen.Jansma schreef:Waarom een speler uit subtop zou op dit moment voor Ajax kiezen?
Het niveau is ongeveer gelijk, europees net zo weinig kans, maar wel veel meer onredelijk druk, de club is altijd onrustig, het beleid is een slecht grap...
Kijk, je hoeft het goede nieuws niet als zodanig te herkennen. Het gaat erom dat zíj het goed nieuws vinden.GangstaRiB schreef:Sorry, ik heb er weinig vertrouwen in. Misschien is het goede nieuws dat Colin (zonder dat ie het zelf wist) een contractverlenging krijgt! Dat doet de verkoop van seizoenskaarten zeker goed.......
Het stinkt aan alle kanten!
En AJAX heeft nog altijd meer kans dan een Groningen, Twente, of Roda om Europees voetbal te halen. Bij AJAX spelen we elk jaar Europees, de twee laatste seizoenen waren uitzonderingen. Bij de subtoppers is het juist andersom.
Ik ben het met Peter eens wat betreft Boulahrouz. Het zit er dik in dat hij bij ons komt voetballen. Of we daar blij mee moeten zijn? Hij zal wel beter dan Kuffour zijn...Ik vrees echter dat hij dan als opvolger van Heitinga wordt gezien en we voor de rest niks mee bij halen voor de verdediging...Wie gaat dan de opbouw verzorgen?
Ik ben het met Peter eens wat betreft Boulahrouz. Het zit er dik in dat hij bij ons komt voetballen. Of we daar blij mee moeten zijn? Hij zal wel beter dan Kuffour zijn...Ik vrees echter dat hij dan als opvolger van Heitinga wordt gezien en we voor de rest niks mee bij halen voor de verdediging...Wie gaat dan de opbouw verzorgen?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Sommigen zouden je realistisch noemen, ik noem je een azijnpisser
[adem in]
Nee ff serieus, als Marco op de persconferentie zegt dat het geld op het veld moet staan, dat hij als super-ambitieus te boek staat, dat hij natuurlijk bepaalt wat er volgend jaar gebeurt en dus gewoon echt goede spelers wil hebben, dat bovendien ook het rapport zegt dat er geen breedteaankopen meer gedaan mogen worden, dat MvG geen echte macht meer heeft en alleen nog als chef verkoop en contracten mag werken, dat de uitvoering van het rapport bij vdAat gelegd is en dat dat ook bepaald geen koekebakker is....
[adem uit]
[ff adem in]
dan komen er echt prima spelers bij ons cluppie...

[adem in]
Nee ff serieus, als Marco op de persconferentie zegt dat het geld op het veld moet staan, dat hij als super-ambitieus te boek staat, dat hij natuurlijk bepaalt wat er volgend jaar gebeurt en dus gewoon echt goede spelers wil hebben, dat bovendien ook het rapport zegt dat er geen breedteaankopen meer gedaan mogen worden, dat MvG geen echte macht meer heeft en alleen nog als chef verkoop en contracten mag werken, dat de uitvoering van het rapport bij vdAat gelegd is en dat dat ook bepaald geen koekebakker is....
[adem uit]
[ff adem in]
dan komen er echt prima spelers bij ons cluppie...