Lachen is dit.We hadden beter die tien belgen op kunnen stellen.Afijn zolang het 1 - 0 blijft heeft Oranje een kans zullen we maar zeggen ...Peter schreef:Mijn voorspellingen in EK's en WK's zijn van een zeer hoog niveau.Voetske schreef:Die voorspellingen van jou(w) kennen wePeter schreef:Nee man. Dit wordt gewoon 3-0.
En Sno was weer even de weg kwijt. Toppertje van Foppe.![]()
Voetbal
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Kan ik effe vangenPeter schreef:Mijn voorspellingen in EK's en WK's zijn van een zeer hoog niveau.Voetske schreef:Die voorspellingen van jou(w) kennen wePeter schreef:Nee man. Dit wordt gewoon 3-0.
En Sno was weer even de weg kwijt. Toppertje van Foppe.![]()

Laatst gewijzigd door 999 op za aug 16, 2008 2:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Giacomo Puccini
Babel en Marcellis spelen alweer een fantastische wedstrijd, maar dat mag geen verrassing heten. Drenthe naar Real Madrid is wel echt de grap van de eeuw trouwens... heeft ie achteraf dus toch gelijk gekregen dat ie naar Madrid is gegaan want deze trein was zeker weten never nooit meer voorbij gekomen
In tegenstelling tot de pessimisten hier zie ik Nederland nog wel doorgaan. De tactiek van Nederland klopt als een bus, die Argentijnen komen totaal niet in hun spel door het fysieke spel van Nederland. Zijn duidelijk geïrriteerd door alle kleine overtredinkjes van Oranje. En met Babel en De Guzman voorin komen er vanzelf kansen.

In tegenstelling tot de pessimisten hier zie ik Nederland nog wel doorgaan. De tactiek van Nederland klopt als een bus, die Argentijnen komen totaal niet in hun spel door het fysieke spel van Nederland. Zijn duidelijk geïrriteerd door alle kleine overtredinkjes van Oranje. En met Babel en De Guzman voorin komen er vanzelf kansen.
Ajax!