21 Juni 20.45 uur Nederland-Rusland

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Plaats reactie
Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » za jun 21, 2008 10:19 pm

Zuidema schreef:
Donkey Shot schreef:maar we hebben niet verloren omdat t middenveld "niet in balans" was, wat een hoog homo-niveau is dat zeg

Neem die gek zijn 65+ pas in :drls.gif:
:drecul.gif:

Geef mij dan eens een hetero-verklaring, Doc?
je hebt hem

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za jun 21, 2008 10:20 pm

Donkey Shot schreef:
Zuidema schreef:
Donkey Shot schreef: jezus wat een slap gelul...
Want?

Oki, 3-1. Over en sluiten. Gefeliciteerd. Terechte winnaar.
MvB mag zich gaan richten op Ajax.
omdat je daarmee het verkeerde impliceerd, nederland heeft achterin aan lopen kutten, met die mathijssen lul in de hoofdrol, met een waardeloze heitinga. Het middenveld functioneerde uitstekend, vooral nigel was sterk, sneijder was gedreven en vaart speelde ook niet al te zwak, afelay is een prima jongen, absoluut een klasse beter dan Engelaar. Oorzaak lag achterin, en niet bij sar, maar iedere bal van de russen was gevaarlijk. stonden er wel verdedigers in?
Sneijder en van der Vaart speelden helemaal niet zo goed. Zeker zonder bal was het armoede. Ik miste ook de vechtlust die ik wel bij de Russen zag. Sneijder liep vooral verongelijkt rond, helaas.

joey
Erelid

Bericht door joey » za jun 21, 2008 10:20 pm

LucaS schreef:De wissels waren ook ongelukkig vandaag. Van Persie speelde kut, en afellay was natuurlijk niet zo slim van van Basten. Kut kabouter
Je bedoelt dat het genie niet goed gewisseld heeft?

Een trainer is zo goed als zijn spelers. En de spelers hadden niet dezelfde gedrevenheid als eerder dit toernooi. Misschien ook omdat ze de hemel ingeprezen zijn.
Nederland heeft Robben erg gemist. Die had iets kunnen forceren. Nu moest Afellay dat doen, maar die viel dramatisch in.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » za jun 21, 2008 10:20 pm

Terechte winnaar, jammer maar helaas.

Nu idd weer OP naar AJAX, valt me weer op hoe weinig Oranje me doet in vergelijking tot mijn CLUB. :ajaxscarf.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za jun 21, 2008 10:21 pm

Godvertyfus, daar gaat mn trip naar Wenen. Ik ben nog nooit zo snel naar huis gefietst, ik ga in bed liggen en kom er pas op 14 juli weer uit. Tabee jongens.

LucaS

Bericht door LucaS » za jun 21, 2008 10:22 pm

Ik heb van Basten nooit een genie genoemd, for the record. Van Persie was niet onlogisch, maar die heeft gewoon niets gebracht. Afellay was niet slim, maar dat zeg ik omdat ik Afellay een voetballer van niets vind. Goede techniek hoor, maar snel spelen en 1x keer raken is iets waarvan Afellay nog nooit heeft gehoord. Die wil alleen maar rennen met de bal aan zijn voet.

Het klopt wat je zegt over gedrevenheid, de over-mijn-lijk metaliteit van de eerste twee wedstrijden was er vandaag niet
Laatst gewijzigd door LucaS op za jun 21, 2008 10:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za jun 21, 2008 10:23 pm

Ik zie trouwens niet in wie de Russen gaat stoppen. Alleen de Duitsers zijn daar op hun karakteristieke wijze toe in staat.

joey
Erelid

Bericht door joey » za jun 21, 2008 10:23 pm

Neefkens schreef:Terechte winnaar, jammer maar helaas.

Nu idd weer OP naar AJAX, valt me weer op hoe weinig Oranje me doet in vergelijking tot mijn CLUB. :ajaxscarf.gif:
Heb ik ook, ik kijk er vrij afstandelijk naar. Ik heb ook geen gat in mijn kraag natuurlijk.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jun 21, 2008 10:24 pm

Neefkens schreef:Terechte winnaar, jammer maar helaas.

Hier hetzelfde gevoel! Heel apart een wedstrijd kijken zonder echte spanning. Maar dik verdiend voor de Russen.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za jun 21, 2008 10:25 pm

Van de ene domper in de andere? Daar zit ik niet op te wachten.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za jun 21, 2008 10:25 pm

Jöhnk schreef:Ik zie trouwens niet in wie de Russen gaat stoppen. Alleen de Duitsers zijn daar op hun karakteristieke wijze toe in staat.
Bertje was niet onder de indruk van de snelheid en de beweeglijkheid, maar daar komt hij vast op terug. Naarmate het toernooi vordert komt het ook aan op fysieke gesteldheid en die is bij de Russen fantastisch. Sneller, fysiek beter en dan ook nog eens een team. Nee, dit Rusland was gewoon goed. En Nederland? Die waren gewoon niet goed, maar ik miste ook de beleving.

Beloki

Bericht door Beloki » za jun 21, 2008 10:26 pm

Dat was het EK.

Halve finales met Rusland, Duistland, Kroatië en waarschijnlijk Italië. Dat wordt genieten geblazen. :excited.gif:
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Zuidema

Bericht door Zuidema » za jun 21, 2008 10:26 pm

Donkey Shot schreef:
Zuidema schreef:
Donkey Shot schreef: jezus wat een slap gelul...
Want?

Oki, 3-1. Over en sluiten. Gefeliciteerd. Terechte winnaar.
MvB mag zich gaan richten op Ajax.
omdat je daarmee het verkeerde impliceerd, nederland heeft achterin aan lopen kutten, met die mathijssen lul in de hoofdrol, met een waardeloze heitinga. Het middenveld functioneerde uitstekend, vooral nigel was sterk, sneijder was gedreven en vaart speelde ook niet al te zwak, afelay is een prima jongen, absoluut een klasse beter dan Engelaar. Oorzaak lag achterin, en niet bij sar, maar iedere bal van de russen was gevaarlijk. stonden er wel verdedigers in?
Okee, daar heb je gelijk in. Het zag er zeker niet goed uit achterin. Maar waarom krijgen die Russen al die ballen voorin zo gemakkelijk aangespeeld? Omdat met name het middenveld niet thuis geeft. Engelaar kan dit tempo duidelijk niet aan, Affelay is lucht als ie een blok moet zetten. Sneijder en Vaart blijven toch behelpen wat dat betreft. De Jong kom ik niet aan. Die verdient een standbeeld in deze wedstrijd.

Maar zoals Peter al aangeeft, het zat ook vies fout tussen middenveld en aanval. Vaart en Sneijder zijn niet spelers die de vleugels induiken, die moeten juist aanspeelpunten voor zich hebben, waarna ze aansluiten naar voren. RVN is dan echt te weinig. Je mist dan teveel diepgang voorin. Tegen de Fransen was dat in de 1e helft al de grote malheur. Nu weer.

joey
Erelid

Bericht door joey » za jun 21, 2008 10:29 pm

Dat is het probleem met dit systeem. Je hebt geen diepgang op de flanken. Met als gevolg dat je de backs (i.c. met name die Zjirkov) niet onder druk kunt zetten.

Sneijder en VDV zijn vooral van waarde aan de bal. Zonder bal is het minder. Dat wist Hiddink natuurlijk precies.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » za jun 21, 2008 10:33 pm

joey schreef:Dat is het probleem met dit systeem. Je hebt geen diepgang op de flanken. Met als gevolg dat je de backs (i.c. met name die Zjirkov) niet onder druk kunt zetten.

Sneijder en VDV zijn vooral van waarde aan de bal. Zonder bal is het minder. Dat wist Hiddink natuurlijk precies.
Yep, Robben hadden we wel kunnen gebruiken (off topic: daarom is Sulejmani of zo'n soort type ook voor Ajax om aan te trekken).

LucaS

Bericht door LucaS » za jun 21, 2008 10:33 pm

Wat was het NEderlandse publiek daar trouwens vreselijk kut op het moment dat er even geen carnaval gevierd kon worden.

Heeft toch zo zijn voordelen dat spelen met echte vleugelspelers :hypocrite.gif:
Laatst gewijzigd door LucaS op za jun 21, 2008 10:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Zuidema

Bericht door Zuidema » za jun 21, 2008 10:33 pm

Peter schreef: En Nederland? Die waren gewoon niet goed, maar ik miste ook de beleving.
Inderdaad, het was vanaf minuut 1 erg matjes en vlak, op een paar spelers na. Beslist niet die gretigheid, die scherpte die het team in de eerste wedstrijden zo kenmerkte.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za jun 21, 2008 10:33 pm

Nederland weer hoor.. complimenten van de hele wereld en de poulewedstrijden zijn nog niet voorbij of we kunnen weer naar huis, mafketels.

Guus. :worshippy.gif:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za jun 21, 2008 10:35 pm

Jöhnk schreef:Geen verrassing. Tegen Frankrijk draaide het ook al voor geen meter. Maar dat mochten we toen niet zeggen.
Elke wedstrijd een stukje minder.. normaal groei je in een toernooi.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za jun 21, 2008 10:35 pm

Teringtyfusklotehoerenkut-Hiddink! Flikker toch lekker op met je dikke rotkop, vuile landverrader en belastingonderduiker!
Peter schreef:Bertje was niet onder de indruk van de snelheid en de beweeglijkheid, maar daar komt hij vast op terug.
Van het centrum van de verdediging.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

bryan

Bericht door bryan » za jun 21, 2008 10:36 pm

Zoals ik altijd zeg tegen mijn teamgenoten: "Wat je doet zonder de bal is belangrijker dan wat je met de bal doet." Maar ze luisteren nooit.

Het zag er zo makkelijk uit, omdat iedereen, de hele tijd, aan het verplaatsen is. Total Football was het. Vaak zeg ik ook tegen mijn teamgenoten: "Als we allemaal steeds vijf meter lopen dan scheelt het dat een man steeds 50 meter moet lopen." Maar niemand luistert.

Dat soort dingen past een goede trainer altijd toe. Doet Hiddink ook.

Het zag er zo makkelijk uit bij Rusland, omdat iedereen altijd aan het werken is.

Wil Guus niet naar Ajax komen?
Laatst gewijzigd door bryan op zo jun 22, 2008 11:12 am, 1 keer totaal gewijzigd.

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » za jun 21, 2008 10:37 pm

Ik ben in ieder geval tevreden met de commentator van vandaag. Heerlijk, die rust, niet van dat overdreven gedoe :excited.gif:

En Thijs, ik hoop dat je eerder uit bed komt... 14 juli is nog een eind weg hoor!

En verder... hoppa, nog maar een glaasje wijn!
Rusland heeft terecht gewonnen, ik kan alleen die rotkop van Hiddink even niet zien. UGH!
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za jun 21, 2008 10:37 pm

Bekijk het van de positieve kant, Bertje. Nederland was er toch wel vroeg of heel misschien laat uitgevlogen. Dus laat Rusland dit toernooi maar winnen.

Bpovendien, ik heb ze in alle toto's die ik heb ingevuld als winnaar getipt, dus laat het geld maar binnenrollen.

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » za jun 21, 2008 10:38 pm

Bertje schreef:Teringtyfusklotehoerenkut-Hiddink! Flikker toch lekker op met je dikke rotkop, vuile landverrader en belastingonderduiker!
:worshippy.gif: Daarom ben ik soms zo dol op je!
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

bryan

Bericht door bryan » za jun 21, 2008 10:38 pm

LucaS schreef:Wat was het NEderlandse publiek daar trouwens vreselijk kut op het moment dat er even geen carnaval gevierd kon worden.
Zag ik ook, alle kaartjes in de hand van bedrijven denk ik...

Plaats reactie