Vervanger Sneijder

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Plaats reactie
Michael_B

Bericht door Michael_B » ma aug 13, 2007 4:12 pm

Bertje schreef:
De Dominee schreef:Of ze kopen een nieuwe rechtsbuiten en een middenvelder als Defour of Motta.
Defour en Motta zijn absoluut niet te vergelijken.
Dat weet ik. Ik bedoelde alleen dat ze een rechtsbuiten kunnen halen en vervolgens nog een middenvelder. Welke middenvelder dat wordt weet ik niet, ik plempte alleen de 2 meest genoemde even neer. Zie wel dat het relatief ontactisch staat inderdaad.

Overigens zie ik Defour wél graag komen en Motta liever niet.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Lionel

Bericht door Lionel » ma aug 13, 2007 4:12 pm

RIQUELME en Defour zou geweldig zijn
IK GELOOF!!!!!!

LucaS

Bericht door LucaS » ma aug 13, 2007 4:14 pm

Riquelme :sad.gif:
I think I lost my fucking headache

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma aug 13, 2007 4:17 pm

Naast het feit dat ik hem onhaalbaar acht, denk ik niet dat hij komt. Hij is een speler waarbij je net als Sneijder de andere twee middenvelders al zijn werk moet laten doen.

MvG heeft juist gezegd dat ze het anders gaan invullen. Het hele middenveld bedoeld hij daarmee, lijkt me.

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma aug 13, 2007 4:34 pm

Voetbalzone meldt interesse van Ajax in Medunjanin. Lijkt me niet de jongen die we moeten hebben, te licht. Ik wil een topper!

Edit: hier het stukje:
Medunjanin ziet Ajax zitten, Boussoufa niet
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 13 augustus om 17:29

Haris Medunjanin staat hoog op het verlanglijstje van Ajax. Zeer betrouwbare bronnen bevestigden aan voetbalzone.nl dat de Amsterdammers in de middenvelder van AZ een waardig opvolger van Wesley Sneijder zien.

Maandag liet technisch directeur Martin van Geel al in De Telegraaf weten dat het elftal op nog twee posities versterkt zou worden. Met het vrijgekomen geld door de transfer van Sneijder naar Real Madrid willen de Amsterdammers zo snel mogelijk zaken doen.

Maandagmiddag vernam Voetbalzone.nl dat Medunjanin positief heeft gereageerd op de interesse uit de hoofdstad en dat ook AZ bereid is mee te werken aan een overgang. Ook met Mbark Boussoufa werd contact opgenomen, maar de speler van Anderlecht zegt zelf aan een grotere competitie toe te zijn.

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » ma aug 13, 2007 4:38 pm

Misschien is Medunjanin wel die extra middenvelder die Ten Cate wou hebben. Ik ga er vanuit dat de opvolger van Sneijder een grotere naam zal zijn.

Maar het bericht komt van Voetbalzone, niet de meest betrouwbare site.
Ik ben

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma aug 13, 2007 4:39 pm

Medunjanin is wel een 10. Een erg luie 10, mag ik wel toevoegen. Mooie trap, dat wel.

Ik hoop dat het niet klopt of dat hij een "extra'tje" is inderdaad...

Toppie

Bericht door Toppie » ma aug 13, 2007 4:39 pm

Het is toch nu ook tijd omdat salarishuis van Ajax ook eens te veranderen. Het is toch logisch dat een speler met staat van dienst of zeer ruime ervaring meer verdiend dat een snotneus van 19. Je weet dat je door zulke bepalende spelers aan te nemen ook de kans op prijzen pakken dit verhoogd. Ik hoor elke keer dan ja maar dan krijg je teveel ontevreden spelers enzo, maar in het bedrijfsleven is het toch ook zo dat de leiders meer verdienen dan de gewone man. Wesley z'n salaris is ook verdubbeld alleen die krijgt straks meer premies op basis van het verder komen in de CL.

elliquido

Bericht door elliquido » ma aug 13, 2007 4:46 pm

demy de zeeeuw?
stein schaars?
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Zuidema

Bericht door Zuidema » ma aug 13, 2007 4:50 pm

Maandagmiddag vernam Voetbalzone.nl dat Medunjanin positief heeft gereageerd op de interesse uit de hoofdstad en dat ook AZ bereid is mee te werken aan een overgang.
Als AZ bereid is mee te werken, moeten we het zeker niet doen. Zijn ze hem daar kennelijk liever kwijt dan rijk.

Toppie

Bericht door Toppie » ma aug 13, 2007 4:54 pm

Zuidema schreef:
Maandagmiddag vernam Voetbalzone.nl dat Medunjanin positief heeft gereageerd op de interesse uit de hoofdstad en dat ook AZ bereid is mee te werken aan een overgang.
Als AZ bereid is mee te werken, moeten we het zeker niet doen. Zijn ze hem daar kennelijk liever kwijt dan rijk.
Vind die jongen helemaal niks , anders doet van Gaal ook wel moeilijk om hem kwijt te raken. Viel tegen op het EK voor 21.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma aug 13, 2007 4:55 pm

Zuidema schreef:
Haha, dat lijkt gezien de relatie tussen de clubs inderdaad geen aanbeveling.

Ik ken hem eigenlijk niet zo heel goed maar het beeld wat ik van hem heb als enigzins luie 'spielmacher' maakt mij niet echt enthousiast. Iets meer ervaring zou ook geen kwaad kunnen.
Laatst gewijzigd door Marillion op ma aug 13, 2007 4:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nil volentibus arduum

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma aug 13, 2007 4:55 pm

De Dominee schreef:Naast het feit dat ik hem onhaalbaar acht, denk ik niet dat hij komt. Hij is een speler waarbij je net als Sneijder de andere twee middenvelders al zijn werk moet laten doen.

MvG heeft juist gezegd dat ze het anders gaan invullen. Het hele middenveld bedoeld hij daarmee, lijkt me.
Precies. Medunjanin kun je dus ook doorstrepen.

Wie verzint zoiets?

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 13, 2007 4:58 pm

Precies. Medunjanin kun je dus ook doorstrepen.

Wie verzint zoiets?
:biggrin.gif: :drecul.gif: Leuk voor Sparta.

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » ma aug 13, 2007 5:23 pm

elliquido schreef:demy de zeeeuw?
stein schaars?
schaars werd toch ook nog verleden jaar aangeboden bij Psv? De zeeuw is te belangrijk voor AZ.
Weer op zoek naar een Interim coach..

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma aug 13, 2007 5:29 pm

Er is bij Ajax de afgelopen periode niks gelekt over transfernieuws. Medunjanin lijkt mij dus volkomen uit de lucht gegrepen.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma aug 13, 2007 5:30 pm

MvG zal weten dat je Sneijder niet kunt vervangen door een nobody als Engelaar of Medunjanin. Toch? Toch? :eusa_pray.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma aug 13, 2007 5:34 pm

Er is en je krijgt geen tweede Sneijder. Anders had Real die wel gehaald.

Daniel

Bericht door Daniel » ma aug 13, 2007 5:37 pm

Medunjanin? Boussoufa wil niet dus dat houd op, hij zegt naar een grotere competitie te willen. Uhmm. Nederlandse competitie is toch groter dan de Belgische?

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma aug 13, 2007 5:49 pm

Hij heeft geen interesse omdat hij naar een grotere competitie wilt dan de Nederlandse. Dromer.

Medunjanin moet zover mogelijk bij de ArenA vandaan blijven.

Leon

Bericht door Leon » ma aug 13, 2007 5:51 pm

Ach, als je Gabri en Davids (of misschien Motta) hebt in de rug van Medunjanin, denk ik dat die jongen wel kan renderen. Zolang hij maar niet hoeft te verdedigen.. Hij is doelgericht en heeft een goeie trap. Vond het altijd al meer een Ajax-voetballer. Hoop dat HtC iets bij hem los kan maken..
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma aug 13, 2007 5:54 pm

Spijker schreef:Er is en je krijgt geen tweede Sneijder. Anders had Real die wel gehaald.
Onzin. Er zijn genoeg voorbeelden waarin de verkopende club een aankoop doet die minstens gelijkwaardig is aan de speler die zij verkopen. Andere scoutgebieden, gok durfen nemen etc speelt allemaal mee.

Wat dacht je van Lindenbergh - Schaars als voorbeeld?

columbus

Bericht door columbus » ma aug 13, 2007 5:56 pm

Precies!

Medunjanin moet zover mogelijk van de Arena gelaten te worden. Die jongen red het niet bij AZ, zelfs bij Sparta kon hij geen potten breken.

Nu Sneijder weg is verlies je zo veel voetballend vermogen. Dat los je niet zomaar op met lichtgewichten als Medujanin. Er moet iemand komen die er ECHT ineens staat.

Michael_B

Bericht door Michael_B » ma aug 13, 2007 6:12 pm

Yoann Gourcuff heeft van AC Milan te horen gekregen dat hij mag onderhandelen met ajax. De Fransman zou voor een transfersom van zo'n 7,5 miljoen euro mogen vertrekken naar Amsterdam.
Gourcuff zou wel oren hebben naar een overgang naar ajax.
Ook Gourcuff zijn teamgenoot Dario Šimiæ staat volgens de italiaanse sport krant' la gazette dello sport'in de belangstelling van ajax.
De 31-jarige recordinternational van kroatie zou transfervrij mogen vertrekken.
Op de interesse van ajax heeft Dario Šimiæ een korte reactie gegeven 'Als je op mijn leeftijd nog kan afbouwen bij een club als ajax moet je dat natuurlijk met beide handen aanpakken 'aldus de rechtsbenige verdediger.
Gourcuff zou de opvolger moeten worden van de onlangs naar Real Madrid vertrokken Wesley Sneijder.
Voor deze extra druk is Gourcuff niet bang ' ik heb genoeg kwaliteiten in huis om het team naar een hoger niveau te tillen. Zelf hoop ik dat de overgang snel kan worden afgerond, en dat ik mijn kwaliteiten in Amsterdam kan tonen'Aldus de 21-jarige fransman.

Bron: gazette dello sport
Dat zijn al betere geruchten! :onfire.gif: :hupajax.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxsmiley.gif:

Defour en Gourcuff en ik ga hier een feestje bouwen!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma aug 13, 2007 6:15 pm

Gourcouff zou top zijn. Waar komt dit vandaan?

Simic ken ik niet. Maakt het bericht helaas wat ongeloofwaardiger, want Ajax zoekt bij mijn weten geen verdediger.

Plaats reactie