Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Gesloten
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jan 16, 2008 10:05 am

Mwah, met name achterin zou ik toch graag nog wat sleutelen aan dit elftal hoor.

Maar in de huidige competitie zullen we met deze groep best tot het einde mee kunnen strijden om de titel. Dat is wel waar.
Nil volentibus arduum

Lionel

Bericht door Lionel » wo jan 16, 2008 10:23 am

Ach, het is niet supergeweldig maar als iedereen fit is en het team wat vastigheid begint te krijgen hebben we geen onaardig elftal. Zelfs de verdediging niet.
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jan 16, 2008 10:56 am

Als Engelaar komt, word ik bloedlink!
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jan 16, 2008 11:01 am

Dan zal het wel niet doorgaan, dan durft MvG het nooit aan. :hypocrite.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 16, 2008 11:24 am

Wie zou niet schrikken van de toorn van Bertje?

Volgens die VI-zwetser zou Engelaar komen omdat Davids eventueel stopt. Mij lijkt Engelaar een 'iets' andere voetballer.

@Rishi: een aardig elftal? Met deze verdediging??? Ik zou nog maar even niet de polonaise lopen. In Nederland gaat het nog wel, maar achteraf moeten we blij zijn dat we geen CL hebben gespeeld. Met deze verdediging waren we elke wedstrijd geslacht.
Het stinkt aan alle kanten!

jabu

Bericht door jabu » wo jan 16, 2008 11:25 am

Engelaar, Bruno Silva, Klavan, waar is MvG mee bezig? Dit kan toch niet serieus waar zijn...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jan 16, 2008 11:30 am

Het lijkt er wel op dat dit nog de enige "haalbare" spelers zijn :blush.gif:

Er sijpelen wel eens wat namen (Modric, Ivanovic etc) door die gewoon goed zijn, maar niet haalbaar gebleken. Het niveau daaronder durft ie niet aan en dus kiest ie voor degenen die hij kent. En hij houdt geld in de knip voor de nieuwe trainer. Of dit de juiste weg is? :blush.gif:

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » wo jan 16, 2008 11:33 am

Dat hij geld achterhoudt voor de nieuwe trainer is op zich wel goed. Maar dan moet hij wel opschieten met het aantrekken van die nieuwe trainer. Op die manier kan je al vroeg beginnen met volgend seizoen. Want er gaan een hoop spelers weg en een nieuw elftal zet je niet zomaar even neer. Anders krijg je een team zoals Feyenoord heeft: wel aardig, maar simpelweg niet goed genoeg.
Ik ben

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jan 16, 2008 11:33 am

joey schreef: Volgens die VI-zwetser zou Engelaar komen omdat Davids eventueel stopt. Mij lijkt Engelaar een 'iets' andere voetballer.
Als dat zo is dan geloof ik niet veel van dit gerucht. Iedere dwaas kan zien dat Davids een compleet andere speler is.
Nil volentibus arduum

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » wo jan 16, 2008 11:34 am

En Davids gaat toch nog wel een jaartje door. Die kan nog makkelijk mee.
Ik ben

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jan 16, 2008 11:35 am

Jack Reynolds schreef:Dat hij geld achterhoudt voor de nieuwe trainer is op zich wel goed. Maar dan moet hij wel opschieten met het aantrekken van die nieuwe trainer. Op die manier kan je al vroeg beginnen met volgend seizoen. Want er gaan een hoop spelers weg en een nieuw elftal zet je niet zomaar even neer. Anders krijg je een team zoals Feyenoord heeft: wel aardig, maar simpelweg niet goed genoeg.
Het is de bedoeling dat de nieuwe trainer in februari bekend is. Dan heeft hij op zich tijd genoeg om na te denken over zijn selectie.

Maar eigenlijk moet Van Geel dat al regelen. Die zit er toch voor de lange termijn? Of stuurt onze nieuwe trainer straks Perez weer naar Eindhoven?
Nil volentibus arduum

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jan 16, 2008 11:35 am

Karim EA is ook haalbaar. Die zegt volgend seizoen naar een club uit de top-4 te willen, al meent Van Geel dit te moeten ontkennen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jan 16, 2008 11:36 am

Jack Reynolds schreef:En Davids gaat toch nog wel een jaartje door. Die kan nog makkelijk mee.
Dat mag ik wel hopen want anders hebben we echt een enorm probleem. Maar als bijvoorbeeld Martin Jol komt dan moet ik nog zien wat Davids doet.
Nil volentibus arduum

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » wo jan 16, 2008 11:38 am

Jol komt niet. Lijkt me dat Van Geel ook wel ziet dat dat geen Ajax-man is. Henk ten Cate was dat ook niet en dan is het werken in de Arena ontzettend moeilijk. Dat hebben we wel gezien.
Laatst gewijzigd door Jack Reynolds op wo jan 16, 2008 11:38 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jan 16, 2008 11:38 am

Neefkens schreef:Het lijkt er wel op dat dit nog de enige "haalbare" spelers zijn :blush.gif:

Er sijpelen wel eens wat namen (Modric, Ivanovic etc) door die gewoon goed zijn, maar niet haalbaar gebleken. Het niveau daaronder durft ie niet aan en dus kiest ie voor degenen die hij kent. En hij houdt geld in de knip voor de nieuwe trainer. Of dit de juiste weg is? :blush.gif:
Heb je dit lapje tekst ergens in een Worddocumentje staan soms?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 16, 2008 11:38 am

Neefkens schreef:Het lijkt er wel op dat dit nog de enige "haalbare" spelers zijn :blush.gif:

Natuurlijk niet. Modric en Ivanovic zijn niet haalbaar, maar tussen deze spelers en de Silva'tjes zit nog wel iets. Komende zomer krijgen we wéér een bak met geld binnen, dus over het financiële aspect hoeven we ons geen zorgen te maken. Kies voor kwaliteit, zou ik zeggen.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo jan 16, 2008 11:42 am

joey schreef: Komende zomer krijgen we wéér een bak met geld binnen, dus over het financiële aspect hoeven we ons geen zorgen te maken.
Ja, maar al die stoute clubs vragen nu de hoofdprijs en dat is niet eerlijk. :excited.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 16, 2008 11:46 am

Precies, wat een gezeur. Ajax wil ook de hoofdprijs als Real Madrid of Liverpool zich meldt voor een van zijn spelers.

Lionel

Bericht door Lionel » wo jan 16, 2008 11:52 am

Ik wil het alemaal nog wel zien als wij in de volgende opstelling spelen:

Stekelenburg

Heitinga - Wiel - Vermaelen - Urby

Gabir - Perez - Davids

Suarez - KJH - Leo

Of Bakir op rechts en Suarez op links.

Dit team is niet slecht. Ik zeg niet dat we daarmee de CL winnen maar zo een drama is het niet. Het wordt pas een drama als je dit team daar neerzet:

Velthuizen

Bruno Silva - Wiel - Vermaelen - Klavan

Gabri - Perez - Engelaar

Bakir - Leo - Suarez
IK GELOOF!!!!!!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jan 16, 2008 12:05 pm

Bertje schreef:

Heb je dit lapje tekst ergens in een Worddocumentje staan soms?
Met het verkeerde been uit het bed gestapt, bertje? :aai.gif: :aai.gif:

Als je structureel problemen hebt, PM je me maar even.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo jan 16, 2008 12:06 pm

joey schreef:Natuurlijk niet. Modric en Ivanovic zijn niet haalbaar, maar tussen deze spelers en de Silva'tjes zit nog wel iets. Komende zomer krijgen we wéér een bak met geld binnen, dus over het financiële aspect hoeven we ons geen zorgen te maken. Kies voor kwaliteit, zou ik zeggen.
Daar zit zeker iets tussen, alleen hij durft dat blijkbaar niet aan. Ik denk idd dat we deze zomer weer zo'n 30 miljoen binnenhalen. :blush.gif:

Jack Reynolds

Bericht door Jack Reynolds » wo jan 16, 2008 12:10 pm

Neefkens schreef:Als je structureel problemen hebt, PM je me maar even.
Bertje mist gewoon zijn mama zo af en toe. Daar is niks mis mee.
Ik ben

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » wo jan 16, 2008 12:11 pm

Neefkens schreef: alleen hij durft dat blijkbaar niet aan.
Je bedoelt dat hij aan zijn eigen kijk op spelers twijfelt?

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jan 16, 2008 12:11 pm

Precies, dus wat maakt het uit of je voor een speler 10 miljoen betaalt? Zolang die speler maar van het vereiste niveau is.
In Nederland loopt domweg niet veel rond, behalve bij de directe concurrenten dan.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » wo jan 16, 2008 12:15 pm

Het maakt in die zin uit dat Ajax dat structureel niet kan bolwerken. Wij moeten het meer hebben van slimme transfers. Kwalitatief goede spelers voor relatief weinig geld die we later met winst kunnen doorverkopen. Daar mag best een keer een uitzondering tussen zitten als het om een relatief 'zekerheidje' gaat maar het moet geen gewoonte worden.

Overigens durft hij die bedragen wel degelijk te investeren. Kijk maar naar Huntelaar en Suarez.
Nil volentibus arduum

Gesloten