Zeer verstandig van Modric dat hij niet kiest voor de Engelse subtop.
Inderdaad, wie heeft er nu het lef om te komen? Met Koster voor de groep, en over 6 maanden een nieuwe man, die heel goed hele andere ideeën over versterkingen kan hebben.joey schreef:Die aankoop zag je toen aankomen, ook vanwege de band die Davids had met HtC. Maar nu? Ervaren spelers? Mijn hemel, wie mogen dat zijn? Doe mij maar een jonge, enthousiaste, talentvolle jongen voor op het middenveld. En een Chivu'tje voor achterin. Ervaren spelers die wat kunnen komen niet, dan wordt het automatisch de categorie Hansson/Vogel.
Qua fysieke kracht, snelheid en defensieve hardheid alleen al een behoorlijke verbetering. Het is niet de aller slimste verdediger, maar hij compenseert dat vooral met z'n fysieke attributen. Hij kan zowel als rechtsback als centraal achterin uit de voeten. Bij Jong België speelt hij ook regelmatig op het middenveld. Eerlijk gezegd geloof ik er weinig van dat Fiorentina hem na een half seizoen al laat vertrekken. Ook al is het qua finesse en stijl niet echt een jongen voor de Serie A, in mijn ogen.Ajax Rules schreef:Van de Borre in de belangstelling van PSV..... ik herinner me dat hij in het verleden ook aan Ajax is gelinkt... destijds was hij redelijk onhaalbaar herinner ik me.
Ik heb deze jongen wel eens zien spelen, maar er zullen ongetwijfeld grotere kenners zijn.
Zou dit een goede vervanger voor Ogararu zijn?
Pas als hij merkt dat zijn eigen positie in gevaar komt. En dat is dus nog steeds niet het geval. Vergis je ook niet hij weet alles "recht"te lullen. En hij komt er nog mee weg ook.Mr. Ajax schreef:Daniel_vT schreef:Trekt ie zich niets van aan hoor..
Volgens mij wel.