Voetbal
- Giacomo Puccini
-
Je weet toch dat Foppe er niets van kan, en dat elk team onder hem dat iets wint, dat doet ondanks hem, in plaats van dank zij hem.
Japan is uitgeschakeld, als we daar niet van winnen hebben we niets te zoeken in de volgende ronde. Overigens valt dit team wel erg tegen, dat ben ik wel met de critici eens.

Japan is uitgeschakeld, als we daar niet van winnen hebben we niets te zoeken in de volgende ronde. Overigens valt dit team wel erg tegen, dat ben ik wel met de critici eens.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
- AT Toto winner 15/16
Waarom hoor ik op tv een paar roepen dat ze met 2 doelpunten verschil moeten winnen? Volgens mij is elke overwinning goed als: A) Nigeria wint B) Amerika wint of C) als het 0-0 of 1-1 wordt.
Volgens mij telt bij een gelijke stand het doelsaldo en daarna het onderlinge resultaat. Ik geef Nederland een hele behoorlijke kans om door te komen hoor.. en wie weet groei je zo in het toernooi.. Maargoed idd het is vrij dramatisch tot nu toe.
Volgens mij telt bij een gelijke stand het doelsaldo en daarna het onderlinge resultaat. Ik geef Nederland een hele behoorlijke kans om door te komen hoor.. en wie weet groei je zo in het toernooi.. Maargoed idd het is vrij dramatisch tot nu toe.
Lijkt me niet, nee. Wat voetbalt Nederland verschrikkelijk slecht. Het is dat Vermeer een hoop pakt...Peter schreef:Leuk en aardig, maar we maken natuurlijk geen schijn van kans tegen de toplanden.
Met name De Guzman valt me ontzettend tegen.

Verder is die dramavoetballer Maduro een prominente rol toebedicht. Pff, wat moet je met die slomo...
Het stinkt aan alle kanten!
Het lijkt me handiger wanneer de Amerikanen dat geweten hadden.Baseman schreef:De muur springt bijna standaard op, daar rekende Sibon op en daarom was zijn vrije trap gewoon erg goed. Al hadden de Japanners kunnen weten dat Sibon ontzettend hard kan schieten en derhalve de bal niet over de muur zou proberen te krullen.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali