Waar was Johnny ?.joey schreef:Wat slecht verdedigd bij die goal, Mathijsen liet zich weer eens simpel aftroeven. Vind ik niet veel soeps, die Mathijsen.
Grappig dat Cruijff vooraf waarschuwde voor Pavljoetsjenko.
21 Juni 20.45 uur Nederland-Rusland
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Nu al de laatste wissel. Afellay er in voor Engelaar.
Poeh, dat wordt dus echt aanvallend. Geen Robben, terwijl ik die nou net wel als laatste konijn uit de hoed zou willen toveren.
Poeh, dat wordt dus echt aanvallend. Geen Robben, terwijl ik die nou net wel als laatste konijn uit de hoed zou willen toveren.
Laatst gewijzigd door peter op za jun 21, 2008 9:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Monkey Tonk
Nergens natuurlijk. Die mag niet achterin spelen.Voetske schreef:Waar was Johnny ?.joey schreef:Wat slecht verdedigd bij die goal, Mathijsen liet zich weer eens simpel aftroeven. Vind ik niet veel soeps, die Mathijsen.
Grappig dat Cruijff vooraf waarschuwde voor Pavljoetsjenko.
@Peter: Arjanneke is geloof ik weer eens ongesteld.
Laatst gewijzigd door joey op za jun 21, 2008 9:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
- Monkey Tonk
'Resilience'. Het kampioensingredient. Een achterstand ombuigen.
Heeft Oranje het?
Heeft Oranje het?
Laatst gewijzigd door Monkey Tonk op za jun 21, 2008 9:18 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Vrees van niet. De Russen zijn goed bezig, maar er staat vanavond bij NL ook geen team dat tot op het bot wil doorgaan. Het is zo flets, matjes. Hoogstens een individuele bevlieging die ons nog kan redden, volgens mij.Monkey Tonk schreef:'Resilience'. Het kampioensingredient. Een achterstand ombuigen.
Heeft Oranje het?