Voor 30 miljoen moet MVG toch wel een backupje kunnen halen, van zijn geweldige schaduwelftal..Spijker schreef:Oei, als ze echt die 30 willen betalen voorspel ik Zlatan taferelen.
Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
- Daily Blind
Hier hebben we het over spelers die wellicht naar Ajax komen, over de mogelijke transfer van Sneijder s.v.p verder in zijn eigen topic.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
ajax.bliebAjax laat oog vallen op Bojinov
Ajax heeft interesse in de Bulgaar Valeri Bojinov. Dat melden enkele bronnen binnen Ajax aan Ajaxonline.org. De spits van het Italiaanse Fiorentina zou mogen vertrekken alleen als Ajax rond de vraagprijs biedt.
In 2005 nam Fiorentina hem voor dertien miljoen euro over van US Lecce, maar de club uit Florence zou niet tegenwerken bij een eventuele transfer omdat het Mutu, Vieri, Lupoli en Pazzini in de gelederen heeft voor de spitspositie. De 21-jarige Bulgaar moet negen miljoen euro in het Italiaanse laatje brengen. (Bron: Ajax Online, 08-07/21:11)
Ik dacht dat hij al bijna rondwas met Man City.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Albert Riera waarschijnlijk.
Salvador Dali
Salvador Dali
Klinkt inderdaad logisch, niet? Maar gelukkig is het onbetrouwbaar transfernieuws.Harm schreef:Dus voor Babel koop je een centrumspits en voor Sneijder een vleugelspits?Duke schreef:Aan de filmpjes op you tube te zien is het een linkervleugelspeler.
Dat gaat een jaartje 4-4-2 worden
Salvador Dali
Salvador Dali
Die Riera heeft ook een tijdje bij Manchester City gespeeld, en volgens mij ook geflopt. En daarom dus teruggekeerd naar Spanje. Hij speelt in ieder geval als buitenste middenvelder (links) op een viermans middenveld. Mooie trao, maar verder niks! Zou ook helemaal niet bij AJAX passen...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -