Competitie Borrelpraat
Ajax, F'noord en PSV moeten ook 1 keer per seizoen op vrijdag spelen.Duke schreef:Wat zijn het trouwens altijd slechte wedstrijden, op vrijdag, of ligt dat aan mij?
Hoeveel is het trouwens geworden?
Verder is het inderdaad altijd slecht. Maar dat komt omdat er teveel slechte teams zijn.
Kan het aantal characters van een signature niet opgehoogd worden van 125 naar 175 ofzo?
- Jinne
- Site Admin
Ik zie bij Ajax geen vrijdag staan hoor dit seizoen. Was trouwens vorig seizoen ook wel weer gelijk een prutwedstrijd die ene keer dat we op vrijdag moesten (0-0 tegen Heerenveen). Sowieso een kutdag om te ballen. Heb je niks meer om naar uit te kijken het weekend.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- Daily Blind
ik heb nooit problemen om op vrijdag te ballen ;)Jinne schreef:Ik zie bij Ajax geen vrijdag staan hoor dit seizoen. Was trouwens vorig seizoen ook wel weer gelijk een prutwedstrijd die ene keer dat we op vrijdag moesten (0-0 tegen Heerenveen). Sowieso een kutdag om te ballen. Heb je niks meer om naar uit te kijken het weekend.
Oud zeer, maar toch niet...
BN De Stem‘Geen Koeman-Van Gaal-show’
Zaterdag 21 oktober 2006 - Koeman heeft Van Gaal niet meer gesproken sinds de machtsstrijd bij Ajax in het najaar van 2004. „Ik ben hem nog wel eens tegengekomen, maar toen liep’ie me voorbij?ik heb het maar zo gelaten.“.
Van Gaal gaf Koeman de kans om als assistent aan de slag te gaan bij Barcelona. De twee konden toen prima met elkaar door één deur, ook privé was er in Spanje veel contact. Door de problemen bij Ajax zijn de meester en voormalig pupil gebrouilleerd geraakt. „Het zakelijke heeft afbreuk gedaan aan het contact“, beaamde Koeman gisteren. „Later heeft hij over de affaire bij Ajax de nodige opmerkingen gemaakt, in interviews. Nou, toen wist ik waar ik aan toe was, zonder dat ik daar een probleem mee heb. Of we elkaar de hand schudden? Ik zal me gedragen zoals ik me altijd gedraag, normaal dus en daar hoort bij dat je elkaar gedag zegt.“ „Of ik me kan voorstellen dat hij mijn hand weigert?“ Koeman lacht om de vraag. „Met hem kun je alles verwachten?maar laten we het niet belangrijker maken dan het is, ik sta er in elk geval boven. We hebben onze problemen gehad bij Ajax, maar vervolgens gaat het leven verder en kiest iedereen zijn eigen weg en daarin zijn we allebei heel tevreden, denk ik.“
Voor Louis van Gaal maakt de aanwezigheid van Ronald Koeman de wedstrijd tegen PSV niet extra pikant. De coach van AZ zegt zijn voormalige vriend niet meer te hebben ontmoet sinds ze gebrouilleerd zijn. Van Gaal denkt niet dat de stukgelopen relatie na de mislukte samenwerking bij Ajax morgen ook maar enigszins van invloed zal zijn. „Vorig jaar kwam ik Danny Blind weer tegen toen ik met AZ tegen Ajax speelde. En net als die trainer toen zal ook Ronald Koeman nu niet in het veld staan. Het zijn de spelers die het moeten doen. En met de mensen er omheen heb ik niet zoveel te maken. Ik ben bezig met het elftal van PSV. Ronald speelt daar enigszins een rol in omdat hij de spelers opstelt. Maar de voetballers die het moeten doen zijn de enige personen waar ik aan denk.“
Voor Van Gaal is de wedstrijd, net als de UEFA-Cupontmoeting van afgelopen week tegen Braga, wel een ijkpunt waar AZ nu staat. „Tegen de Portugezen waren we in staat de speldiscipline te handhaven, ook op momenten dat we niet goed speelden. En toen het bij Braga minder werd, konden wij toeslaan. Dát is altijd al een kwaliteit van PSV geweest. Ik vond ze niet goed spelen tegen Galatasaray.“ In de evaluatie met zijn spelers benadrukte Van Gaal gisteren vooral de matige eerste helft van AZ. „Als we zo spelen tegen PSV gaat het net als vorig jaar. Toen stonden we binnen vijf minuten al met 2-0 achter. Maar mijn voetballers weten wat er aan de hand is. Daar worden ze in opgeleid. Omdat ik zelden een evaluatie over zal slaan.“ Dat AZ dit seizoen na twee Europ-Cupduels punten verspeelde in de competitie, zowel tegen Twente als Den Haag, baart Van Gaal nu geen extra zorgen. „Want vorig jaar was dat weer niet het geval. Niets is hetzelfde.“
Het stinkt aan alle kanten!
Ik dacht dat het feit dat grensrechters tegenwoordig assistent-scheidsrechters genoemd moesten worden omdat ze niet meer alleen voor inworp/corner en buitenspel moeten vlaggen, maar ook taken van de scheidsrechter hadden.
Blijkbaar hebben ze dat die grensrechter bij Twente - Heracles nooit verteld, want je kunt mij niet vertellen dat die joker aan de zijlijn die elleboogstoot van Heubach op Slory niet gezien heeft. Hij stond er nog geen twee meter vandaan.... :nooo:
Overigens heeft die Leonardo vanavond ook maar weer eens laten zien dat het een smerig kereltje is. Eerst Koenders vol in het gezicht grijpen en daarna nog eens vol aan de haren gaan hangen.
Ik mag aannemen dat deze twee situaties nog wel een staartje gaan krijgen?
Blijkbaar hebben ze dat die grensrechter bij Twente - Heracles nooit verteld, want je kunt mij niet vertellen dat die joker aan de zijlijn die elleboogstoot van Heubach op Slory niet gezien heeft. Hij stond er nog geen twee meter vandaan.... :nooo:
Overigens heeft die Leonardo vanavond ook maar weer eens laten zien dat het een smerig kereltje is. Eerst Koenders vol in het gezicht grijpen en daarna nog eens vol aan de haren gaan hangen.
Ik mag aannemen dat deze twee situaties nog wel een staartje gaan krijgen?
Louis van Gaal ging weer lekker tekeer op Radio 1. Hij werd boos op de verslaggever omdat die constateerde dat PSV verdiend gewonnen had. Dat was 'scorebordjournalistiek', en de verslaggever 'had een andere wedstrijd gezien'. Van Gaal was zelfs meer teleurgesteld door de mening van de verslaggever dan door de nederlaag, beweerde hij. :D
Zuur om van Koe te verliezen. ;)
Het stinkt aan alle kanten!
Logisch dat Van Gaal zuur was. AZ speelde goed, maar krijgt een paar lullige doelpunten tegen en staat dus gewoon met lege handen. Het gaat natuurlijk om de drie punten, maar het gevoel beter te zijn en toch vrij kansloos te verliezen is behoorlijk frustrerend denk ik.joey schreef:Louis van Gaal ging weer lekker tekeer op Radio 1. Hij werd boos op de verslaggever omdat die constateerde dat PSV verdiend gewonnen had. Dat was 'scorebordjournalistiek', en de verslaggever 'had een andere wedstrijd gezien'. Van Gaal was zelfs meer teleurgesteld door de mening van de verslaggever dan door de nederlaag, beweerde hij. :D
- Giacomo Puccini
Deja vu. ;)Arwin schreef:Logisch dat Van Gaal zuur was. AZ speelde goed, maar krijgt een paar lullige doelpunten tegen en staat dus gewoon met lege handen. Het gaat natuurlijk om de drie punten, maar het gevoel beter te zijn en toch vrij kansloos te verliezen is behoorlijk frustrerend denk ik.joey schreef:Louis van Gaal ging weer lekker tekeer op Radio 1. Hij werd boos op de verslaggever omdat die constateerde dat PSV verdiend gewonnen had. Dat was 'scorebordjournalistiek', en de verslaggever 'had een andere wedstrijd gezien'. Van Gaal was zelfs meer teleurgesteld door de mening van de verslaggever dan door de nederlaag, beweerde hij. :D
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
Az speelt altijd met de insteek het spel te maken. Dat gaat bijna altijd gepaard met een goed resultaat. Tegen Psv, zoals te verwachten viel, niet, maar het valt te prijzen dat Az niet uit korte termijn-overwegingen met de kont in de eigen 16 kroop.
Van Gaal doet het prima. En ookal verliest Az nog 8 keer van Psv, vergeleken bij Van Gaal is Koeman een heel klein trainertje.
Van Gaal doet het prima. En ookal verliest Az nog 8 keer van Psv, vergeleken bij Van Gaal is Koeman een heel klein trainertje.