Vertel.joey schreef:Niets te vergelijken bij het uitgavenpatroon van Madrid.

Real Madrid legt alleen al 25 miljoen euro neer voor 2 linksbacks die geen van beiden een basisplek hebben. Tot de winterstop had slechts Sneijder een basisplek. De rest van dat team stond al onder contract, terwijl je in de zomer voor 120 miljoen hebt gespendeerd. Vind ik knap.Real Ajax schreef:Vertel.joey schreef:Niets te vergelijken bij het uitgavenpatroon van Madrid.
Pepe had meteen basisplaats hoor. Heinze kreeg die ook al voor de winterstop (al heeft die vaak ook centraal gespeeld.) Dan kijk ik even naar Barça, die een depressieve Henry aan de haak slaan, Milito die door zijn hoeven gaat, Touré die met een rugblessure speelt...heb ik toch liever het eerste scenario (ook gezien het uiteindelijk puntenverschil.goodfella schreef:Real Madrid legt alleen al 25 miljoen euro neer voor 2 linksbacks die geen van beiden een basisplek hebben. Tot de winterstop had slechts Sneijder een basisplek.Real Ajax schreef:Vertel.joey schreef:Niets te vergelijken bij het uitgavenpatroon van Madrid.
Soms wel, soms niet. Barça heeft voor het volgende seizoen toch al veel meer uitgegeven dan Real? Voor elk 120 miljoen seizoen van Real is wel een seizoen als dat van Gaspart te vinden die Overmars, Petit, etc voor hoofdprijzen aankocht.Rishi schreef:Wil je nou echt beweren dat Real minder uitgeeft dan Barca?