Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
Die laatste zin is de perfecte reden om van Westerveld af te zien.Maurice schreef:Hij is echt niet slechter dan Heijblok... bovendien zijn de 2 jong Ajax keepers ook weg na dit seizoen... er staan dus 3 vacatures open, en denk dat Westerveld goed genoeg is voor 3de keeper.Zag hem tegen Ajax; stoppen lijkt mij een goed idee. Naar Ajax komen niet!
- gertjuh410
Bron: www.football365.frMilan AC : L'Ajax insiste pour Y.Gourcuff
Rédaction 365 - samedi 12 avril 2008 - 17h51
Le milieu international Espoirs français du Milan AC, Yoann Gourcuff, intéresserait particulièrement l'Ajax Amsterdam.
Convoité par plusieurs équipes françaises (Monaco, Saint-Etienne, Marseille), le milieu international Espoirs français Yoann Gourcuff (21 ans, Milan AC) figurerait en très bonne position sur les tablettes de l'Ajax Amsterdam, qui sera entraîné par Marco van Basten la saison prochaine. Les dirigeants néerlandais seraient très chauds sur le dossier.
En mal de temps de jeu, l'ancien Rennais aurait également des pistes en Italie (AS Rome, Lazio, Naples), en Espagne (Villarreal, Betis Séville) et en Angleterre (Arsenal).
Ok.. Mijn Frans is niet geweldig en wat voor krant/tijdschrift dit is.. I dont know! Maar kwam het viavia tegen!
Lijkt erop dat hier staat dat Ajax zoals we al wisten interesse heeft en hij wel oren heeft naar Ajax?
- Ajaciedjuh
Op AS maken ze ervan dat hij al bijna rond is. Daarnaast staat de interesse in Marcelo Moreno van Cruzeiro (spits). Die Hans v/d Zee (leeft hij nog?) meerdere malen bekeken zou hebben.Neefkens schreef:Er staat alleen dat AJAX in hém geïnteresseerd is, niet andersom.
Als ik het niet op andere betrouwbaardere sites vind, dan geloof ik (voorlopig) er niks van.
Kan ik me wel iets van herinneren, was het ook niet zo dat er twee Braziliaanse jongens ergens in november of december op stage waren vanwege dat (toen nog aankomend)samenwerkingsverband? Die jongens werden afgetest, een spits (niet deze jongen) en een links of rechtsback dacht ik. Was dat niet van Cruzeiro? Er was toen sprake dat er een samenwerkingsverband gelegd zou kunnen gaan worden, alleen heb ik er nooit meer iets over gehoord.. Deze jongen ken ik overigens niet, misschien dat Thomas ons wat meer over hem kan vertellen?joey schreef:Op die europesukkelsite staat zelfs dat Moreno vast naar Ajax komt omdat Ajax een samenwerkingsverband heeft met de club van Moreno, Cruzeiro. Nu moet ik heel hard denken. Een samenwerkingsverband?
EDIT: Die twee Brazilianen waren Jonathas (spits) en Anderson (linkerflank)..
- Ajaciedjuh
Dit artikel vond ik o.a.joey schreef:Op die europesukkelsite staat zelfs dat Moreno vast naar Ajax komt omdat Ajax een samenwerkingsverband heeft met de club van Moreno, Cruzeiro. Nu moet ik heel hard denken. Een samenwerkingsverband?
Ik heb zojuist een aantal beelden op YouTube zitten kijken ...... geen slechte spits als je zo bekijkt. Zijn statistieken zijn ook goed. Maar dat is echte scorebord journalistiek!'Komst Jonathas en Anderson startpunt van samenwerking met Cruzeiro' | Club nieuws
Volgens de zaakwaarnemer van Jonathas en Anderson is de stage van Jonathas en Anderson het startpunt van een technische samenwerking tussen Cruzeiro en Ajax. Clubs hadden daarover al enkele jaren contact. Ajax en Cruzeiro hadden voor de stage van het tweetal al een akkoord bereikt over de transfersom voor het geval Ajax besluit het tweetal aan te trekken. In totaal zouden de twee spelers samen naar verluidt een waarde van bijna 3 miljoen euro vertegenwoordigen, al zal Cruzeiro waarschijnlijk nog een deel van de transferrechten behouden.
Years Club App (Gls)*
2005-2006
2007-present Vitória
Cruzeiro 36 (24)
9 (7)
National team
2007-present Bolivia 5 (2)