Onbetrouwbaar transfernieuws 2007/2008
- Buizerd427
170 wedstrijden - 18 doelpuntenmattie schreef:meningen mogen en kunnen verschillenJesse schreef:Die Pranjic hoef ik in ieder geval niet bij Ajax te zien.maar deze jongen zie ik nog liever in het shirt dan Lindgren. Pranjic heeft een enorme drang naar voren. Voert zijn taken goed uit en scoort ook nog eens met een regelmaat.
En hij wordt ook alweer 27 jaar. Tsjah.
-
Was het niet Jöhnk die zei dat hij er erg gefrustreerd bij liep sinds het vertrek van Ten Cate?GangstaRiB schreef:Hoe functioneert Spijkerman trouwens bij Ajax? Daar hoor je ook nooit iets van.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Daily Blind
Nope Spijkeman komt uit Wijhe, bij Deventer in de buurt.GangstaRiB schreef:Volgens mij komt Spijkerman uit die streek...Toppie schreef:Henk Spijkerman op de tribune bij FC Groningen zal toch niet waar zijn weer een speler van FCG naar Ajax --------> iid Groningen satelietclub Ajax
Hoe functioneert Spijkerman trouwens bij Ajax? Daar hoor je ook nooit iets van.
-
- SylvievdVaart
Haha ja, ik geloof dat ik er zelf ook iets te enthousiast van word. Daarom heb ik besloten om (in ieder geval) vandaag mijn enthousiasme wat te temperen. Eerst kijken hoe het hele plaatje er daadwerkelijk uit gaat zien. Maar ik kan niet ontkennen dat ik droom van de prachtige spelers en talenten die zullen worden aangetrokken. JC en MvB hebben genoeg charisma, toch? 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
-
Je kan wel eeuwig referen aan Roger, maar Cruijff heeft bij Barca toch iets goed gedaan. Daar was het ook altijd een onwerkbare slangenkuil, maar nu zijn ze een stabiele topclub.Baseman schreef:Bedoel je niet spelers als Luque en Roger ?Maurice schreef:Laat het nieuws over potentiele Chivu's, Zuid-Amerikaanse super talenten, en spelers 5 niveau's beter dan Backircoglu en Co. maar binnen stromen! JC is back in town!
Ik ben eigenlijk wel blij met al die schampere reacties van de concurrenten.
Een beetje tegengas tegen de Cruijff mania kan wat mij betreft geen kwaad hoor. Roger is niet de enige. Wat dacht je van de periode met mannen als Verlaat en Winter. Toen ging er ook veel in samenspraak met Cruijff.
Niet dat ik hem op twee of drie namen even wil afserveren. Maar laten we nu niet net doen alsof alle problemen de wereld uit zijn.
Niet dat ik hem op twee of drie namen even wil afserveren. Maar laten we nu niet net doen alsof alle problemen de wereld uit zijn.
Nil volentibus arduum
Als het aan Cruijff ligt moet er nog veel meer uit de opleiding komen.
Mannen in de dertig halen noemt Cruijff in z'n column onbegrijpelijk, was hij voorstander van Verlaat en Winter?!
Molenaar zegt dat je niemand meer moet halen, juist snijden in de selectie, alleen Sulejmani moet volgens hem gehaald worden.
De middelmaat eruit, Sulejmani en jeugd erbij, dan staat er wel een selectie om mee te werken denk ik.
Moet je natuurlijk nog afwachten wat er gaan vertrekken, maar als Van Basten trainer wordt heb ik goede hoop dat Heit en Hunt nog wel even blijven.
Oja, van mij mag Bradley ook komen, bye bye Perez...
Mannen in de dertig halen noemt Cruijff in z'n column onbegrijpelijk, was hij voorstander van Verlaat en Winter?!

Molenaar zegt dat je niemand meer moet halen, juist snijden in de selectie, alleen Sulejmani moet volgens hem gehaald worden.
De middelmaat eruit, Sulejmani en jeugd erbij, dan staat er wel een selectie om mee te werken denk ik.
Moet je natuurlijk nog afwachten wat er gaan vertrekken, maar als Van Basten trainer wordt heb ik goede hoop dat Heit en Hunt nog wel even blijven.

Oja, van mij mag Bradley ook komen, bye bye Perez...