Vervanger Sneijder
- Ajaciedjuh
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Noem mij eens een tweede Sneijder dan.De Dominee schreef:Onzin. Er zijn genoeg voorbeelden waarin de verkopende club een aankoop doet die minstens gelijkwaardig is aan de speler die zij verkopen. Andere scoutgebieden, gok durfen nemen etc speelt allemaal mee.Spijker schreef:Er is en je krijgt geen tweede Sneijder. Anders had Real die wel gehaald.
Wat dacht je van Lindenbergh - Schaars als voorbeeld?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rodney_SneijderSpijker schreef:Noem mij eens een tweede Sneijder dan.De Dominee schreef:Onzin. Er zijn genoeg voorbeelden waarin de verkopende club een aankoop doet die minstens gelijkwaardig is aan de speler die zij verkopen. Andere scoutgebieden, gok durfen nemen etc speelt allemaal mee.Spijker schreef:Er is en je krijgt geen tweede Sneijder. Anders had Real die wel gehaald.
Wat dacht je van Lindenbergh - Schaars als voorbeeld?

- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Speculeren en nog eens speculeren.14/8/2007 - 'Motta en Engelaar niet in beeld'
Martin van Geel wilde de afgelopen dagen op geen enkele manier in gaan op namen. De Telegraaf meldt dat Henk ten Cate wel ontkend heeft dat Thiago Motta (Barcelona) en Orlando Engelaar (FC Twente) in beeld zouden zijn. Die namen werden op internet veelvuldig genoemd.
- AT Toto winner 09/10
En wanneer wilde Ajax deze spelers presenteren?
Nu die Reira. Er wordt gezegd, dat Ajax € 6 milj bied en hij € 15 miljoen moet kosten. Als ze al vanaf afgelopen woensdag bezig zijn, waarom is er dan nog zo'n groot gat?
Zoals Van Geel aangeeft, zoekt Ajax naar potentiele toppers. Zal mij benieuwen hoe graag bv een Standaard èèn van haar belangrijkste speler wil laten gaan.
Het zal wel Krkic en ezquerro worden...
Nu die Reira. Er wordt gezegd, dat Ajax € 6 milj bied en hij € 15 miljoen moet kosten. Als ze al vanaf afgelopen woensdag bezig zijn, waarom is er dan nog zo'n groot gat?
Zoals Van Geel aangeeft, zoekt Ajax naar potentiele toppers. Zal mij benieuwen hoe graag bv een Standaard èèn van haar belangrijkste speler wil laten gaan.
Het zal wel Krkic en ezquerro worden...
- AT Toto winner 09/10
100%. Die is dus onze nieuwe coach volgend jaar, dat moge duidelijk zijn.Ajaciedjuh schreef:AdriaanseProefspeler Andrés Mendoza is voor Ajax een serieuze optie, maar de Peruviaans international is in elk geval geen beoogde opvolger van Sneijder. De linkeraanvaller stond de laatste jaren onder contract bij Metalurg Donetsk en speelde daarvoor bij Club Brugge. In België maakte hij naam als een goede, maar in disciplinair opzicht lastige speler.
,,Dat is ons bekend, maar we hebben nauw contact met iemand die intensief met Mendoza heeft samengewerkt de laatste jaren,’’ aldus Van Geel. ,,Die was zeer positief over hem. Hij heeft absoluut kwaliteiten, we nemen rustig de tijd om hem te beoordelen.’’
Opvallend is dat MvG zegt dat het een jonge hond wordt. Dat streept veel namen weg, zoals Engelaar, Motta, Riquelme. Defour blijft staan. Aissati niet, want Jantje heeft niks gehoord en Ajax is al bezig. Kent iemand die Riera?
We worden wel vrij Spaans... Kan iemand checken of Co een cursus Spaans aan het doen is?

Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik denk gewoon Olde Riekerink. Die werkt inmiddels bij Ajax.
Maar OT: in Spanje denken ze dat Ajax nu Prieto wel eens zou kunnen halen. Ik moet zeggen dat dit artikel daar geen enkele concrete aanwijzing voor geeft, het is speculeren.
Maar OT: in Spanje denken ze dat Ajax nu Prieto wel eens zou kunnen halen. Ik moet zeggen dat dit artikel daar geen enkele concrete aanwijzing voor geeft, het is speculeren.
Het stinkt aan alle kanten!
Olde Riekerink zat toch met Adriaanse in de Oekraïne? Hij kent Mendoza dus ook.
Dat verhaal over Riera lees ik niet terug in Marca of AS. Maar Sport zal dichter bij het vuur zitten.
Dit is wat er in Sport staat. Voor degenen die geen zin hebben om het te vertalen, in het kort de inhoud: Ajax heeft zes miljoen geboden, Espanyol wil niet onderhandelen ('Riera is niet te koop') tenzij er 15 miljoen op tafel komt, de speler zelf blijft het liefst bij Espanyol maar hij verdient niet zoveel, dus de verwachting is dat hij een verbeterd contract zal tekenen.
Dat verhaal over Riera lees ik niet terug in Marca of AS. Maar Sport zal dichter bij het vuur zitten.
Dit is wat er in Sport staat. Voor degenen die geen zin hebben om het te vertalen, in het kort de inhoud: Ajax heeft zes miljoen geboden, Espanyol wil niet onderhandelen ('Riera is niet te koop') tenzij er 15 miljoen op tafel komt, de speler zelf blijft het liefst bij Espanyol maar hij verdient niet zoveel, dus de verwachting is dat hij een verbeterd contract zal tekenen.
Het is wel een typische MvG gedachtekronkel om mensen op het verkeerde been te zetten. Dan kom je bij een rijtje als Aissati, Martens, de Guzman, Afellay, Cziommer, Bruins, John de Jong, Ramzi, Hersi, ... euh, nou nee. De eerste drie zou ik wel willen zien maar die komen niet en de rest hoef ik niet te zien. Doe dan toch maar een tropische verrassing, een frisse Scandinavische kop, Barca B talent of Spaanse sub met groeipotentieel....joey schreef:Geen zorgen. Riquelme komt heus niet. Die is het salarisniveau van Spanje gewend. MVG heeft ook gezegd dat we niet op 'gevestigde namen uit het internationale voetbal' hoeven te rekenen. (Dus misschien wel uit het nationale voetbal?)
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
Maar MVG zei dat er wel met spelers was gesproken. Kan natuurlijk zijn dat die jongen de belangstelling van Ajax gebruikt om een beter contract te krijgen.Jabu schreef:Het plan is dus achter een speler aan te gaan die heel duur is en zelf niet wil komen?
Ik zie in Nederland ook niet veel lopen, MHF. Alleen bij de concurrentie, maar daar nu nog spelers weghalen zal niet lukken, tenzij Ajax het geld van Babel op tafel legt.
Volgens mij gaan we er sowieso niet onderuit komen om de hoofdprijs neer te leggen voor een speler tenzij deze nog niet de nodige credits achter zijn naam heeft staan. Iedere speler van enige betekenis gaat ons minimaal 5 (uit een onbeduidende competitie) maar eerder tegen de 10 miljoen kosten en als we iemand nemen die al een tijdje rondloopt op enig niveau mogen we rekenen op 15 miljoen. Dat laatste zie ik sowieso niet gebeuren...Jabu schreef:Het plan is dus achter een speler aan te gaan die heel duur is en zelf niet wil komen?
De ploeg der dapp're Meersche Helden...