Vervanger Sneijder

Eindtoernooien, Olympische Spelen, de AT Toto, enzovoort
Plaats reactie
Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di aug 14, 2007 7:25 am

Ze weten dat Ajax veel geld heeft ontvangen en wil investeren, dus de vraagprijs gaat omhoog. Ajax zal overal teveel gaan betalen.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di aug 14, 2007 7:28 am

De Dominee schreef:
Spijker schreef:Er is en je krijgt geen tweede Sneijder. Anders had Real die wel gehaald.
Onzin. Er zijn genoeg voorbeelden waarin de verkopende club een aankoop doet die minstens gelijkwaardig is aan de speler die zij verkopen. Andere scoutgebieden, gok durfen nemen etc speelt allemaal mee.

Wat dacht je van Lindenbergh - Schaars als voorbeeld?
Noem mij eens een tweede Sneijder dan.

M..

Bericht door M.. » di aug 14, 2007 7:42 am

Spijker schreef:
De Dominee schreef:
Spijker schreef:Er is en je krijgt geen tweede Sneijder. Anders had Real die wel gehaald.
Onzin. Er zijn genoeg voorbeelden waarin de verkopende club een aankoop doet die minstens gelijkwaardig is aan de speler die zij verkopen. Andere scoutgebieden, gok durfen nemen etc speelt allemaal mee.

Wat dacht je van Lindenbergh - Schaars als voorbeeld?
Noem mij eens een tweede Sneijder dan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rodney_Sneijder :glotz.gif: :hypocrite.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di aug 14, 2007 7:52 am

Is dat wat? Die Riera?

Ik heb eerlijk gezegd nog nooit van hem gehoord. Het gaat zo te zien om een aanvaller dus mocht het bericht kloppen dan zal hij niet de opvolger van Sneijder zijn.
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di aug 14, 2007 8:27 am

Om eerlijk te zijn hou ik rekening met een Engelaar (of speler van gelijke strekking) als vervanger van Sneijder. Gezien de aankopen totnutoe dit seizoen verwacht ik weinig spectaculairs meer (spectaculair zou ik vinden: Assaiti of VdV).
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 14, 2007 8:30 am

Engelaar, Medunajin, Pienaar? :sad.gif:

Maar goed, dit zijn natuurlijk verzinsles van internetsites en bezoekers, en zeker de niet het beste waar de scouting van Ajax mee op de proppen kan komen! :onfire.gif:
I think I lost my fucking headache

Toppie

Bericht door Toppie » di aug 14, 2007 8:37 am

14/8/2007 - 'Motta en Engelaar niet in beeld'

Martin van Geel wilde de afgelopen dagen op geen enkele manier in gaan op namen. De Telegraaf meldt dat Henk ten Cate wel ontkend heeft dat Thiago Motta (Barcelona) en Orlando Engelaar (FC Twente) in beeld zouden zijn. Die namen werden op internet veelvuldig genoemd.
Speculeren en nog eens speculeren.

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di aug 14, 2007 8:38 am

Pienaar? Die zit net bij Everton! Heb jij dezelfde angst, LucaS?

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 14, 2007 8:41 am

Is toch alleen maar geleend? Ik weet niet wat voor constructie dat is, maar laten we hopen dat Dortmund hem niet terug kan halen in geval van verkoop. Ik sliep goed Cees, tot jij die vreselijke naam liet vallen als mogelijkheid! :1evil.gif:

rush2112

Bericht door rush2112 » di aug 14, 2007 8:41 am

En wanneer wilde Ajax deze spelers presenteren?

Nu die Reira. Er wordt gezegd, dat Ajax € 6 milj bied en hij € 15 miljoen moet kosten. Als ze al vanaf afgelopen woensdag bezig zijn, waarom is er dan nog zo'n groot gat?

Zoals Van Geel aangeeft, zoekt Ajax naar potentiele toppers. Zal mij benieuwen hoe graag bv een Standaard èèn van haar belangrijkste speler wil laten gaan.

Het zal wel Krkic en ezquerro worden...

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 14, 2007 8:42 am

Het is in ieder geval beter dan de Belgen van Koe!

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di aug 14, 2007 8:52 am

Hoe vaak moet ik het nu nog roepen? Haal Riquelme!!

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 14, 2007 8:53 am

heel slecht plan. Een egoistische individualist! Zo on-Ajax! :sad.gif:

T82

Bericht door T82 » di aug 14, 2007 9:16 am

Wie zei het ook alweer..? Als Riquelme meedoet, moet je met 2 ballen gaan spelen..

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 14, 2007 9:34 am

Geen zorgen. Riquelme komt heus niet. Die is het salarisniveau van Spanje gewend. MVG heeft ook gezegd dat we niet op 'gevestigde namen uit het internationale voetbal' hoeven te rekenen. (Dus misschien wel uit het nationale voetbal?)
Het stinkt aan alle kanten!

Michael_B

Bericht door Michael_B » di aug 14, 2007 9:59 am

Ajaciedjuh schreef:
Proefspeler Andrés Mendoza is voor Ajax een serieuze optie, maar de Peruviaans international is in elk geval geen beoogde opvolger van Sneijder. De linkeraanvaller stond de laatste jaren onder contract bij Metalurg Donetsk en speelde daarvoor bij Club Brugge. In België maakte hij naam als een goede, maar in disciplinair opzicht lastige speler.

,,Dat is ons bekend, maar we hebben nauw contact met iemand die intensief met Mendoza heeft samengewerkt de laatste jaren,’’ aldus Van Geel. ,,Die was zeer positief over hem. Hij heeft absoluut kwaliteiten, we nemen rustig de tijd om hem te beoordelen.’’
Adriaanse :hypocrite.gif:
100%. Die is dus onze nieuwe coach volgend jaar, dat moge duidelijk zijn.

Opvallend is dat MvG zegt dat het een jonge hond wordt. Dat streept veel namen weg, zoals Engelaar, Motta, Riquelme. Defour blijft staan. Aissati niet, want Jantje heeft niks gehoord en Ajax is al bezig. Kent iemand die Riera?

We worden wel vrij Spaans... Kan iemand checken of Co een cursus Spaans aan het doen is? :hypocrite.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 14, 2007 10:01 am

Ik denk gewoon Olde Riekerink. Die werkt inmiddels bij Ajax.

Maar OT: in Spanje denken ze dat Ajax nu Prieto wel eens zou kunnen halen. Ik moet zeggen dat dit artikel daar geen enkele concrete aanwijzing voor geeft, het is speculeren.

Michael_B

Bericht door Michael_B » di aug 14, 2007 10:03 am

Riera én Prieto?!

Bedoel je dat Olde Riekerink Spaans leert of dat je verwacht dat hij hoofdcoach wordt?
Face your fears and live your dreams, No Fear

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 14, 2007 10:05 am

Olde Riekerink zat toch met Adriaanse in de Oekraïne? Hij kent Mendoza dus ook.

Dat verhaal over Riera lees ik niet terug in Marca of AS. Maar Sport zal dichter bij het vuur zitten.

Dit is wat er in Sport staat. Voor degenen die geen zin hebben om het te vertalen, in het kort de inhoud: Ajax heeft zes miljoen geboden, Espanyol wil niet onderhandelen ('Riera is niet te koop') tenzij er 15 miljoen op tafel komt, de speler zelf blijft het liefst bij Espanyol maar hij verdient niet zoveel, dus de verwachting is dat hij een verbeterd contract zal tekenen.

jabu

Bericht door jabu » di aug 14, 2007 10:19 am

Het plan is dus achter een speler aan te gaan die heel duur is en zelf niet wil komen? :hypocrite.gif:

MHF

Bericht door MHF » di aug 14, 2007 10:25 am

joey schreef:Geen zorgen. Riquelme komt heus niet. Die is het salarisniveau van Spanje gewend. MVG heeft ook gezegd dat we niet op 'gevestigde namen uit het internationale voetbal' hoeven te rekenen. (Dus misschien wel uit het nationale voetbal?)
Het is wel een typische MvG gedachtekronkel om mensen op het verkeerde been te zetten. Dan kom je bij een rijtje als Aissati, Martens, de Guzman, Afellay, Cziommer, Bruins, John de Jong, Ramzi, Hersi, ... euh, nou nee. De eerste drie zou ik wel willen zien maar die komen niet en de rest hoef ik niet te zien. Doe dan toch maar een tropische verrassing, een frisse Scandinavische kop, Barca B talent of Spaanse sub met groeipotentieel....
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

LucaS

Bericht door LucaS » di aug 14, 2007 10:27 am

Jabu schreef:Het plan is dus achter een speler aan te gaan die heel duur is en zelf niet wil komen? :hypocrite.gif:
Misschien moeten we dan voortaan gelijk met plan B beginnen? :1evil.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 14, 2007 10:28 am

Jabu schreef:Het plan is dus achter een speler aan te gaan die heel duur is en zelf niet wil komen? :hypocrite.gif:
Maar MVG zei dat er wel met spelers was gesproken. Kan natuurlijk zijn dat die jongen de belangstelling van Ajax gebruikt om een beter contract te krijgen.

Ik zie in Nederland ook niet veel lopen, MHF. Alleen bij de concurrentie, maar daar nu nog spelers weghalen zal niet lukken, tenzij Ajax het geld van Babel op tafel legt.

MHF

Bericht door MHF » di aug 14, 2007 10:32 am

Volgens mij gaan we er sowieso niet onderuit komen om de hoofdprijs neer te leggen voor een speler tenzij deze nog niet de nodige credits achter zijn naam heeft staan. Iedere speler van enige betekenis gaat ons minimaal 5 (uit een onbeduidende competitie) maar eerder tegen de 10 miljoen kosten en als we iemand nemen die al een tijdje rondloopt op enig niveau mogen we rekenen op 15 miljoen. Dat laatste zie ik sowieso niet gebeuren...
De ploeg der dapp're Meersche Helden...

joey
Erelid

Bericht door joey » di aug 14, 2007 10:39 am

Inderdaad, we moeten dokken. Dat zal onze gierige TD niet leuk vinden. :aai.gif: :smallgrin.gif:

Plaats reactie