HSV - Ajax 27-11-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » za nov 29, 2008 11:15 pm

Ja, ik ben het al een paar pagina's kwijt inderdaad.

Maargoed, we hebben gewonnen en dat komt door de selectie van dit moment yeahhh! :ajaxscarf.gif:

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » za nov 29, 2008 11:26 pm

Thijs schreef:Ja, ik ben het al een paar pagina's kwijt inderdaad.

Maargoed, we hebben gewonnen en dat komt door de selectie van dit moment yeahhh! :ajaxscarf.gif:
Benieuwd wie ermee begon!

HSV uit, we hebben gewonnen en weer hoop ik op een voortzetting van dat resultaat, morgen tegen Utrecht. Voor de beker liep het niet altijd naar wens.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Bericht door Khraa » za nov 29, 2008 11:30 pm

Demosthenes schreef:
Thijs schreef:Ja, ik ben het al een paar pagina's kwijt inderdaad.

Maargoed, we hebben gewonnen en dat komt door de selectie van dit moment yeahhh! :ajaxscarf.gif:
Benieuwd wie ermee begon!

HSV uit, we hebben gewonnen en weer hoop ik op een voortzetting van dat resultaat, morgen tegen Utrecht. Voor de beker liep het niet altijd naar wens.
Boeit toch niet zoveel wie er mee begon? Kleuterschooltijd is toch voorbij?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo nov 30, 2008 12:57 am

Boeit toch niet zoveel wie er mee begon? Kleuterschooltijd is toch voorbij?
..., tenzij er sprake is van vervuiling, steeds iemand over HtC of MvG of DB begint in topics die ergens anders over gaan.

De link met de kleuterschool duidt meer op een leeftijdscategorie dan op voetbal, de kleuterschool is ruim twintig jaar geleden afgeschaft (Mijn vrouw heeft op een kleuterschool gewerkt, vandaar!)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Bericht door Khraa » zo nov 30, 2008 1:33 am

Er zijn een aantal mensen die allerlei oorlogjes in verschillende topics proberen te voeren.... Of het nu gaat om HtC, DB, MvB, MG en dan nog de verschillende spelers.....

Kleuters zijn er toch nog wel? Anders moet ik in mijn eigen lessen andere verwijzingen gaan gebruiken,..
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » zo nov 30, 2008 10:32 pm

SylvievdVaart schreef:Hoe krijgen ze die vlag zo mee naar Hamburg? Wat een gesjouw!
:worshippy.gif:
Ben nu pas thuis. Donderdag naar Hamburg, zaterdag terug naar Amsterdam, nu weer thuis.
Maar om terug te komen op de vaan ....

http://www.vak410.nl/main/?p=951

Dus als er een actie georganiseerd wordt, gaarne allemaal meewerken!! Het kost altijd veel moeite om dingen te maken en op de plaats van bestemming te krijgen, dit keer was het wel heel erg!

@Thijs: Leuk verslag! Herken het helemaal, alleen ben ik met de auto gegaan, dat bevalt me stukken beter dan het openbaar vervoer.

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » zo nov 30, 2008 10:57 pm

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Ben nu pas thuis. Donderdag naar Hamburg, zaterdag terug naar Amsterdam, nu weer thuis.
Was je op de fiets? :biggrin.gif: :aai.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23017
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » zo nov 30, 2008 11:00 pm

LouisXIV & co schreef:
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Ben nu pas thuis. Donderdag naar Hamburg, zaterdag terug naar Amsterdam, nu weer thuis.
Was je op de fiets? :biggrin.gif: :aai.gif:
Tja, zo'n 70 jaar oude fiets fiets natuurlijk ook voor geen meter!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » do dec 04, 2008 10:43 pm

Door winst van HSV op Slavia Praag, is Ajax reeds geplaatst :ajaxscarf.gif:

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » do dec 04, 2008 11:28 pm

Ajaciedjuh schreef:Door winst van HSV op Slavia Praag, is Ajax reeds geplaatst :ajaxscarf.gif:
En door verlies Villa kunnen we zelfs groepswinnaar worden. Hoeven we alleen maar heul veul te scoren tegen Slavia. O shit, we hebben net onze goaltjesdief verkocht*. Ach, maakt het allemaal uit. Wel lekker veel geld toch zo'n verkoop... Heerlijk. Elke wedstrijd zal ik er weer aan denken als ik in het stadion zit: wat hebben we toch lekker veel geld op de bank staan.

* die gewoon nog in december van ons is, maar toch iet mag spelen (al zou hij fit zijn). Leuk hoor zo'n transferperiode in januari...
Laatst gewijzigd door LouisXIV & co op do dec 04, 2008 11:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13355
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » do dec 04, 2008 11:31 pm

Zal toch een rare gewaarwording zijn; zo'n Euro munt die op de Ajax bank staat tijdens een wedstrijd.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » vr dec 05, 2008 7:39 am

Wees blij dat we niet tegen Slavia hadden gemoeten Praag is klaar en als we winnen zijn we in ieder geval tweede. je kan zelfs nog eerste in de poule worden bij een gelijkspel bijvoorbeeld. Is de regel nog steeds dat een nummer 1 tegen een nummer 3 speelt en de nummer 2 tegen een CL afvaller?

Ow lieve Louis, al had ie nog bij Ajax gezeten had ie toch niet kunnen spelen.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11420
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » vr dec 05, 2008 8:35 am

Ajax = :ikbenik.gif: Kassa voetballers

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » vr dec 05, 2008 8:44 am

Is dat ooit anders gweest? Cruijff, Van Basten, Rijkaard, Litmanen, alles en iedereen ging/gaat toch op een gegeven moment weg?

Doe niet zo kinderachtig, je lijkt wel een Groningen supporter.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11420
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » vr dec 05, 2008 8:59 am

El Clavo schreef:Is dat ooit anders gweest? Cruijff, Van Basten, Rijkaard, Litmanen, alles en iedereen ging/gaat toch op een gegeven moment weg?

Doe niet zo kinderachtig, je lijkt wel een Groningen supporter.
He, ga lekker commentaar ergens anders voeren :1evil.gif:

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » vr dec 05, 2008 9:08 am

Nee, dat zou te makkelijk zijn :aai.gif:

Jij roept zomaar wat, ik beargumenteer dat dat nooit anders is geweest, dus waarom ben je dan eigenlijk Ajacied?

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11420
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » vr dec 05, 2008 9:27 am

:excited.gif: :excited.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr dec 05, 2008 9:30 am

El Clavo schreef:Nee, dat zou te makkelijk zijn :aai.gif:

Jij roept zomaar wat, ik beargumenteer dat dat nooit anders is geweest, dus waarom ben je dan eigenlijk Ajacied?
Mwah, nooit anders, er is wel degelijk wat veranderd. Frank de Boer speelde bijna tien jaar voor Ajax 1, kom daar nu nog maar eens om.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » vr dec 05, 2008 9:31 am

Speelt dat alleen bij Ajax?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr dec 05, 2008 9:32 am

Natuurlijk niet, maar het wordt wel steeds moeilijker om een team op te bouwen. Spelers leggen nu hun prioriteit duidelijk in de periode ná Ajax, bij Ajax lopen ze stage.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » vr dec 05, 2008 9:39 am

Maar dat is wat ik er hier wel vaker probeer in te stampen (en jij bij mij als we het in het Debat over de allochtonenproblematiek hebben :smallgrin.gif: ) is dat de tijden veranderd zijn. Voor jeugdspelers is Ajax 1 nog steeds wel het doel hoor, alleen misschien niet meer de laatste stap, maar voor de echt goede spelers is dat dat het sowieso nooit geweest. Het voetbal is veel commercieler geworden, zonder geld ben je nergens meer. Wij zijn niet meer de enige Nederlandse club die bijvoorbeeld in Scandinavie scout en we zijn niet meer de enige club waar Nederlandse talenten heen willen. Daar moet je op anticiperen en dat betekent dat je soms spelers moet verkopen, al is het alleen maar om je hoofd boven water te houden.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr dec 05, 2008 12:15 pm

El Clavo schreef:Maar dat is wat ik er hier wel vaker probeer in te stampen (en jij bij mij als we het in het Debat over de allochtonenproblematiek hebben :smallgrin.gif: ) is dat de tijden veranderd zijn. Voor jeugdspelers is Ajax 1 nog steeds wel het doel hoor, alleen misschien niet meer de laatste stap, maar voor de echt goede spelers is dat dat het sowieso nooit geweest. Het voetbal is veel commercieler geworden, zonder geld ben je nergens meer. Wij zijn niet meer de enige Nederlandse club die bijvoorbeeld in Scandinavie scout en we zijn niet meer de enige club waar Nederlandse talenten heen willen. Daar moet je op anticiperen en dat betekent dat je soms spelers moet verkopen, al is het alleen maar om je hoofd boven water te houden.
Maar helemaal begrijpen doe ik je verhaal niet. Eerst zeg je dat de tijden veranderd zijn, dan dat Ajax voor echt goede spelers nooit het doel is geweest. Ik denk dat in de loop der tijden de spelers steeds minder Ajax als het doel zijn gaan zien; vroegâh was het wel degelijk anders. Al is het maar door het Bosman-arrest. Zelfs voor verdediger Frank de Boer stonden ze niet in de rij.

De huidige generatie talenten heeft Man. Utd en Barcelona als norm en niet Ajax. Hard maar waar. Ze kijken tegen Ajax aan zoals Arjen Robben tegen FC Groningen. Leuke club, maar het echte werk begint elders.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » vr dec 05, 2008 3:02 pm

Waarom gingen Cruijf en Kluivert naar Barcelona en Van Basten en Rijkaard naar Milan als volgens jouw theorie Ajax op dat moment het hoogst haalbare was?

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » vr dec 05, 2008 3:14 pm

Om het geld en het mooie klimaat.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » vr dec 05, 2008 3:22 pm

Dus waarom reageert Toppie dan zo verontwaardigd als Huntelaar verkocht wordt?

Plaats reactie