HSV - Ajax 27-11-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo dec 07, 2008 5:58 pm

J.G. schreef:Ok, dan hebben we dat duidelijk goodfella.
Waarom heeft iedereen het er heel de tijd over dat er geen spits meer uit eigen jeugd kwam? En Babel dan?
Babel heeft in Ajax 1 nooit echt als spits gespeeld meer als linksbuiten if you ask me.
Maar heeft in de jeugd wel altijd als spits gespeeld (dacht ik) en is ook als spits gedebuteerd.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo dec 07, 2008 5:59 pm

goodfella schreef:Bogarde vind ik dan weer een totaal andere jongen dan Kluivert. Hij overschat zichzelf niet. Is een straatvechter. En zat in de rust van AZ - Ajax oprecht te balen dat Ajax achterstond. ;-)

Bij Ajacieden denk ik meer aan v/d Vaart, Blind en Litmanen.
Laat die eerste in dat rijtje maar weg, iemand die in Bild durft te zeggen dat zijn HSV hart harder klopt dan zijn Ajax hart terwijl hij daar maar 3 jaar gespeeld heeft en bij Ajax de hele jeugd heeft doorlopen en Nederlands is past daar niet bij. Maar goed, dat was in Bild, dat zegt ook wel weer iets, die verdraaien en kloppen alles mooi op.
Laatst gewijzigd door Daniel op zo dec 07, 2008 6:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo dec 07, 2008 6:00 pm

Ja joh? Heb 'm wel altijd horen zeggen dat Ajax toch zijn club is toen hij nog in Hamburg zat.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo dec 07, 2008 6:02 pm

goodfella schreef:Ja joh? Heb 'm wel altijd horen zeggen dat Ajax toch zijn club is toen hij nog in Hamburg zat.
http://www.ajaxfans.net/nieuws-859_RSS-Redirect.html

J.G.
Berichten: 324
Lid geworden op: za nov 15, 2008 5:25 pm

Bericht door J.G. » zo dec 07, 2008 6:04 pm

Er zijn verschillende meningen over die passage.
Menigeen denkt dat het ging om wie er zou winnen (al lijkt dat er niet op in de link die jij aanhaalt) en wat je zelf al zegt alsof Bild zo betrouwbaar is. Het boekt bij de uitvaart bij Sjakie zegt mij al meer bijvoorbeeld.
Maar heeft in de jeugd wel altijd als spits gespeeld (dacht ik) en is ook als spits gedebuteerd.
Het gaat er niet om waar Babel in de jeugd gespeeld heeft Daniel, ik geef aan dat Kluivert een speciale is omdat na hem er niemand uit de Ajax-jeugd het hem heeft nagedaan om als spits door te breken bij Ajax 1.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo dec 07, 2008 8:00 pm

Ah op die manier, dat is waar. Waar dat aan te wijten is weet ik niet. Hopen dat Castillion dan maar de volgende is.

Plaats reactie