Ajax - NEC 26-10-2008
Ajax - NEC 26-10-2008
Komende zondag is NEC de volgende tegenstander. Ik ben er nog niet van overtuigd dat we deze gaan winnen, NEC kan een lastige tegenstander zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Re: Ajax - NEC 26-10-2008
god oh god oh god, hebben we dat Open Deuren-topic nog?Duke schreef:Komende zondag is NEC de volgende tegenstander. Ik ben er nog niet van overtuigd dat we deze gaan winnen, NEC kan een lastige tegenstander zijn.
Overloper.. :-)Ramona schreef:NEC IS een lastige tegenstander omdat het een 'knokkend' en toch ook aardig voetballend team heeft...ook ik ben er niet gerust op... pffff...maar we moeten die 3 punten thuis pakken...dus ik zeg...
KOM OP AJAX... :hupajax.gif:
2 - 1
Come oonnnnn Eniesee!!! (ik geef ze nog kansen ook tegen dit Ajax)
Volgende week mag Ajax weer winnen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Daily Blind
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
- Daily Blind
Idd daar kunnen de spelers dit seizoen niet over klagen.Pride of Amsterdam schreef:Ik heb het gevoel dat het zo'n wedstrijd wordt waarin we het eerste half uur fantastisch voetballen, maar 'vergeten' te scoren. Op slag van rust 0-1.
Maar dat ze met dank aan het (wederom) fantastische publiek de overwinning eruit slepen.
2-1!
Dringend verzoek: houd het on-topic en doe een beetje lief tegen elkaar.
Ajax.nlVerlies tegen NEC weer wegpoetsen
Amsterdam, 24 okt 2008
Dat de wedstrijd tegen NEC komende zondag slechts drie dagen na het UEFA Cuptreffen met Aston Villa is, is volgens Marco van Basten juist positief. ,,We kunnen meteen de nederlaag wegpoetsen."
De coach blikte tijdens de persconferentie vooruit op de confrontatie met ploeg uit Nijmegen. ,,NEC is fris en maakt een wakkere indruk", vertelde Van Basten daarbij doelend op de verrassende vijfde positie van de Nijmegenaren in de Eredivisie. ,,Zowel in Nederland als in Europa hebben zij goede prestaties neergezet. We zullen dus goed aan de start moeten verschijnen om tot een goed resultaat te komen." Het huiswerk is de laatste weken gedaan door de technische staf. ,,Hoe zij tegen Dinamo Zagreb hebben gespeeld, weet ik nog niet. Wel hebben we al een aantal keer beelden van NEC gezien."
Natuurlijk ontkwam Van Basten er niet aan om zijn visie op de UEFA Cupwedstrijd van afgelopen donderdag tegen Aston Villa te bespreken. Logischerwijs stemde de 2-1-nederlaag niet tot tevredenheid. ,,We hebben niet goed gespeeld en desondanks hadden we kansen om de wedstrijd te winnen. We hebben een mogelijkheid laten liggen." Over de tweede helft was Van Basten minder te spreken. ,,Daarin vergaten we te voetballen. En dat is kwalijk. We moeten blijven werken."
Aan de blessurelijst kon Van Basten weer een naam toevoegen. Dennis Rommedahl heeft een kwetsuur aan zijn lies en zal tegen NEC niet in actie komen. Ook Ismaïl Aissati, Mitchell Donald, Miralem Sulejmani, Jan-Arie van der Heijden, Maarten Stekelenburg, Dennis Gentenaar en Eyong Enoh zullen zondag niet het veld van de Amsterdam ArenA betreden. ,,Ismaïl zal normaal gesproken voor de winterstop wel spelen", wist Van Basten. ,,Met Sulejmani gaat het gestaag beter en Dennis Gentenaar heeft in Duitsland een behandeling aan zijn rug gehad."
- Fenerbahce
Jöhnk schreef:Dringend verzoek: houd het on-topic en doe een beetje lief tegen elkaar.
Amsterdam, 24 okt 2008
Dat de wedstrijd tegen NEC komende zondag slechts drie dagen na het UEFA Cuptreffen met Aston Villa is, is volgens Marco van Basten juist positief. ,,We kunnen meteen de nederlaag wegpoetsen."
De coach blikte tijdens de persconferentie vooruit op de confrontatie met ploeg uit Nijmegen. ,,NEC is fris en maakt een wakkere indruk", vertelde Van Basten daarbij doelend op de verrassende vijfde positie van de Nijmegenaren in de Eredivisie. ,,Zowel in Nederland als in Europa hebben zij goede prestaties neergezet. We zullen dus goed aan de start moeten verschijnen om tot een goed resultaat te komen." Het huiswerk is de laatste weken gedaan door de technische staf. ,,Hoe zij tegen Dinamo Zagreb hebben gespeeld, weet ik nog niet. Wel hebben we al een aantal keer beelden van NEC gezien."
Natuurlijk ontkwam Van Basten er niet aan om zijn visie op de UEFA Cupwedstrijd van afgelopen donderdag tegen Aston Villa te bespreken. Logischerwijs stemde de 2-1-nederlaag niet tot tevredenheid. ,,We hebben niet goed gespeeld en desondanks hadden we kansen om de wedstrijd te winnen. We hebben een mogelijkheid laten liggen." Over de tweede helft was Van Basten minder te spreken. ,,Daarin vergaten we te voetballen. En dat is kwalijk. We moeten blijven werken."
Aan de blessurelijst kon Van Basten weer een naam toevoegen. Dennis Rommedahl heeft een kwetsuur aan zijn lies en zal tegen NEC niet in actie komen. Ook Ismaïl Aissati, Mitchell Donald, Miralem Sulejmani, Jan-Arie van der Heijden, Maarten Stekelenburg, Dennis Gentenaar en Eyong Enoh zullen zondag niet het veld van de Amsterdam ArenA betreden. ,,Ismaïl zal normaal gesproken voor de winterstop wel spelen", wist Van Basten. ,,Met Sulejmani gaat het gestaag beter en Dennis Gentenaar heeft in Duitsland een behandeling aan zijn rug gehad."

3-1
Sorry, R & B ..

Before you judge someone, walk for three months in his shoes.
Geeft niet hoor... dromen mag iedereen.. ;-(Fenerbahce schreef:Jöhnk schreef:Dringend verzoek: houd het on-topic en doe een beetje lief tegen elkaar.
Amsterdam, 24 okt 2008
Aan de blessurelijst kon Van Basten weer een naam toevoegen. Dennis Rommedahl heeft een kwetsuur aan zijn lies en zal tegen NEC niet in actie komen. Ook Ismaïl Aissati, Mitchell Donald, Miralem Sulejmani, Jan-Arie van der Heijden, Maarten Stekelenburg, Dennis Gentenaar en Eyong Enoh zullen zondag niet het veld van de Amsterdam ArenA betreden. ,,Ismaïl zal normaal gesproken voor de winterstop wel spelen", wist Van Basten. ,,Met Sulejmani gaat het gestaag beter en Dennis Gentenaar heeft in Duitsland een behandeling aan zijn rug gehad."![]()
![]()
3-1
Sorry, R & B ..
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.