Aston Villa - Ajax 23-10-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » vr okt 24, 2008 7:54 am

GangstaRiB schreef:Ik heb gisteren niks gezien van Ajax. Ik zat in de auto onderweg terug van een training en hoorde op Radio 1: "En er is gescoord in Birmingham, Oleguer raakt een bal met z'n teen terwijl hij die bal weg had moeten rossen en daardoor kan Barry scoren. 5 seconden later was het rust."

Het klonk dus weer typisch 'des Ajax'.

Apatisch gevoetbal met 2 persoonlijke fouten waardoor je zonder al te veel moeite verliest.

En ik verwacht eigenlijk niet eens meer dat Ajax een tegenstander qua veldspel overtreft.
Ik vond die tweede goal nou niet echt een fout van Oleguer. Dat je een keer nét niet kunt voorkomen dat er een voorzet van links voor de goal komt, zou ik niemand willen verwijten. Vond het veel kwalijker dat die Barry gewoon totaal ongedekt, pal voor de goal, op het randje van de zestien stond te wachten. Dat is onbestaanbaar. Alle Ajacieden in het 16-metergebied keken naar de bal, en niet naar de man. Als F'jes.

Maar het ergst was toch wel Vermeer... Pffff. Onwaarschijnlijk. Het ironische is: een paar minuten daarvoor zei ik tegen mijn vrienden (en ik meende het) dat ik bij hoge ballen meer vertrouwen in Vermeer heb dan in Stekelenburg, want die kan zo paniekerig doen bij hoge voorzetten. Dan blijft 'ie altijd bang op de lijn staan (de 1-1 in De Kuip, onlangs). Het ironische is dat Stekelenburg deze goal waarschijnlijk zou hebben voorkomen. Die zou op de lijn zijn blijven staan en had die kopbal dan recht in zijn armen gekregen.

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr okt 24, 2008 8:00 am

Tja, tis steeds het zelfde liedje:Het was geen geweldige pot maar zo slecht was AJAX nu ook weer niet, een keeper of spelers die steeds weer de fout in gaat.Dan weer een x handvol spelers die niet thuis geven, de volgende wedstrijd een handvol y spelers die niet thuis geven.Weer de verkeerde wissels ( kan ook niet anders als je ziet wat er op de bank zit ).Een verdediging die minimaal twee keer per wedstrijd staat te schutteren.

Het is natuurlijk te vlug om nu al een conclusie te trekken, maar enige lijn, enige vooruitgang in het AJAX spel is nergens te bekennen.Het blijven spelers van een computervoetbal programma die bestuurd worden door een kind van acht waarvan de controller kapot is.Enig verschil met de periode Koster is nergens te zien.


Ook dat " van Basten hamert op positie spel AJAX " is natuurlijk een open deur van jewelste.Alleen zie je daar in het veld niks van terug.Het is veel meer van met z'n alle terug om drie spelers van de tegenstander tegen te houden, inplaats van dat men positioneel zo staat dat men adequaat kan ingrijpen.En zelfs met een overtal aan verdedigers vliegen de ballen er zo in.Tel daarbij op dat de voorhoede hopeloos uit vorm is, daar ook nog steeds geen lijn inzit, maar veelal voor eigen succes gaat en dan weet je het wel.KJH is hopeloos uit vorm, en het sprookje dat Suarez ons dan gaat redden kennen we nu wel weer.Het is geen team komt steeds maar weer bovendrijven.Een team met automatisme, ach ik ga alles niet meer herhalen, had deze wedstrijd ondanks fouten, ondanks een aanval uit vorm, korte metten gemaakt met dit Aston Villa.

In het verleden hadden we nog wel eens wat trainers die met wat omzettingen in ieder geval voor elkaar kregen dat AJAX de tweede helft nog liet zien de intentie ( potentie ) te hebben om mee te gaan met de tegenstander, om in ieder geval de toeschouwer het idee te geven dat er toch nog wel wat te halen valt.Nou niks dus.

Van Basten moet niet weg natuurlijk, en het kan best zijn dat de vooruitgang zo klein is dat ik het niet zie.Hoop doet leven zullen we maar ( weer ) zeggen ...

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr okt 24, 2008 8:05 am

Voetske schreef:Het is geen team komt steeds maar weer bovendrijven.

M.n. dat baart mij zorgen tegen NEC...ik ben d'r dan ook voor geen ene meter gerust op... :blush.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr okt 24, 2008 8:34 am

Duke schreef:
Van Basten: Leerzame avond Ajax

BIRMINGHAM - Trainer Marco van Basten was donderdagavond na de nederlaag van Ajax tegen Aston Villa in de UEFA Cup (2-1) tevreden over het spel van zijn ploeg in de eerste helft. ,,We kregen niet heel veel kansen maar controleerden wel de wedstrijd,’’analyseerde hij.

,,Dan is het jammer dat je na 45 minuten toch met 2-1 achterstaat. Bij de eerste tegentreffer schatte Kenneth Vermeer een hoekschop verkeerd in. Maar we komen op een dergelijke manier ook op gelijke hoogte,’’ doelde Van Basten op de gelijkmaker van Vermaelen na een hoekschop. ,

,Het was doodzonde dat we zeven tellen voor het einde van de eerste helft op achterstand kwamen. In de tweede helft speelden we minder. Aan het einde van de tweede helft vergaten we te voetballen,’’ aldus Van Basten die Luis Suarez na een uur naar de kant haalde.

,,Ik vind dat we de laatste tijd voorin te veel balverlies lijden. Daarom heb ik Suarez gewisseld. Het is jammer dat we hebben verloren, maar het was al met al een leerzame ervaring voor onze jonge ploeg.’’
www.sportwereld.nl

Jammer, zonde, maar leerzaam. De samenvatting volgens Marco. :smallgrin.gif:
Aha, jij merkt het ook op. :smallgrin.gif:

Uit zo'n analyse spreken diepe gedachten, die geeft mij hoop dat er snel verbetering zal optreden. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr okt 24, 2008 8:44 am

Ik heb van de wedstrijd tegen Aston Villa niets gezien, en kan er dus geen oordeel over geven. Op basis van wat ik ervan gehoord heb, hadden we de wedstrijd onder controle, maar toch verliezen we. Hoe kan dat? Individuele fouten?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58900
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr okt 24, 2008 8:47 am

Duke schreef:Ik heb van de wedstrijd tegen Aston Villa niets gezien, en kan er dus geen oordeel over geven. Op basis van wat ik ervan gehoord heb, hadden we de wedstrijd onder controle, maar toch verliezen we. Hoe kan dat? Individuele fouten?
Nou onder controle is veels te veel van het goede.We mochten een minuut of 20 de bal doelloos rondtikken ...

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr okt 24, 2008 10:35 am

Heb ivm feesie niks gezien van de wedstrijd, maar zo slecht als bijna iedereen het doet overkomen, was het dus niet? Ik lees toch echt dat er 'geflatteerd' staat...
Je moet niet alles geloven wat je leest... ;)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » vr okt 24, 2008 10:47 am

Voetske schreef:Tja, tis steeds het zelfde liedje:Het was geen geweldige pot maar zo slecht was AJAX nu ook weer niet, een keeper of spelers die steeds weer de fout in gaat.Dan weer een x handvol spelers die niet thuis geven, de volgende wedstrijd een handvol y spelers die niet thuis geven.Weer de verkeerde wissels ( kan ook niet anders als je ziet wat er op de bank zit ).Een verdediging die minimaal twee keer per wedstrijd staat te schutteren.

:drecul.gif: Het is natuurlijk te vlug om nu al een conclusie te trekken, maar enige lijn, enige vooruitgang in het AJAX spel is nergens te bekennen.Het blijven spelers van een computervoetbal programma die bestuurd worden door een kind van acht waarvan de controller kapot is.Enig verschil met de periode Koster is nergens te zien.


Ook dat " van Basten hamert op positie spel AJAX " is natuurlijk een open deur van jewelste.Alleen zie je daar in het veld niks van terug.Het is veel meer van met z'n alle terug om drie spelers van de tegenstander tegen te houden, inplaats van dat men positioneel zo staat dat men adequaat kan ingrijpen.En zelfs met een overtal aan verdedigers vliegen de ballen er zo in.Tel daarbij op dat de voorhoede hopeloos uit vorm is, daar ook nog steeds geen lijn inzit, maar veelal voor eigen succes gaat en dan weet je het wel.KJH is hopeloos uit vorm, en het sprookje dat Suarez ons dan gaat redden kennen we nu wel weer.Het is geen team komt steeds maar weer bovendrijven.Een team met automatisme, ach ik ga alles niet meer herhalen, had deze wedstrijd ondanks fouten, ondanks een aanval uit vorm, korte metten gemaakt met dit Aston Villa.

In het verleden hadden we nog wel eens wat trainers die met wat omzettingen in ieder geval voor elkaar kregen dat AJAX de tweede helft nog liet zien de intentie ( potentie ) te hebben om mee te gaan met de tegenstander, om in ieder geval de toeschouwer het idee te geven dat er toch nog wel wat te halen valt.Nou niks dus.

Van Basten moet niet weg natuurlijk, en het kan best zijn dat de vooruitgang zo klein is dat ik het niet zie.Hoop doet leven zullen we maar ( weer ) zeggen ...
:drecul.gif:

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » vr okt 24, 2008 10:48 am

Duke schreef:Ik heb van de wedstrijd tegen Aston Villa niets gezien, en kan er dus geen oordeel over geven. Op basis van wat ik ervan gehoord heb, hadden we de wedstrijd onder controle, maar toch verliezen we. Hoe kan dat? Individuele fouten?
Jep.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » vr okt 24, 2008 10:48 am

Voetske schreef: Ook dat " van Basten hamert op positie spel AJAX " is natuurlijk een open deur van jewelste.Alleen zie je daar in het veld niks van terug.
Van Basten is de Aboutaleb van het trainersgilde. Verbaal het probleem regelmatig richting goegemeente communiceren, maar in de praktijk gewoon laten voortbestaan. Het enige verschil is dat het niet oplossen cq. aanpakken van het probleem bij Aboutaleb sterk op onwil lijkt en bij Van Basten steeds meer weg heeft van onkunde en onmacht.
Heb alleen de tweede helft gezien, de eerste schijnt wat beter te zijn geweest. Maar dat kan ook bijna niet anders. Want de tweede helft was werkelijk in vrijwel alle opzichten dramatisch. Kansloos voetbal van een verzameling grotendeels grijze muizen zonder persoonlijkheid waarin geen enkele lijn of idee was te ontdekken.

Waas
Berichten: 167
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:33 am

Bericht door Waas » vr okt 24, 2008 10:51 am

Was het bij de 2-1 nou zo moeilijk voor Lindgren om Oleguer te coachen dat hij de bal moest laten lopen? Oleguer heeft ook geen ogen in zijn achterhoofd, en Lindgren die meer tijd en overzicht had op de situatie hoefde alleen maar zijn eigen naam te schreeuwen, en Oleguer weet waar hij aan toe is.

En over de wissels, Waarom in vredesnaam Cvita op links?
Hij snapt niet wat hij daar moet doen, hoe hij daar moet lopen en wat zijn taken daar zijn. En in Argentinië spelen ze zeker ook nog zonder buitenspel? Dan nog liever Leo er meteen in voor Sarpong, terwijl ik van beide geen fan ben. Ik wil Cvita nog wel eens in de punt zien spelen, vooral nu Huntelaar weinig in het spel voorkomt.

En als laatste, was v.d. Wiel nog niet fit om een hele wedstrijd te spelen? Of koos MvB bewust voor Silva? Als dit het geval is, dan heeft onze coach echt zijn huiswerk niet gedaan.

Lionel
Berichten: 47292
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr okt 24, 2008 11:00 am

Waas schreef:Was het bij de 2-1 nou zo moeilijk voor Lindgren om Oleguer te coachen dat hij de bal moest laten lopen? Oleguer heeft ook geen ogen in zijn achterhoofd, en Lindgren die meer tijd en overzicht had op de situatie hoefde alleen maar zijn eigen naam te schreeuwen, en Oleguer weet waar hij aan toe is.

En over de wissels, Waarom in vredesnaam Cvita op links?
Hij snapt niet wat hij daar moet doen, hoe hij daar moet lopen en wat zijn taken daar zijn. En in Argentinië spelen ze zeker ook nog zonder buitenspel? Dan nog liever Leo er meteen in voor Sarpong, terwijl ik van beide geen fan ben. Ik wil Cvita nog wel eens in de punt zien spelen, vooral nu Huntelaar weinig in het spel voorkomt.

En als laatste, was v.d. Wiel nog niet fit om een hele wedstrijd te spelen? Of koos MvB bewust voor Silva? Als dit het geval is, dan heeft onze coach echt zijn huiswerk niet gedaan.
Niet dat ik nu een fan ben van Silva sinds hij bij Ajax speelt maar heb jij Feyenoord-Ajax gezien? Biseswar dolde VD Wiel en dan is die linkshalf/buiten van Villa 3x sneller...
IK GELOOF!!!!!!

Waas
Berichten: 167
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:33 am

Bericht door Waas » vr okt 24, 2008 11:03 am

Als je als back ervoor kiest om op 5 meter van je tegenstander te gaan verdedigen, dan kan je er net zo goed niet gaan staan. Nou weet ik dat v.d. Wiel het qua snelheid zeker niet zou redden, maar hij zit er wel kort op. Op deze manier kan je het je tegenstander nog enigszins moeilijk maken.

Lionel
Berichten: 47292
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr okt 24, 2008 11:12 am

Heb jij Fey-Ajax gezien? Weetje waarom Biseswar zijn contract mag verlengen? Omdat hij HET talent uit de Ajax-verdediging zoekspeelde...
IK GELOOF!!!!!!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr okt 24, 2008 11:18 am

Ramona schreef:
Ajax met lege handen na onnodige nederlaag
Uitgegeven: 23 oktober 2008 23:12
Laatst gewijzigd: 23 oktober 2008 23:34

BIRMINGHAM - Ajax voetbalde donderdagavond tijdens het eerste optreden in de groepsfase van de UEFA Cup lange tijd beter dan Aston Villa. Daarom was het jammer voor de Amsterdammers dat ze nul punten overhielden aan het bezoekje aan de nummer zes van Engeland: 2-1.


De geflatteerde nederlaag hoeft geen verstrekkende gevolgen voor Ajax te hebben. De Amsterdammers stuiten nog voor de winterstop op Zilina, Hamburger SV en Slavia Praag. Een plaatsje bij de beste drie volstaat al voor een langer verblijf in de UEFA Cup.

Ajax had het zich met een gelijkspel of zege wel veel gemakkelijker kunnen maken. Nu moeten de Amsterdammers zich troosten met de gedachte dat ze met het in Birmingham behaalde niveau in de eigen eredivisie wedstrijden op vreemde bodem moeten kunnen gaan winnen.

Van Basten

Trainer Marco van Basten benadrukte voor de wedstrijd tegenover zijn spelers dat meer dan 60 procent van de doelpunten van Aston Villa dit seizoen uit dode spelmomenten werden geboren. De teleurstelling bij de trainer van Ajax was dan ook groot toen de thuisploeg al in de achtste minuut na een hoekschop op voorsprong kwam.

Doelmannen

Doelman Kenneth Vermeer verkeek zich volkomen op de curve die Ashley Young aan de bal gaf. De vervanger van de geblesseerde doelmannen Maarten Stekelenburg en Dennis Gentenaar kon vervolgens niet voorkomen dat de lange Deense verdediger Martin Laursen de bal in het lege doel kopte (1-0).

Ajax herstelde zich goed van de snelle tegentreffer en kreeg ook de controle over de wedstrijd. Thomas Vermaelen beloonde het redelijke spel van zijn ploeg in de 22e minuut met de gelijkmaker. De Belg sprong na een hoekschop van Urby Emanuelson hoger dan zijn belagers en trof via de onderkant van de lat doel: 1-1.

Emanuelson

Een andere hoekschop van Emanuelson leidde in de dertigste minuut bijna de tweede treffer van Ajax in. Vermaelen verlengde de bal opnieuw met het hoofd maar helaas voor Ajax stonden Rasmus Lindgren en Klaas-Jan Huntelaar elkaar bij de tweede paal in de weg.

Aston Villa

Aston Villa begon de ontmoeting tegen Ajax niet alleen met zeven Engelse spelers. De nummer zes van de Premier League acteert ook nog steeds in een typische Britse speelwijze. Waar andere ploegen uit de hoogste Engelse voetbalklasse dankzij de vele buitenlanders vaak snel en kort combineren, schieten de verdedigers en middenvelders van Villa de ballen graag hoog en hard naar voren.

Voorspelbaar

Ajax voelde zich lekker bij het voorspelbare spel van de tegenstander, maar kwam in de slotseconde van de eerste helft ongelukkig op achterstand. Oleguer verlengde een voorzet van Ashley Young ongewild voor de voeten van Gareth Barry, die met een droge knal voor de geflatteerde voorsprong zorgde: 2-1.

Groningen

Ajax, dat met dezelfde elf spelers als zaterdag tegen FC Groningen begon, koesterde ook in de tweede helft het meeste balbezit. Het was begrijpelijk dat trainer Van Basten de lichte Jeffrey Sarpong in de 55e minuut voor Dario Cvitanich wisselde. De vervanging van de altijd gevaarlijk Luis Suarez voor Leonardo riep meer vraagtekens op.

Slotfase

Ajax kreeg in de slotfase nog een kans op de gelijkmaker maar doelman Brad Friedel bezorgde zijn ploeg met een fraaie reflex op een schot van Emanuelson de zege.




Bron: www.nu/nl


Heb ivm feesie niks gezien van de wedstrijd, maar zo slecht als bijna iedereen het doet overkomen, was het dus niet? Ik lees toch echt dat er 'geflatteerd' staat...
Goede analyse. :applaus.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » vr okt 24, 2008 11:44 am

Ajax speelde niet geweldig, maar we doen net of Aston VIlla zo geweldig was. Een gelijkspel was een goede afspiegeling van het geheel geweest. De doodsteek was de 2-1 net voor rust.

Ajax heeft nog veel stappen te maken, maar het lijkt het erop dat sommige blij zijn dat Ajax verliest om hun gelijk te halen.
Het is dit seizoen al vaak slecht geweest, maar we moeten wel bij de feiten blijven. Aan het eind van het seizoen kun je de balans opmaken (met een goed meet moment tijdens de winterstop).
In de competitie moet we tot aan de winterstop in de buurt van de toppositie blijven (komen), anders wordt het een moeilijk verhaal. Met de terugkomst van Sulejmani, Enoh, Stekelenburg en Aissati komt er kwaliteit bij. Ik verwacht dat Ajax zich in de winterstop ook nog gaat versterken gezien de opmerkingen van Van Basten en v/d Aat in de media.
We trekken nog te vroeg conclusies, maar ik had ook gehoopt dat we verder zouden zijn.

Essentieel is de fout t.a.v. de verdediging. Daar had 'gewoon' ervaring in combinatie met kwaliteit aangetrokken moeten worden.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » vr okt 24, 2008 12:02 pm

Kan iemand ff een bombrief naar RTL sturen? Om 23:00 uur was er nog niks uitgezonden, dus ik heb op Teletekst de uitslag bekeken en heb hem gelijk uitgezet. Boycotten die handel!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » vr okt 24, 2008 12:10 pm

Spijker schreef:Kan iemand ff een bombrief naar RTL sturen? Om 23:00 uur was er nog niks uitgezonden, dus ik heb op Teletekst de uitslag bekeken en heb hem gelijk uitgezet. Boycotten die handel!
Ik zat gisteren nog op een park van C.P. dus ik was afhankelijk van RTL7 laat ik het zo zeggen HOPELIJK NOOIT MEER DIE K.U.T. zender. De 2e helft werd pas om 23.10 uur uitgezonden en dan doen alsof men rechtstreeks overging voor de 2e helft.

1e helft kan je kort zijn. 1 persoonlijke fout en daarnaast weer eens tegen blessure tijd aan. Nekt je. Jammer maar helaas. 2e helft was weinig bijzonder.geen grote of beste opgezette aanval gezien.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » vr okt 24, 2008 2:02 pm

Ajaciedjuh schreef:Ajax speelde niet geweldig, maar we doen net of Aston VIlla zo geweldig was. Een gelijkspel was een goede afspiegeling van het geheel geweest. De doodsteek was de 2-1 net voor rust.

Ajax heeft nog veel stappen te maken, maar het lijkt het erop dat sommige blij zijn dat Ajax verliest om hun gelijk te halen.
Het is dit seizoen al vaak slecht geweest, maar we moeten wel bij de feiten blijven. Aan het eind van het seizoen kun je de balans opmaken (met een goed meet moment tijdens de winterstop).
In de competitie moet we tot aan de winterstop in de buurt van de toppositie blijven (komen), anders wordt het een moeilijk verhaal. Met de terugkomst van Sulejmani, Enoh, Stekelenburg en Aissati komt er kwaliteit bij. Ik verwacht dat Ajax zich in de winterstop ook nog gaat versterken gezien de opmerkingen van Van Basten en v/d Aat in de media.
We trekken nog te vroeg conclusies, maar ik had ook gehoopt dat we verder zouden zijn.

Essentieel is de fout t.a.v. de verdediging. Daar had 'gewoon' ervaring in combinatie met kwaliteit aangetrokken moeten worden.
Over dat laatste is iedereen het wel eens denk ik.

Maar goed, met goede afspraken en communicatie kan je ook al een eind komen, maar daar was gisteren ook geen sprake van. Wie pakt wie, of wie pakt welke zone als er een tegenaanval komt.

Gebruikersavatar
Pierre
Berichten: 327
Lid geworden op: di aug 31, 2004 10:20 pm

Bericht door Pierre » vr okt 24, 2008 2:39 pm

Vanmorgen teruggekomen uit Engeland. Redelijke 1e helft, hele slechte 2e helft gezien. Vooral de periode na de 1-1 vond ik Ajax niet slecht spelen, maar er wordt zo weinig gecreëerd voorin! En dan die 2-1 (die nooit mocht vallen) kort voor rust, heeft Ajax genekt.

Al met al geen goede wedstrijd, maar wel een erg gezellig tripje gehad! Nu die punten pakken thuis!!

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » vr okt 24, 2008 2:48 pm

Ben alleen benieuwd wanneer we een keer een puntenpakker als keeper mogen begroeten. Steek en Vermeer zijn allebei technisch goede keepers, maar simpele hoge voorzetten is altijd billenknijpen. TIPS, met de P van Persoonlijkheid. Steek en Vermeer zijn beide timide jongens die eerder hun poot/hand terugtrekken.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » vr okt 24, 2008 2:58 pm

Met Vermeer en Stekelenburg hebben we gelijk de twee beste keepers in Nederland, dus ik vind niet dat we daarover horen te klagen. Dit was gewoon een inschattingsfout van een jonge keeper: een blunder. Maarja, hopen dat hij hierdoor weer stappen gaat zetten in zijn ontwikkeling.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10279
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » vr okt 24, 2008 3:16 pm

BS V-10

Vermeer en stekel de beste keepers van Nederland? dan doe je een aantal andere keepers toch echt te kort. zelfs iemand als Babos straalt meer zekerheid uit!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » vr okt 24, 2008 3:16 pm

Dat was niet te merken toen hij in De Kuip onder contract stond.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr okt 24, 2008 3:17 pm

Jabu schreef:Dat was niet te merken toen hij in De Kuip onder contract stond.
Laat dat nu ff gelee zijn... :)

Plaats reactie