Aston Villa - Ajax 23-10-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7899
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » za okt 25, 2008 6:00 pm

BRON: Stichting Kijkonderzoek

Stichting Kijkonderzoek meldt op basis van het dagelijkse kijkcijferonderzoek dat het integrale verslag van Aston Villa - Ajax donderdagavond ondanks het late tijdstip iets beter werd bekeken dan de live-uitzending van Nancy - Feyenoord. Hoewel de uitslag toen al bij velen bekend was keken er op het late tijdstip 451.000 kijkers naar het duel van Ajax. De wedstrijd Nancy-Feyenoord kende 450.000 kijkers. Het marktaandeel was tijdens de uitzending van Ajax 11,6% tegen 6,8% eerder bij Feyenoord. [reageer]
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za okt 25, 2008 6:22 pm

Moet je nagaan hoeveel mensen Ajax graag zien verliezen...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo okt 26, 2008 9:24 am

Jammerlijke en onnodige nederlaag. Voor rust voetbalde Ajax heel aardig. Beter dan Villa, dat toch geen misselijke ploeg heeft. Alleen staken de oude gebreken weer de kop op: gebrek aan slagvaardigheid, zwak bij spelhervattingen en een gebrek aan concentratie rond de rust. In een woord: naief. Een goede ploeg zet Villa voor rust op achterstand en gaat met een voorsprong de rust in!! Zo ver is dit Ajax (nog??) niet. Positief (al koop je er weinig voor) vond ik wel dat Ajax aan voetballen toe kwam, dat lukte in het recente verleden tegen veel mindere ploegen als Kopenhagen, Praag en Zagreb minder.

Na rust kopieerde Ajax om onbegrijpelijke redenen de speelwijze van Villa. Lange halen tegen een ploeg als Villa is vragen om problemen. Het positiespel waarop Van Basten had gehamerd en dat er voor rust aardig uit kwam, leek nergens meer naar. En een aantal spelers viel door de mand. M.n. Sarpong (laatste weken sowieso zwak) en Lindgren (die deed het vorig seizoen heel aardig, maar loopt dit seizoen op z'n Galasek's te alibi-ballen).

Wissel van Suarez begreep ik niet. Er kleven bezwaren aan 'm, hij speelde niet best, maar bij gebrek aan Sulejmani is Suarez vrijwel de enige die iets kan forceren. Met oliebol Leonardo i.p.v. Suarez speel je met 10 man. Slechte wissel i.m.o.

Resultaat verandert trouwens weinig aan hetgeen Ajax moet doen en dat is Zilina en Praag thuis verslaan. Met 6 punten word je in deze poule 3e. Het enige positieve punt is dat het verschil tussen subtop Engeland en Ajax gisteren minder groot was dan ik had verwacht. Maar als je met 0 punten vertrekt, koop je daar (nogmaals) weinig voor.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » zo okt 26, 2008 8:46 pm

dat is Zilina en Praag thuis verslaan
Zouden we ons vroeger voor schamen. De laatste jaren doen we trouwens uit beter dan thuis!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Plaats reactie