Feyenoord - Ajax 21-09-08

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do sep 25, 2008 2:57 pm

Ah, dus iemand mag geen mening geven over een jeugdspeler op basis van een verslag, maar jij kunt dat wel. Echt, wat is dat toch verschrikkelijk knap van je!

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » do sep 25, 2008 3:09 pm

goodfella schreef:
Demosthenes schreef:Ajax moet blij zijn dat er zondag geen verlenging kwam! :aai.gif:
En dat baseer je op een samenvatting. Knap van je! Je praat net als die kakkerlakken joh.
Ik heb de hele wedstrijd gezien en deel de mening van Demo.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do sep 25, 2008 3:21 pm

goodfella schreef:Ah, dus iemand mag geen mening geven over een jeugdspeler op basis van een verslag, maar jij kunt dat wel. Echt, wat is dat toch verschrikkelijk knap van je!
Nog een keer: lees eerst wat er staat. Er staat niet op basis van een verslag of samenvatting: er staat op basis van de stand na 90 minuten.

Je doelt waarschijnlijk op wat De Dominee schreef en waar ik op reageerde!

Tue Sep 23 10:42:04 GMT Post subject:
De Dominee wrote:
Ik heb net ook op andere Ajax fora gelezen over deze wedstrijd en zij spreken unaniem lovende woorden over Bodul, Blind en Claasen.

Leg dat naast de al lovende kritieken uit het (recente) verleden en ik ben positief gestemd over deze heren. Mag dat niet meer zonder een heel seizoen langs de kant te hebben gestaan ofzo? Kom op zeg.


Je hoeft voor mij helemaal niet langs de kant te staan, maar als je info van ajax.nl komt, dan hecht ik er niet veel waarde aan, daar lees je nooit iets kritisch.

Ik kan je het wel aanbevelen, een keer naar een jeugdwedstrijd gaan.
Het herhalen van wat anderen schrijven kan betekenen dat de mening van één kijker, door iedereen overgenomen, ineens "de waarheid" is. In mijn ogen geldt dat voor niet één verslag, ook niet voor die van mij. Ik zie dus liever een mening (ook al deel ik die niet) die gebaseerd is op waarneming tijdens een wedstrijd dan die, gebaseerd op de waarneming van een ander of op de waarneming van de waarneming van ...

Mijn mening hoeft niet door anderen gedeeld te worden, het blijft toch mijn mening. Een volgende wedstrijd kan ik letten op wat ik niet heb gezien (volgens die ander). Ik maak een uitzondering voor verslagen op websites van Ajax, feyenoord enz. Ik vraag me wel eens af of dat is geschreven door iemand die de wedstrijd heeft gevolgd.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » do sep 25, 2008 5:38 pm

De Dominee schreef:Dan heb jij een hele andere tweede helft gezien dan ik zeker.
Doc was de tweede helft met zijn gedachten ergens anders. :icon_razz.gif:

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do sep 25, 2008 6:02 pm

Kwas niet dronken, kwas alleen knetterstoned

Plaats reactie