Willem II - Ajax 30-08-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » zo aug 31, 2008 9:15 pm

Kijk, dit soort mannen, daar kom je ver mee.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo aug 31, 2008 9:16 pm

Neefkens schreef:Ik bedoel dus dat ook Luuk zo'n cursusje wel kan gebruiken. :ajaxsmiley.gif:
Geef nou eens antwoordt op mijn vraag heb je ooit een seizoenkaart gehad laat staan dat je wel altijd erg voor het pro ajax beleid bent zonder enige onderbouwing van wanbeleid die er al jaren wordt getoond op het veld en naast het veld. Dus je weet wel het is krom en dan proberen recht te lullen, soort Haagse politiek.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo aug 31, 2008 9:22 pm

wie zegt dat je een seizoenskaart moet hebben om een Ajaxfan te zijn?

wanneer ik die typhusleiers in Ajaxshirtje zie een kioskje aan barrels slaan voel ik alleen maar plaatsvervangende schaamte. hoe trots ben jij dan?

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo aug 31, 2008 9:22 pm

Ik heb 12 jaar een seizoenkaart gehad
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo aug 31, 2008 9:22 pm

Vedette-10 schreef:Luister Toppie: zwakheid moet je niet accepteren maar je moet vechten en sterk worden.
En dat duurt bij een voetbalclub als Ajax te lang. Let maar op de komende reacties de komende wedstrijden van het publiek. Maar volgens Neefkens komt het helemaal goed , je zelf in de maling nemen prima maar dan met onderbouwing. Het gemiddelde Ajax publiek zullen dit toch niet accepteren. Geef mij nou eens een aanwijzing dat dit seizoen anders wordt dan de jaren daarvoor.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 31, 2008 9:26 pm

Toppie schreef:
En dat duurt bij een voetbalclub als Ajax te lang. Let maar op de komende reacties de komende wedstrijden van het publiek. Maar volgens Neefkens komt het helemaal goed , je zelf in de maling nemen prima maar dan met onderbouwing. Het gemiddelde Ajax publiek zullen dit toch niet accepteren. Geef mij nou eens een aanwijzing dat dit seizoen anders wordt dan de jaren daarvoor.
Oke, ik respecteer jouw goed onderbouwde achterliggende gedachte. Ik heb geen idee eigenlijk.
Ik denk dat Marco de tijd moet krijgen om iets ijzersterks te vinden, want er is genoeg kwaliteit aanwezig. Verder zou hij wel goed advies kunne gebruiken, hij kan mij altijd raadplegen. :ajaxsmiley.gif:

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo aug 31, 2008 9:28 pm

Toppie schreef:
Neefkens schreef:Goh, knap van je: er tóch nog een smilie bij gevonden?
Na 1 wedstrijd het al opgeven, knappe supporter ben je. :blush.gif:

Trouwens ook Barca en Milan hebben verloren, hebben die nu ook geen supporters meer?
Ach Neef wanneer ben jij in de Arena te vinden , spreek jij met de supporters. Appels met peren vergelijken Barca, Milan Real :excited.gif:
Hoelang heb jij een seizoenskaart gehad, nooit gehad denk ik , ik kom al 25 jaar bij Ajax dus zeur niet :1evil.gif:
Je wilt dus echt zeggen dat je al minimaal 25 jaar oud bent?

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo aug 31, 2008 9:30 pm

Donkey Shot schreef:wie zegt dat je een seizoenskaart moet hebben om een Ajaxfan te zijn?

wanneer ik die typhusleiers in Ajaxshirtje zie een kioskje aan barrels slaan voel ik alleen maar plaatsvervangende schaamte. hoe trots ben jij dan?
Niet , maar ik ga ook voor de voetbal supporter met gezond verstand en ik bedoel naast het veld , de technische staf , bestuur etc etc. Die roepen om een commisie en gaan er zelf zitten, dan komt cruijff en ja Johan help ons , Ja zegt Johan dan wil ik dit en dat. Nee zegt van Basten dat bepaal ik zelf. Het is allemaal vriendjes politiek en dat was jaren anders. Je wil Wielaert die is te duur volgens Ajax , dan haal je een ander , maar nee dan zegt van Basten ineens de selecte rond. :confused.gif: Dit is nou wat ik bedoel met geen vertrouwen hebben in je club als er geen consequent beleid wordt gevoerd. Op het veld en er naast, en wat krom is recht lullen.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » zo aug 31, 2008 9:31 pm

Ik denk nog wel ouder zelfs!

Ter zake:
Ajax zoekt vergeefs naar balans
Door MAARTEN WIJFFELS

TILBURG - Het gemiddelde van twee tegendoelpunten per wedstrijd werd op bezoek bij Willem II meteen alweer gehaald. Dat gevoel van déjà vu, gekoppeld aan de 2-1 nederlaag met nu ook nog eens nauwelijks kansen voor de eigen ploeg, deed zichtbaar pijn bij spelers als Klaas-Jan Huntelaar en Maarten Stekelenburg.

De topscorer en de keeper kunnen het verschil maken in een race om de titel, maar hun meerwaarde valt weg zodra de totale ploeg weer even kwetsbaar en instabiel zou blijken als vorig jaar. ,,Het was van onze kant dramatisch. We hebben verloren doordat we het niet zakelijk aanpakten,'' stelde Huntelaar.

Het was logisch dat de spits één fase er specifiek uitlichtte. Dat Luis Suarez pal voor rust op de egotoer ging en niet breed legde op hem, was bij een 0-1 stand een cruciaal moment. De kwalificatie 'niet zakelijk' paste als label ook op acties en keuzes van Ajacieden op andere momenten. In Tilburg miste de ploeg van de debuterende hoofdtrainer Marco van Basten kwaliteit en samenhang in de defensie en op het middenveld. Spelers die de boel verdedigend neerzetten en die zorgen voor een deugdelijke aanvoer naar de spitsen, zodat Ajax niet alleen afhankelijk is van individuele klasseflitsen voorin.

Op de profielschets voor een regisseur achterin plakte Van Basten de hele zomer bewust de naam van Rob Wielaert. Geen top, maar op 29-jarige leeftijd wel een stabiele eredivisievoetballer en een tactisch rijpe stuurman bij het gedegen voetballende FC Twente. Nadat Ajax in de onderhandelingen met de Tukkers een limiet stelde aan wat het wilde betalen (zo'n drie miljoen euro) en Twente niet toegaf, verlegde de club zijn interesse naar Evander Sno. Een controlerende middenvelder van 21 jaar met als meest in het oog springende handelsmerken zijn bijzonder grillige carrièreloop en zijn kracht en lengte.

Alsof het zo moest zijn stond uitgerekend Sno (rode kaart) in zijn eerste optreden symbool voor de schlemieligheid van Ajax, dat tegen een bijzonder matige tegenstander een wanprestatie leverde. Bij de thuisclub kon Frank Demouge, een spits wiens loopbaan eerder na chronische knieproblemen bijna voorbij leek, uitgroeien tot de grote held. Vanaf het moment dat middenvelder Akgün de 2-1 had binnengepunterd, werkte Demouge als een paard om voorin ballen vast te houden. De Ajax-defensie liet hem zowaar begaan. Aan de overkant kreeg Huntelaar als aanvalsleider van Ajax nauwelijks een bespeelbare bal.

In het hart van de afweer zijn Oleguer en Thomas Vermaelen beiden geen praters. Ze voeren uit en houden tegen, en daarbij heeft Vermaelen nog nooit een reeks van foutloze wedstrijden op de mat gelegd. In dit duel was zijn misser hij bij de gelijkmaker van Demouge een dure.

Zo'n nederlaag bij de start zorgt er voor dat ook andere zaken gelijk extra onder het vergrootglas komen te liggen. Het is een niet te onderschatten mechanisme dat je als coach alleen kunt uitschakelen door wedstrijden te winnen.

Van Basten moest zich zaterdag meteen verantwoorden voor zijn keuze om Ismaïl Aissati geen seconde speeltijd te gunnen. Het was ook ronduit vreemd dat hij deze aankoop zelfs niet inzette toen er vanaf het middenveld helemaal geen voeding meer kwam naar de spitsen. Aissati kon het nooit minder hebben gedaan dan Sno of Urby Emanuelson, die elke bal als een postbode kwam brengen.

Dat er op de moeizame voorbereiding meteen een competitienederlaag volgde irriteerde de trainer die voor bijna 30 miljoen euro heeft geïnvesteerd in nieuwe spelers zichtbaar flink. ,,Je zou kunnen zeggen dat er sprake is van een lijn,'' sprak Van Basten een tikje cynisch. ,,Pas na de 2-1 zag ik een reactie bij de groep. Veel te laat.''

De oud-topspits is de eerste Ajax-coach in twintig jaar die op de openingsdag verloor. In de jacht op PSV hebben hij, zijn elftal en feitelijk de hele club met zijn nieuwe bestuursmodel tijd nodig om te groeien. Maar de komende twee weken zit gericht trainen zit er alweer niet in. Na de Olympische Spelen raakt de selectie nu uitgedund door WK-kwalificatie-interlands.
www.sportwereld.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo aug 31, 2008 10:38 pm

Donkey Shot schreef:wie zegt dat je een seizoenskaart moet hebben om een Ajaxfan te zijn?

wanneer ik die typhusleiers in Ajaxshirtje zie een kioskje aan barrels slaan voel ik alleen maar plaatsvervangende schaamte. hoe trots ben jij dan?
Los van het feit dat jij naar de mierenneukerstopic mag, niet alle seizoenskaarthouders slaan kiosken aan diggelen, hoor. :excited.gif:

Het maakt natuurlijk wel degelijk uit of je Ajax live volgt of niet. Als je heel veel moeite doet om naar het stadion te gaan (zelfs uit) komt de nederlaag harder aan dan wanneer je achter de TV zit. Al is het maar vanwege de lange reis naar huis.
Het stinkt aan alle kanten!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo aug 31, 2008 10:54 pm

typhus is de internationale schrijfwijze en is dus goed, joey. en leier, de aanvoerder van zo'n groepje "helden", tis meer een woordspeling :hypocrite.gif:

daarnaast kan deze "echte" Ajaxsupporter ook in het bezit zijn van een seizoenskaart. hell, ze kunnen zelfs in de Arena de kiosken in elkaar beuken, en over die lui heb ik het en koppel de vraag, hoeveel supporter zijn zij dan? Ik weet zeker dat de doorsnee ATist meer liefde voor de club heeft dan deze sukkels. M.a.w. Seizoenkaarthouders, xeik nietzo. Een seizoenskaart zegt geen reet over jouw liefde voor de club, noch de seizoenkaartloze.

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » ma sep 01, 2008 7:31 am

Donkey Shot schreef:
Kowalczyk schreef:maar op dit moment vrees ik dat we tóch weer te weinig mandekkers hebben gehaald,
Open deurtje?
Onze verdediging is inderdaad al jaren een open deurtje, of zeg maar gerust: open deur. Ongelooflijk dat er weer niet van de fouten is geleerd en dat men dacht dat Oleguer voor Heitinga het verlies van Grygera en Stam nu wel voldoende gecompenseerd was... :confused.gif:

Het wordt weer een zwaar jaar. Zullen we ons vast richten op volgende seizoen?
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma sep 01, 2008 8:17 am

Van der Aat gaat opheldering vragen bij NOS over ontbreken belangrijke wedstrijdbeelden

Henri van der Aat liet in De Telegraaf weten dat zijn club navraag gaat doen bij de NOS over de reden waarom een aantal belangrijke momenten in het duel Willem II - Ajax niet in de samenvatting terecht kwamen. Zo werd Ajax twee penalties onthouden en waren twee gevallen waar Willem II rood had kunnen krijgen, niet in de samenvatting te zien.

"We zijn erop geattendeerd dat een aantal bepalende momenten niet is getoond. We gaan vooralsnog uit van een vergissing, maar willen dat wel zeker weten. Vanwege alle reacties hebben we telefonisch contact met de NOS gehad. Overigens wil ik benadrukken dat Ajax gewoon beter had moeten spelen, de nederlaag niet aan de NOS is te wijten en we deze dagen met alle transfers wel belangrijkere zaken aan ons hoofd hebben."

Bron: AN / Telegraaf.nl

:blush.gif:
Bij dit soort berichten krijg ik altijd een beetje last van plaatsvervangende schaamte. We willen benadrukken dat we beter hadden moeten spelen enzo. Maar toch gaan we er wel vragen over stellen. Man, wat een armoede. Dit is een typische Feyenoord actie meneer V.d.Aat.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma sep 01, 2008 8:19 am

Ajax na één wedstrijd al in de achtervolging

Marco van Basten wilde na vier jaar bondscoach te zijn geweest graag een club trainen. Wel, hij kan aan de slag. Het seizoen 2008/2009 is één speeldag oud en Ajax is nu al weer in de achtervolging op PSV.

Afgelopen week sprak Van Basten over 'toeval' in het voetbal. Geconfronteerd met de woorden van collega Louis van Gaal - 'om te winnen moet het toeval zoveel mogelijk worden uitgesloten' - zei de trainer van Ajax dat toeval tijdens een wedstrijd niet per definitie negatief hoeft te zijn. Het toeval kan ook een handje helpen. Winnen, dacht Van Basten hardop, is misschien meer het uitsluiten van onzekerheden.

Het waren, achteraf bezien, profetische woorden. De onzekerheid in zijn elftal was zaterdag tegen Willem II zo groot dat ook het toeval de Amsterdammers niet meer kon helpen (1-2).

Wat is dat toch met Ajax, dat het zeventien minuten duurt voordat de eerste lange trap aankomt, en dat die bal dan ook nog eens komt van de voet van doelman Maarten Stekelenburg? Wat is dat toch met Ajax, dat linksback Jan Vertonghen nooit vooruit kan of wil voetballen en het spel eindeloos vertraagt? Waarom is er geen verdediger die initiatief toont, een beetje risico legt in zijn passing en daarmee wél de spelers bereikt die het verschil kunnen maken, in plaats van dat geschuif in de achterste linie waar niemand wijzer van wordt?

Wat is dat toch met Luis Suárez, die op een cruciaal moment (bij een 1-0 voorsprong, een prachtig schot van Miralem Sulejmani) zijn collega-spits Klaas-Jan Huntelaar over het hoofd ziet en faalt in de afwerking? Hoe kan het dat de spits van Willem II, Frank Demouge, kort na rust ongehinderd raak mag koppen uit een corner? Waar was Thomas Vermaelen op dat moment, en waar bleef Stekelenburg? Hoe is het toch mogelijk dat de centrale verdedigers Oleguer en Vermaelen elkaar even later zo in de weg zitten dat de bal voor de voeten rolt van Mehmet Akgün, die Willem II naar de overwinning schiet?

Het kan onwennigheid zijn, omdat de Spanjaard en de Belg elkaar pas een week kennen, maar soortgelijke knulligheden deden zich bij Ajax de laatste jaren zo vaak voor - ook toen Jaap Stam en John Heitinga nog in de buurt waren - dat het geen toeval meer is.

De oorzaken van de problemen zitten dieper en Van Basten is na Danny Blind, Henk ten Cate en tussenpaus Adrie Koster de vierde trainer die mag proberen de aanwezige kwaliteiten te bundelen tot een selectie die niet alleen de kleuren van Ajax draagt, maar daar ook naar voetbalt.

Want dat die kwaliteiten er zijn, blijkt wel uit de transferwaarde die de voetballers vertegenwoordigen en uit het feit dat Ajax zaterdag in het laatste kwartier zelfs met tien man - na een ongelukkige rode kaart voor Evander Sno - nog drie keer kad kunnen scoren. Maar het lot (lees: het toeval) was Willem II op dat moment gunstig gezind.

Ajax gaf zichzelf pas bloot nadat de ploeg op achterstand was gekomen. En dat strookt niet met het 'professionalisme' waaraan Van Basten de voorbije week refereerde. ,,Voetballers hebben recht op rust en regelmaat en dat moet de technische staf bieden. Als de voorwaarden er zijn om te presteren kun je ook meer van je spelers eisen.''

Van Basten mag véél meer van zijn spelers eisen dan ze zaterdag bij de seizoensouverture hebben laten zien. Er wacht hem nog een hoop werk, de komende maanden. In de wetenschap dat een groot deel van de selectie van Ajax anderhalve week op pad is voor interlandvoetbal. Clubtrainer zijn is soms ook niet alles.
www.parool.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47913
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma sep 01, 2008 8:19 am

Wat een idioot inderdaad. Bwegh.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma sep 01, 2008 9:33 am

Een raar figuur. Hij zit er nog maar net en het is niet de eerste keer dat hij zijn bek niet kan houden.
Laatst gewijzigd door joey op ma sep 01, 2008 9:37 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma sep 01, 2008 9:35 am

Krijgen we extra punten als de NOS de beelden alsnog gaat uitzenden en de wereld ziet hoe vreselijk we bestolen zijn?
Het moet niet gekker worden, supporters die zich als Feyenoordsupporters gedragen en een bestuur dat denkt dat we PSV zijn :(
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma sep 01, 2008 9:38 am

Heeft er dan al eens iemand van PSV naar de NOS gebeld?

Het zijn daar meer de supporters.
Laatst gewijzigd door joey op ma sep 01, 2008 10:18 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma sep 01, 2008 10:11 am

Altijd leuk, na zo'n weekend op je werk komen met redelijk fanatieke PSV-supporters. Bedankt jongens! :frusty.gif:

Nog een geluk dat Feyenoord ook verloor.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » ma sep 01, 2008 10:12 am

Duke schreef:Altijd leuk, na zo'n weekend op je werk komen met redelijk fanatieke PSV-supporters. Bedankt jongens! :frusty.gif:

Nog een geluk dat Feyenoord ook verloor.
Is dat niet voor de 'frusttopic'? :aai.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma sep 01, 2008 10:30 am

Ook. Maar ik zet het liever bij de directe aanleiding.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9368
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Bericht door Monkey Tonk » ma sep 01, 2008 12:58 pm

Neefkens schreef: Ik voel een "echte-supporter-discussie" aankomen. :hypocrite.gif:

Een echte supporter. Haha. Zoiets als een echt mens of nep? Grappig dat mensen, zo'n 400 jaar na Galileo, nog steeds het Inquisitie-syndroom niet kwijt zijn. Een echte gelovige of een ketter?

De lat ligt hoog bij Ajax supporters. Eigenlijk is het maar in twee periodes gegaan zoals het 'hoort': 71-73 en 94-96. Dat was betoverend goed. Daaromheen zaten ook nog wat aardige jaren, maar de rest stelt in vergelijking natuurlijk niet veel voor. (de terugkeer van Cruijff vergoedde veel in de jaren 80. Er gebeurde tenministe iets. Er was, zie hieronder, geen gebrek aan visie).

'Moet' een echte supporter meelijden met de club tijdens de donkere jaren? Natuurlijk niet. Daar schiet niemand iets mee op. Ik volg Ajax in de hoop dat de stukjes nog eens allemaal op de juiste plaats vallen. En ik heb daarbij geen enkel probleem met bouwfases, die zo tien jaar mogen duren, zolang ik daar een visie in herken. Als die visie ontbreekt dan wordt het teveel in het duister tasten. Dat interesseert me niet. Zonder visie worden telkens dezelfde fouten herhaalt. En dat laatste lijkt me het kenmerk geworden van zowel Ajax als Oranje. Daar heb ik geen invloed over, dus waarom zou ik me daar druk over maken? Dan richt ik me liever op zaken waar mijn visie van belang is.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma sep 01, 2008 1:53 pm

Hiervoor lees ik al weer veel doemscenario's. Ik moet zeggen: da's te prematuur.

Laat een ding duidelijk zijn: ik bent nog steeds bloesjacho van zaterdag. Het kwam voor mij ook onverwacht, moet ik zeggen. Tegen Willem II had ik in ieder geval geen averij vermoed. Maar achteraf is het niet helemaal onlogisch. Deze zomerstop maakte ik (en enkele anderen) hun zorgen kenbaar over het aankoopbeleid; te weinig verdedigers. We werden hier op AT als zeuren weggezet. Je zag duidelijk het probleem van vorig jaar terugkomen.

Nee hoor. Ik ga nu niet mijn gelijk proberen te halen. Punt is dat ik hoopte op bijzonder veel goals voor, omdat we wederom veel goals tegen gaan krijgen. Op zich is die hoop (nog steeds niet) ongegrond. Een voorhoede zoals wij die kunnen neerzetten moét wel goals opleveren, ook al werd voor mij om volstrekt onduidelijke redenen de spielmacher Aissati niet gebruikt.

Ik geef dus (nog) niet op. Eerst maar eens zien of we van Roda kunnen winnen. En daarna die hele belangrijke pot in Rotjeknor...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma sep 01, 2008 1:56 pm

Van Feyenoord zullen we wel winnen. Feyenoord is er nog slechter aan toe dan Ajax. Misschien komt er dan wat vertrouwen in de ploeg.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47913
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma sep 01, 2008 1:59 pm

Zal ook nodig zijn, want we hebben een veel zwaarder programma in het begin. Het zou maar zo kunnen dat we op 2 november al op een forse achterstand staan.

Plaats reactie