Willem II - Ajax 30-08-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo aug 31, 2008 8:11 pm

Vedette-10 schreef:Kritisch en veeleissend zijn MOET om die mensen scherp te houden.
Klopt.

Maar Toppie doet net alsof hij recht heeft op het kampioenschap. Dat is niet zo. Hij heeft alleen recht op een stoeltje in de ArenA.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 31, 2008 8:15 pm

Luister: wij horen veel te verwachten van Ajax, voor Ajax zelf. Anders dan worden we net zo hopeloos als Feyenoord, ik ben het zat om voor schut te staan als ik zeg dat Ajax de beste is.

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo aug 31, 2008 8:17 pm

Dan moet je dat misschien maar niet zeggen. Ajax moet mooi en positief voetbal spelen. Maar Ajax kan natuurlijk niet altijd de competities waaraan het meedoet winnen. Maar wat je zeker niet kan is na 1 van de 34 wedstrijden van Ajax, concluderen dat PSV kampioen gaat worden. Dramatisch doen, wat is daar in vredesnaam het doel van? Laten zien hoe onrechtvaardig Ajax of van Basten je heeft behandeld? Ik weet dat mensen bij Ajax niet lang de kans krijgen, maar 1 wedstrijd is wel heel erg bizar
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » zo aug 31, 2008 8:21 pm

LucaS schreef:Ik weet dat mensen bij Ajax niet lang de kans krijgen, maar 1 wedstrijd is wel heel erg bizar
Mwah, ze moeten niet zeuren. Er zijn wel mensen binnen één helft afgefikt! :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11420
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo aug 31, 2008 8:27 pm

Jöhnk schreef:
Vedette-10 schreef:Kritisch en veeleissend zijn MOET om die mensen scherp te houden.
Klopt.

Maar Toppie doet net alsof hij recht heeft op het kampioenschap. Dat is niet zo. Hij heeft alleen recht op een stoeltje in de ArenA.
Elk jaar wachten met meer dan 40.000 seizoenkaarthouders op het kampioenschap , dus trouw publiek kun je zeggen.Het kampioenschap weer niet in zicht is , omdat een persoon met een beetje verstand van voetbal de club vreselijke fouten ziet maken op aankopen en spelers die er niet komen en er wel hadden moeten komen het onmogelijk maakt om die seizoenkaarthouders voor gek te houden voor het zoveelste jaar. Zie AT toernooi, zie technisch beleid. Nou de rest is al honderd keer geschreven en toch denken andere het anders te zien nou ga dan maar een trainers opleiding volgen dan begrijp je het tenminste.

Voetbal verstand zit ergens in het midden , maar het goed begrijpen en gebruiken is een kunst :aai.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo aug 31, 2008 8:29 pm

Toppie schreef:
Jöhnk schreef:
Vedette-10 schreef:Kritisch en veeleissend zijn MOET om die mensen scherp te houden.
Klopt.

Maar Toppie doet net alsof hij recht heeft op het kampioenschap. Dat is niet zo. Hij heeft alleen recht op een stoeltje in de ArenA.
Elk jaar wachten met meer dan 40.000 seizoenkaarthouders op het kampioenschap , dus trouw publiek kun je zeggen.Het kampioenschap weer niet in zicht is , omdat een persoon met een beetje verstand van voetbal de club vreselijke fouten ziet maken op aankopen en spelers die er niet komen en er wel hadden moeten komen het onmogelijk maakt om die seizoenkaarthouders voor gek te houden voor het zoveelste jaar. Zie AT toernooi, zie technisch beleid. Nou de rest is al honderd keer geschreven en toch denken andere het anders te zien nou ga dan maar een trainers opleiding volgen dan begrijp je het tenminste.

Voetbal verstand zit ergens in het midden , maar het goed begrijpen en gebruiken is een kunst :aai.gif:
Seizoenkaarthouders voor de gek houden? Waar heb je het over? Niemand heeft jou een seizoenkaart gegarandeerd.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11420
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo aug 31, 2008 8:36 pm

Jöhnk schreef:
Toppie schreef:
Jöhnk schreef: Klopt.

Maar Toppie doet net alsof hij recht heeft op het kampioenschap. Dat is niet zo. Hij heeft alleen recht op een stoeltje in de ArenA.
Elk jaar wachten met meer dan 40.000 seizoenkaarthouders op het kampioenschap , dus trouw publiek kun je zeggen.Het kampioenschap weer niet in zicht is , omdat een persoon met een beetje verstand van voetbal de club vreselijke fouten ziet maken op aankopen en spelers die er niet komen en er wel hadden moeten komen het onmogelijk maakt om die seizoenkaarthouders voor gek te houden voor het zoveelste jaar. Zie AT toernooi, zie technisch beleid. Nou de rest is al honderd keer geschreven en toch denken andere het anders te zien nou ga dan maar een trainers opleiding volgen dan begrijp je het tenminste.

Voetbal verstand zit ergens in het midden , maar het goed begrijpen en gebruiken is een kunst :aai.gif:
Seizoenkaarthouders voor de gek houden? Waar heb je het over? Niemand heeft jou een seizoenkaart gegarandeerd.
Je hebt geen kaart , we spelen in de Arena kom een keer kijken leuke sfeer alleen al 10 jaar een GTST beleid :excited.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo aug 31, 2008 8:37 pm

GTST sfeer zul je bedoelen.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 31, 2008 8:37 pm

LucaS schreef:Dan moet je dat misschien maar niet zeggen. Ajax moet mooi en positief voetbal spelen. Maar Ajax kan natuurlijk niet altijd de competities waaraan het meedoet winnen. Maar wat je zeker niet kan is na 1 van de 34 wedstrijden van Ajax, concluderen dat PSV kampioen gaat worden. Dramatisch doen, wat is daar in vredesnaam het doel van? Laten zien hoe onrechtvaardig Ajax of van Basten je heeft behandeld? Ik weet dat mensen bij Ajax niet lang de kans krijgen, maar 1 wedstrijd is wel heel erg bizar
Het goed zijn moet op den duur prestaties van jawelste opleveren, dus dat is de graadmeter hoe goed je bent. Wij mogen teleurgesteld zijn, we moeten laten merken dat we ontevreden zijn en dan moet je kijken hoe Van Basten ermee omgaat. Is hij de juiste man, heeft hij genoeg te bieden voor Ajax?

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11420
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo aug 31, 2008 8:40 pm

:frusty.gif: :eusa_doh.gif:

Neefkens
Erelid
Berichten: 565
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » zo aug 31, 2008 8:44 pm

Goh, knap van je: er tóch nog een smilie bij gevonden?
Na 1 wedstrijd het al opgeven, knappe supporter ben je. :blush.gif:

Trouwens ook Barca en Milan hebben verloren, hebben die nu ook geen supporters meer?

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 31, 2008 8:50 pm

Wie zegt opgeven, hij vind het gewoon hopeloos. Ik vind dat overdreven, maar dat je teleurgesteld bent vind ik wel redelijk.

Neefkens
Erelid
Berichten: 565
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » zo aug 31, 2008 8:53 pm

Hij geeft nu al het kampioenschap aan pSV, dat vind ik behoorlijk "opgeven".

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11420
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo aug 31, 2008 8:57 pm

Neefkens schreef:Goh, knap van je: er tóch nog een smilie bij gevonden?
Na 1 wedstrijd het al opgeven, knappe supporter ben je. :blush.gif:

Trouwens ook Barca en Milan hebben verloren, hebben die nu ook geen supporters meer?
Ach Neef wanneer ben jij in de Arena te vinden , spreek jij met de supporters. Appels met peren vergelijken Barca, Milan Real :excited.gif:
Hoelang heb jij een seizoenskaart gehad, nooit gehad denk ik , ik kom al 25 jaar bij Ajax dus zeur niet :1evil.gif:

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 31, 2008 8:58 pm

Neefkens schreef:Hij geeft nu al het kampioenschap aan pSV, dat vind ik behoorlijk "opgeven".
Sarcastisch bedoeld om aan te geven om hoe hopeloos het was, kom op probeer is iets te doorgronden.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo aug 31, 2008 9:00 pm

Toppie schreef:
Neefkens schreef:Goh, knap van je: er tóch nog een smilie bij gevonden?
Na 1 wedstrijd het al opgeven, knappe supporter ben je. :blush.gif:

Trouwens ook Barca en Milan hebben verloren, hebben die nu ook geen supporters meer?
Ach Neef wanneer ben jij in de Arena te vinden , spreek jij met de supporters. Appels met peren vergelijken Barca, Milan Real :excited.gif:
Hoelang heb jij een seizoenskaart gehad, nooit gehad denk ik , ik kom al 25 jaar bij Ajax dus zeur niet :1evil.gif:
Dan heb je fantastische jaren meegemaakt. :worshippy.gif: Ik ben jaloers op je.

Of vond je de winst in de CL destijds eigenlijk wanbeleid van Milan?

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo aug 31, 2008 9:02 pm

25 jaar lang kom je al en toch denk je dat er een competitie bestaat die al na één wedstrijd is beslist?
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid
Berichten: 565
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » zo aug 31, 2008 9:02 pm

Toppie schreef:Ach Neef wanneer ben jij in de Arena te vinden , spreek jij met de supporters. Appels met peren vergelijken Barca, Milan Real :excited.gif:
Hoelang heb jij een seizoenskaart gehad, nooit gehad denk ik , ik kom al 25 jaar bij Ajax dus zeur niet :1evil.gif:
Ik voel een "echte-supporter-discussie" aankomen. :hypocrite.gif:

Ik gaf die voorbeelden om aan te geven dat het ook hun overkomt. Ik snap heus je frustratie wel, maar om na EEN wedstrijd al helemaal over de zeik te zijn vind ik wat "veel van het goede". :aai.gif:

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 31, 2008 9:03 pm

Het is simpel: diegene die het best kan omgaan met dingen presteert het beste. In die tijd waren wij de beste.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11420
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo aug 31, 2008 9:03 pm

Kunnen ze die Mods hier geen curcus Visie en Beleid geven over het hedendaagse voetbal. Misschien op de KNVB.nl te vinden. :hypocrite.gif:

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo aug 31, 2008 9:04 pm

Jij denkt dus echt dat Ajax met jou kampioen zou worden en met van Basten niet? Ik heb zo mijn twijfels :hypocrite.gif:
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid
Berichten: 565
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » zo aug 31, 2008 9:07 pm

Toppie schreef:Kunnen ze die Mods hier geen curcus Visie en Beleid geven over het hedendaagse voetbal. Misschien op de KNVB.nl te vinden. :hypocrite.gif:
Lucas is gewoon een "domme bezoeker" hoor, net als jij. :aai.gif:


:ajaxsmiley.gif:

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11420
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » zo aug 31, 2008 9:10 pm

Alles wat krom is recht te lullen , dat is pas DOM :baaa.gif:

Neefkens
Erelid
Berichten: 565
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » zo aug 31, 2008 9:11 pm

Ik bedoel dus dat ook Luuk zo'n cursusje wel kan gebruiken. :ajaxsmiley.gif:

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 31, 2008 9:13 pm

Luister Toppie: zwakheid moet je niet accepteren maar je moet vechten en sterk worden.

Plaats reactie