Playoff's

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di mei 06, 2008 12:25 pm

Ramona schreef:
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:
Ramona schreef: Ik ook, maar wat mij betreft graag met vlaggen e.d. ipv de wave...
Was maar kaal gisteren zonder de springende jonkjes...
Vlaggen zul je niet zien, zal hetzelfde zijn als gisteren.
Jammer, snap 't wel, maar het zou ook een mooi afscheid van dat vak 410 kunnen zijn...daarbij, er wordt wel een finale gespeeld...maar ja...

Nou zie ik ze nooit meer dan aan de overkant springen,
maar komt strakkies de ring boven me naar benee... :withstupid.gif:
Het afscheid van het vak had plaats moeten vinden bij de laatste reguliere thuiswedstrijd. Maar dat werd verstoord door de incidenten op de eigen tribunes, toen zijn de akties maar afgeblazen.

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mei 06, 2008 12:32 pm

het maakt me ook absoluut niet uit Nihad, en ik zal de laatste zijn om te zegge wie hoe moet aanmoedigen. Alleen het neerbuigende richting niet-seizoenkaarthouders stuit me tegen de borst. ik stel vast dat zij voor minstens zoveel sfeer en aanmoedigingen zorgen als de vaste toeschouwers.

Opvallend dat het gisteren zo goed als uitverkocht was. Ook veel meer mensen dan de vorige play-offs thuis tegen heerenveen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di mei 06, 2008 12:42 pm

Vond het inderdaad wel zeer druk!! Had ik niet verwacht, ik dacht aan 30000 man ofzo.
Maar het is wel vakantietijd, dus dat kan schelen.
Goed voor Ajax, niet zo goed voor diegenen die tegen plee offs zijn.
Boycot helpt natuurlijk niet als het stadion toch volstroomt.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mei 06, 2008 12:50 pm

Ach, inmiddels maakt het toch niet zoveel meer uit, Mike? De play-offs worden toch al afgeschaft.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » di mei 06, 2008 1:33 pm

LucaS schreef:Grappig, maar de sfeer met het dagjesvolk (en dan doel ik natuurlijk niet op de wave), was absoluut niet minder dan wanneer de vaste bezoekers er zijn
Ik vond het een beetje een hoog'Amsterdam Tournament' gehalte eerlijk gezegd.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » di mei 06, 2008 2:06 pm

Spijker schreef:
LucaS schreef:Grappig, maar de sfeer met het dagjesvolk (en dan doel ik natuurlijk niet op de wave), was absoluut niet minder dan wanneer de vaste bezoekers er zijn
Ik vond het een beetje een hoog'Amsterdam Tournament' gehalte eerlijk gezegd.
Het is vakantie, veel seizoenkaarthouders weg/geen zin en dus veel dagjesmensen. Dagjesmensen (en daar bedoel ik absoluut niets negatiefs mee) zijn wat minder verzuurd dan seizoenkaarthouders (wat volslagen logisch is na zo'n seizoen). Bovendien zijn het vaker jongere fans, die alles mooi vinden.

Dan heb je dus een andere sfeer ja.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58902
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di mei 06, 2008 2:14 pm

Thomas schreef:
Voetske schreef:Tja, als ge nooit van te voren je mond open doet zul je het ook nooit mis hebben :icon_wink.gif:
Grappig. Ooit heb ik deze discussie met jou gehad m.b.t. voorspellingen over spelers die het wel of niet zouden maken bij Ajax en toen vond je dat allemaal maar onzin. Blijkbaar is het bij het voorspellen van uitslagen opeens wel zinnig. :wink.gif:
Grappig dat jij denkt dat ik een uitslag heb voorspeld .. kan ik nergens vinden n.l. ... daarbij ging die discussie heel ergens anders over ..

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di mei 06, 2008 6:41 pm

LucaS schreef:Grappig, maar de sfeer met het dagjesvolk (en dan doel ik natuurlijk niet op de wave), was absoluut niet minder dan wanneer de vaste bezoekers er zijn
Ik vond het een rare gewaarwording. Alsof de tijdmachine ons vijftien jaar teruggeworpen heeft. De wave, "wat zijn die boeren stil", "ze gaan zo met de trekker weer naar huis"... Ik zat alleen nog te wachten op Hoempahoempahoempapa. Die wedstrijd was verder natuurlijk bagger. Maar ik kan me voorstellen dat je als dagjesmens vastbesloten bent om er een leuke avond van te maken, no matter what. Wat ik wel lekker vond: de temperatuur. Zonder jas op je gemakje naar een avondwedstrijd kijken, dat heeft wel wat (nee wijsneuzen, ik ga nu niet het hele seizoen 2008-2009 zonder jas in de Arena zitten).
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mei 06, 2008 8:29 pm

Wat zijn die boeren stil wordt ook door de seizoenkaarthouders gezongen hoor, als die zich tenminste wensen te verlagen tot het maken van geluiden die iets weg hebben van aanmoedigingen. Net als over homo's van vites en dergelijke onzin. De vaste bezoekers zijn niets origineler of leuker of echter dan de mensen die er maandag waren
I think I lost my fucking headache

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » di mei 06, 2008 9:12 pm

De vaste bezoekers zijn niets origineler of leuker of echter dan de mensen die er maandag waren
Orgineler weet ik niet, maar over dat leuker kan ik me zeker in vinden. Je merkt gewoon dat de dagjes mensen, ook tijdens het reguliere seizoen, er veel meer plezier in hebben dan de mensen die het zien als een soort van verplichting!!! Ook al vinden ze dan wel dat die Lindgren maar een matige aanvaller is, ze zijn tenminste niet zo zuur na elk tegen doelpunt...
Pompiedom

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » di mei 06, 2008 9:17 pm

Spijker schreef:
LucaS schreef:Grappig, maar de sfeer met het dagjesvolk (en dan doel ik natuurlijk niet op de wave), was absoluut niet minder dan wanneer de vaste bezoekers er zijn
Ik vond het een beetje een hoog'Amsterdam Tournament' gehalte eerlijk gezegd.
Natuurlijk al die mensen die dan weer komen vertellen dat je op hun plek zit. :ajaxsmiley.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » di mei 06, 2008 11:42 pm

Ik vond het maar een stel idioten allemaal. De wave, 'Laat je club maar in de steek' (gezongen door mensen die ik nog nooit heb gezien), mensen die om 20.10u aan komen zetten en lopen zeiken dat 'het allemaal zo langzaam gaat'...
En dat irritante ge 'klap klap klap klap' bij een corner, alsof een polstokhoogspringer klaarstaat voor z'n sprong...

Doe mij maar gewoon de vaste groep, sfeermakers of niet.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo mei 07, 2008 8:03 am

Ik ben ervoor om alleen nog maar dagjesmensen toe te laten...
weg met de vaste groep azijnzeikers.

Dagjesmensen die gezellig klappen als het gewenst is.
Dagjesmensen die veel ArenA kaarten kopen maar niet op kunnen maken omdat ze maar 1 keer aanwezig zijn.
Dagjesmensen die eerst uitgebreid gaan shoppen in de fanshop met de kids.

Een mooier publiek is er niet voor Ajax.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13358
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » wo mei 07, 2008 9:19 am

Ach, het dagjesvolk heeft zijn wedstrijd weer gehad. Volgende week zit er weer het normale publiek.

En nee, ik kijk niet op ze neer. Ik heb gewoon een hekel aan ze.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » wo mei 07, 2008 3:27 pm

Het was idd een beetje thialf sfeertje ja, maargoed was al blij dat er uberhaupt sfeer was iig, had 2 gasten meegenomen die anders nooit gaan en dan is het ook een beetje lullig als er a la amsterdam tournement totaal geen sfeer is.. Tegen Twente zitten er wel weer meer vaste gasten, ben ik van overtuigd. Bovendien weet ik ook zeker dat er zat van 410 wel waren maar dan in een naburig vak ofzo want tja je bent anti-play-offs en dan mogen je vriendjes natuurlijk niet zien dat je stiekem wel gaat. Vorig jaar tegen AZ had je ook een perfecte sfeer.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do mei 08, 2008 5:20 pm

'Suárez op tijd fit voor duel met FC Twente'

08/05/2008 14:41

Ajacied Luis Suárez is tijdig hersteld voor het eerste duel met FC Twente in de play-offs om een plaats in de voorronde van de Champions League.

De Uruguyaanse aanvaller ondervond donderdag geen hinder meer van een kneuzing in zijn rechtervoet, meldt het ANP. Hij liep die kwetsuur maandag op tijdens de wedstrijd tegen SC Heerenveen.

Na een botsing met verdediger Calvin Jong-A-Pin verliet Suárez per brancard het veld. Gevreesd werd aanvankelijk voor een gebroken voet, maar een scan wees uit dat het om een kneuzing ging.

Zaterdag speelt Ajax op het terrein van FC Emmen tegen FC Twente. De return wordt zondag 18 mei in de Amsterdam Arena afgewerkt. De winnaar van de twee duels komt in het seizoen 2008/09 uit in de voorronde van de Champions League. 'Suárez op tijd fit voor duel met FC Twente'

08/05/2008 14:41

Ajacied Luis Suárez is tijdig hersteld voor het eerste duel met FC Twente in de play-offs om een plaats in de voorronde van de Champions League.

De Uruguyaanse aanvaller ondervond donderdag geen hinder meer van een kneuzing in zijn rechtervoet, meldt het ANP. Hij liep die kwetsuur maandag op tijdens de wedstrijd tegen SC Heerenveen.

Na een botsing met verdediger Calvin Jong-A-Pin verliet Suárez per brancard het veld. Gevreesd werd aanvankelijk voor een gebroken voet, maar een scan wees uit dat het om een kneuzing ging.

Zaterdag speelt Ajax op het terrein van FC Emmen tegen FC Twente. De return wordt zondag 18 mei in de Amsterdam Arena afgewerkt. De winnaar van de twee duels komt in het seizoen 2008/09 uit in de voorronde van de Champions League.

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do mei 08, 2008 5:50 pm

Voor mij is elke Ajax supporter gelijk inderdaad. En ik denk inderdaad ook dat Ajax meer heeft aan klapvee dat klapt als het gewenst is dan aan bezoekers die alleen maar fluiten of over zichzelf zingen in de momenten dat ze even niet stil wensen te zijn
I think I lost my fucking headache

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mei 09, 2008 6:53 am

No offense hoor, maar is het niet handig dat er inmiddels gewoon een aparte topic komt voor de wedstrijd tegen Twente? Is volgens mij wel zo overzichtelijk. :blush.gif:

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr mei 09, 2008 9:48 am

'kVind 't niet zo'n 'probleem', maar indien meerderen een apart draadje willen...prima...


Mijn kaartje is weer 'binnen' iig..dat wilde ik ffkes delen... :00001732.gif: :tifoajax.gif:

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » vr mei 09, 2008 10:27 am

Ik wil het ook.
Bertje for President!

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr mei 09, 2008 10:30 am

Je kaartje delen?
I think I lost my fucking headache

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » vr mei 09, 2008 10:56 am

Overzichtelijkheid natuurlijk!
Bertje for President!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » vr mei 09, 2008 11:00 am

Dan wil ik het ook!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr mei 09, 2008 11:06 am

Een beetje chaos heeft best voordelen!
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58902
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr mei 09, 2008 11:25 am

Voor die 2 wedstrijden ?.Laat maar zoals het nu is ...

Plaats reactie