Ajax-Heracles zondag 20-4-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo apr 20, 2008 9:40 pm

de titel Beste Ajacied gaat naar de beste Ajacied, niet naar een gozer die volop werkt aan zijn vertrek.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47915
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo apr 20, 2008 9:41 pm

Ik vond Huntelaar de beste Ajacied. In een seizoen waar je meer dan 1 tegengoal per wedstrijd om je oren krijgt is het niet realistisch om een keeper aan te merken als beste man.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo apr 20, 2008 9:43 pm

huntelaar is geen ajacied meer wanneer hij intern aan geeft weg te willen

Lionel
Berichten: 47294
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo apr 20, 2008 9:43 pm

Lekker zwart-wit. Alsof Stekelenburg schuld had aan 99% van de tegengoals.

Stekelenburg is meer gegroeid ivm KJH. En wat ik zeg, misschien houden de trainers een score bij.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » zo apr 20, 2008 9:44 pm

Toch heeft Stekelenburg dit seizoen wel degelijk een stap vooruit gemaakt. Hij is ten opzichte van vorig seizoen echt een betere keeper geworden.

Of dat genoeg is om speler van het jaar te worden terwijl je ook iemand hebt lopen die er 33 doelpunten in schiet kun je je afvragen maar Maarten heeft wel een aardig seizoen achter de rug. Die tegendoelpunten lagen voor een groot gedeelte aan onze verdediging.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo apr 20, 2008 9:47 pm

Donkey Shot schreef:huntelaar is geen ajacied meer wanneer hij intern aan geeft weg te willen
Bron?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo apr 20, 2008 9:49 pm

noem het speculatie

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo apr 20, 2008 9:50 pm

Oké.

Ik gun Heitinga van harte een transfer. Een echte Ajacied in mijn ogen. Maar spelers blijven niet hun hele leven bij Ajax.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo apr 20, 2008 10:36 pm

Wat hebben wij toch veel mongolen in het stadion zitten. Geef ze een biertje en toon ze een knokpartij en binnen twee minuten breken er op verschillende plekken in het stadion nieuwe knokpartijen uit.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo apr 20, 2008 10:39 pm

Peter schreef:Ik vond Huntelaar de beste Ajacied. In een seizoen waar je meer dan 1 tegengoal per wedstrijd om je oren krijgt is het niet realistisch om een keeper aan te merken als beste man.
Mee eens. Wij waren ook erg verbaasd.

Huntelaar heeft constant gepresteerd. Daarin was hij dit seizoen zowat de enige.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo apr 20, 2008 10:41 pm

Ik had vanwege de Heitinga-adoratie verwacht dat Johnny die prijs zou pakken.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo apr 20, 2008 10:49 pm

Ik eigenlijk ook, ja.
Het stinkt aan alle kanten!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » zo apr 20, 2008 11:15 pm

en dat zouden de heren niet vreemd hebben gevonden?

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo apr 20, 2008 11:24 pm

Omdat-ie weg gaat? Nee, natuurlijk niet. Als je na 17 jaar weg gaat ben je niet opeens meer geen Ajacied.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma apr 21, 2008 9:15 am

Overigens apart: op 410 zijn vechtpartijen en de stewards komen binnen om de boel op te lossen. Op de F-side zijn vechtpartijen en er ontstaat zelfregulatie; de heren lossen het zelf op en er komt geen steward het vak in (voor zover ik het kon overzien). De hierarchie die ik vroeger op F ervaarde, is er kennelijk dus nog steeds!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma apr 21, 2008 9:51 am

Partysquad zet kwaad bloed in ArenA

AMSTERDAM - The Partysquad heeft in de rust van de wedstrijd Ajax-Heracles kwaad bloed gezet onder het Amsterdamse publiek door een muzikale vertaling van de scoringstune van PSV ten gehore te brengen.

Het Amsterdamse publiek reageerde furieus toen de populaire Nederlandse rapformatie van wal stak met ‘We will Rock You’ van Queen, het nummer dat altijd in het Philips-stadion wordt gedraaid als PSV scoort.

Het kwam The Partysquad, dat optrad in het kader van Dance4Life, op een langdurig en snerpend fluitconcert te staan. Twee minuten na het gewraakte optreden in de rust scoorde PSV de treffer die de Eindhovenaren het kampioenschap bezorgde. In de ArenA heerste in de tweede helft op de F-side en in sfeervak 410 een grimmige sfeer, waarbij de Ajax-supporters uit frustratie herhaaldelijk met elkaar op de vuist gingen.
www.telegraaf.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma apr 21, 2008 9:54 am

Het viel wel mee met die grimmigheid volgens mij. Ik proefde vooral berusting.
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » ma apr 21, 2008 10:59 am

Thomas schreef:Wat hebben wij toch veel mongolen in het stadion zitten. Geef ze een biertje en toon ze een knokpartij en binnen twee minuten breken er op verschillende plekken in het stadion nieuwe knokpartijen uit.
Welkom bij Ajax. ;-)

En WkCdWn, als jij steward was ging je er toch ook niet tussen staan? Heel logisch van die mensen. Voor de rest had psv het in eigen hand en heeft het ook gewoon afgemaakt.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma apr 21, 2008 11:43 am

goodfella schreef:En WkCdWn, als jij steward was ging je er toch ook niet tussen staan? Heel logisch van die mensen.
That's not the point; op 410 gaan ze er wél tussenstaan en op F niet; het gaat mij niet om of het logisch is dat de stewards er al dan niet tussen gaan staan, maar meer om de zelfregulatie die op F kennelijk door Ajax wordt verwacht. En dat blijkt dus (nog steeds) te werken, - ook al kwam bijvoorbeeld in het OS geregeld de ME bij ons de vakken S en T op -.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » ma apr 21, 2008 11:56 am

Duke schreef:
Partysquad zet kwaad bloed in ArenA

AMSTERDAM - The Partysquad heeft in de rust van de wedstrijd Ajax-Heracles kwaad bloed gezet onder het Amsterdamse publiek door een muzikale vertaling van de scoringstune van PSV ten gehore te brengen.

Het Amsterdamse publiek reageerde furieus toen de populaire Nederlandse rapformatie van wal stak met ‘We will Rock You’ van Queen, het nummer dat altijd in het Philips-stadion wordt gedraaid als PSV scoort.

Het kwam The Partysquad, dat optrad in het kader van Dance4Life, op een langdurig en snerpend fluitconcert te staan. Twee minuten na het gewraakte optreden in de rust scoorde PSV de treffer die de Eindhovenaren het kampioenschap bezorgde. In de ArenA heerste in de tweede helft op de F-side en in sfeervak 410 een grimmige sfeer, waarbij de Ajax-supporters uit frustratie herhaaldelijk met elkaar op de vuist gingen.
www.telegraaf.nl
Sinds wanneer draaien ze dan We will rock you in het PSV-stadion? Dat is al jaren Liberté...

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma apr 21, 2008 12:00 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
goodfella schreef:En WkCdWn, als jij steward was ging je er toch ook niet tussen staan? Heel logisch van die mensen.
That's not the point; op 410 gaan ze er wél tussenstaan en op F niet; het gaat mij niet om of het logisch is dat de stewards er al dan niet tussen gaan staan, maar meer om de zelfregulatie die op F kennelijk door Ajax wordt verwacht. En dat blijkt dus (nog steeds) te werken, - ook al kwam bijvoorbeeld in het OS geregeld de ME bij ons de vakken S en T op -.
Ik vond het zo idioot dat er vrouwelijke stewards waren die tussen die agressieve bosmongolen moesten gaan staan.

Die vent die oudere vent die een van de ruziemakers was had het twee weken terug ook al aan de stok met dezelfde ventjes. Volgende week komen ze elkaar dus weer tegen.

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » ma apr 21, 2008 12:25 pm

Ik vind zowiezo dat hele 410 een slap aftreksel van een groep fans. Dat ze blijven zingen terwijl Ajax met 4-0 wordt afgedroogd door Utrecht is tot daar aan toe, maar ze beginnen zich ook te gedragen als een stelletje hooligans... en dat slaat inderdaad helemaal nergens op!!

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma apr 21, 2008 12:27 pm

Ik ben benieuwd hoe zich dat op Zuid gaat ontwikkelen, met 410 boven F. (425 wordt het toch?)
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Waas
Berichten: 167
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:33 am

Bericht door Waas » ma apr 21, 2008 12:34 pm

Het is niet pal boven de F-side, maar schuin erboven.
425 zit in de hoek.

Plaats reactie