FC Groningen - Ajax 16-4-2008 (i.p.v. 13-4-2008)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

FC Groningen - Ajax 16-4-2008 (i.p.v. 13-4-2008)

Bericht door Thijs » ma apr 07, 2008 1:38 pm

Aanstaande zondag trapt ons aller Ajax om 14.30 uur af tegen FC Groningen in de Euroborg. Ajax moet winnen om kans te houden op de landstitel, en bovendien moet PSV punten verspelen tegen FC Twente.

FC Groningen is in de winterstop een stuk minder dan daarvoor, en daar krijgen wij de schuld van. In de zomer Suárez, in de winter Lindgren en Silva, ze zijn ons niet vergeten. Duizenden boeren die ons met brandende kruizen en spitse rieken staan op te wachten, klaar om ons met pek en veren weer de stad uit te sturen.
Geen geschorsten aan de kant van Ajax, en met een in vorm verkerende Suárez en Huntelaar knallen we natuurlijk over Grunn heen.

Mijn ideale scenario: PSV dat tegen Twente met 0-2 achterstaat, en een zelfde FC Groningen-Ajax als vorig jaar. 2-0 achter, 2-3 winnen in de laatste minuut. (Wat een geile wedstrijd was dat!)

In Groningen leven ze íets meer naar deze wedstrijd toe, aangezien ze daar op hun forum al zes pagina's elkaar zitten op te fokken.
http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?t=2293
Lees en geniet.
:smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma apr 07, 2008 1:43 pm

Prima, lekkere vijandige sfeer.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » ma apr 07, 2008 1:57 pm

Zou het dan toch...wat een duivels scenario... AJAX wint...PSV speelt gelijk...AJAX blijft winnen en voor 1 keertje zeg ik hup Vitesse...op doelsaldo en meer dan die ene worden we Kampioen...pffffff... :hupajax.gif: :onfire.gif:

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » ma apr 07, 2008 2:15 pm

Ramona schreef:Zou het dan toch...wat een duivels scenario... AJAX wint...PSV speelt gelijk...AJAX blijft winnen en voor 1 keertje zeg ik hup Vitesse...op doelsaldo en meer dan die ene worden we Kampioen...pffffff... :hupajax.gif: :onfire.gif:
PSV staat toch 5 punten voor? Dus ze moeten 2x verliezen... dacht ik....

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » ma apr 07, 2008 2:17 pm

Nee hoor, 1x gelijk en 1x verliezen zijn 5 verliespunten.
Laatst gewijzigd door Beloki op ma apr 07, 2008 2:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » ma apr 07, 2008 2:17 pm

Verliezen van Twente en gelijkspelen tegen Vitesse is ook al voldoende. (Of andersom)
Aangezien we een doelsaldo van +4 hebben t.o.v. PSV en dat nooit meer minder kan worden als we inlopen.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » ma apr 07, 2008 2:18 pm

GangstaRiB schreef:
Ramona schreef:Zou het dan toch...wat een duivels scenario... AJAX wint...PSV speelt gelijk...AJAX blijft winnen en voor 1 keertje zeg ik hup Vitesse...op doelsaldo en meer dan die ene worden we Kampioen...pffffff... :hupajax.gif: :onfire.gif:
PSV staat toch 5 punten voor? Dus ze moeten 2x verliezen... dacht ik....
1 keer gelijk = 1 punt komen ze op met 0 = 6 punten verschil met AJAX
Als AJAX 2 keer wint staan ze op doelsaldo voor...toch? Staan nu 5 punten op PSV achter...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma apr 07, 2008 2:19 pm

PSV speelt zondag in eigen huis, kan kampioen worden... Dachten jullie nou heus dat ze punten laten liggen? :biggrin.gif:

Face it, we hebben ze laten ontsnappen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma apr 07, 2008 2:20 pm

Ik weiger het op te geven.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » ma apr 07, 2008 2:22 pm

joey schreef:PSV speelt zondag in eigen huis, kan kampioen worden... Dachten jullie nou heus dat ze punten laten liggen? :biggrin.gif:

Face it, we hebben ze laten ontsnappen.
Neuj... Twente gaat ook nog ergens voor dus come on Denneboom, Wielaert en Hersi... :hupajax.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma apr 07, 2008 2:23 pm

Jesse schreef:Ik weiger het op te geven.
Ik ook, vrees ik. :excited.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » ma apr 07, 2008 2:25 pm

Jesse schreef:Ik weiger het op te geven.
Ik ook. Zonder Afellay, en bovendien hebben ze twee jaar geleden ook hun kampioenswedstrijd niet gewonnen dacht ik. (Tegen FC Groningen ofzo?) Alleen werden ze toen wel kampioen, maargoed. :blush.gif:

De wonderen zijn de wereld nog niet uit, het is maar twee wedstrijden waarin het balletje net even goed moet vallen. Als er een God is, wordt PSV het niet! :666.gif:

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » ma apr 07, 2008 2:26 pm

Twente zal volle bak gaan. Van Halst en Mulder zeiden het treffend: Twente heeft helemaal niks aan een gelijkspel. PSV heeft tegen Roda en Utrecht laten zien, daar moeite mee te hebben. Waarom zou het nu, zonder hun enige écht goede middenvelder wel lukken?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13402
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » ma apr 07, 2008 2:33 pm

Thijs schreef:Als er een God is, wordt PSV het niet! :666.gif:
Waarom nou weer zo negatief! :hypocrite.gif:

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma apr 07, 2008 3:05 pm

joey schreef:PSV speelt zondag in eigen huis, kan kampioen worden... Dachten jullie nou heus dat ze punten laten liggen? :biggrin.gif:

Face it, we hebben ze laten ontsnappen.
Natuurlijk denken wij dat. Zo geweldig is PSV helemaal niet dat ze zonder meer van de nummers 3/4 winnen.

Toch belangrijk (jaja, ik weet het, over een heel seizoen loopt dat ongeveer glad) die niet gegeven penalty in Enschede
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » ma apr 07, 2008 3:11 pm

LucaS schreef:
joey schreef:PSV speelt zondag in eigen huis, kan kampioen worden... Dachten jullie nou heus dat ze punten laten liggen? :biggrin.gif:

Face it, we hebben ze laten ontsnappen.
Natuurlijk denken wij dat. Zo geweldig is PSV helemaal niet dat ze zonder meer van de nummers 3/4 winnen.

Toch belangrijk (jaja, ik weet het, over een heel seizoen loopt dat ongeveer glad) die niet gegeven penalty in Enschede
Maar niet half zo belangrijk als Excelsior, VVV en Sparta uit.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » ma apr 07, 2008 3:52 pm

LucaS schreef:
joey schreef:PSV speelt zondag in eigen huis, kan kampioen worden... Dachten jullie nou heus dat ze punten laten liggen? :biggrin.gif:

Face it, we hebben ze laten ontsnappen.
Natuurlijk denken wij dat. Zo geweldig is PSV helemaal niet dat ze zonder meer van de nummers 3/4 winnen.

Toch belangrijk (jaja, ik weet het, over een heel seizoen loopt dat ongeveer glad) die niet gegeven penalty in Enschede
Piep piep allo

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » ma apr 07, 2008 3:56 pm

Lezen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58902
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma apr 07, 2008 3:58 pm

We pakken elke strohalm die we kunnen krijgen, tien weesgegroetjes per dag vanaf nu, 5 kaarsjes in de kerk ..

Wij winnen, Psv verliezen ...

nog 6 dagen ..

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » ma apr 07, 2008 4:26 pm

Misschien dat die italianen er nog bij een aantal Pisvee spelers wat aan kan doen :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » ma apr 07, 2008 4:47 pm

Beloki schreef:Twente zal volle bak gaan. Van Halst en Mulder zeiden het treffend: Twente heeft helemaal niks aan een gelijkspel. PSV heeft tegen Roda en Utrecht laten zien, daar moeite mee te hebben. Waarom zou het nu, zonder hun enige écht goede middenvelder wel lukken?
Als Twente gelijk of verlies dan kunnen ze zelf ook wel eens buiten de "pot"pissen.. Gaan H'veen en F'noord er over heen. Want H'veen moet naar Sparta en F'noord moet naar WillemII. dus spelen ze alledrie hun laatste duel thuis. Verliest Twente zondag dan liggen ze er dus gewoon uit.

Maar die groningers spelen hun laatste duel voor een thuis publiek en inderdaad ze zijn "pissed"op alles wat met Ajax te maken heeft. Kan en maakt het dus extra leuk.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » ma apr 07, 2008 5:23 pm

Natuurlijk wint Ajax bij Groningen en maakt PSV geen schijn van kans tegen Twente en komt het allemaal nog goed. Tenminste, als Ramona een beetje meewerkt.

Om in de laatste ronde tegen PSV nog iets te hebben om voor te vechten moeten de boys van Aadje Vreugdedans eerst nog even drie punten uit Nijmegen meenemen. Ramona trekt daarom vol trots het prachtige Vitesseshirt aan alvoor ze naar de Goffert afreist om uit volle borst de tegenstander naar de overwinning te schreeuwen. Toch?

Maar das nog maar het halve werk! Op de laatste speeldag maakt onze forumheks het feest compleet in Vitesseshirt in het Gelredome te juichen, elke keer als Gomes een Arnhemse goal om de oren krijgt. De plicht roept, Ramoon!

Mocht het toch misgaan, dan komt dat omdat Ramona de Arnhemmers niet hard genoeg heeft aangemoedigd. Tis maar dat jullie het weten!

Woeiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Afbeelding
Ramona schreef:wat een duivels scenario
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma apr 07, 2008 5:29 pm

[Henk ten Cate-mode]Ik heb een droom gehad, en ik weet gewoon zeker dat we kampioen gaan worden [/Henk ten Cate-mode]

Het glazuur sprong echt van mijn tanden. God, wat ben ik blij dat we van die mongool verlost zijn, zeg...

K.
Still alive...

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » di apr 08, 2008 8:09 am

Gadver...heeft-ie die kat ook al verneukt... :1evil.gif: :kots:



Iets anders... :hypocrite.gif:

'Ajax-shirt' vindt gretig aftrek


Groningen - De kans dat de groene kathedraal, althans de Noordcurve, zondagmiddag zwart kleurt tijdens FC Groningen-Ajax is aanzienlijk. Onder de supporters is een zwart T–shirt met daarop weinig vriendelijke teksten over Ajax en Amsterdam zeer populair. De afgelopen weken zijn reeds 1200 shirtjes verkocht en inmiddels zijn er 500 bijbesteld.



Afbeelding

De zwarte shirts zijn voorzien van de tekst Fuck Ajax, 110 procent anti-Amsterdam. De aanstaande editie van Groningen-Ajax heeft bijzondere aandacht van de autoriteiten. De wedstrijd was altijd al beladen maar door de omstreden overgang van achtereenvolgens Luis Suárez, Bruno Silva en Rasmus Lindgren naar Ajax is de druk alleen maar groter geworden.



Bron: http://www.dvhn.nl/

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di apr 08, 2008 8:43 am

Wat zielig. Gaan ze echt in dat shirt lopen? :aai.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie