FC Groningen - Ajax 16-4-2008 (i.p.v. 13-4-2008)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » do apr 17, 2008 12:36 pm

Thomas schreef:Bert en ik hebben gisteravond een of andere extreem loze deal gemaakt met de barman van onze vaste kroeg om uitwedstrijden van Ajax te kijken. Ik geloof dat wij daar tachtig euro uitgeven als Ajax kampioen wordt en we daar 6 pitchers voor terugkrijgen. Als Ajax geen kampioen wordt krijgen we van hem 1 pitcher.

Ik heb een excuus voor deze deal. We waren niet helemaal helder meer toen we hem maakten. :blush.gif:
Van bad habbits? Die eigenaar? (ben zijn naam kwijt, zijn nog een keer met hem naar liverpool geweest)

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do apr 17, 2008 12:38 pm

Nee, ik kijk daar eigenlijk nooit meer naar Ajax. Ik vind het er meestal te druk en ik irriteer me vaak aan supporters van andere clubs. :blush.gif:

Deze werelddeal is gemaakt met de eigenaar van Storm. Dat zit in de Pieterskerkchoorsteeg.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » do apr 17, 2008 1:11 pm

Moet je wel doordrinken want anders slaat het bier dood. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do apr 17, 2008 1:19 pm

Peter schreef:Inderdaad. Sef heeft genoeg aan een punt, dus zal hij gewoon de defensieve variant uit de hoed toveren.
Laten we het hopen. PSV heeft de voorbije weken al meermaals het loon van de angst gepresenteerd gekregen. Lef Loossen lijkt me de aangewezen man om PSV de titel nog te laten missen!

Ik heb er geen seconde aan getwijfeld dat Ajax zou winnen in Grunn. En ik heb er eerlijk gezegd deze week nog geen seconde bij stilgestaan dat we niet kampioen worden. Ik geloof er rotsvast in.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » do apr 17, 2008 1:24 pm

Ik kan echt haast niet geloven hoeveel mensen er hier echt denken dat we nog kampioen worden. Geloven jullie daar nu echt serieus in of is de wens de vader van de gedachten?
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do apr 17, 2008 1:30 pm

Marillion schreef:Ik kan echt haast niet geloven hoeveel mensen er hier echt denken dat we nog kampioen worden. Geloven jullie daar nu echt serieus in of is de wens de vader van de gedachten?
Ik geloof. :smallgrin.gif:

Utreg won ook gewoon verdiend van PSV, dus waarom zou Vitas dat niet doen. En de dikke winstpremie die Ajax naar Arnhem overmaakt bij winst van Vitas is daar meer dan welkom. Vitas wint met 2-1.

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do apr 17, 2008 1:37 pm

Maarten127 schreef:Joey.. zou je alsjeblieft voor een halve week in ieder geval kunnen proberen om net te doen alsof je een beetje positiever bent?
Je haalt me de woorden uit het toetsenbord!!

Laat al die azijnzeikerds me nou eens een goede reden geven waarom een ploeg als Vitas niet van het 'machtige' PSV zou kunnen winnen?! Gomes en Simons stonden tegen Twente als pupillen te verdedigen bij de Twentse goal. Hun defensie rammelt, het scorend vermogen is al maanden minimaal en slechts d.m.v. penalties hebben ze een paar potten weten te winnen. Is dat een ploeg waarvoor Vitas of wie dan ook bang moet zijn of overdreven veel respect moet hebben? Nee dus!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do apr 17, 2008 1:41 pm

Marillion schreef:Ik kan echt haast niet geloven hoeveel mensen er hier echt denken dat we nog kampioen worden. Geloven jullie daar nu echt serieus in of is de wens de vader van de gedachten?
Jij twijfelt? Geloven moet je, Marillion! :aai.gif: :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do apr 17, 2008 1:43 pm

wimpey schreef:
Marillion schreef:Ik kan echt haast niet geloven hoeveel mensen er hier echt denken dat we nog kampioen worden. Geloven jullie daar nu echt serieus in of is de wens de vader van de gedachten?
Ik geloof. :smallgrin.gif:

Utreg won ook gewoon verdiend van PSV, dus waarom zou Vitas dat niet doen. En de dikke winstpremie die Ajax naar Arnhem overmaakt bij winst van Vitas is daar meer dan welkom. Vitas wint met 2-1.
En de gelijke spelen tegen Nec en Twente waren meer geluk dan wijsheid.
I think I lost my fucking headache

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do apr 17, 2008 1:45 pm

En ik weet me nog een mazzeltje in Tilburg en thuis tegen Excelsior te herinneren na de winterstop.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » do apr 17, 2008 1:46 pm

Wat zal joey balen als we straks kampioen worden.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do apr 17, 2008 1:47 pm

Beloki schreef:Wat zal joey balen als we straks kampioen worden.
Alleen Joey? Ik kan nog wel 20 Ajacieden (?) opnoemen hoor. :aai.gif:

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do apr 17, 2008 1:47 pm

goodfella schreef:En ik weet me nog een mazzeltje in Tilburg en thuis tegen Excelsior te herinneren na de winterstop.
En bij 0-0 thuis tegen Heracles had PSV de scheids mee die een glaszuivere treffer van Heracles afkeurde. Ik zie werkelijk geen enkele reden waarom Vitas niet van PSV zou kunnen winnen.

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do apr 17, 2008 1:49 pm

Beloki schreef:Wat zal joey balen als we straks kampioen worden.
Het lijkt er verdacht veel op. Denk dat het z'n ergste nachtmerrie zou zijn als Ajax onder Koster kampioen zou worden, terwijl dat onder zijn idool HtC niet lukte. Het zou joey's 'werkelijkheid' wel op z'n kop zetten.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do apr 17, 2008 1:50 pm

Wimpey, van Beloki verwacht ik zo'n reactie maar van jou niet. Alleen het idee al dat ik Ajax geen kampioen wil zien worden is te gek voor woorden. :1evil.gif: :eusa_naughty.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do apr 17, 2008 1:51 pm

wimpey schreef:
goodfella schreef:En ik weet me nog een mazzeltje in Tilburg en thuis tegen Excelsior te herinneren na de winterstop.
Ik zie werkelijk geen enkele reden waarom Vitas niet van PSV zou kunnen winnen.
Daar was iedereen het allang over eens, alleen hadden al die mensen niet verwacht dat Ajax in Heerenveen en Groningen zou winnen. ;-)

De kans dat Ajax kampioen wordt is minimaal, ik weet het. Maar psv is allerminst ongenaakbaar.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » do apr 17, 2008 1:53 pm

joey schreef:Wimpey, van Beloki verwacht ik zo'n reactie maar van jou niet. Alleen het idee al dat ik Ajax geen kampioen wil zien worden is te gek voor woorden. :1evil.gif: :eusa_naughty.gif:
Jij bent ook de enige van wie ik verwacht dat ie staat te juichen als Koster de titel misloopt.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » do apr 17, 2008 2:01 pm

Sinds wanneer is een Ajacied dan blij als Ajax de titel mist? Het feit dat iemand niet verwacht dat we het kampioenschap halen wil nog niet zeggen dat diegene het ook niet wil.
Nil volentibus arduum

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do apr 17, 2008 2:01 pm

natuurlijk zijn er genoeg posters die juichen als Ajax geen kampioen wordt: Baseman, Harm, Generaal enz.

De relatie met Koster lijkt mij vreemd. Vorig seizoen haalde Ajax veel meer punten, maar een kampioenschap van Ajax zou kunnen komen door de ineenstorting van psv. Nu is koster trainer en als Ajax (met veel minder punten) nu kampioen wordt heeft dat niets met een terugval van psv te maken, maar met trainer koster? Erg cruyffiaans.
En bij 0-0 thuis tegen Heracles had PSV de scheids mee die een glaszuivere treffer van Heracles afkeurde. Ik zie werkelijk geen enkele reden waarom Vitas niet van PSV zou kunnen winnen.
of weer een glaszuivere treffer, nu van vitesse, afkeurt. Waarom zou het ene wel gebeuren en het andere niet?

Het zal zondag alleen een lange zit worden als het 0-0 blijft, een verkeerde terugspeelbal, een schot dat van richting wordt veranderd, je weet maar nooit.

Op welke vitesse-speler heeft psv al een bod uitgebracht?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do apr 17, 2008 2:03 pm

Beloki schreef:
joey schreef:Wimpey, van Beloki verwacht ik zo'n reactie maar van jou niet. Alleen het idee al dat ik Ajax geen kampioen wil zien worden is te gek voor woorden. :1evil.gif: :eusa_naughty.gif:
Jij bent ook de enige van wie ik verwacht dat ie staat te juichen als Koster de titel misloopt.
Ongelovigen moeten zondag worden gestenigd. ;-)

Te beginnen met Joey en Marillion.

Maar het is zeker nog geen kat in het bakkie voor psv.

columbus
Berichten: 5350
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Bericht door columbus » do apr 17, 2008 2:03 pm

wimpey schreef:
Maarten127 schreef:Joey.. zou je alsjeblieft voor een halve week in ieder geval kunnen proberen om net te doen alsof je een beetje positiever bent?
Je haalt me de woorden uit het toetsenbord!!

Laat al die azijnzeikerds me nou eens een goede reden geven waarom een ploeg als Vitas niet van het 'machtige' PSV zou kunnen winnen?! Gomes en Simons stonden tegen Twente als pupillen te verdedigen bij de Twentse goal. Hun defensie rammelt, het scorend vermogen is al maanden minimaal en slechts d.m.v. penalties hebben ze een paar potten weten te winnen. Is dat een ploeg waarvoor Vitas of wie dan ook bang moet zijn of overdreven veel respect moet hebben? Nee dus!
Sluit me zeker bij je aan heb ook absoluut de hoop nog niet opgegeven. Tuurlijk, waarom zou Vitesse niet winnen van PSV...

Waar ik me het meest zorgen om maak is dat het een rommeltje is bij Vitesse op dit moment. Spelers willen weg, spelers die niet 100% achter de trainer staan. Een trainer die een tikkeltje gestressed overkomt in interviews etc. etc.

En nogmaals, tuurlijk, waarom zou PSV niet verliezen van Vitesse. Het kan zomaar gebeuren. Alleen vraag ik me af. Kan Vitesse zich dusdanig motiveren dat er ook een winstpartij inzit... Ik hoop het zo!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do apr 17, 2008 2:10 pm

Marillion schreef:Sinds wanneer is een Ajacied dan blij als Ajax de titel mist? Het feit dat iemand niet verwacht dat we het kampioenschap halen wil nog niet zeggen dat diegene het ook niet wil.
Precies. Het is ronduit zielig om te denken dat ik Ajax geen kampioen wil zien worden. Of dat jij dat wilt. Of dat andere supporters dat willen die weinig hoop hebben voor zondag.

Jij moet ook gestenigd, goodfella. 'De kans is minimaal', hoe durf je zoiets te schrijven? Afvallige! :1evil.gif:

:wink.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do apr 17, 2008 2:12 pm

Een ban voor Joey gaarne! :1evil.gif:

Wouter
Berichten: 18780
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » do apr 17, 2008 2:13 pm

Straks wint mijn club met 1-0 van PSV en komt Ajax niet verder dan een gelijkspelletje tegen Heracles... :smallgrin.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do apr 17, 2008 2:16 pm

Hoe groot schat jij de kans dat procentueel in dat Ajax het redt, goodfella? :hypocrite.gif:
Wouter schreef:Straks wint mijn club met 1-0 van PSV en komt Ajax niet verder dan een gelijkspelletje tegen Heracles... :smallgrin.gif:
Dat zou ook in het beeld passen. Maar goed, winnen jullie eerst maar eens van PSV.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie