FC Groningen - Ajax 16-4-2008 (i.p.v. 13-4-2008)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11432
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » vr apr 18, 2008 7:16 am

Tussen Aad de Mos en een heleboel van zijn spelers is de Chemie weg, dus wat zal je nog van Vitesse kunnen verwachten, helemaal niets. Ik denk dat de droom al na 10 minuten is verloren. Maar ja je ziet het weer verliezen van Twente in de laatste minuten heeft het kampioenschap gekost en de uitglijder bij Excelsior. Dus het is gewoon KUT :rules.gif:

wimpey
Berichten: 51974
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » vr apr 18, 2008 8:00 pm

joey schreef:Wimpey, van Beloki verwacht ik zo'n reactie maar van jou niet. Alleen het idee al dat ik Ajax geen kampioen wil zien worden is te gek voor woorden. :1evil.gif: :eusa_naughty.gif:
Ik zat je maar wat te stangen.

Dat gezegd hebbende: wat verwacht je van deze selectie, oogstrelend spel en wereldresultaten? Deze groep is veel minder dan die van vorig seizoen. Dat wat je nu ziet is een reele afspiegeling van hetgeen er op het veld staat. Vorig seizoen zat er veel meer in en kwam het er ook niet uit. Dus dit seizoen is voor mij makkelijker te verteren dan vorig seizoen. Toen was er met een goede trainer nl. wat moois mogelijk geweest.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr apr 18, 2008 9:30 pm

wimpey schreef:
joey schreef:Wimpey, van Beloki verwacht ik zo'n reactie maar van jou niet. Alleen het idee al dat ik Ajax geen kampioen wil zien worden is te gek voor woorden. :1evil.gif: :eusa_naughty.gif:
Ik zat je maar wat te stangen.
Oké, dan is het goed. :blush.gif:

Dat gezegd hebbende: wat verwacht je van deze selectie, oogstrelend spel en wereldresultaten? Deze groep is veel minder dan die van vorig seizoen. Dat wat je nu ziet is een reele afspiegeling van hetgeen er op het veld staat. Vorig seizoen zat er veel meer in en kwam het er ook niet uit. Dus dit seizoen is voor mij makkelijker te verteren dan vorig seizoen. Toen was er met een goede trainer nl. wat moois mogelijk geweest.
Tja, weet niet. Ik denk toch dat er meer had ingezeten. Vertonghen zei dat laatst ook: de spelers hadden er vaak te gemakkelijk over gedacht. Neem Excelsior uit.... :1evil.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47467
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » za apr 19, 2008 10:00 am

Als hij dat toegeeft moeten ze al hun salaris afnemen
IK GELOOF!!!!!!

Grunn
Berichten: 33
Lid geworden op: wo apr 09, 2008 10:38 pm

Bericht door Grunn » za apr 19, 2008 7:09 pm

Beetje laat, maar gefeliciteerd. Het leek in de tweede helft zowaar nog een mooie uitslag te worden ook. Natuurlijk pijnlijk dat nou net de ex-groningers die je een half jaar eerder nog hebt toegejuicht moeten scoren, maar ach, ook dat went.

Had bijna medelijden met Silva. Liep een paar maanden geleden nog na elke wedstrijd in zijn eentje voor ons vak langs met het clublogo op zijn lippen. Had bij mij en vele anderen een heldenstatus bereikt, maar werd nu de wedstrijd uitgefloten.

Was er zelf niet bij woensdag, want woon tegenwoordig in Utrecht. Was zondag al heen en weer gereden.

Succes in de playoffs (of wie weet zondag...)

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za apr 19, 2008 8:01 pm

Bedankt, Grunn! :biggthumpup.gif:

Hoop dat Europees voetbal er nog inzit voor jullie.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » za apr 19, 2008 9:21 pm

Schop de europese droom Feyenoord en NEK maar aan diggelen in die groene hel van jullie.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » za apr 19, 2008 9:37 pm

666 schreef:Schop de europese droom Feyenoord en NEK maar aan diggelen in die groene hel van jullie.
Het brand er wel net zoals in Hel..

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr jul 04, 2008 4:35 pm

FC Groningen laks bij stadionbrand

***************************************
` FC Groningen heeft in april gefaald
bij de brand in stadion Euroborg,voor
de wedstrijd tegen Ajax.Het Auditteam
Voetbalvandalisme zegt dat in een
rapport over de brand,waarbij 28 mensen
gewond raakten.

De brand ontstond door een ludieke
actie met wc-rollen die door supporters
in brand werden gestoken.

Volgens het Auditteam had het bestuur
de actie niet mogen toestaan en is het
brandgevaar niet onderkend.Vluchtwegen
waren afgesloten.De werkgroep stelde
verder vast dat de brandweer te laat is
gewaarschuwd en dat de brandblussers in
het stadion slecht werkten.
Teletekst.

Plaats reactie