FC Twente - Ajax (23-3-2008)

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » ma mar 24, 2008 12:37 pm

Bertje schreef:
Beloki schreef:Maar ook Urby komt tactisch inzicht tekort.
Ja, dus moet je zorgen dat hij grotere ruimtes kan bestrijken, waar het meer op loopvermogen en minder op positioneel voetbal aankomt.
Zo'n positie is de vrije rol op links die hij nu heeft. Maar ook daar speelt hij dramatisch bij balverlies.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma mar 24, 2008 12:42 pm

Bertje schreef:
Marillion schreef:Maar kennelijk zijn er een aantal niet in staat om er alles aan te doen om de situatie om te draaien.
Precies. Alleen komt dat niet omdat ze het niet graag genoeg willen (want dat zeg je zelf al), alleen weten ze niet hoe het moet en/of het niet kunnen.
Willen is niet genoeg. Iedereen wint liever dan dat hij verliest. Maar in de topsport gaat het er ook om dat je er alles voor over hebt. Kritisch op jezelf zijn en constant er mee bezig zijn. Dat mis ik bij een aantal spelers. Ik denk dat het er gewoon niet in zit.

Zo'n Emanuelson heeft puur technisch gezien potentie. Die jongen kan gewoon goed voetballen. Maar hij vervalt ook al jaren in dezelfde fouten. Hij is niet beter geworden. Als je aan hem vraagt of hij graag wil winnen en een grote voetballer wil worden zal zijn antwoord ongetwijfeld ja zijn. Maar dat zie ik niet terug in zijn gedrag. Nu is het voor zo'n jongen misschien ook niet makkelijk omdat er te weinig spelers zijn die daarin het voortouw nemen. Maar het moet ook uit jezelf kunnen komen.
Nil volentibus arduum

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mar 24, 2008 12:51 pm

Beloki schreef:Zo'n positie is de vrije rol op links die hij nu heeft. Maar ook daar speelt hij dramatisch bij balverlies.
Ik vond Urby het niet slecht doen. Ja, toen hij echt op het middenveld stond wel, omdat Koster Davids eruit haalde voor koning balverlies Leonardo.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mar 24, 2008 1:00 pm

Kowalczyk schreef:en vriend en vijand zijn het erover eens dat Ajax ook de beste jeugdopleiding heeft.
Mwah, we leiden het bijzondere niet meer op. Bergkamp, De Boertjes, Davids, Seedorf, Kluivert, in een eerdere fase Van Basten, Rijkaard, Schip: Ajax-spelers. Bluf, gogme, een heilig geloof in mooi en technisch voetbal. Dat hadden al die jongens. Maar nu? Zie je Ajax af aan Maduro? Aan Babel? Aan Urby? Het zijn brave jongens en talent hebben ze heus wel, maar er ontbreekt iets aan. Waarom is Urby zo onnozel? Waarschijnlijk omdat hij onnozel is gemaakt in de jeugd met al die schreeuwende coaches die voor hem dachten in plaats van hem zelf na te laten denken. Ga je naar de jeugd kijken, dan zie je dat onnozele (gebrek aan gogme, initiatief) bij de meeste spelers terug. Het wij-zijn-Ajax-gevoel wordt vooral nog met de mond beleden. Spelers dragen het niet meer in daden uit.
Ik vind Affelay en Aissati meer Ajax-voetballers dan de spelers die Ajax de laatste jaren opleidt. :blush.gif:

Ik geloof er geen zak van dat onze spelers geen kampioen willen worden. Natuurlijk willen ze dat. Maar ze hikken aan tegen een verwachtingspatroon dat te hoog voor ze is. Zeg Inge Dekker dat ze alleen presteert als ze het wereldrecord van Inge de Bruijn breekt en ze zal ook snel moedeloos worden.
Laatst gewijzigd door joey op ma mar 24, 2008 1:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma mar 24, 2008 1:01 pm

Bertje schreef:
Beloki schreef:Zo'n positie is de vrije rol op links die hij nu heeft. Maar ook daar speelt hij dramatisch bij balverlies.
Ik vond Urby het niet slecht doen. Ja, toen hij echt op het middenveld stond wel, omdat Koster Davids eruit haalde voor koning balverlies Leonardo.
En twee backs op een driemansmiddenveld zette. Wat een minkukel is die man toch. :kots:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mar 24, 2008 1:02 pm

Marillion schreef:Willen is niet genoeg. Iedereen wint liever dan dat hij verliest. Maar in de topsport gaat het er ook om dat je er alles voor over hebt. Kritisch op jezelf zijn en constant er mee bezig zijn. Dat mis ik bij een aantal spelers. Ik denk dat het er gewoon niet in zit.

Zo'n Emanuelson heeft puur technisch gezien potentie. Die jongen kan gewoon goed voetballen. Maar hij vervalt ook al jaren in dezelfde fouten. Hij is niet beter geworden. Als je aan hem vraagt of hij graag wil winnen en een grote voetballer wil worden zal zijn antwoord ongetwijfeld ja zijn. Maar dat zie ik niet terug in zijn gedrag. Nu is het voor zo'n jongen misschien ook niet makkelijk omdat er te weinig spelers zijn die daarin het voortouw nemen. Maar het moet ook uit jezelf kunnen komen.
Voetbal doe je niet alleen, maar met elf man. Veel problemen zijn dan ook alleen als team op te lossen. Daarom vervult de trainer ook zo'n grote rol, omdat het zijn taak is om van die elf pionnetjes een elftal te maken. De fouten die Emanuelson maakt, maakt hij omdat hij niet weet hoe hij in het team moet functioneren. Dat komt gedeeltelijk omdat hij een beetje als jojo is gebruikt - dan weer linksback, maar na een paar slechte wedstrijden linkshalf en daarna weer linksbuiten - gedeeltelijk omdat hij geen 'slimme' voetballer is - verzin dus een rol waarin hij op het tactische gedeelte ontlast wordt - en gedeeltelijk omdat hij geen complementaire spelers om zich heen heeft.

Dat laatste werd goed geïllustreerd in de wedstrijd tegen Utrecht, waarin hij met Davids voor zich en Vertonghen naast zich eindelijk een behoorlijke wedstrijd speelde, omdat Davids zijn positie kan overnemen als dat nodig is en Vertonghen de ruimte in zijn rug kan afdekken.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47294
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma mar 24, 2008 1:29 pm

joey schreef:
Kowalczyk schreef:en vriend en vijand zijn het erover eens dat Ajax ook de beste jeugdopleiding heeft.
Mwah, we leiden het bijzondere niet meer op. Bergkamp, De Boertjes, Davids, Seedorf, Kluivert, in een eerdere fase Van Basten, Rijkaard, Schip: Ajax-spelers. Bluf, gogme, een heilig geloof in mooi en technisch voetbal. Dat hadden al die jongens. Maar nu? Zie je Ajax af aan Maduro? Aan Babel? Aan Urby? Het zijn brave jongens en talent hebben ze heus wel, maar er ontbreekt iets aan. Waarom is Urby zo onnozel? Waarschijnlijk omdat hij onnozel is gemaakt in de jeugd met al die schreeuwende coaches die voor hem dachten in plaats van hem zelf na te laten denken. Ga je naar de jeugd kijken, dan zie je dat onnozele (gebrek aan gogme, initiatief) bij de meeste spelers terug. Het wij-zijn-Ajax-gevoel wordt vooral nog met de mond beleden. Spelers dragen het niet meer in daden uit.
Ik vind Affelay en Aissati meer Ajax-voetballers dan de spelers die Ajax de laatste jaren opleidt. :blush.gif:

Ik geloof er geen zak van dat onze spelers geen kampioen willen worden. Natuurlijk willen ze dat. Maar ze hikken aan tegen een verwachtingspatroon dat te hoog voor ze is. Zeg Inge Dekker dat ze alleen presteert als ze het wereldrecord van Inge de Bruijn breekt en ze zal ook snel moedeloos worden.
Die spelers die jij noemt Joey zijn gewoon op talent doorgebroken. Rar dat je Sneijder, Vaart enzo niet noemt.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58902
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma mar 24, 2008 1:35 pm

Logisch, de opstelling zou dus logisch zijn .. Tja, op papier zag het er nog enigzins hoopvol uit.De praktijk wees uit dat er weinig logica zat in de opstelling van Koster.Want was was de te volgen tactiek ?.4-4-2 ?.4-3-3 met De Jong achter Kjh, 4-4-2 met opkomende middenvelders aan de zijkanten ?.Vertel me maar met welke tactische variant de spelers het veld op werden gestuurd door Koster ?.Urby en Davids op hun beurt de diepte aan de zijkanten benutten ?.Niet dat de uitvoering goed was, maar aan die kant was toch regelmatig de intentie te zien om dat uit te voeren.En juist die kant werd in de 2e helft geslachtofferd.En wat aan de rechter kant ?, een wisselwerking tussen ?.

T.o.v. Fc Twente waar bijna wekelijks het elftal in een bijna nagenoeg zelfde opstelling mag opdraven was dit aan AJAX kant de zoveelste veranderde en tactisch aangepaste opstelling die Koster de wei in stuurde.3 dagen eerder nog een KjH die als halve middenvelder moet acteren, nu alleen op een eiland, geen ondersteuning van de middenvelders ( De Jong en Lindgren, of had de Jong een vrije rol achter de spitsen ? ), niks van de zijkanten.Probeer het maar eens een keer als spits zou ik zeggen.

Goed, vergeten we de 1e helft, op naar de 2e helft.Davids eraf, Leonardo erin.Leonardo, die plotseling weer in beeld is bij Koster, geen drol laten zien tegen Psv, maar goed verschil moet er zijn.Het begon iets beter met een goede diepe bal op KjH, die net naast schoot.Het leek alsof het wat beter stand, leek, want als je terug kijkt dan mocht Twente nog steeds vrolijk combineren zonder dat de achterhoede ze ook maar een strobreed in de weg legde.Wel was er de spreekwoordelijke dreiging, spreekwoordelijke want bijna elke bal van Leonardo en Suarez resulteerde in balverlies, of verkeerde keuzes, of men kreeg de bal over 3 meter niet bij een medespeler.Maar, het leek er in de periode tenminste nog een heel klein beetje op dat AJAX, zonder groots te spelen wat meer grip op de wedstrijd kreeg.

En toen greep Koster weer in, Siem de jong eruit en Ogararu erin.Ogararu die eigenlijk kompleet buiten beeld was geraakt ( daar is Silva voor gekomen ) mocht aan de rechterkant op het middenveld zijn opwachting maken.En vanaf dat moment was de organisatie geheel zoek.Vanaf dat moment nam Twente het roer helemaal over, beetje combinatie door het midden en daar was de 1-1.IEDEREEN vanaf het middenveld tot de achterhoede stond er bij en keek er na.Ogarara, dat is zijn natuurlijk instinct liep steeds verder naar achteren, inplaats van dat ie z'n plaats op het middenveld innam, chaos troef,toevalsvoetbal, en het was al zo pover.

Onbegrijpelijk wissel, met als resultaat dat de kleine opleving die AJAX na rust op de mat legde finaal de kop werd ingedrukt door A3.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma mar 24, 2008 1:45 pm

Rishi schreef:
joey schreef:
Kowalczyk schreef:en vriend en vijand zijn het erover eens dat Ajax ook de beste jeugdopleiding heeft.
Mwah, we leiden het bijzondere niet meer op. Bergkamp, De Boertjes, Davids, Seedorf, Kluivert, in een eerdere fase Van Basten, Rijkaard, Schip: Ajax-spelers. Bluf, gogme, een heilig geloof in mooi en technisch voetbal. Dat hadden al die jongens. Maar nu? Zie je Ajax af aan Maduro? Aan Babel? Aan Urby? Het zijn brave jongens en talent hebben ze heus wel, maar er ontbreekt iets aan. Waarom is Urby zo onnozel? Waarschijnlijk omdat hij onnozel is gemaakt in de jeugd met al die schreeuwende coaches die voor hem dachten in plaats van hem zelf na te laten denken. Ga je naar de jeugd kijken, dan zie je dat onnozele (gebrek aan gogme, initiatief) bij de meeste spelers terug. Het wij-zijn-Ajax-gevoel wordt vooral nog met de mond beleden. Spelers dragen het niet meer in daden uit.
Ik vind Affelay en Aissati meer Ajax-voetballers dan de spelers die Ajax de laatste jaren opleidt. :blush.gif:

Ik geloof er geen zak van dat onze spelers geen kampioen willen worden. Natuurlijk willen ze dat. Maar ze hikken aan tegen een verwachtingspatroon dat te hoog voor ze is. Zeg Inge Dekker dat ze alleen presteert als ze het wereldrecord van Inge de Bruijn breekt en ze zal ook snel moedeloos worden.
Die spelers die jij noemt Joey zijn gewoon op talent doorgebroken. Rar dat je Sneijder, Vaart enzo niet noemt.
Sneijder en VdV? Het is al weer (meer dan) 5 jaar geleden dat ze doorbraken. En daarna?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma mar 24, 2008 1:48 pm

Nog 4 wedstrijden te gaan. Bij Groningen en Heerenveen zullen we niet winnen, de thuiswedstrijden tegen De Graafschap en Heracles normaal gesproken wel, dus nog 6 punten erbij; genoeg om bij de eerste 5 te eindigen, mag ik hopen.

Dan de play-offs. Dat wordt nog wat, want A3 gooit tegenwoordig wekelijks de ploeg en taktiek om, dus enige continuiteit hoeven we niet te verwachten.

Ik zal blij zijn als het juli is. En dan maar hopen dat MvB in staat is op zijn naam serieuze spelers aan te trekken.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mar 24, 2008 1:52 pm

@Voetske: Perez laten invallen op een moment dat er geknokt moet worden schiet ook niet op. A3 lijkt maar iets te doen en te hopen dat het werkt.
Rishi schreef:Die spelers die jij noemt Joey zijn gewoon op talent doorgebroken. Rar dat je Sneijder, Vaart enzo niet noemt.
Wie is enzo? Ajax kan de beste Nederlandse jeugdspelers krijgen en scout tegenwoordig ook in het buitenland. Dat in beschouwing nemend vind ik dat er nog maar weinig toppers uit de opleiding komen.

Spelers als Maduro, Urby en Babel hebben wel degelijk talent, vind ik. Er ontbreekt alleen veel aan hun spel. Het is niet de bedoeling dat spelers in Ajax 1 nog aan hun basistechniek moeten schaven. Wat je ziet is dat spelers van 15, 16 jaar tot supertalent worden uitgeroepen (laatste sprekende voorbeelden: Anita, Sarpong, Goossens) maar dat ze vervolgens zich niet verder ontwikkelen.

Ajax zal zélf de typische Ajax-spelers moeten opleiden. Spelers van wie je meteen ziet: dat is een Ajacied. De Ajax-jongens moeten de clubcultuur uitdragen. En die clubcultuur houdt vooral in: dúrven, risico's nemen, kunnen en willen voetballen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58902
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma mar 24, 2008 2:38 pm

joey schreef:@Voetske: Perez laten invallen op een moment dat er geknokt moet worden schiet ook niet op. A3 lijkt maar iets te doen en te hopen dat het werkt.
Rishi schreef:Die spelers die jij noemt Joey zijn gewoon op talent doorgebroken. Rar dat je Sneijder, Vaart enzo niet noemt.
Wie is enzo? Ajax kan de beste Nederlandse jeugdspelers krijgen en scout tegenwoordig ook in het buitenland. Dat in beschouwing nemend vind ik dat er nog maar weinig toppers uit de opleiding komen.

Spelers als Maduro, Urby en Babel hebben wel degelijk talent, vind ik. Er ontbreekt alleen veel aan hun spel. Het is niet de bedoeling dat spelers in Ajax 1 nog aan hun basistechniek moeten schaven. Wat je ziet is dat spelers van 15, 16 jaar tot supertalent worden uitgeroepen (laatste sprekende voorbeelden: Anita, Sarpong, Goossens) maar dat ze vervolgens zich niet verder ontwikkelen.

Ajax zal zélf de typische Ajax-spelers moeten opleiden. Spelers van wie je meteen ziet: dat is een Ajacied. De Ajax-jongens moeten de clubcultuur uitdragen. En die clubcultuur houdt vooral in: dúrven, risico's nemen, kunnen en willen voetballen.
Je gaat dit verlies toch niet ( weer ) aan Perez ophangen hé.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mar 24, 2008 2:43 pm

Natuurlijk niet, het gaat me erom dat het een slechte wissel is. Ik begrijp de handelswijze van A3 gewoon niet.

Zou Luuk nog steeds denken dat we kampioen worden? Misschien emigreert hij van ellende naar Istanboel. :aai.gif: :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58902
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma mar 24, 2008 2:56 pm

Als voetballer en supporter zijnde zou je pas de moed op moeten geven als Psv niet meer in te halen is ..

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mar 24, 2008 3:09 pm

Dat lukt me niet. Sorry. :blush.gif:

Dit is onbegonnen werk, want ik zie Ajax niet én in Heerenveen én in Groningen winnen.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mar 24, 2008 3:11 pm

Oh, ik zie ons daar nog best winnen. Het is alleen zo vervelend dat dat niets meer uitmaakt.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » ma mar 24, 2008 3:28 pm

Koster is gewoon een grote angsthaas! Hierdoor zijn we het kampioenschap misgelopen. Martin bedankt voor deze geweldige selectie + trainer. Weer een jaar geen prijs, weer geen CL, weer geen extra inkomsten.

Kortom wie wil er volgend seizoen nog naar Amsterdam komen om nog iets van AJAX te maken? Het geld wordt verprutst aan kut spelers met hoge salarissen en om de begroting rond te krijgen, want die wordt al jaren niet gevuld door CL inkomsten.

Wat een geweldig beleid..

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma mar 24, 2008 3:57 pm

Bertje schreef:Denk je dat spelers het leuk vinden om te verliezen? Ze kunnen gewoon niet anders.
Mwah AJAX heeft gewoon betere spelers dan Twente, ik neem aan dat iedereen het daar over eens is.. dus als AJAX net zo hard vecht en hun best doet als Twente dan wint AJAX normaal gesproken.. Jan van Halst liet gisteren toch haarfijn een aantal momenten zien dat onze joodjes gewoon liepen te lantefanteren. Ik geloof best dat ze willen winnen hoor, maar wil je dat 100% of 200%?

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma mar 24, 2008 4:02 pm

Het kan ook het verschil tussen Rutten en Koster zijn.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Martin Eden
Berichten: 53
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 6:51 pm

Bericht door Martin Eden » ma mar 24, 2008 4:03 pm

Eens met ZSoG; het is nu (bijna) officieel maar officieus hebben we geen serieuze poging gedaan om kampioen te worden, dat weten we sinds de eerste maanden van de competitie al; geen vervanger voor Sneijder, het seizoen beginnen met een weifelende Stam en geen vervanger voor hem paraat hebben en het team voor het grootste deel van het seizoen laten coachen door de coach van AJAX2, beste man maar verre van een toptrainer. Als er echt een kampioenaspiraties waren bij de beleidsmakers dan vervang je je beste spelers als die wegvallen (of je doet op z'n minst een poging) en je zet er een interim voor die potten kan breken (zoals psv doet).....heb kampioenschap is niet verspeeld, het is weggegeven, niet nu maar voor het goed en wel begon.
At the moment he knew, he ceased to know.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma mar 24, 2008 4:05 pm

Jesse schreef:Het kan ook het verschil tussen Rutten en Koster zijn.
Dat denk ik niet want voorgaande jaren was het net zo.. kun je je rkc uit vorig jaar nog herrinneren.. of van die slappe thuiswedstrijdjes waar je hele goede zaken had kunnen doen betreffende het doelsaldo maar de heren het na 30 minuten wel welletjes vonden.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma mar 24, 2008 4:26 pm

brigade zuid schreef:Mwah AJAX heeft gewoon betere spelers dan Twente, ik neem aan dat iedereen het daar over eens is.. dus als AJAX net zo hard vecht en hun best doet als Twente dan wint AJAX normaal gesproken.. Jan van Halst liet gisteren toch haarfijn een aantal momenten zien dat onze joodjes gewoon liepen te lantefanteren. Ik geloof best dat ze willen winnen hoor, maar wil je dat 100% of 200%?
Ja? Zijn Vermaelen en Heitinga wel zo goed? En heeft Ajax een middenvelder als El Ahmadi? Is de middenvelder Huntelaar wel zo goed? Etcetera.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma mar 24, 2008 5:48 pm

brigade zuid schreef:
Jesse schreef:Het kan ook het verschil tussen Rutten en Koster zijn.
Dat denk ik niet want voorgaande jaren was het net zo.. kun je je rkc uit vorig jaar nog herrinneren.. of van die slappe thuiswedstrijdjes waar je hele goede zaken had kunnen doen betreffende het doelsaldo maar de heren het na 30 minuten wel welletjes vonden.
Precies. Dit soort potjes komen al jaren voor. Wie je ook voor die groep zet. Het maakt kennelijk niet uit want de heren wekken af en toe de indruk dat ze er gewoon niet zoveel zin in hebben.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma mar 24, 2008 6:08 pm

Ik was heel teleurgesteld over woensdag. Had gehoopt dat Ajax tenminste zou proberen om die wedstrijd te winnen. Het resultaat van gisteren, na dat van woensdag, verbaast me minder. De spelers geloofden er zelf allang niet meer in, is gebleken.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma mar 24, 2008 6:10 pm

Ik vraag me soms wel eens af of ze er ooit wel in geloofd hebben. Gewoon voor de volle 100% overtuigd van eigen kunnen en het feit dat je gewoon die titel gaat binnenhalen.

De wedstrijd van woensdag was inderdaad weer een treffend voorbeeld. Hoe kun je nou op zo'n manier spelen als je voor je laatste kans moet gaan? Dat had zeker ook te maken met de tactiek maar eenmaal op het veld moet je er evengoed alles aan doen en dat idee had ik niet.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie