Ajax - Willem II 16-3-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo mar 16, 2008 8:19 pm

Ik lees heus wel dat er kritiek is op Suarez. Ik lees echter ook dat de coach wordt afgemaakt als ie Suarez passeert, want 'Suarez hoort altijd te spelen..'. Nou dat geldt voor niemand, maar zeker niet voor een met vormcrisis kampend talent
I think I lost my fucking headache

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo mar 16, 2008 8:21 pm

Had vandaag van seizoenskaart(en) geruild met Thomas. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb, want de sfeer in 411 is een stuk beter dan 420.. Zit alleen iemand achter Thomas die 90 minuten lang met ziektes heeft lopen schelden :smallgrin.gif:

Het is mij wel duidelijk dat ik volgend jaar in een ander vak ga zitten. Voor het geld waar ik normaal zit kan je 2 seizoenskaarten kopen in 411, terwijl je daar wel voornamelijk tussen seizoenskaart-houders zit (in 420 denk ik 50/50)

Dankjewel Thomas!
Pompiedom

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo mar 16, 2008 8:25 pm

Maurice schreef:Had vandaag van seizoenskaart(en) geruild met Thomas. Ik ben blij dat ik dat gedaan heb, want de sfeer in 411 is een stuk beter dan 420.. Zit alleen iemand achter Thomas die 90 minuten lang met ziektes heeft lopen schelden :smallgrin.gif:
Je bedoelt één van die mongoïlide boeren? Je hebt die kale en die maat van hem. Vreselijk domme gasten die met een soort van Gronings accent de hele wedstrijd lopen te blêren over k*nkerboeren. :aai.gif:

Maurice schreef:Het is mij wel duidelijk dat ik volgend jaar in een ander vak ga zitten. Voor het geld waar ik normaal zit kan je 2 seizoenskaarten kopen in 411, terwijl je daar wel voornamelijk tussen seizoenskaart-houders zit (in 420 denk ik 50/50)

Dankjewel Thomas!
Jij bedankt, Maurice! :worshippy.gif: M'n moeder vond het ondanks het matige spel erg leuk!

Wat een werkweigeraar is die Perez trouwens zeg. Bah. Suarez matig maar toch drie doelpunten en normaal gesproken een assist. Gewoon lekker laten voetballen en fouten laten maken, die jongen. Dat vertrouwen betaalt hij terug.

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo mar 16, 2008 8:30 pm

Je bedoelt één van die mongoïlide boeren? Je hebt die kale en die maat van hem. Vreselijk domme gasten die met een soort van Gronings accent de hele wedstrijd lopen te blêren over k*nkerboeren
Inderdaad Thomas, vrij irritant...Vooral van die kale gast werd ik knettergek. Overigens is je buurman (rechts) wel een aardige vent! Hij legde mij al uit dat het, afhankelijk van het aantal pilletjes, die gasten de hele Arena bij elkaar schreeuwen :smallgrin.gif:

Maar hoe dan ook, je zit prima daar!! (jammer dat 410 gaat verhuizen)

Nogmaals bedankt, dit dagje heeft ervoor gezorgd dat ik volgend jaar heel wat geld ga besparen op mn seizoenskaarten.
Pompiedom

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo mar 16, 2008 8:31 pm

Ga op m'n blote knietjes dat ik geen schreeuwerds in m'n buurt heb zitten. Overigens moet Suarez weer iets egoistischer worden. Speelde vandaag nog wel eens de bal te snel af.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo mar 16, 2008 8:31 pm

Maurice schreef:Inderdaad Thomas, vrij irritant...Vooral van die kale gast werd ik knettergek. Overigens is je buurman (rechts) wel een aardige vent! Hij legde mij al uit dat het, afhankelijk van het aantal pilletjes, die gasten de hele Arena bij elkaar schreeuwen :smallgrin.gif:

Maar hoe dan ook, je zit prima daar!! (jammer dat 410 gaat verhuizen)

Nogmaals bedankt, dit dagje heeft ervoor gezorgd dat ik volgend jaar heel wat geld ga besparen op mn seizoenskaarten.
De wat oudere, kale buurman met bril of één van die jongere gasten? Die buren zijn inderdaad wel relaxed. Had je ze nog verteld waarom ik er vandaag niet bij was?

Je zit inderdaad wel ontzettend duur voor een plek met wat minder sfeer. Je hebt wel mooi uitzicht.

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo mar 16, 2008 8:40 pm

De wat oudere, kale buurman met bril of één van die jongere gasten? Die buren zijn inderdaad wel relaxed. Had je ze nog verteld waarom ik er vandaag niet bij was?

Je zit inderdaad wel ontzettend duur voor een plek met wat minder sfeer. Je hebt wel mooi uitzicht
Met bril, die op mijn buurman lijkt!

En ja het is erg duur, maar door een domme fout van Ajax kwam ik pas aan bod toen bijna alles al was verkocht, met 420 tot het gevolg... van dat geld kan je toch een behoorlijke all-inclusive vakantie boeken.

Overigens ben ik er ook nog niet uit of ik nou 1 of 2 seizoenskaarten neem volgend jaar, wellicht hangt ook dat af van het vak waar ik ga zitten!
Pompiedom

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo mar 16, 2008 8:42 pm

LucaS schreef:Ik lees heus wel dat er kritiek is op Suarez. Ik lees echter ook dat de coach wordt afgemaakt als ie Suarez passeert, want 'Suarez hoort altijd te spelen..'. Nou dat geldt voor niemand, maar zeker niet voor een met vormcrisis kampend talent
Er is dan ook geen alternatief voor Suárez binnen de selectie. Leonardo kan het een beetje, maar die is onder druk weer technisch erg zwak.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo mar 16, 2008 8:52 pm

Als Suarez zo speelt als de afgelopen wedstrijden, verdient hij gewoon geen basisplaats. Is ook niet uit te leggen aan anderen die ook gevolgen voelen als ze een paar wedstrijden slecht spelen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » zo mar 16, 2008 8:54 pm

Vond jij Suarez vandaag slecht?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo mar 16, 2008 8:56 pm

LucaS schreef:Als Suarez zo speelt als de afgelopen wedstrijden, verdient hij gewoon geen basisplaats. Is ook niet uit te leggen aan anderen die ook gevolgen voelen als ze een paar wedstrijden slecht spelen
Maar welke vervanger doet het dan beter?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo mar 16, 2008 8:58 pm

LucaS schreef:Als Suarez zo speelt als de afgelopen wedstrijden, verdient hij gewoon geen basisplaats. Is ook niet uit te leggen aan anderen die ook gevolgen voelen als ze een paar wedstrijden slecht spelen
De keuze is toch gewoon tussen Suárez die matig speelt maar rendement haalt of anderen die matig spelen en ook geen rendement halen?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo mar 16, 2008 9:00 pm

LucaS schreef:Als Suarez zo speelt als de afgelopen wedstrijden, verdient hij gewoon geen basisplaats. Is ook niet uit te leggen aan anderen die ook gevolgen voelen als ze een paar wedstrijden slecht spelen
Ik wou dat ik kon zeggen dat Suarez niet in de basis hoorde, maar er zijn gewoon geen alternatieven. Spelers van het niveau NAC als Leonardo halen op een goede dag het vereiste niveau al niet. Er zit niets anders op dan Suarez op te stellen en te hopen dat hij goed speelt.

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo mar 16, 2008 9:01 pm

De keuze is toch gewoon tussen Suárez die matig speelt maar rendement haalt of anderen die matig spelen en ook geen rendement halen?
Precies, Bovendien heb ik het idee dat Suarez Huntelaar beter begrijpt dan Backir, Rommedahl of welke kluns dan ook. Wat mij betreft heeft hij vandaag laten zien dat hij in de basis hoort te staan, en niet die andere matige spelers.
Pompiedom

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo mar 16, 2008 9:02 pm

Dat zou betekenen dat de technische staf zou moeten beweren/vinden dat de andere vleugelspelers het nivo voor Ajax niet hebben. Ik weet niet of zij dat vinden. Ik ben het iig niet met je eens
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47947
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo mar 16, 2008 9:04 pm

Iets heel anders, maar die Silva speelde overigens niet zo heel slecht. Die jongen heeft een mooie traptechniek en heeft die dramatische Ogararu goed doen vergeten. Nu moet je daar natuurlijk gelijk de kanttekening bij maken dat hij in zijn goede wedstrijden ook niet te maken heeft gehad met een directe tegenstander. Neemt niet weg dat ik het wel een aardige aanwinst voor ons vind.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo mar 16, 2008 9:07 pm

Viel me vandaag ook al op, ja. Nu eens kijken hoe hij het doet met wat meer tegenstand.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » zo mar 16, 2008 9:11 pm

Tegenover een Dzudzsak in vorm werd hij zeker niet weggespeeld.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47947
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo mar 16, 2008 9:12 pm

Beloki schreef:Tegenover een Dzudzsak in vorm werd hij zeker niet weggespeeld.
Toen was hij wel iets kwetsbaarder, overigens.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59067
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo mar 16, 2008 9:15 pm

Ach, wachten is gewoon weer tot Suarez zijn man weer een paar keer laat lopen.Komt de achterhoede weer in een ondertal, met alle gevolgen van dien.Dit was WII, waar zelf een bagger slecht AJAX nog 4 goals tegen kan maken.
Laatst gewijzigd door 999 op zo mar 16, 2008 9:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47947
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo mar 16, 2008 9:16 pm

Zonder Suarez hadden we gelijk gespeeld. :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23022
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » zo mar 16, 2008 9:17 pm

Voetske schreef:Ach, wachten is gewoon weer tot Suarez zijn man weer een paar keer laat lopen.Komt de achterhoede weer in een ondertal, met alle gevolgen van dien.Dit was WII, waar zelf een bagger slecht AJAX nog 4 goals tegen kan maken.
In een goed lopend elftal zal een back nooit durven opkomen omdat ie dan weet dat iedere fout een doelpunt op kan leveren.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59067
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo mar 16, 2008 9:19 pm

Zonder Suarez zit er meer lijn en rust in de AJAX aanval, je zag het de eerste helft, 10 ballen, tien keer balverlies.Dat kan tegen WII, maar andere clubs profiteren daar geheid van ..

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59067
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo mar 16, 2008 9:22 pm

Raymon schreef:
Voetske schreef:Ach, wachten is gewoon weer tot Suarez zijn man weer een paar keer laat lopen.Komt de achterhoede weer in een ondertal, met alle gevolgen van dien.Dit was WII, waar zelf een bagger slecht AJAX nog 4 goals tegen kan maken.
In een goed lopend elftal zal een back nooit durven opkomen omdat ie dan weet dat iedere fout een doelpunt op kan leveren.
Wat moet ik hier nu mee Raymon, hoelang is het geleden dat AJAX een goed lopend elftal was ?.Suarez zal hoe dan ook moeten leren dat ie die taak/taken niet kan laten lopen, dat ie zijn akties veel zorgvuldiger zal moeten uitkiezen en maken.En, wat Lucas bedoelt ( denk ik ) als KJH zoveel balverlies heeft als Suarez roept iedereen hier verkopen ..

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo mar 16, 2008 9:24 pm

Zonder Suarez is er uberhaupt geen aanval.

Hoe fantastisch speelde Perez vandaag Voetske? :hypocrite.gif:

Plaats reactie