PSV-Ajax 19-03-2008 (20:45)
PSV-Ajax 19-03-2008 (20:45)
Nou de laatste strohalm bij de gloeiboeren , ik hoop op weer zo'n uitslag als 18 maart vorig jaar maar ik ben bang dat dit niet nogmaals gaat gebeuren. 

Laatst gewijzigd door Toppie op ma mar 10, 2008 9:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Vorig seizoen liet Ajax zien hoe je PSV pakt: met een stevige en degelijk organisatie en gezond agressief spelend. Tegen Heerenveen hield Gomes PSV op de been, Willem II hield lang vrij eenvoudig stand en Graafschap kreeg goede kansen en kwam aan voetballen toe. Dus voor Ajax valt er best wat te halen met een gedisciplineerd spelend elftal.
Stekel
Silva - Heitinga - Vermaelen - Vertonghen
Gabri - Lindgren - Davids
Suarez - KJH - Urby
Stekel
Silva - Heitinga - Vermaelen - Vertonghen
Gabri - Lindgren - Davids
Suarez - KJH - Urby
Het zou me niets verbazen als Koster Ogararu en Leonardo naar aanleiding van deze wedstrijd een basisplek gunt.
Wat mij betreft staat de verdediging vast. Gabri, Lindgren en Davids spelen bij mij ook. Dan is de vraag alleen nog of je met De Jong voor die drie speelt en Suarez/Leonardo en Huntelaar opstelt of dat je met een aanval Emanuelson/Suarez-Huntelaar-Leonardo/Suarez speelt.
Wat mij betreft staat de verdediging vast. Gabri, Lindgren en Davids spelen bij mij ook. Dan is de vraag alleen nog of je met De Jong voor die drie speelt en Suarez/Leonardo en Huntelaar opstelt of dat je met een aanval Emanuelson/Suarez-Huntelaar-Leonardo/Suarez speelt.
In elk geval geen Perez, dan verlies je de slag. Hopelijk is hij nog een weekje ziek.Thomas schreef:Voor dat middenveld pleit ik sowieso al weken. De rest van je opstelling ziet er wat mij betreft ook prima uit. Perez mag wat mij betreft weer eens gaan supersubben. Met deze ploeg is PSV te pakken.
Het stinkt aan alle kanten!
-
Ik zou voor een 4-4-2 gaan. Suarez en Huntelaar en daarachter een blok van 4 middenvelders. Je zag in de thuiswedstrijd tegen psv dat de gaten op het middenveld veel te groot werden en dat Perez als 1 van de 3 middenvelders telkens te laat was. Als je tegen Excelsior speelt maakt dat niet uit, maar psv is toch even een klasse beter.
Je weet dat dit soort onzin je argumenten niet echt kracht bijzet? Wat ontzettend irritant, zeg.LucaS schreef:Ik heb geen probleem, ik stel alleen vast dat je hekel aan Koster voor eigenaardige conclusies zorgtThomas schreef:Iedereen interpreteert dingen op zijn eigen manier, toch? Ik zie het probleem niet.
Ik heb geen hekel aan Koster. Ik vind het alleen niet echt een goede trainer.
Een hekel is wat te veel eer, maar ik erger me flink aan onze trainer.
Geen enkele buitenspeler zal het goed doen als Koster elke week tot andere inzichten komt.
Geen enkele buitenspeler zal het goed doen als Koster elke week tot andere inzichten komt.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op zo mar 02, 2008 8:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, gisteren beweerde Luuk al dat ik Blind haatte.
Koster zal op zijn manier zijn best wel doen, en ik geloof voor de volle 100% dat hij kampioen wil worden. Tenslotte is zijn CV lelieblank, dus een titel zou geweldig voor hem zijn. Koster is, schat ik in, een modale trainer van wie je geen bijzondere vondsten mag verwachten. Maar ook geen totale prutser of zo.
Maar ik zou zeggen: Adrie, verras me. Kom volgende week met de winnende opstelling.

Koster zal op zijn manier zijn best wel doen, en ik geloof voor de volle 100% dat hij kampioen wil worden. Tenslotte is zijn CV lelieblank, dus een titel zou geweldig voor hem zijn. Koster is, schat ik in, een modale trainer van wie je geen bijzondere vondsten mag verwachten. Maar ook geen totale prutser of zo.
Maar ik zou zeggen: Adrie, verras me. Kom volgende week met de winnende opstelling.

Het stinkt aan alle kanten!
Ga jij anderen nou verwijten dat ze hun eigen, unieke interpretatie aan situaties geven? Joh Luuk, ga toch een eind fietsen of zo. Jij gaat niet bepalen aan wie ik een hekel heb.LucaS schreef:Jij beweert zonder enige bewijs dat Koster beslissingen neemt op basis van interviews in kranten., Wie komt er nou met belachelijke argumenten? Dat kan alleen maar zijn oorspong vinden in een hekel aan de man. Inderdaad irritant