Roda JC - Ajax 10-02-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo feb 10, 2008 4:39 pm

Het gaat steeds beter. Wie weet pakken we ooit nog wel wat punten.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo feb 10, 2008 4:41 pm

Wat weet Koster nou van punten? Die heeft altijd voor k*tclubjes gewerkt.

Bij de eerste vijf eindigen wordt lastig genoeg op deze manier.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo feb 10, 2008 4:53 pm

Heb ik al gezegd een tijdje geleden. We verschuilen ons continu achter smoesjes, maar feit blijft wel dat deze selectie één grote vuilnishoop is.

Denk dat we nu ook eindelijk van het gezeur af kunnen zijn dat Rommedahl als invaller zo nuttig is. Na een halfjaar zie je toch dat kwaliteit altijd komt boven drijven (of juist niet).
Gelukkig zijn onze verdedigers verder ook weer fit, waardoor we er maar 2 tegengoals hoeven te verwerken. Al moeten we nog niet gaan oordelen, want vdWiel is nog niet fit. Kuffour zijn tijd komt ook nog wel!
Nu valt er in de 77e minuut die goal en ga je dus opportunistisch spelen, in zoverre we dat al niet deden. Gelukkig hebben we hiervoor een breekijzer aangetrokken, want daar schoten we vorig jaar in tekort.

Volgende week Sparta thuis! Wordt wel weer 3-0 en dan zijn we weer op de goede weg! Progressieeee!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo feb 10, 2008 4:57 pm

Precies, die smoesjes ben ik ook zat. Dan is het de scheidsrechter, dan het veld, en elke week wordt er gezeurd over gemiste kansen, terwijl wij de volgens iedereen scherpste afmaker van de eredivisie in de ploeg hebben staan. Eigenlijk is het puntverlies steeds onterecht, Ajax zou met overmacht kampioen moeten worden. En dat allemaal dankzij de machtige progressie die we onder Koster hebben gemaakt, nee, het is stukken beter dan onder die nul van een Ten Cate, dat ziet iedereen. :hypocrite.gif:

Zo, en dan nu de realiteit.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo feb 10, 2008 4:58 pm

http://www.rtl.nl/sport/rtlvoetbal/eredivisie/video/

uitleg over kwestie 3 is gewoon lachwekkend! Wat een onzin wat die bel uitkraamt!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo feb 10, 2008 4:59 pm

Ik herken die smoesjes helemaal niet. Alleen vandaag vond ik de scheids dramatisch, maar verder verliest Ajax gewoon punten omdat het kwaliteit tekort komt.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo feb 10, 2008 5:02 pm

Zo is dat, Thomas. We hebben een matige selectie en een matige trainer. Dan krijg je matige prestaties. Wij hebben ook geen topper in de ploeg die punten voor ons pakt, zoals PSV die wel heeft met Gomes. Dan komt het op de teamprestatie aan en die is doorgaans niet om over naar huis te schrijven.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo feb 10, 2008 5:03 pm

Vind jij Huntelaar dan geen topper die punten pakt? Hij heeft ook vaak verloren wedstrijden gewonnen.

Davids is toch ook een topper?

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13759
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Bericht door Jinne » zo feb 10, 2008 5:04 pm

Nee, mensen willen nu ook niet meer zien dat een scheids compleet ruk was. Sowieso al vreemd, een Belg bij een wedstrijd van Roda JC.

Was gewoon een pingel in de eerste helft en een debuutgoal voor Silva in de tweede helft uit die vrije trap. Als het andersom was gebeurd had ik daar ook niet over kunnen klagen.

Wel weer erg knullig weggeven van Vermaelen tegen die Belgische Urzaiz. Ook erg frappant dat Lamlul zo'n balletje wel weer kan maken.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo feb 10, 2008 5:05 pm

Harm schreef:Vind jij Huntelaar dan geen topper die punten pakt? Hij heeft ook vaak verloren wedstrijden gewonnen.

Davids is toch ook een topper?
Zoveel punten heeft Huntelaar niet gepakt hoor.. Hij kan er vandaag dan wel 1 in schieten, maar dit was er wer een net als velen een niet te missen kans..

Hij is absoluut niet onderscheidend op de momenten dat het zou moeten..

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo feb 10, 2008 5:05 pm

Nee, Huntelaar is zwaar afhankelijk van zijn ploeggenoten. Zelf forceert hij niets.
Davids wás een topper. Laten we hopen dat hij dat nog is. Maar wedstrijden beslissen doet hij sowieso niet, want hij is een dienende speler.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » zo feb 10, 2008 5:06 pm

En toch heeft Ajax dit seizoen wedstrijden gewonnen die ze niet hadden moeten winnen. Wie heeft die doelpunten dan gemaakt?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo feb 10, 2008 5:09 pm

Harm schreef:En toch heeft Ajax dit seizoen wedstrijden gewonnen die ze niet hadden moeten winnen. Wie heeft die doelpunten dan gemaakt?
Kwaliteit kenmerkt zich ook door stabliteit. Nu gaan we weer de bietenbrug op door een foutje van Vermaelen. De afgelopen waren het foutjes van Urby, Ogararu, Vertonghen, Heitinga, Perez en Suarez. We zijn al jaren bezig met die lui achterin en telkens blijven er foutjes in sluipen. Ik geloof niet in lesjes effectiviteit, trouwens. PSV weet 2x te scoren en Roda JC ook, dus dan zit het ergens toch mis. We hebben (uit mijn hoofd) 33 goals tegen. Allemaal kleine foutjes? Amehoela!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo feb 10, 2008 5:24 pm

Nee, het probleem is structureel. Dat mogen we inmiddels wel zeggen.
Het stinkt aan alle kanten!

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » zo feb 10, 2008 6:10 pm

Die play-offs moeten we ook maar eens gaan verliezen! Misschien dat er eens koppen gaan rollen die er toe doen! Godverdomme... Ajax is dood en doodziek.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo feb 10, 2008 6:29 pm

Peter schreef:
Harm schreef:En toch heeft Ajax dit seizoen wedstrijden gewonnen die ze niet hadden moeten winnen. Wie heeft die doelpunten dan gemaakt?
Kwaliteit kenmerkt zich ook door stabliteit. Nu gaan we weer de bietenbrug op door een foutje van Vermaelen. De afgelopen waren het foutjes van Urby, Ogararu, Vertonghen, Heitinga, Perez en Suarez. We zijn al jaren bezig met die lui achterin en telkens blijven er foutjes in sluipen. Ik geloof niet in lesjes effectiviteit, trouwens. PSV weet 2x te scoren en Roda JC ook, dus dan zit het ergens toch mis. We hebben (uit mijn hoofd) 33 goals tegen. Allemaal kleine foutjes? Amehoela!
Kijk bij de 2e goal eens voor de aardigheid wat Heitinga doet ( of te laat doet ) en net voordat Vemaelen de bal wordt ontfutseld naar de houding van Stekeleburg ( zoutzak ).

Waarom coach Stekeleburg Vermaelen niet, al blijft het zijn fout natuurlijk ...

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » zo feb 10, 2008 6:49 pm

Ja maar ja maar, roda is natuurlijk ook best wel een irritant clubje.
Duitse vlaggen, Duitse muziek, een omgeploegde akker.

Ik wilde het toch even gezegd hebben mensen!

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13355
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » zo feb 10, 2008 6:58 pm

Ik vind dat er te makkelijk wordt gezegd dat Ajax een baggerploeg heeft. Ik vind dat we met de huidige selectie je best kampioen mag worden. Ajax heeft een paar prima spelers die als basis kunnen dienen (Steek, Heitinga, Vermaelen, Vertonghen, Davids, Perez, Gabri, KJH, Suarez, Urby). Dat zijn voor Nederlandse begrippen hele goede spelers.

Een beetje coach had hier een behoorlijk elftal neergezet. Maarja, een beetje coach is Koster niet. Niet voor Ajax i.i.g.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo feb 10, 2008 7:05 pm

Eens, er loopt voor Nederlandse begrippen genoeg kwaliteit.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo feb 10, 2008 7:09 pm

Bleh.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo feb 10, 2008 7:12 pm

Bleh ?.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo feb 10, 2008 7:13 pm

We moeten overigens echt wat gaan doen aan het gebrek aan inlopende mensen in de zestien.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo feb 10, 2008 7:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo feb 10, 2008 7:16 pm

Voetske schreef:Bleh ?.
Bleh.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo feb 10, 2008 7:18 pm

Bertje schreef:
Voetske schreef:Bleh ?.
Bleh.
Bleh Bleh ?.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo feb 10, 2008 7:20 pm

Nihad schreef:Ik vind dat er te makkelijk wordt gezegd dat Ajax een baggerploeg heeft. Ik vind dat we met de huidige selectie je best kampioen mag worden. Ajax heeft een paar prima spelers die als basis kunnen dienen (Steek, Heitinga, Vermaelen, Vertonghen, Davids, Perez, Gabri, KJH, Suarez, Urby). Dat zijn voor Nederlandse begrippen hele goede spelers.

Een beetje coach had hier een behoorlijk elftal neergezet. Maarja, een beetje coach is Koster niet. Niet voor Ajax i.i.g.
Met jouw namem kom ik tot 10 spelers, waarvan Davids geschorst en Urby absoluut niet zo omhoog geschreven mag worden.

Dan heb je 8 spelers over als we alleen naar vandaag kijken..
Dan zie ik vooral verdedigend ingestelde spelers en een enkele aanvaller en toch krijgen we zoveel doelpunten tegen.
Van de aanvallers zijn 2 van de 3 rete sloom en beide beschikken nou niet echt over het vermogen ruimte te maken voor een ander. Suarez is snel, heeft dreiging maar oog voor de tegenstander is er nog neit helemaal en helemaal 100% trefzeker wil ik hem nog niet noemen.. Dus een leuke subtop ploegje..

Een team moet uit kwaliteit bestaan wat elkaar aanvult en ervoor zorgt dat als het even niet lukt op wilskracht een wedstrijd naar zich toe kan trekken..
Dat kan dit zooitje dus echt niet!

Plaats reactie