NEC - AJAX 20-1-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen

Neemt onzz aller AJAX 3 punten mee naar huis?

Peiling eindigde op zo jan 20, 2008 9:16 am

Ja natuurlijk!!
20
71%
Nee, ze laten 2 punten liggen...
7
25%
NEC mazzelt...
1
4%
 
Totaal aantal stemmen: 28

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jan 20, 2008 5:11 pm

Rishi schreef:We kunnen Koster toch niet verantwoordelijk houden voor het niet aankopen van verdedigers?
Ik houd hem nergens verantwoordelijk voor. Hij had nooit trainer van Ajax mogen worden. Ik weet wel dat HtC continu met MVG in de clinch lag omdat allerlei spelers niet haalbaar waren volgens MVG. Nu horen we dat verhaal opnieuw.
Laatst gewijzigd door joey op zo jan 20, 2008 5:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jan 20, 2008 5:13 pm

Natuurlijk houd ik Koster verantwoordelijk voor het falen van het eerste elftal. Hij is toch hoofdtrainer?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47291
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo jan 20, 2008 5:16 pm

Dit is niet zijn selectie, hij heeft geen verdedigers en een flink aantal blessures. Onze TD moeten wij op deze selectie afrekenen. Niet de interim-trainer.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel
Berichten: 47291
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo jan 20, 2008 5:17 pm

Bertje schreef:Natuurlijk houd ik Koster verantwoordelijk voor het falen van het eerste elftal. Hij is toch hoofdtrainer?
Niemand verbied je dat hoor :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo jan 20, 2008 5:18 pm

Dan had Koster de baan en bijbehorende verantwoordelijkheid moeten weigeren.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo jan 20, 2008 5:18 pm

Dus Colin is ook verantwoordelijk voor de blamages omdat hij zo slecht is? Hij had maar gewoon dat vette contract moeten weigeren?

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo jan 20, 2008 5:19 pm

Als Colin niet presteert kan je hem dat inderdaad aanrekenen.

Lionel
Berichten: 47291
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo jan 20, 2008 5:21 pm

Jabu schreef:Dan had Koster de baan en bijbehorende verantwoordelijkheid moeten weigeren.
Blessures, Stam gestopt, geen vervangers..... Ik zeg niet dat Koster wonderen verricht maar hij is niet de man die geslachtofferd moet worden. Dat is MVG
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo jan 20, 2008 5:23 pm

Daar heb je ook gelijk in. Er zijn er inderdaad bij die meer blaam treffen.

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » zo jan 20, 2008 5:25 pm

Bertje schreef:Natuurlijk houd ik Koster verantwoordelijk voor het falen van het eerste elftal. Hij is toch hoofdtrainer?
Het heeft alleen niet veel zin.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jan 20, 2008 5:25 pm

Koster is verantwoordelijk voor de prestaties van het eerste elftal. Lijkt me geen hogere wiskunde, toch? Hij wordt niet betaald om de selectie een klein jaar van bezigheidstherapie te voorzien.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo jan 20, 2008 5:28 pm

Dus als de selectie dusdanig niet in evenwicht is dat geen enkele trainer er mee kampioen zou kunne worden, moeten we daar de trainer verantwoordelijk voor stellen en niet de TD?

Zoals indertijd ook al met de discussie over Blind; je moet een trainer beoordelen op de (fitte) selectie die hij tot beschikking heeft

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » zo jan 20, 2008 5:29 pm

Bertje schreef:Koster is verantwoordelijk voor de prestaties van het eerste elftal. Lijkt me geen hogere wiskunde, toch? Hij wordt niet betaald om de selectie een klein jaar van bezigheidstherapie te voorzien.
Volgens mij wel.

Koster heeft volgens mij helemaal niks te zeggen. Van Geel gaat over de aankopen en Koster moet het maar doen met het zooitje dat iedere dag in de Arena komt opdraven. Ik heb geen hoge dunk van het beleid dat Ajax voert, dus het zal me niks verbazen als ze Koster lekker laten aanmodderen.

Volgens mij is Van Geel al met volgend seizoen bezig....

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jan 20, 2008 5:30 pm

Nee, je moet een trainer beoordelen op zijn prestaties. Koster blies hoog van de toren over de vele trainingsuren die hij door het verlies van Europees voetbal in zijn selectie kon steken, maar we zijn alleen maar slechter gaan voetballen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo jan 20, 2008 5:30 pm

Natuurlijk moet ook de TD verantwoordelijk gehouden worden, maar dit slaat echt helemaal nergens meer op. Achterin was het al een ramp, maar nu zijn ze zelfs voorin en op het middenveld de kluts kwijt. Dat mag je een trainer aanrekenen. Deze selectie is namelijk nog wel een stuk beter dan die van NEC.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jan 20, 2008 5:31 pm

Precies, Jesse.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo jan 20, 2008 5:33 pm

Jabu schreef:Als Colin niet presteert kan je hem dat inderdaad aanrekenen.
Als Colin niet beter kán presteren kun je hem dat helemaal niet aanrekenen, dan is het de fout van degene die hem heeft aangekocht.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo jan 20, 2008 5:33 pm

GangstaRiB schreef:Koster heeft volgens mij helemaal niks te zeggen. Van Geel gaat over de aankopen en Koster moet het maar doen met het zooitje dat iedere dag in de Arena komt opdraven. Ik heb geen hoge dunk van het beleid dat Ajax voert, dus het zal me niks verbazen als ze Koster lekker laten aanmodderen.

Volgens mij is Van Geel al met volgend seizoen bezig....
Ach gossie, arme Adri is opeens hoofdtrainer van Ajax en dat lijkt iets te moeilijk voor hem. Het kan nu eenmaal gebeuren dat je selectie minder wordt door blessures en schorsingen, maar iets van combinatievoetbal of positiespel verwacht ik wel. Is dat allemaal te veel gevraagd omdat we een paar verdedigers missen? Dan moet het maar van beleving en inzet komen. Maar zelfs dat kan Koster blijkbaar niet overbrengen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Lionel
Berichten: 47291
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo jan 20, 2008 5:33 pm

Dat hij het goed doet beweert niemand maar het is onzin om te doen alsof dit alleen Kosters schuld is. Er kan gewoon niet rustig gebouwd worden. Zelfs Suarez presteert minder......moet je nagaan :aai.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo jan 20, 2008 5:34 pm

Daniel_vT schreef:
Jabu schreef:Als Colin niet presteert kan je hem dat inderdaad aanrekenen.
Als Colin niet beter kán presteren kun je hem dat helemaal niet aanrekenen, dan is het de fout van degene die hem heeft aangekocht.
Exact hetzelfde als Koster. Beide kunnen ze niet beter. Colin is gewogen en te licht bevonden, dat dient hij gewisseld te worden. Koster idem dito.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo jan 20, 2008 5:35 pm

Rishi schreef:Er kan gewoon niet rustig gebouwd worden.
Dat kan nooit bij Ajax.
Zelfs Suarez presteert minder......moet je nagaan :aai.gif:
Dat ligt ook al aan het missen van verdedigers?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jan 20, 2008 5:38 pm

Daniel_vT schreef:Als Colin niet beter kán presteren kun je hem dat helemaal niet aanrekenen, dan is het de fout van degene die hem heeft aangekocht.
Natuurlijk kun je Colin wel afrekenen op zijn prestaties. Colin wordt betaald om goed te presteren. Doet hij dat niet, dan mag hij daarop afgerekend worden.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel
Berichten: 47291
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo jan 20, 2008 5:39 pm

Hoe weten wij nou dat Koster niet beter kan? Die vent wordt helemaal gek van dat gepruts van de verdedigers die hij nu heeft.....wat moet hij doen? Hij probeerde Maduro als rechtsachter, daarna zelfs Siem de Jong!!!!! Colin staat er weer in. Belachelijk gewoon.

Voor clubs als NEC en NAC is het makkelijk voetballen tegen dit Ajax.

AZ denkt een topclub te zijn en doet een beetje stoer...na de 2-1 lekker aanvallen en proberen te winnen in de Arena. Ruimte weggeven, hoppa 6-1.

Als Ajax tegen NEC in eenzelfde situatie had voorgestaan was het nooit 6-1 geworden omdat NEC zich lekker zou ingraven. Dat is het verschil tussen een topclub ( of wat daar van over is) en een middelmatige ploeg ( eigenlijk hoort Ajax ook tot dat rijtje).

Geef Koster lekker nog tot het einde van het seizoen want het schiet niet op om hem te ontslaan. Pas als hij na een aantal trainingsweken met een fitte selectie nog geen vooruitgang kan boeken mogen we concluderen dat hij niet geschikt is. Op dit moment is dat onterecht. Zeker in de situatie waarin hij moet werken.
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » zo jan 20, 2008 5:40 pm

Jesse schreef:
GangstaRiB schreef:Koster heeft volgens mij helemaal niks te zeggen. Van Geel gaat over de aankopen en Koster moet het maar doen met het zooitje dat iedere dag in de Arena komt opdraven. Ik heb geen hoge dunk van het beleid dat Ajax voert, dus het zal me niks verbazen als ze Koster lekker laten aanmodderen.

Volgens mij is Van Geel al met volgend seizoen bezig....
Ach gossie, arme Adri is opeens hoofdtrainer van Ajax en dat lijkt iets te moeilijk voor hem. Het kan nu eenmaal gebeuren dat je selectie minder wordt door blessures en schorsingen, maar iets van combinatievoetbal of positiespel verwacht ik wel. Is dat allemaal te veel gevraagd omdat we een paar verdedigers missen? Dan moet het maar van beleving en inzet komen. Maar zelfs dat kan Koster blijkbaar niet overbrengen.
Die eerste zin die jij hier neerzet, dacht ik toen ik hoorde dat Koster het stokje van HTC overnam. Koster is een aardige gozer maar kan het blijkbaar niet overbrengen.

Verder is het voetbal er totaal uitgesloopt. Waar zijn de tijden gebleven dat je op iedere positie een concurrent van elkaar had en dat Ajax tegenstanders als NEC van het kastje naar de muur tikt.

Ik wil Ajax terug! :ajax.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jan 20, 2008 5:41 pm

Rishi schreef:Hoe weten wij nou dat Koster niet beter kan? Die vent wordt helemaal gek van dat gepruts van de verdedigers die hij nu heeft.....wat moet hij doen? Hij probeerde Maduro als rechtsachter, daarna zelfs Siem de Jong!!!!! Colin staat er weer in. Belachelijk gewoon.
Hij zou ze kunnen leren beter te verdedigen.
Voor clubs als NEC en NAC is het makkelijk voetballen tegen dit Ajax.
Dan graaft Koster zich toch ook in?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie