Mohammed bin Rashid International Football Championship

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » ma jan 07, 2008 5:19 pm

Zie ik dat nou goed? Maar één goaltje tegen?

[Neefkens] Zie je nou wel dat het vooruit gaat? [/Neefkens]
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma jan 07, 2008 5:53 pm

Hoezo is Leonardo nu opeens de verlosser? Wat voor bijzonders heeft ie allemaal gedaan voordat hij geblesseerd raakte?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma jan 07, 2008 6:00 pm

Zijn we nu als laatste geeindigd?

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma jan 07, 2008 6:03 pm

Yep.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » di jan 08, 2008 12:06 am

Is de medische staf nu al eens tegen de muur gezet?

Maar Colin heeft het goed gedaan als centrale verdediger Thomas? Gewoon laten staan dan die jongen.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » di jan 08, 2008 12:07 am

Oja, waarom zou Ajax niet kunnen winnen van AZ? Alsof onze kaasvrinden zo'n fantastisch seizoen draaien...

Gebruikersavatar
thaumaturgy
Berichten: 383
Lid geworden op: do apr 27, 2006 4:32 am

Bericht door thaumaturgy » di jan 08, 2008 1:05 am

Defensie Ajax blijft wankel
Door RENZE LOLKEMA
Martin van Geel, technisch directeur van Ajax, weet dat zijn club veel baat heeft bij defensieve hulp.
afbeelding vergroten Ajacied Urzaiz in duel met Basturk van VfB Stuttgart. FOTO REUTERS
Zeker nadat hij gisteravond met eigen ogen zag dat de laatste linie van de Amsterdammers de zwakste van het elftal is. Ajax ging met 1-0 onderuit tegen VfB Stuttgart en werd zodoende vierde in het toernooi om de Dubai Cup.

,,Maar,’’ zei Van Geel alvast als aanloop naar de topper zondag tegen AZ, ,,er komt voor dit weekeinde geen verdediger bij. Het gaat moeizaam om een geschikte speler te vinden. Hier moeten we het dus mee doen.’’

Van Geel sprak die woorden tien minuten voor aanvang van de strijd om de derde plaats. Een kwartier later had gelegenheidsrechtsback Hedwiges Maduro – de vaste basisklant George Ogararu is zondag geschorst – al een rode kaart gekregen en bleek de muur van Ajax slechts een schuttinkje dat nauwelijks bestand was tegen een zuchtje wind.

International John Heitinga was aan de kant gehouden vanwege een rugblessure, Jan Vertonghen zat ook met lichte klachten naast hem terwijl verdedigers als Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel nog steeds niet fit genoeg zijn om al opgesteld te worden. Het centrum achterin werd nu gevormd door de tiener Jan-Arie van der Heijden en de dit seizoen voortdurend bekritiseerde Jurgen Colin. Linksback was international Urby Emanuelson.

,,Maar we verdedigden te veel naar voren,’’ constateerde coach Adrie Koster. ,,Daardoor lag er veel te veel ruimte tussen de verdediging en de keeper. Vanmiddag hebben we het daar nog uitvoerig over gehad, maar blijkbaar was dat niet genoeg. Gelukkig ging het in de tweede helft beter, maar we blijven achterin te kwetsbaar.’’

Maduro kreeg terecht rood. Hij kielhaalde Sergio Radu toen de linksbuiten van Stuttgart alleen op invaller-doelman Dennis Gentenaar (Maarten Stekelenburg kreeg een avondje vrij) afkwam. Koster was niet echt gelukkig met de overtreding. ,,We stonden niet goed, daar ging het al mis. Maar zo had niet gehoeven. Het was nog vroeg in de wedstrijd. Bovendien had die aanvaller ook nog voorbij Gentenaar gemoeten. Dit was een slechte oplossing.’’

Toch was het Ajax lange tijd niet aan te zien dat de Duitse kampioen met slechts tien man bevochten moest worden. Stuttgart leek verre van geïnteresseerd in de wedstrijd en verzamelde de manschappen het liefst zo dicht mogelijk bij de eigen keeper. Daardoor ontstond een dodelijk saaie eerste helft. Dat was vooral de schuld van de Duitsers.

Ajax had bovendien zijn sterspelers op de bank gehouden. Klaas-Jan Huntelaar, Luis Suárez en Kenneth Perez werden pas na een uur voetballen ingebracht. Daardoor kreeg zowaar de Bask Ismail Urzaiz een basisplaats toebedeeld. Leonardo en Edgar Davids, beiden terug van een zware en lange blessure, stonden eveneens vanaf het beginsignaal opgesteld.

Er kwam een beetje leven in de wedstrijd toen Ajax zijn vedetten inbracht. Er ontstonden zowaar kansen, maar de wedstrijd was van een beduidend minder niveau dan zaterdag tegen Inter Milaan. Toch scoorde Stuttgart, toen Alexander Farnerud vrij stond ter hoogte van de zestienmeterlijn. Met een droge schuiver, vijf minuten voor tijd, verraste hij Gentenaar. ,,Typisch Duits,’’ noemde Koster dat moment. ,,Een typisch Duitse goal, in de laatste minuten. Dit is een teleurstellend resultaat, vooral omdat we 85 minuten met tien man moesten spelen. Onze jongens verdienden meer.’’

Ajax werd vierde en kreeg een cheque van 300.000 dollar. Stuttgart streek 500.000 dollar op, Porto Alegre, de winnaar van de Dubai Cup na winst in de finale op Inter Milaan (2-1), mocht een miljoen dollar mee naar Brazilië nemen. De Italianen toucheerden als verliezend finalist 700.000 dollar.

Bij Ajax verliet Mitchell Donald, die een goede wedstrijd speelde, met een zware achillespeesblessure het veld. ,,Of we volgend jaar terugkomen?’’ kreeg Koster als slotvraag toegespeeld. ,,Ik weet niet of ze geïnteresseerd zijn om de nummer vier van een toernooi terug te vragen. We horen het wel.’’
AD
Het begint al...
Mr. Pickle's funtime abortion clinics: we'll bring out the kid in ya!

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di jan 08, 2008 1:12 am

:rules.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » di jan 08, 2008 1:30 am

Goh, gaat het moeilijk, Martin? En je zoekt nog wel de ge-hé-le eredivisie af, wat een pech heb je ook. Maar je had - eerlijk is eerlijk - natuurlijk maar een half jaar de tijd...

:aai.gif:
***

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jan 08, 2008 1:34 am

Pfff. wat moet ik nog zeggen? Ik ben sprakeloos. :baaa.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Raymond
Berichten: 1012
Lid geworden op: di jan 24, 2006 1:25 pm

Bericht door Raymond » di jan 08, 2008 2:15 am

Zou het nu werkelijk zo slecht met de scouting gesteld zijn? Het is haast te makkelijk om het vingertje naar MvG te wijzen. Je vertegenwoordigt Ajax; een Europese subtopper met een flinke zak geld en je kan binnen een half jaar geen haalbare en waardevolle verdediger vinden.

Kennelijk heeft MvG een mooie schaduwlijst met alleen maar onhaalbare spelers in zijn achterzak, het heeft dus bijzonder veel nut gehad om die lijst samen te stellen en dat toendertijd groots te verkondigen. :hypocrite.gif:

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » di jan 08, 2008 2:41 am

joey schreef:Pfff. wat moet ik nog zeggen? Ik ben sprakeloos. :baaa.gif:
Écht? Daar ben ik dan weer sprakeloos van.

Dit kon je toch van mijlenver aan zien komen, hoe triest ook, dit zat er zó dik in. Van Geel houdt de hand op de knip, er moet dus een trainer gaan komen waar hij heel veel vertrouwen in heeft en die Ajax aan een dozijn goede voetballers gaat helpen, anders is het nu niet halen van een vervanger voor Stam - en eigenlijk ook Grygera, want laten we eerlijk zijn, die Colin... - onacceptabel. Dat is het nu natuurlijk eigenlijk ook al, maar misschien gaan we er in de zomer iets meer van begrijpen en blijkt het een goede keuze te zijn.
***

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Bericht door Alexander » di jan 08, 2008 4:35 am

Duur doelpunt in de laatste minuut zeg. Voor 300.000 hadden ze al die moeite niet hoeven doen.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di jan 08, 2008 4:39 am

Een verdediging met Heitinga, Urby, Vertonghen, Maduro, VD Wiel en daarvoor een fitte Davids en Gabri moet voldoende zijn om dit seizoen kampioen te worden. En dan vergeet ik Vermaelen.

Van Geel wacht gewoon af tot de zomer en koopt dan Garay van Racing Santander......

Alsjeblieft.... ik had echt zo een vertrouwen in die vent maar ik ben maar al te blij dat ik in Maleisie zit want in Nederland zou ik echt gek geworden zijn. Arme jullie
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » di jan 08, 2008 5:04 am

thaumaturgy schreef:
,,Maar,’’ zei Van Geel alvast als aanloop naar de topper zondag tegen AZ, ,,er komt voor dit weekeinde geen verdediger bij. Het gaat moeizaam om een geschikte speler te vinden. Hier moeten we het dus mee doen.’’

Van Geel sprak die woorden tien minuten voor aanvang van de strijd om de derde plaats. Een kwartier later had gelegenheidsrechtsback Hedwiges Maduro – de vaste basisklant George Ogararu is zondag geschorst – al een rode kaart gekregen en bleek de muur van Ajax slechts een schuttinkje dat nauwelijks bestand was tegen een zuchtje wind.
AD
Het begint al...
Wat triest! Daar gaat mijn laatste restje hoop. En ook mijn laatste restje vertrouwen in MvG.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di jan 08, 2008 5:20 am

Goedemorgen Ajaciedjuh! Vroeg op?

Ik heb overigens ook geen enkel vertrouwen meer in MVG maar de selectie van Ajax is toch niet zo heel dramatisch? Ze missen vertrouwen, wat spelers. Nu met Perez op het middenveld erbij hoop ik dat er wat meer voetbal bij komt. Maar zo een ramp is het niet. Kampioen worden moet toch wel lukken als iedereen fit is?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » di jan 08, 2008 5:44 am

Rishi schreef:Goedemorgen Ajaciedjuh! Vroeg op?

Ik heb overigens ook geen enkel vertrouwen meer in MVG maar de selectie van Ajax is toch niet zo heel dramatisch? Ze missen vertrouwen, wat spelers. Nu met Perez op het middenveld erbij hoop ik dat er wat meer voetbal bij komt. Maar zo een ramp is het niet. Kampioen worden moet toch wel lukken als iedereen fit is?
Morgen! Je ziet ik lig er zelfs wakker van ;-)

Midden in de nacht hopen op een aankoop, maar die hoop is nu vervlogen. Maar idd met een volledig fitte selectie zijn we niet minder dan de concurrentie (wat ook veel zegt over de concurrentie).

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di jan 08, 2008 9:15 am

Jöhnk schreef:Donald struikelt over z'n eigen voeten en is nu geblesseerd. Hij wordt afgevoerd op een brancard.
Bulshitt !!.

1 - 0 Stutgart.
AD: zware achillespeesblessure Donald
Het Algemeen Dagblad meldt dat Donald een zware achillespeesblessure heeft opgelopen gisteren. De middenvelder speelde wel een goede wedstrijd.
Smerige vuile overtreding ....

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » di jan 08, 2008 9:56 am

Voetske schreef: Smerige vuile overtreding ....
Klopt! Ik heb gisteren nog de samenvatting op ajax.tv gezien: met de noppen achter in de achillespees.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di jan 08, 2008 4:19 pm

Ik hoor het van Geel nog zeggen, we hebben een uitstekend schaduwelftal.. ongelooflijk triest dat je in een half jaar, met een zak geld, niet 1 verdediger kan halen die haalbaar is.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » wo jan 09, 2008 7:15 am

AD schreef:Kitsch, klatergoud en voetbal
Ajax was tijdens de korte winterstop even in Dubai. De voetballers mochten hun vrouwen meenemen. Zij shopten naar hartelust. Op het veld vielen de prestaties tegen.

Geen rijtjeshuis gezien, de voorbije dagen. Ook niet vanaf de 51ste verdieping van het Emirates Tower-hotel, waar Ajax sliep.

Het riante uitzicht op Dubai bood een blik op hijskranen, wolkenkrabbers en een veertienbaans snelweg waarop het verkeer voortdurend vastliep. Die ellenlange skyline vertelde vooral het verhaal van pracht en praal, van grenzeloos, van groot, groter, grootst.

Het woestijnzand in het emiraat aan de Perzische Golf is al lang geleden opgezogen en wie kamelen of dromedarissen zocht, kon in elk geval een exemplaar vinden voor de deur van het Ajax-hotel. Daar was er een in zilver opgetrokken. Toeristen kunnen thuis, wanneer de foto’s op tafel komen, in elk geval vertellen dat ze zo’n bultig hoefdier met eigen ogen hebben gezien. En het vergulde beest hebben geaaid.

Want wie naar Dubai komt, komt niet met een rugzak. Of voor een zoektocht naar het oude Arabië. Die komt met een koffer vol geld om te zonnen, te shoppen en te slapen. Of om zaken te doen.

De handelsstad is nog lang niet af en is in feite een grote, stoffige bouwput. Hotels, woontorens en metershoge kantoorgebouwen worden bijna dagelijks uit de grond gestampt en al zijn ze nog niet klaar, er wordt meteen begonnen met de volgende.

Iedereen lijkt rijk of rijk te worden. Dagdromen over Dubai is vooral duur. Maar wie geld heeft, droomt niet, maar doet. Sportlegendes als Boris Becker, Niki Lauda en Michael Schumacher bijvoorbeeld sporen op immense billboards passanten aan een privé-eilandje te kopen. Of als die te prijzig zijn, een eigen toren. Tennisser Roger Federer is een van de vele prominenten die in Dubai al woonruimte hebben gekocht.

Ajax vond het prachtig, deze Arabische wereld van kitsch en klatergoud. Vooral de spelersvrouwen vermaakten zich opperbest. Onder het peperdure vijfsterrenhotel maakten ze al kennis met de ongekende winkelmogelijkheden die Dubai biedt.

Alle bekende modemerken hadden rij aan rij hun etalages vol gestald met de laatste kledingtrends. Wie dat verveelde, hoefde niet lang te zoeken naar een juwelier. Op elke hoek was wel een opzichtig horloge of een glinsterende diamant te vinden.

Ajax was in Dubai vanwege het Mohammed Bin Rashid International Football Championship, vernoemd naar de machthebbende sjeik van de Verenigde Arabische Emiraten. Kort gezegd, vanwege de Dubai Cup. De Amsterdammers werden trouwens vierde. Inter werd op 2-2 gehouden, waarna de strafschoppenserie verloren ging. Stuttgart bleek in de strijd om het brons met 1-0 te sterk.

Maar ach, wie met brons uit Dubai thuiskomt, heeft iets niet goed gedaan, merkte een sterk relativerende toeschouwer op.

Als enige van de vier deelnemers trokken bij Ajax de echtgenotes en vriendinnen in het kielzog van de spelers mee. ,,Daar is bewust voor gekozen,’’ vertelde Martin van Geel, technisch directeur van Ajax.

,,Tussen oud en nieuw en de herstart van de competitie zijn de spelers maar drie dagen vrij geweest. De buitenlanders uit de selectie hadden eigenlijk geen tijd om naar huis te gaan. We besloten daarom in een vroeg stadium dat de dames mee konden. Maar ja, is dan de vraag, hoe mixt dat? De spelers moeten trainen en voetballen en serieus toeleven naar de tweede competitiehelft.

,,Zondag staat AZ op het programma en het wordt een zware januarimaand. Maar er is geen wanklank gevallen. De groep is eigenlijk alleen maar meer naar elkaar toegegroeid. Ik ben blij dat we dit gedaan hebben. Er was voldoende tijd voor ontspanning. Het mixte dus goed. Dat is dus het positieve dat uit zo’n trip rolt.’’

In Dubai waren Kenneth Perez en Edgar Davids verantwoordelijk voor het grootste nieuws. Ajax leek met dit tweetal in de gelederen weer ergens op.

Dat had ook voorzitter John Jaakke gezien. ,,Dat stemt tevreden,’’ zei hij.

,,Wat mij betreft is de trip daarom al geslaagd. Ik weet niet hoe de technische staf erover denkt, maar volgens mij was dit een prima reis. Het weer was goed en het voetbal ook. We zagen een Ajax dat eindelijk zelf weer eens doelpunten afdwong omdat het kansen creëerde. Dat was de laatste weken een groot probleem.

,,Bovendien, we spelen dit jaar geen Europees voetbal, daarom was het goed om eens tegen het grote Inter te spelen. Dinsdagavond hadden we een diner met vertegenwoordigers van de deelnemende clubs en de organisatie. Ik heb toen namens de clubs het woord genomen en gezegd dat we volgend jaar graag terugkomen. Dan is er bovendien een langere winterstop, dus zou het ons nog beter uitkomen.’’

Toch was de voorbije dagen niet alles klatergoud wat er blonk, zei Martin van Geel. ,,We moeten natuurlijk wel kritisch blijven. Ik ben een perfectionist en drie strafschoppen missen in een serie van vijf, dat is natuurlijk veel te veel. We hadden van Inter kunnen winnen.

,,Maar goed, ik ben aangenaam verrast door Perez en Davids, je zag in een halve wedstrijd wat ervaring met andere spelers in je elftal kan doen. Nu nog een verdediger. Maar dat zal een moeizaam proces worden. Er is bijna geen club die in de winterstop spelers wil laten gaan.’’
De Arabische pers rondom het toernooi om de Dubai Cup wist wel een oplossing: Jaap Stam, de robuuste legendarische verdediger uit Kampen, die zou de defensieve mankementen eventueel kunnen oplossen.

‘Want, mister Koster’, werd de trainer van Ajax deze week gevraagd, ‘wanneer keert mister Stam terug in het team? Is hij gestopt? Was hij zo zwaar geblesseerd dan?’
:drecul.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jan 09, 2008 9:53 am

Iedereen lijkt rijk of rijk te worden.
Iedereen behalve al die Indiërs, Filipino's en Indonesiërs die voor een habbekrats het vuile werk doen. Die mensen worden uitgebuit tot en met. Maar dat is off-topic. :oops.gif:

De sfeer is dus fantastisch en bijna hadden we van Inter gewonnen. Wat wil je nog meer? :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo jan 09, 2008 10:09 am

Zal me niks verbazen als ze Landzaat willen halen omdat ze dan wel van Inter hadden gewonnen met penalty's :aai.gif:
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jan 09, 2008 10:19 am

Tja, MVG is een perfectionist, hè? :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » wo jan 16, 2008 7:36 pm

Omdat het in Dubai gebeurde:
Ajax-supporter vast in Dubai

Amsterdam, 16 jan 2008
Tijdens het recente verblijf van Ajax in Dubai is een supporter gearresteerd op verdenking van het in het bezit zijn van softdrugs. Ajax.nl sprak hierover met Miel Brinkhuis, woordvoerder van de Amsterdamse voetbalclub.


Wat is er precies gebeurd?

,,Onze eigen veiligheidscoördinator en een medewerker van de Amsterdamse politie, die beiden mee waren naar Dubai, werden door andere meegereisde supporters op de hoogte gebracht van de arrestatie. Zij zijn, nadat ze dit bericht hoorden, gelijk naar de lokale politie gegaan. Toen ze gehoord hadden dat het bericht bleek te kloppen, hebben zij contact opgenomen met de consul.”

Voelt Ajax zich dan verantwoordelijk?

,,Nee, maar we voelen ons wel betrokken. Wat we altijd doen bij buitenlandse reizen is de meereizende supporters zo goed mogelijk informeren over wat er in het land van bestemming anders is dan in Nederland. Echter, wij weten van tevoren niet wie er allemaal mee reizen, mits het gaat om supporters die via Ajax met door ATP georganiseerde reizen mee gaan. In dit geval blijkt het te gaan om een supporter die op eigen gelegenheid naar Dubai is gereisd. Maar dat maakt onze betrokkenheid met deze jongen niet minder.”

Wat heeft Ajax gedaan?

,,Zoals gezegd zijn er ter plekke al pogingen ondernomen om hem te helpen. Het systeem aldaar staat slechts vijf minuten contact per half jaar toe, en die vijf minuten wilden wij aan zijn meereizende vriend dan wel aan de familie gunnen. Wij hebben vooral contact onderhouden met de lokale overheid en de consul. Eenmaal in Nederland hebben we de politie Amsterdam gevraagd wat zij kunnen betekenen, qua bemiddeling bijvoorbeeld. Maarten Fontein en John Jaakke hebben in Dubai kennisgemaakt met de Nederlandse ambassadeur. Maarten heeft vandaag gebeld met hem om over deze zaak te praten.”

Is er al contact geweest met de familie?

,,Ajax heeft een kopie ontvangen van de brief die zijn moeder in een aantal talen naar diverse instanties heeft gestuurd. Daarnaast heeft een medewerker van Ajax contact gezocht met de familie van de gearresteerde supporter. Want het is natuurlijk verschrikkelijk wat zij moet doorstaan.”
Ook al is het OERSTOM van deze man, toch goed dat Ajax iets voor 'm probeert te betekenen. [/quote]

Plaats reactie