Mohammed bin Rashid International Football Championship

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33835
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » do jan 17, 2008 2:06 pm

Het was gisteravond in het Hart van Nederland, blijkbaar had hij per ongeluk 2 gram hasj in zijn zak. Lullig foutje, want ik begreep dat hem minimaal 4 jaar gevangenisstraf boven het hoofd hangt.
Ajax-supporter vast in Dubai
AMSTERDAM - Een 38-jarige supporter van Ajax verblijft al sinds 5 januari in een ondergrondse gevangenis in Dubai. Hij had 2 gram softdrugs in zijn broek toen hij op de vluchthaven van de stad in de Verenigde Arabische Emiraten arriveerde.

In het oliestaatje bedraagt de minimale gevangenisstraf voor drugsbezit 4 jaar. De fan uit Almere wilde het trainingskamp van zijn favoriete club in Dubai bezoeken. Hij kreeg de reis van zijn familie aangeboden omdat hij na twee zware jaren na de geboorte van een zwaar gehandicapt dochtertje wel wat ontspanning kon gebruiken.

De clubleiding van Ajax heeft inmiddels contact opgenomen met de Nederlandse consul in Dubai. Het regime in de gevangenis is zeer streng. De fan mag slechts vijf minuten per half jaar bezoek ontvangen. De familie van de supporter heeft minister-president Jan Peter Balkenende om hulp gevraagd.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jan 17, 2008 2:09 pm

Per ongeluk? Wat stom zeg.... :aai.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do jan 17, 2008 2:10 pm

Het zou je maar overkomen, zeg. Ik weet in ieder geval zeker dat als ik in die richting vertrek ik al m'n zakken nog een keer leeghaal voordat ik langs de controle moet.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do jan 17, 2008 2:30 pm

Overkomen? Hoe kun je zo slordig zijn????

Ik gebruik nooit drugs, maar ik controleer altijd mijn rugzak voor ik door de douane van laten we zeggen Singapore of KL ga, om zeker te weten dat niemand er iets heeft ingestopt. Ik zeg ook nooit aan iemand in het hotel of elders met welk vliegtuig ik ga.
Ik sta er altijd weer versteld van hoe gemakkelijk mensen denken over dit soort dingen.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do jan 17, 2008 2:33 pm

joey schreef:Ik gebruik nooit drugs, maar ik controleer altijd mijn rugzak voor ik door de douane van laten we zeggen Singapore of KL ga, om zeker te weten dat niemand er iets heeft ingestopt.
Dat bedoelde ik ook hoor. Ik rook zelf misschien een paar keer paar jaar een joint, maar heb zelf nooit weed op zak en koop het ook nooit. Dus alleen al om het risico te vermijden dat iemand iets in je rugzak heeft gestopt, zou ik m'n tas al even leeghalen.

Lionel
Berichten: 47288
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » vr jan 18, 2008 4:53 am

Hoe komt hij door de douane van Schiphol heen?

Wat een lamlul zeg. Kan er wel een beetje om lachen eerlijk gezegd :blush.gif:

Nu maar hopen dat ik heelhuids terugkom over 2 weken
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie