Willem II-Ajax 8-12-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Andy22
Berichten: 883
Lid geworden op: vr okt 17, 2003 12:06 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Willem II-Ajax 8-12-2007

Bericht door Andy22 » ma dec 03, 2007 4:11 pm

Namens de At-ers zal ik aanwezig zijn bij deze wedstrijd.
"I am a Maniac, an AJAX-maniac"

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » ma dec 03, 2007 4:33 pm

Haha ok, nou bedankt Andy!

Ik twijfel nog of ik in het uitvak ga of los, vind de prijs nogal aan de hoge kant. En bovendien heb ik dan nog wat aan m'n Willem II-CC die ik vorig jaar voor de kampioenswedstrijd had aangevraagd. :blush.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma dec 03, 2007 4:38 pm

Ik ga in ieder geval absoluut niet in die bus zitten. Een combi naar Tilburg. Wat een onzin....
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Re: Willem 2-AJAX

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » ma dec 03, 2007 5:53 pm

Andy22 schreef:Namens de At-ers zal ik aanwezig zijn bij deze wedstrijd.
Vooral veel sterkte....
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » ma dec 03, 2007 6:59 pm

In voorbereiding op de westrijd .. weet anders niet waar dit te plaatsen!

Afbeelding

wie is die gast voorin het beeld met die gele schoenen?

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma dec 03, 2007 7:21 pm

En wie is die ene rechts voor?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma dec 03, 2007 7:27 pm

Ik denk dat die jongen die achteraan staat Stanton Lewis of Christian Sususepa is.

Die andere wellicht Donitio Liesdek.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58878
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma dec 03, 2007 7:30 pm

Die ene is Deco en die andere Kaka :blush.gif:

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma dec 03, 2007 7:33 pm

Bertje schreef:Ik denk dat die jongen die achteraan staat Stanton Lewis of Christian Sususepa is.

Die andere wellicht Donitio Liesdek.
Die bedoelde ik niet, ik bedoel die blonde, en dat daarvoor Dionito Liesdek is dacht ik ook, alleen bedoelde ZsoG die kerel met die gele schoenen. Welke nu ik zo kijk inderdaad wel eens Lewis kan zijn.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » ma dec 03, 2007 9:06 pm

Combi weer uitverkocht? Het zal toch niet he.

Gebruikersavatar
Mars
Berichten: 412
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 7:38 pm

Bericht door Mars » ma dec 03, 2007 9:36 pm

goodfella schreef:Combi weer uitverkocht? Het zal toch niet he.
Lijkt me sterk, aangezien op dit moment alleen de voorrangskaarthouders kunnen kopen, de 'gewone' uitkaarten zijn woensdag pas aan de beurt. Daarna zal het wel 'gewoon' uitverkocht raken ben ik bang...

Persoonlijk laat ik deze wedstrijd schieten ... ruim 31 euro voor een zaterdagavond combi naar Tilburg, het idee alleen al ....

Mars
Iedereen heeft recht op mijn mening ....

Maurice
Berichten: 1620
Lid geworden op: ma jan 29, 2007 11:50 am
Contacteer:

Bericht door Maurice » di dec 04, 2007 12:48 am

Die jongen met de gele schoenen aan op de foto, is dat niet daylon claassen? Het zuid-afrikaans talent wat eerder een stage bij Madrid, Anderlecht, en nu binnekort ook PSV afliep? Las namelijk net op verschillende, niet al te betrouwbare sites dat hij op stage bij ajax was op het moment.
Pompiedom

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » di dec 04, 2007 4:47 am

Maurice schreef:Die jongen met de gele schoenen aan op de foto, is dat niet daylon claassen? Het zuid-afrikaans talent wat eerder een stage bij Madrid, Anderlecht, en nu binnekort ook PSV afliep? Las namelijk net op verschillende, niet al te betrouwbare sites dat hij op stage bij ajax was op het moment.
AS schreef:Daylon Claasen op stage bij Ajax

maandag 03 december, door SP, Amsterdam, 23:39u, Ajax Showtime
Het Zuid-Afrikaanse talent Daylon Claassen is momenteel op stage bij Ajax. De jonge middenvelder traint al een week mee met Jong Ajax en zal nog enkele dagen in Amsterdam blijven.

Omdat Jong Ajax vanavond voor de beker speelde, trainde Claasen vandaag mee met het A-selectie van Adrie Koster.

Vorige week verschenen berichten dat Claasen op stage zou gaan bij PSV, maar of dit waar is, is niet bekend. In eigen land geldt Claasen, die eerder al stage liep bij Anderlecht en Real Madrid, als een groot talent.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » di dec 04, 2007 5:00 pm

Raar dat ze dat niet bekend maken op de eigen Ajax site.
Laatst gewijzigd door Daniel op wo dec 05, 2007 7:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » wo dec 05, 2007 7:18 pm

En ze maken het ook al niet bekend.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » vr dec 07, 2007 10:52 am

Oproep aan supporters

Amsterdam, 07 dec 2007
Ajax speelt zaterdag in Tilburg tegen Willem II en ons eerste team zal worden aangemoedigd door 640 Ajax-supporters. Ajax roept zijn supporters met klem op niet zonder omwisselbiljet én buiten de combi om naar Tilburg af te reizen.

Het omzeilen van de verplichte buscombi zal zeker niet bijdragen aan een positieve wijziging van de aan Ajax-supporters opgelegde veiligheidsmaatregelen voor volgende duels in Tilburg.

Ajax wenst natuurlijk iedereen zaterdag een plezierige voetbalavond toe!
Dit helpt natuurlijk niets, denk dat er al honderden Ajacieden een kaartje voor een thuisvak hebben. Ik zit zelf wel in het uitvak overigens.

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » vr dec 07, 2007 11:16 am

Ik zit ook gewoon in het uitvak, maar je kan er natuurlijk ' donder' op zeggen dat er veel los zullen gaan. Gezien de hoge mate van zinloosheid van deze combi bijzonder begrijpelijk.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58878
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr dec 07, 2007 12:39 pm

Dit is echt zo'n wedstrijd waarin je tegen een ( volgende ) zeeperd kan aanlopen ..

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » vr dec 07, 2007 12:55 pm

De geblesseerden voor deze wedstrijd, het bekende lijstje:
Thomas Vermaelen, Leonardo, Edgar Davids, Laurent Delorge, Edgar Manucharyan, Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita en...Gregory van der Wiel.
Kleine terugslag gehad, moet nog gekeken worden of 'ie überhaupt PSV thuis wel haalt.

Leo gaat misschien maandag z'n eerste minuten maken bij Jong Ajax, dat gaat dus al de goede kant op.

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr dec 07, 2007 1:13 pm

Manucharian was toch weer even fit?

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » vr dec 07, 2007 1:19 pm

Ja, hij speelde weer mee met Jong Ajax maar nu dus blijkbaar weer geblesseerd. Hij was ook alweer drie weken fit, volgens mij was dat een algeheel record.

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » vr dec 07, 2007 2:14 pm

Thijs schreef:De geblesseerden voor deze wedstrijd, het bekende lijstje:
Thomas Vermaelen, Leonardo, Edgar Davids, Laurent Delorge, Edgar Manucharyan, Jeffrey Sarpong, Vurnon Anita en...Gregory van der Wiel.
Kleine terugslag gehad, moet nog gekeken worden of 'ie überhaupt PSV thuis wel haalt.

Leo gaat misschien maandag z'n eerste minuten maken bij Jong Ajax, dat gaat dus al de goede kant op.
Dat Van der Wiel er niet bij is, valt flink tegen. Tegen Willem II kun je het misschien nog oplossen met die parodie op een verdediging: Ogararu-Heitinga-Verthongen-Emanuelson, maar zeker tegen PSV gaat dit ernstige problemen opleveren. Als ze Van der Wiel sparen om hem er volgende week zeker bij te hebben kan ik dat wel begrijpen.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » vr dec 07, 2007 4:08 pm

Van der Wiel ontbreekt nog bij Ajax
AMSTERDAM - Trainer Adrie Koster van Ajax kan zaterdagavond tijdens de uitwedstrijd tegen Willem II nog niet over Gregory van der Wiel beschikken. De verdediger ondervindt nog te veel hinder van een knieblessure die hij in de uitwedstrijd tegen Feyenoord opliep.
Voor Leonardo komt het duel in Tilburg eveneens nog te vroeg. De Braziliaan maakt wellicht maandagavond na acht maanden blessureleed zijn rentree in Jong Ajax, dat op bezoek bij FC Groningen gaat. Koster kan tegen Willem II ook nog geen beroep op Edgar Davids, Thomas Vermaelen en Laurent Delorge doen.
Trainer Koster heeft de nederlaag van vorige week tegen NAC (1-3) inmiddels uitgebreid met zijn spelers besproken. ,,We verloren niet alleen omdat Luque en Luis Suarez nauwelijks mee verdedigden. Het was een samenloop van omstandigheden. Achterin hebben we het ook niet goed opgevangen. Emanuelson speelde inderdaad niet zijn beste wedstrijd.''
Helaas heeft hij dit jaar nog geen 1 goede wedstrijd gespeeld.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr dec 07, 2007 4:29 pm

Dat is het understatement van het jaar. Jemig, wat was Urby slecht.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » vr dec 07, 2007 4:36 pm

Ik ben er wel, maar ik zit niet in het uitvak. Ik ken iemand in Tilburg (een volwassen, verstandige en volkomen vredelievende Willem II-supporter, met een vrouw en twee kinderen) die mij (een volwassen, verstandige en volkomen vredelievende Ajax-supporter) aan kaarten heeft geholpen voor een rustig vak. Vanuit dat vak ga ik met mijn vrienden naar Willem II - Ajax kijken. Daar heeft niemand ook maar ene moer over te zeggen, en er zal ook niemand last van hebben.

Doe normaal zeg.

Gisteren was ik met mijn vrienden naar de Arctic Monkeys. Een paar weken geleden was ik met ze bij Control in bioscoop The Movies. Volgend weekend spelen we een privé-darttoernooitje met bevriende Engelse voetbalsupporters, in een café. En morgen gaan we een hapje eten en een avondje stappen in Tilburg, en daar tussenin naar Willem II - Ajax.

Dat soort dingen maak ik zelf wel uit. Ik voel me door dit soort prutberichtjes van Ajax absoluut, maar dan ook totaal niet aangesproken. Het heeft domweg geen betrekking op mij. Ik heb er geen moer mee te maken.

K.
Still alive...

Plaats reactie