VVV Venlo - Ajax 30-12-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » zo dec 30, 2007 4:30 pm

Ik bedoel met het hautaine met name de manier van omgaan met meningen van een ander.

Zoals joey al terecht opmerkt reageer jij wel op opmerkingen van anderen, probeer je die te weerleggen met argumenten en ga je ook serieus in op de argumenten van anderen. Niets mis mee dus.

Maargoed, de wedstrijd, wat een drama. De komende twee weken worden de weken van leven of dod voor Van Geel. Als hij nú niet met een goede oplossing komt mag hij - en ik was een groot fan en had álle vertrouwen in hem - wieberen. Dit is zijn laatste kans.
***

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo dec 30, 2007 4:33 pm

Voetske schreef:Je hebt gelijk :drecul.gif:

Afijn, maar 3 pnt. achter op de bovenste, hoe is het mogelijk ..
Het is zo ongelooflijk dat ik het nog even heb nagelopen, Voetske. Wat een dramatisch seizoen.
Scherrer schreef:Ik bedoel met het hautaine met name de manier van omgaan met meningen van een ander. Degene die zich het beste versterkt in januari wordt kampioen.

Zoals joey al terecht opmerkt reageer jij wel op opmerkingen van anderen, probeer je die te weerleggen met argumenten en ga je ook serieus in op de argumenten van anderen. Niets mis mee dus.
Okiday. Boy is my face red. :blush.gif:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 30, 2007 4:36 pm

Thomas schreef:Van Basten is ook compleet onafhankelijk en lijkt zelden druk te voelen.
Dat geloof ik niet. Van Basten is een ongeduldige twijfelaar.

Gebruikersavatar
Maxwell
Berichten: 1030
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:39 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Maxwell » zo dec 30, 2007 4:37 pm

Voetske schreef:Je hebt gelijk :drecul.gif:

Afijn, maar 3 pnt. achter op de bovenste, hoe is het mogelijk ..
Tsja, ondanks alles! Even in de positieve modus:
* Ajax heeft het meest gescoord
* Ajax heeft samen met Twente de minste nederlagen geleden
* Ajax was in 1990 ook kampioen van de armoede

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo dec 30, 2007 4:52 pm

Tjah, dat geeft verder geen garantie voor de toekomst. Ik denk dat we voortaan maar de decembermaand puntverlies moeten gaan incalculeren.. Dus met 8 punten als koploper december in gaan zodat we ons iets kunnen permiteren, want telkens gaat het fout als de vorst de hoek om komt kijken. :excited.gif: :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Leon
Berichten: 497
Lid geworden op: za apr 10, 2004 9:07 am

Bericht door Leon » zo dec 30, 2007 4:55 pm

Over mooi-weer-voetballers gesproken.. :hypocrite.gif:
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » zo dec 30, 2007 5:02 pm

Helemaal terug naar 1990? Azijnzeiker!

Het Ajax van Ronald Koeman werd in 2002 nog glorieus kampioen van de armoede met maar liefst 73 punten. Das twee punten minder dan de oogst van vorig jaar!
Maxwell schreef:* Ajax was in 1990 ook kampioen van de armoede
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7354
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Scherrer » zo dec 30, 2007 5:07 pm

Daniel_vT schreef:Tjah, dat geeft verder geen garantie voor de toekomst. Ik denk dat we voortaan maar de decembermaand puntverlies moeten gaan incalculeren.. Dus met 8 punten als koploper december in gaan zodat we ons iets kunnen permiteren, want telkens gaat het fout als de vorst de hoek om komt kijken. :excited.gif: :smallgrin.gif:
Ik heb toevallig de afgelopen dagen wat rekenwerk over Ajax in December gedaan gedurende de afgelopen 10 seizoenen. Best wel duidelijke conclusie uit te trekken. Ik zal het vanavond op het forum gooien, moet nog even de details uitwerken.
***

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo dec 30, 2007 5:25 pm

Scherrer schreef:
Daniel_vT schreef:Tjah, dat geeft verder geen garantie voor de toekomst. Ik denk dat we voortaan maar de decembermaand puntverlies moeten gaan incalculeren.. Dus met 8 punten als koploper december in gaan zodat we ons iets kunnen permiteren, want telkens gaat het fout als de vorst de hoek om komt kijken. :excited.gif: :smallgrin.gif:
Ik heb toevallig de afgelopen dagen wat rekenwerk over Ajax in December gedaan gedurende de afgelopen 10 seizoenen. Best wel duidelijke conclusie uit te trekken. Ik zal het vanavond op het forum gooien, moet nog even de details uitwerken.
Dit is wel de slechtste decembermaand in pak 'm beet 7 jaar?!

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2155
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » zo dec 30, 2007 5:54 pm

LucaS schreef:
Bertje schreef:
Thomas schreef:De pass was niet ideaal, maar ik vraag me ook af waarom Huntelaar zich zo ver bij de tweede paal opstelde.
Voorbij de tweede paal zelfs. Heel raar.
Dit is toch echt het bewijs dat bij sommigen prutser Suarez geen kwaad kan doen
Suarez is the least of our problems.

Met een defense van een roemeens miskoop, een eeuwig talent, een jeugdspeler en nog een wisselvallig talent (en dan zijn onze talenten al jaren lang niet goed als iedereen denkt), met op de bank nog slechter... moet je per game zeker 2 tegen doelpunten rekenen.

Zeker al bijna ieder wedstrijd je midfield overlopen wordt.

Wake up, we onderpresteren al zo'n tien jaar omdat we een misplaats vetrouwen hebben in een middelmaat van jeugdopleiding, een systeem opdringen dat we helemaal niet spelen kunnen en dit recipe for disastre aanvullen met zeer slechte aankopen.

En dan maar wijzen naar een van de weinige die op basis van individual class nog wat kan.
Face it, met de selectie die we heb, moet je een compacte 5-3-2 spelen, de boel dichthouden en bal naarvoor en hopen op individual classe van de aanval.

Gebruikersavatar
Fenerbahce
Berichten: 2123
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 7:29 pm

Bericht door Fenerbahce » zo dec 30, 2007 6:28 pm

Thomas schreef:
Voetske schreef: Afbeelding

Okijkeens, KJH achter de bal, beetje goede pass en ........ sta je lekker vroeg op 0 - 1 ....
Bedankt voor de foto, Voetske. Hier blijkt echter juist uit dat Bert en ik gelijk hebben. Huntelaar staat voorbij de tweede paal, terwijl hij volgens mij veel beter ter hoogte van de strafschopstip had kunnen staan.

Dat de bal van Suarez niet optimaal was stond al vast. Ik wilde alleen even aanstippen dat Huntelaar raar positie koos.
ik heb de wedstrijd niet gezien vanmiddag ... :excited.gif:

Maar deze situatie ... Simpele pass op KJH en doelpunt !!!!

Gezeik over verkeerd staan van KJH, zucht .... :aai.gif:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » zo dec 30, 2007 6:39 pm

Verkeerd staan van Huntelaar, jezus, hij had ook bij de penal stip kunnen staan ja, maar daar stond hij ook gewoon goed..

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 30, 2007 6:40 pm

Als je ziet dat Suárez nog een man voor zich heeft moet je het als spits je medespeler zo makkelijk mogelijk maken. Dat doet Huntelaar niet.

Een beetje opportunistischer graag.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo dec 30, 2007 6:43 pm

Bertje schreef:Als je ziet dat Suárez nog een man voor zich heeft moet je het als spits je medespeler zo makkelijk mogelijk maken. Dat doet Huntelaar niet.

Een beetje opportunistischer graag.
Zucht.Hij hoeft de bal maar een zetje richting KjH te geven.wat wil je nog meer ?.KjH maakt het Suarez juist wel gemakkelijk.Als je goed kijkt zie je dat die man achter Suarez staat, dat is een aankomende speler van VVV.Gewoon EERDER die bal beetje schuin naar voren breed leggen, maar misschien was dat iets teveel gevragen ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 30, 2007 6:46 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo dec 30, 2007 6:45 pm

Bertje schreef:Als je ziet dat Suárez nog een man voor zich heeft moet je het als spits je medespeler zo makkelijk mogelijk maken. Dat doet Huntelaar niet.

Een beetje opportunistischer graag.
Hou nou toch op, Suarez moet die bal redelijk hard schuin naar voren spelen, dan kan die verdediger er nooit bij. En natuurlijk moet Huntelaar niet naar Suarez toe lopen, juist dan moet die bal precies goed zijn en maakt hij het SUarez moeilijker

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 30, 2007 6:46 pm

Hij loopt een paar centimeter achter Suárez, ja, maar dat is genoeg om de pass opzij eruit te kunnen halen. Gewoon een geval waar verdediging (keeper en verdediger) Huntelaar op slimheid aftroeven.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo dec 30, 2007 6:47 pm

Bertje schreef:Hij loopt een paar centimeter achter Suárez, ja, maar dat is genoeg om de pass opzij eruit te kunnen halen. Gewoon een geval waar verdediging (keeper en verdediger) Huntelaar op slimheid aftroeven.
Beetje schuin pass naar voren Bertje, 1 meter kan zelfs nog.Druiloor :aai.gif:, keeper staat bij de eerste paal, volgens mij ziet ie niet eens KjH.
Laatst gewijzigd door 999 op zo dec 30, 2007 6:49 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo dec 30, 2007 6:47 pm

:drecul.gif:
Nu is het verprutsen van deze kans al helemaal de schuld van Huntelaar

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 30, 2007 6:48 pm

LucaS schreef:
Bertje schreef:Als je ziet dat Suárez nog een man voor zich heeft moet je het als spits je medespeler zo makkelijk mogelijk maken. Dat doet Huntelaar niet.

Een beetje opportunistischer graag.
Hou nou toch op, Suarez moet die bal redelijk hard schuin naar voren spelen, dan kan die verdediger er nooit bij.
De keeper wel.
En natuurlijk moet Huntelaar niet naar Suarez toe lopen, juist dan moet die bal precies goed zijn en maakt hij het SUarez moeilijker
Nee, het contra bewegen moet je eerder in het aanvalsproces doen. Dat deed Huntelaar ook gewoon goed. Op dit moment gaat het erom iemand vrij voor het doel te krijgen. Je bent met twee man en één man wordt afgeblokt, dus moet Huntelaar zich optimaal voor het doel opstellen. Dat doet hij niet.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo dec 30, 2007 6:48 pm

LucaS schreef::drecul.gif:
Nu is het verprutsen van deze kans al helemaal de schuld van Huntelaar
Jouw woorden, niet de mijne.

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » zo dec 30, 2007 6:50 pm

Bertje schreef:
LucaS schreef::drecul.gif:
Nu is het verprutsen van deze kans al helemaal de schuld van Huntelaar
Jouw woorden, niet de mijne.
Bertje schreef:Hij loopt een paar centimeter achter Suárez, ja, maar dat is genoeg om de pass opzij eruit te kunnen halen. Gewoon een geval waar verdediging (keeper en verdediger) Huntelaar op slimheid aftroeven.

Nee hoor, jouw woorden

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo dec 30, 2007 6:55 pm

Bertje schreef:
LucaS schreef::drecul.gif:
Nu is het verprutsen van deze kans al helemaal de schuld van Huntelaar
Jouw woorden, niet de mijne.
Wat vond je van de handsbal van Suarez ?.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo dec 30, 2007 6:57 pm

Wat maakt dat nu weer uit?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo dec 30, 2007 6:57 pm

Bertje schreef:
LucaS schreef:
Bertje schreef:Als je ziet dat Suárez nog een man voor zich heeft moet je het als spits je medespeler zo makkelijk mogelijk maken. Dat doet Huntelaar niet.

Een beetje opportunistischer graag.
Hou nou toch op, Suarez moet die bal redelijk hard schuin naar voren spelen, dan kan die verdediger er nooit bij.
De keeper wel.
En natuurlijk moet Huntelaar niet naar Suarez toe lopen, juist dan moet die bal precies goed zijn en maakt hij het SUarez moeilijker
Nee, het contra bewegen moet je eerder in het aanvalsproces doen. Dat deed Huntelaar ook gewoon goed. Op dit moment gaat het erom iemand vrij voor het doel te krijgen. Je bent met twee man en één man wordt afgeblokt, dus moet Huntelaar zich optimaal voor het doel opstellen. Dat doet hij niet.
Suarez raakt de bal ook nog eens verkeerd ... en kijkt niet waar KJh Staat...

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo dec 30, 2007 7:04 pm

Jesse schreef:Wat maakt dat nu weer uit?
Nou, zouden wij zo'n goal tegen krijgen dan zou ik me een beetje genaaid voelen als tegenstander.Zeker om dat het een bewuste handsbal is.

Plaats reactie