FC Utrecht - Ajax 28-10-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma okt 29, 2007 12:44 pm

Het zou vrij idioot zijn als Ajax volgend jaar minder dan 1200 kaarten krijgt.

De problemen deden zich voor het tweede achtereenvolgende jaar vrijwel uitsluitend voor bij de Utrecht-supporters op die hoek van de lange zijde, en aan de overkant gooiden ze vuurwerk naar hun eigen keeper.

Denk dat de Ajax-aanhang vrij weinig te verwijten valt, maar met het management van FC Utrecht weet je het nooit. Die komen nog wel eens met 'verrassende' conclusies in dit soort gevallen.

K.
Still alive...

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » ma okt 29, 2007 12:44 pm

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Iemand trouwens beelden van het doelpunt en het publiek na het doelpunt???
http://www.youtube.com/watch?v=U35oW4tBTiA

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma okt 29, 2007 1:09 pm

Thijs schreef:
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Iemand trouwens beelden van het doelpunt en het publiek na het doelpunt???
http://www.youtube.com/watch?v=U35oW4tBTiA
Dank je... zit wel een hele knappe gast tussen zo te zien!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma okt 29, 2007 1:20 pm

Thijs schreef:Respect ook voor de spelers die langskwamen, uit mn hoofd Rommedahl, Gentenaar, Heitinga, Suarez en van der Wiel.
Bij de goal of na de wedstrijd? Na de wedstrijd waren Huntelaar en Luque er namelijk ook bij.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma okt 29, 2007 1:41 pm

Thomas schreef:
Thijs schreef:Respect ook voor de spelers die langskwamen, uit mn hoofd Rommedahl, Gentenaar, Heitinga, Suarez en van der Wiel.
Bij de goal of na de wedstrijd? Na de wedstrijd waren Huntelaar en Luque er namelijk ook bij.
Alletwee niet Thomas, we bedoelen na het douchen, dus ongeveer 30 minuten na de wedstrijd of nog iets langer.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma okt 29, 2007 2:34 pm

30 minuten na de wedstrijd. Haha, toen was ik al bijna weer thuis. Inderdaad wel leuk dat spelers dan nog even langslopen. Het kost niks en je kweekt er veel goodwill mee.

Was de rit naar Utrecht een beetje te doen of is de trukendoos weer opengegooid? Ik verbaasde me ieder jaar met die combi weer over het feit dat ze een nog omslachtigere route hadden weten te vinden.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma okt 29, 2007 2:38 pm

Marillion schreef:30 minuten na de wedstrijd. Haha, toen was ik al bijna weer thuis. Inderdaad wel leuk dat spelers dan nog even langslopen. Het kost niks en je kweekt er veel goodwill mee.

Was de rit naar Utrecht een beetje te doen of is de trukendoos weer opengegooid? Ik verbaasde me ieder jaar met die combi weer over het feit dat ze een nog omslachtigere route hadden weten te vinden.
Het hele gedoe met die combi is tijdrovend. 9.00uur verzamelen en om 15:45 terug zijn, dat is bijna de hele dag onderweg voor 90 minuten voetbal.
De weg heen ging door Bunnik en terug hetzelfde....

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma okt 29, 2007 2:49 pm

Ja, ik weet het. Daarom ga ik tegenwoordig toch maar wat vaker op eigen gelegenheid. Nadeel is weer dat ik daardoor waarschijnlijk m'n voorrangskaart verlies. Maar ja, je kan niet alles hebben.
Nil volentibus arduum

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo okt 31, 2007 4:42 pm

Trab schreef: Dat vind ik onzin. Ajax heeft, op de laatste 10 minuten na, de hele wedstrijd gedomineerd, kansen gecreeerd, fel gespeeld en vrijwel niks weggeven. Het waren misschien niet overal driehoekjes, maar de bal ging toch vrij makkelijk rond en positioneel stond het goed waardoor bijna iedere afvallende bal voor een ajacied was.
Mee eens. Ik vond Utreg uit de met afstand beste wedstrijd van dit seizoen. Niet dat daar veel voor nodig is natuurlijk, maar toch. Aan de uitvoering schortte echt nog wel het een en ander, maar het zag er goed uit. Ajax domineerde, gaf bijna niets weg en speelde heel behoorlijk voetbal. Hopelijk was deze wedstrijd de voorbode van een betere nabije toekomst.

Plaats reactie