Loting eerste ronde UEFA-cup 2007-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » ma sep 03, 2007 7:48 am

joey schreef:Hoe zit het met die thuiswedstrijd? Seizoenskaarthouders kunnen er met hun eigen seizoenskaart gratis heen? Je hoeft niets te doen? Geen kaart te halen of zo?
Er zijn twee opties:

1. Je mag met je seizonskaart naar binnen (zoals de competitie) Ieder gewoon z'n eigen vak.

2. Je haalt een gratis op bij de Ticketbox.

Waarschijnlijk wordt het optie twee, omdat je dan meer overzicht hebt wie er wel en niet komen en kun je die kaarten aan niet seizoenkaarthouders verkopen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma sep 03, 2007 10:52 am

Optie 2 kunnen ze in het vervolg ook beter bij competitiewedstrijden doen, dan komen er toch al gauw 15 tot 20.000 kaarten in de verkoop, mijn God wat een lege plekken gisteren ook weer.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma sep 03, 2007 4:02 pm

brigade zuid schreef:Optie 2 kunnen ze in het vervolg ook beter bij competitiewedstrijden doen, dan komen er toch al gauw 15 tot 20.000 kaarten in de verkoop, mijn God wat een lege plekken gisteren ook weer.
Ja, maar geen 15.000! Ik las ergens 45.000 kaarten verkocht, kan kloppen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma sep 03, 2007 6:47 pm

Wanneer is het eigenlijk?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma sep 03, 2007 10:19 pm

brigade zuid schreef:Optie 2 kunnen ze in het vervolg ook beter bij competitiewedstrijden doen, dan komen er toch al gauw 15 tot 20.000 kaarten in de verkoop, mijn God wat een lege plekken gisteren ook weer.
Prima idee, BZ. Ik vond het zondag ook opvallend leeg. Zou het met de teleurstelling te maken hebben gehad of is het wel vaker zo rustig?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma sep 03, 2007 10:27 pm

Is vaker rustig, alleen nu iets rustiger.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » wo sep 05, 2007 6:19 pm

Daniel_vT schreef:Wanneer is het eigenlijk?
4 oktober is de return.
Echter ik wou vandaag 2 kaartjes halen voor de vakken 11/116 maar niks lukte. Ik heb een supporters clubcard.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do sep 06, 2007 7:11 pm

Heb ik iets gemist mbt de kaartverkoop? Is die al begonnen?Ik zag alleen prijzen staan voor onze vakken? ik dacht dat ze gratis waren?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » do sep 06, 2007 7:28 pm

Met je seizoenkaart loop je zo gratis naar binnen. Die prijzen zijn voor de overgebleven losse kaarten voor de mensen zonder seizoenskaart.
Nil volentibus arduum

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » do sep 06, 2007 8:38 pm

mattie schreef:
Daniel_vT schreef:Wanneer is het eigenlijk?
4 oktober is de return.
Echter ik wou vandaag 2 kaartjes halen voor de vakken 11/116 maar niks lukte. Ik heb een supporters clubcard.
Waarom alleen de return? Ik doelde eigenlijk helemaal op beide wedstrijden.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » vr sep 07, 2007 8:27 am

Daniel_vT schreef:
mattie schreef:
Daniel_vT schreef:Wanneer is het eigenlijk?
4 oktober is de return.
Echter ik wou vandaag 2 kaartjes halen voor de vakken 11/116 maar niks lukte. Ik heb een supporters clubcard.
Waarom alleen de return? Ik doelde eigenlijk helemaal op beide wedstrijden.
Sorry Daniel. de 1e wedstrijd is op 20 sept. Weet iemand hoe het nu kan dat als ik naar de ticketbox gaat ik nu alleen hoog/nok 2e ring kan krijgen?
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr sep 07, 2007 9:21 am

mattie schreef:Weet iemand hoe het nu kan dat als ik naar de ticketbox gaat ik nu alleen hoog/nok 2e ring kan krijgen?
Geen idee... Hoop zelf snel uitsluitsel te krijgen over vak 124... :eusa_pray.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » vr sep 07, 2007 9:28 am

mattie schreef:
Sorry Daniel. de 1e wedstrijd is op 20 sept. Weet iemand hoe het nu kan dat als ik naar de ticketbox gaat ik nu alleen hoog/nok 2e ring kan krijgen?
Misschien omdat er maar 8.000 kaarten in de vrije verkoop gaan? De 42.000 plaatsen voor de SCC houders zijn allemaal gereserveerd voor de SCC houders zelf, dus die gaan niet in de losse verkoop.

De goedkoopste kaartjes voor de 1e ring kunnen dan al weg zijn maybe, zodat alleen de dure kaartjes op de lange zijde bovenin nog overblijven.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » vr sep 07, 2007 9:29 am

En wat nou als Ajax deze 2 wedstrijden ook niet tot een goed einde kan brengen. Ik neem toch aan ontslag van de trainer, want in de competitie zie ik het ook niet zitten. :cool.gif:

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13358
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » vr sep 07, 2007 10:15 am

Rot dan lekker op en wordt dan lekker supporter van een andere club.

Gadverdamme, het is alsof je hoopt dat Ajax slecht gaat presteren.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » vr sep 07, 2007 11:45 am

Nihad schreef:Rot dan lekker op en wordt dan lekker supporter van een andere club.

Gadverdamme, het is alsof je opt dat Ajax slecht gaat presteren.
Sodemieter lekker zelf op :alc.gif:

http://www.afamersfoort.nl/fotoverslag.php?id=125 En zo denkt de rest er ook over

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » vr sep 07, 2007 12:33 pm

Oh, de Ajax Fans uit Amersfoort is ineens 'de rest?'

Ik word echt strontziek van al die sites als wijzijntegenzinloosbestuur.nl en weet ik wat afca.nl nog meer de lucht in slingert.

Misschien bestaat de gevreesde vijfde collonne wel uit de eigen supporters die Ajax zelf een crisis aanpraten/schreeuwen.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13358
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » vr sep 07, 2007 1:00 pm

We hebben godver net 3 duels gespeeld in de competitie en we beginnen nu al te zeuren om het ontslag van de trainer. Wanneer leert men toch dat het ontslaan van een trainer over het algemeen weinig goeds met zich meebrengt?

Wie moet er dan trainer worden? Erwin Koeman?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr sep 07, 2007 1:05 pm

Dat hebben we na Blind gezien he, Nihad? :1evil.gif:
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » vr sep 07, 2007 1:35 pm

Thijs schreef:
mattie schreef:
Sorry Daniel. de 1e wedstrijd is op 20 sept. Weet iemand hoe het nu kan dat als ik naar de ticketbox gaat ik nu alleen hoog/nok 2e ring kan krijgen?
Misschien omdat er maar 8.000 kaarten in de vrije verkoop gaan? De 42.000 plaatsen voor de SCC houders zijn allemaal gereserveerd voor de SCC houders zelf, dus die gaan niet in de losse verkoop.

De goedkoopste kaartjes voor de 1e ring kunnen dan al weg zijn maybe, zodat alleen de dure kaartjes op de lange zijde bovenin nog overblijven.
Dus een halve lege Arena... mijn ervaring is dat alleen tegen Psv of F.. en in europees verband een topclub ala Madrid de Arena vol zit. Zagreb hoort hier zeker niet in thuis.
Hopelijk komen er morgen meer kaarten beschikbaar.
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » vr sep 07, 2007 1:57 pm

LucaS schreef:Dat hebben we na Blind gezien he, Nihad? :1evil.gif:
Van Geel wachtte netjes het seizoen af voordat Blind zijn congé kreeg. Dat is wel heel wat anders dan een trainer midden in het seizoen ontslaan, het is bewezen dat zoiets bijna nooit een schokeffect teweeg brengt.

Ten Cate kon in de zomer van 2006 gewoon helemaal beginnen vanaf 0, dat is wat anders als in een crisissituatie terecht komen zoals nu het geval zou zijn.
Mattie schreef: Dus een halve lege Arena... mijn ervaring is dat alleen tegen Psv of F.. en in europees verband een topclub ala Madrid de Arena vol zit. Zagreb hoort hier zeker niet in thuis.
Hopelijk komen er morgen meer kaarten beschikbaar.
Ik denk het niet Mattie, Ajax heeft de iets meer dan 42.000 SCC-houders 'beloofd' dat hun stoeltjes gereserveerd zijn voor de wedstrijd. Het is aan de SCChouders of ze op komen dagen, en we weten allemaal dat niet iedereen gaat komen. Het zal dus zeker niet vol zitten, maar Ajax kan simpelweg niet meer kaarten verkopen dan de losse kaarten die er voor elke competitiewedstrijd ook te verkrijgen zijn.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » vr sep 07, 2007 2:17 pm

Thijs schreef:
LucaS schreef:Dat hebben we na Blind gezien he, Nihad? :1evil.gif:
Van Geel wachtte netjes het seizoen af voordat Blind zijn congé kreeg. Dat is wel heel wat anders dan een trainer midden in het seizoen ontslaan, het is bewezen dat zoiets bijna nooit een schokeffect teweeg brengt.

Ten Cate kon in de zomer van 2006 gewoon helemaal beginnen vanaf 0, dat is wat anders als in een crisissituatie terecht komen zoals nu het geval zou zijn.
Mattie schreef: Dus een halve lege Arena... mijn ervaring is dat alleen tegen Psv of F.. en in europees verband een topclub ala Madrid de Arena vol zit. Zagreb hoort hier zeker niet in thuis.
Hopelijk komen er morgen meer kaarten beschikbaar.
Ik denk het niet Mattie, Ajax heeft de iets meer dan 42.000 SCC-houders 'beloofd' dat hun stoeltjes gereserveerd zijn voor de wedstrijd. Het is aan de SCChouders of ze op komen dagen, en we weten allemaal dat niet iedereen gaat komen. Het zal dus zeker niet vol zitten, maar Ajax kan simpelweg niet meer kaarten verkopen dan de losse kaarten die er voor elke competitiewedstrijd ook te verkrijgen zijn.

Als je ook goed had gelezen heb ik het over de resultaten tot nu toe , en die zijn niet om naar huis te schrijven. Uitschakeling CL, slecht voetbal en een aantal spelers waar een merendeel over twijfelt.

Dus nogmaals uitschakeling tegen Zagreb is funest en het matig presteren is bij een club bij Ajax fataal. Dit betekend druk van de achterban en die bepalen hoelang een trainer mag blijven uiteindelijk. :icon_frown.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » vr sep 07, 2007 2:25 pm

Toppie schreef: Als je ook goed had gelezen heb ik het over de resultaten tot nu toe , en die zijn niet om naar huis te schrijven. Uitschakeling CL, slecht voetbal en een aantal spelers waar een merendeel over twijfelt.

Dus nogmaals uitschakeling tegen Zagreb is funest en het matig presteren is bij een club bij Ajax fataal. Dit betekend druk van de achterban en die bepalen hoelang een trainer mag blijven uiteindelijk. :icon_frown.gif:
Nou beste Toppie, ik heb alle twee je posts nog eens goed doorgelezen maar ik zie nergens 'resultaten tot nu toe' staan. Wel dat je het voor wat betreft de rest van de competitie niet meer ziet zitten...

Bovendien hebben we met de 'druk van de achterban' anderhalf jaar geleden wel kunnen zien dat ze het bepaalden, aangezien diezelfde achterban Danny Blind maar blééf toejuichen terwijl hij niet veel later 'gewoon' ontslagen werd.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » vr sep 07, 2007 9:42 pm

Sinds jij bij AJAX werkt ben je opeens wel poeslief en aardig t.o.v. de verantwoordelijken bij AJAX Thijs. Aangezien het toch zn laatste contractjaar is van HtC zeg ik, laat hem nu maar zitten maar hij heeft gewoon gefaald.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » vr sep 07, 2007 9:55 pm

Haha, dat valt wel mee toch?

Alles wat ik hier typ is overigens uit persoonlijke titel hoor, maar ik ben het met je eens dat Henk gefaald heeft. In mijn ogen zijn de volgende fouten gemaakt:

Grootste fout:
Geen vervanger voor Sneijder (schuld van Geel?)
Andere fouten:
Slechte aankopen; Colin/Delorge (Ten Cate?)
Slechte 'pr' henk: 'we worden kampioen, slavia heeft geen wereldploeg, we gaan zeker nog naar de cl'.

Er is zeker gefaald, dat ben ik met je eens. Maar laten we pas op het eind van het seizoen onze conclusies gaan trekken, nu heeft het echt geen zin om ten Cate te ontslaan. We moeten de rust bewaren, dat is het beste voor het eerste elftal.
Daarom ben ik ook tegen die acties, er wordt nu een sfeer gecreërd alsof Jaakke en Fontein nu kirrend van genot in een porseleinen bad zitten met miljoenen euro's; maar zij balen natuurlijk ook ontzettend van het mislopen van de CL.
Iedereen binnen Ajax doet dat, en dat is écht niet alleen om die 13 miljoen euro die we mislopen.

Oftewel: Er is nog niks verloren, op naar Heracles en gewoon de draad weer oppakken!

Plaats reactie