Ajax - FC Groningen 02-09-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Zet Ajax zich over de teleurstelling heen en wint het van Groningen?

Ja
19
68%
Nee
9
32%
 
Totaal aantal stemmen: 28

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo sep 09, 2007 8:13 pm

Voetske schreef:Ik vlieg nooit iemand in de haren, alleen ene Steef wist alles ook zo zeker.Dieje en dieje had AJAX makkelijk kunnen halen, zou DE aanwinst geweest zijn voor AJAX en koste bijna niks.

Dan moet men dus afgaan op 1 " kenner " wat betreft die spelers, de kwaliteiten, transfer kosten enz. ...
En des te meer druk komt er dus op mij te staan. De enige manier om mijn gelijk te halen is door middel van de ontwikkeling en de transfers van de door mij genoemde spelers.
Voetske schreef:AJAX scoutte toch ook Rosales, Juan, Gabrich en ene Wamberto.Ik bedoel, ik geloof er niks van dat de scouting daar niet mee kijkt of dat er " iets " rondloopt .. ik heb, tot het tegendeel is bewezen eerder het idee dat die spelers niet de ( om wat voor reden dan ook ) " voorkeur " hebben van AJAX.
Ajax scoutte Rosales op de OS, maar ik geloof er niets van dat men hem regelmatig heeft zien spelen in de Argentijnse competitie. En als Ajax daadwerkelijk intensief scout en het komt met Gabrich, Juan en Wamberto op de proppen, dan hebben onze scouts gewoon een dramatisch inzicht in de kwaliteiten van spelers.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo sep 09, 2007 9:05 pm

Thomas schreef:
Voetske schreef:Ik vlieg nooit iemand in de haren, alleen ene Steef wist alles ook zo zeker.Dieje en dieje had AJAX makkelijk kunnen halen, zou DE aanwinst geweest zijn voor AJAX en koste bijna niks.

Dan moet men dus afgaan op 1 " kenner " wat betreft die spelers, de kwaliteiten, transfer kosten enz. ...
En des te meer druk komt er dus op mij te staan. De enige manier om mijn gelijk te halen is door middel van de ontwikkeling en de transfers van de door mij genoemde spelers.
Voetske schreef:AJAX scoutte toch ook Rosales, Juan, Gabrich en ene Wamberto.Ik bedoel, ik geloof er niks van dat de scouting daar niet mee kijkt of dat er " iets " rondloopt .. ik heb, tot het tegendeel is bewezen eerder het idee dat die spelers niet de ( om wat voor reden dan ook ) " voorkeur " hebben van AJAX.
Ajax scoutte Rosales op de OS, maar ik geloof er niets van dat men hem regelmatig heeft zien spelen in de Argentijnse competitie. En als Ajax daadwerkelijk intensief scout en het komt met Gabrich, Juan en Wamberto op de proppen, dan hebben onze scouts gewoon een dramatisch inzicht in de kwaliteiten van spelers.
Of er druk op jou komt te staan ?.Dat ligt er natuurlijk aan of dat je met een paar onbekende pareltjes komt aanzetten.Ik bedoel, wedstrijden kijken en de algemeen bekende topper van zo'n club naar voren schuiven kan mijn moeder ook.

De Wamberto's, Juan enz. was van een andere tijd.En blijkbaar had AJAX in die tijd ook weinig financiële armslag.

Maar goed, scout ze zou ik zeggen ...

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » ma sep 10, 2007 4:57 am

Thomas schreef:Wat een zeldzaam gebrabbel.
En dan:
Ik zag het meer zitten in de klassieke buitenspeler voor Ajax, maar HtC wilde duidelijk genoeg anders gaan spelen en in dat geval zag ik het wel zitten in Suarez. Die post van mij was schromelijk overdreven, wat ook wel blijkt uit m'n vele positieve posts over Suarez, die jij je vast prima herinnert.
Eerst niet, toen wel. Wat een zeldzaam gebrabbel.
Wat de verkoop van Sneijder betreft: mijn ongelijk is niet bewezen, aangezien Ajax geen vervanger haalde. En dus al helemaal niet een vervanger die ik zag zitten.
Je hebt nooit ongelijk, zelfs wanneer je er zelfs niet meeronderuit kunt dat je ongelijk hebt.

Maar ja, spelers waar jij het in ziet zitten, kunnen dus ook spelers zijn waarin jij het niet ziet zitten. Zo bezien heb je dus nooit ongelijk.

Wat een uniek gebrabbel.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma sep 10, 2007 5:26 am

Hoezo is het gebrabbel Wimpey?

Ik vind zoveel spelers ongeschikt voor een bepaald type speelwijze maar wel geschikt voor een andere speelwijze. Drenthe als linkshalf in een 433 is toch ook wat anders dan linkshalf in een 442? Zelfde dus met Suarez. En Thomas heeft van tevoren aangegeven waarom hij Suarez wel geschikt vond.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma sep 10, 2007 8:13 am

Rishi schreef:Hoezo is het gebrabbel Wimpey?

Ik vind zoveel spelers ongeschikt voor een bepaald type speelwijze maar wel geschikt voor een andere speelwijze. Drenthe als linkshalf in een 433 is toch ook wat anders dan linkshalf in een 442? Zelfde dus met Suarez. En Thomas heeft van tevoren aangegeven waarom hij Suarez wel geschikt vond.
Jaja

Eerst is ie volgens Thomas helelmaal geen aanspeelpunt, daarna weer wel.Afijn daar ging het eigenlijk ook niet over.Volgens Thomas was hij degene die
Dat ik hem stukken beter kende dan jij ( Wimpey ) bleek wel uit ons verschil in voorspellingen v.w.b. de slagingskansen van Suarez bij Ajax.


Terwijl hij het ook niet zo zag zitten in Suarez
En Suarez is een leuke voetballer. Veel beter dan Rosenberg, maar bijna net zo ongeschikt, denk ik.
En hier is helemaal geen chocolade van te maken
Ik zag het meer zitten in de klassieke buitenspeler voor Ajax, maar HtC wilde duidelijk genoeg anders gaan spelen en in dat geval zag ik het wel zitten in Suarez. Die post van mij was schromelijk overdreven, wat ook wel blijkt uit m'n vele positieve posts over Suarez, die jij je vast prima herinnert.
Steef deed dat ook altijd, vanalles en nog wat opschrijven, zo neer zetten dat je achteraf elke kant uit kon.Tja.

Maar laten we maar weer O.T. gaan en het/dit beter aan de echte " voetbalkenner " Demosthenes over laten ... :aai.gif: :smallgrin.gif:

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » ma sep 10, 2007 9:34 am

Wat begrijp je niet aan het volgende?

- als linksbuiten in een 433 is Suarez niet geschikt als hij zijn tegenstander buitenom voorbij moet en een voorzet moet geven

maar

als HtC 433 wilt spelen met een vrijere rol voor de linksbuiten ( in dit geval Suarez) dan is hij wel geschikt.

@Thomas, verbeter me als ik het fout heb ( denk dat jij dit bedoelt)
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma sep 10, 2007 9:46 am

Rishi schreef:Wat begrijp je niet aan het volgende?

- als linksbuiten in een 433 is Suarez niet geschikt als hij zijn tegenstander buitenom voorbij moet en een voorzet moet geven

maar

als HtC 433 wilt spelen met een vrijere rol voor de linksbuiten ( in dit geval Suarez) dan is hij wel geschikt.

@Thomas, verbeter me als ik het fout heb ( denk dat jij dit bedoelt)
Thomas schreef:Suarez heeft zich razendsnel ontwikkelt en had bij Ajax makkelijk op de flanken uit de voeten gekund.

Tja, zoals Wimpey al schreef ...

Maar het zal wel ...

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma sep 10, 2007 6:14 pm

Voetske schreef:Of er druk op jou komt te staan ?.Dat ligt er natuurlijk aan of dat je met een paar onbekende pareltjes komt aanzetten.Ik bedoel, wedstrijden kijken en de algemeen bekende topper van zo'n club naar voren schuiven kan mijn moeder ook.

De Wamberto's, Juan enz. was van een andere tijd.En blijkbaar had AJAX in die tijd ook weinig financiële armslag.

Maar goed, scout ze zou ik zeggen ...
Ik ben zoals je best weet net begonnen met de zoek naar spelers in Zuid-Amerika, Voetske. Zoveel spelers heb ik dus nog niet gevonden en/of genoemd op AT, maar het gaat heus niet alleen om de algemeen bekende toppers van die clubs. Zo heeft Augusto Fernandez pas 1 volledig seizoen in de Argentijnse competitie achter de rug en maakten een aantal van z'n teamgenoten afgelopen zomer al de stap naar Europa, terwijl hij bleef. En al zou ik hier en daar een jongen noemen met een goede naam bij z'n club, dan nog is dat geen garantie dat hij ook bekend en/of goed gescout is door Ajax of andere clubs.

Maar nogmaals, ik doe het niet voor jou hoor. Ik doe het voor mezelf en voor anderen die het wel leuk en interessant vinden om meer te weten te komen over Zuid-Amerikaanse voetballers.
wimpey schreef:Je hebt nooit ongelijk, zelfs wanneer je er zelfs niet meeronderuit kunt dat je ongelijk hebt.

Maar ja, spelers waar jij het in ziet zitten, kunnen dus ook spelers zijn waarin jij het niet ziet zitten. Zo bezien heb je dus nooit ongelijk.

Wat een uniek gebrabbel.
Je hebt gelijk, Wim. Ik ga alle kanten op en kan er straks natuurlijk echt onderuit wanneer geen van de spelers die ik aankaart presteert in Europa. :aai.gif:

Nee, dit lijkt me weer een kwestie van iemand die z'n nek uitsteekt en anderen die daar met alle liefde van de wereld gebruik van maken en de guillotine laten vallen.

Rishi schreef:Wat begrijp je niet aan het volgende?

- als linksbuiten in een 433 is Suarez niet geschikt als hij zijn tegenstander buitenom voorbij moet en een voorzet moet geven

maar

als HtC 433 wilt spelen met een vrijere rol voor de linksbuiten ( in dit geval Suarez) dan is hij wel geschikt.

@Thomas, verbeter me als ik het fout heb ( denk dat jij dit bedoelt)
Precies Rishi, al zal ik de eerste zijn die toegeeft dat ik het slecht en gechargeerd heb geformuleerd.

Maar goed, ik houd me bezig met iets waar Steef zich ook graag mee bezig hield, dus ben ik zoals Steef en heb ik er al meteen bepaalde 'vrienden' bij. Het verbaast me niets hoor. Dit was natuurlijk te verwachten.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » ma sep 10, 2007 7:16 pm

Duidelijk is in ieder geval dat een goede scout zich zorgvuldig uitdrukt, en niet teveel chargeert, het kan altijd tegen je gebruikt worden. Tip, kost niets. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma sep 10, 2007 7:18 pm

Daar heb je uiteraard helemaal gelijk in. Ik heb mezelf dan ook nooit tot scout verklaard, of iets dergelijks. Ik leer ook van bepaalde fouten die ik maak en er valt nog veel te verbeteren.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di sep 11, 2007 4:00 am

Ach, het is makkelijk om een paar posts te qouten waarin iemand een beetje overdrijft om de discussie op te voeren of om je gelijk te krijgen.

Dat doet iedereen. Het is maar waar je zin in hebt.

@ Thomas: Ik vind het leuk wat je doet. Ga zo door. En als jij van je hobby je werk kan maken, echt hardstikke tof voor je. Lukt het niet dan doe je tenminste iets wat je leuk vindt. Ik vind het overigens wel leuk om meer inzicht te krijgen in de Zuid-Amerikaanse markt.

En zo makkelijk is het allemaal niet hoor om de bekendste spelers aan te trekken van bepaalde clubs. Anders had Ajax heus wel wat spelers aangetrokken van wereldfaam.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di sep 11, 2007 7:37 am

Rishi schreef: Ach, het is makkelijk om een paar posts te qouten waarin iemand een beetje overdrijft om de discussie op te voeren of om je gelijk te krijgen.

Dat doet iedereen. Het is maar waar je zin in hebt.

@ Thomas: Ik vind het leuk wat je doet. Ga zo door. En als jij van je hobby je werk kan maken, echt hardstikke tof voor je. Lukt het niet dan doe je tenminste iets wat je leuk vindt. Ik vind het overigens wel leuk om meer inzicht te krijgen in de Zuid-Amerikaanse markt.

En zo makkelijk is het allemaal niet hoor om de bekendste spelers aan te trekken van bepaalde clubs. Anders had Ajax heus wel wat spelers aangetrokken van wereldfaam.
Je bedoelt je moet Thomas niet al te serieus nemen.Zo ver wil ik niet gaan. :ajaxsmiley.gif:

En niemand heeft het erover dat Thomas moet stoppen met wat ie doet op dit forum.Daar gaat het niet over.

AJAX - Fc Groningen. 2 - 2.Als je dat een beetje gaat door rekenen tellen deze verliespunten in deze thuiswedstrijd zwaarder door dan de verlies punten van Psv tegen Fc twente in de uitwedstrijd.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di sep 11, 2007 10:49 am

Rishi schreef:@ Thomas: Ik vind het leuk wat je doet. Ga zo door. En als jij van je hobby je werk kan maken, echt hardstikke tof voor je. Lukt het niet dan doe je tenminste iets wat je leuk vindt. Ik vind het overigens wel leuk om meer inzicht te krijgen in de Zuid-Amerikaanse markt.

En zo makkelijk is het allemaal niet hoor om de bekendste spelers aan te trekken van bepaalde clubs. Anders had Ajax heus wel wat spelers aangetrokken van wereldfaam.
En zo is het maar net, volgens mij. Ik denk dat Ajax de afgelopen decennia voldoende z'n best heeft gedaan om te bewijzen dat het de Zuid-Amerikaanse markt niet goed in de smiezen heeft.

En bedankt voor de positieve geluiden, Rishi. Is ook wel eens leuk. :biggthumpup.gif:

wimpey schreef:
Wat de verkoop van Sneijder betreft: mijn ongelijk is niet bewezen, aangezien Ajax geen vervanger haalde. En dus al helemaal niet een vervanger die ik zag zitten.
Je hebt nooit ongelijk, zelfs wanneer je er zelfs niet meeronderuit kunt dat je ongelijk hebt.
Vertel het dan maar, Wimpey. Hoe heb ik ongelijk gekregen m.b.t. m'n mening over Sneijder en zijn vertrek?

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » di sep 11, 2007 12:40 pm

En is dit allemaal gebeurd tijdens Ajax - FC Groningen?

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » di sep 11, 2007 6:28 pm

Thomas schreef: Ik zag het meer zitten in de klassieke buitenspeler voor Ajax, maar HtC wilde duidelijk genoeg anders gaan spelen en in dat geval zag ik het wel zitten in Suarez.
Tja jong, dit klopt i.m.o. dus niet. Ik leidt hieruit af dat Ajax vorig seizoen met een klassieke buitenspeler speelde, dat Htc dit seizoen anders wilde gaan spelen en daardoor bij Suarez terecht kwam. Suarez is niets meer of minder dan de plaatsvervanger van Bijbelachtig, die allerminst als klassieke buitenspeler acteerde.
Vertel het dan maar, Wimpey. Hoe heb ik ongelijk gekregen m.b.t. m'n mening over Sneijder en zijn vertrek?
18 doelpunten, een stuk of 10 assists en de ziel van het elftal zijn verkocht. Het gelijk van degenen die Sneyder liever zagen vertrekken is wel afleesbaar aan het spel en de resultaten tot dusver dit seizoen, lijkt me.

Sneyder trekt bij Real Madrid aan de touwtjes, maar Ajax zou sterker kunnen zijn geworden door zijn vertrek?! Hoe dat in de praktijk zou hebben moeten werken, is me een raadsel. Een vervanger voor Sneyder van het kaliber-Sneyder kost minimaal 20 miljoen. Voor Ajax onhaalbaar, met het vertrek van Sneyder ga je er per definitie op achteruit.

Hoe zit het trouwens met je gelijk v.w.b. Htc? :hypocrite.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di sep 11, 2007 9:41 pm

wimpey schreef:
Thomas schreef: Ik zag het meer zitten in de klassieke buitenspeler voor Ajax, maar HtC wilde duidelijk genoeg anders gaan spelen en in dat geval zag ik het wel zitten in Suarez.
Tja jong, dit klopt i.m.o. dus niet. Ik leidt hieruit af dat Ajax vorig seizoen met een klassieke buitenspeler speelde, dat Htc dit seizoen anders wilde gaan spelen en daardoor bij Suarez terecht kwam. Suarez is niets meer of minder dan de plaatsvervanger van Bijbelachtig, die allerminst als klassieke buitenspeler acteerde.
Ik wist niet welke kant HtC met Ajax op wilde. Met Babel als linksbuiten wilde het vorig seizoen toch niet geweldig veel rendement opleveren, dus ik schatte de kans in eerste instantie hoog in dat Ajax het weer in een speler zou zoeken met een voorzet.
Vertel het dan maar, Wimpey. Hoe heb ik ongelijk gekregen m.b.t. m'n mening over Sneijder en zijn vertrek?
18 doelpunten, een stuk of 10 assists en de ziel van het elftal zijn verkocht. Het gelijk van degenen die Sneyder liever zagen vertrekken is wel afleesbaar aan het spel en de resultaten tot dusver dit seizoen, lijkt me.

Sneyder trekt bij Real Madrid aan de touwtjes, maar Ajax zou sterker kunnen zijn geworden door zijn vertrek?! Hoe dat in de praktijk zou hebben moeten werken, is me een raadsel. Een vervanger voor Sneyder van het kaliber-Sneyder kost minimaal 20 miljoen. Voor Ajax onhaalbaar, met het vertrek van Sneyder ga je er per definitie op achteruit.
De voorwaarde om er met het vertrek van Sneijder op vooruit te gaan was uiteraard wel dat je er een ander type spelverdeler voor terughaalt. Dat zeg ik nu en dat heb ik destijds ook altijd gezegd. Ajax moest een minder zelfzuchtige, creatieve teamspeler zoeken. Een speler met briljant inzicht, die wellicht minder direct betrokken is bij doelpunten, maar het team beter laat lopen. En die spelers hoeven geen 20 miljoen te kosten hoor.
Hoe zit het trouwens met je gelijk v.w.b. Htc? :hypocrite.gif:
Ik ben niet bang om het toe te geven wanneer ik er naast zit hoor. Ten Cate heeft overduidelijk niet gebracht wat ik van hem had verwacht. Z'n roulatiesysteem, het korte lontje van dit elftal (Sneijder, Gabri, Heitinga, Davids), individuele fouten van een team dat ook dit seizoen maar weer eens bewijst niet tegen de stress van het moeten presteren te kunnen, en een aantal trainersfoutjes hebben ons vorig seizoen de titel nog doen missen. Dit seizoen kan Ajax meestrijden om de titel, maar het was niet Ten Cate die Sneijder verkocht.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » di sep 11, 2007 9:55 pm

Uitstekend verhaal.

Alleen hier:
Thomas schreef:Ik ben niet bang om het toe te geven wanneer ik er naast zit hoor. Ten Cate heeft overduidelijk niet gebracht wat ik van hem had verwacht. Z'n roulatiesysteem, het korte lontje van dit elftal (Sneijder, Gabri, Heitinga, Davids), individuele fouten van een team dat ook dit seizoen maar weer eens bewijst niet tegen de stress van het moeten presteren te kunnen, en een aantal trainersfoutjes hebben ons vorig seizoen de titel nog doen missen. Dit seizoen kan Ajax meestrijden om de titel, maar het was niet Ten Cate die Sneijder verkocht.
ben ik het niet helemaal met je eens.

Het kan mij niet zoveel schelen dat Ajax veel kaarten pakt, niet altijd even goed tegen de stress kan en zelfs niet dat HTC rouleert en af en toe ridicuul wisselt. Wat me vooral tegenvalt is dat hij Ajax niet aan de praat krijgt. Het wordt ook niet beter, nee, het wordt alleen maar minder. Want in mijn optiek waren de eerste twee, drie maanden onder HTC het beste. (Afgezien misschien van de opleving tegen Twente en Psv nadat HTC koos voor een meer behoudende tactiek.)

Ajax - Fc Groningen illustreert dit wat mij betreft. De laatste en de slechtste wedstrijd van Ajax onder HTC. Jammer dat het zolang duurt totdat we deze kater kunnen wegspoelen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di sep 11, 2007 10:02 pm

Daar kan ik me eigenlijk ook wel goed in vinden. Alleen vond ik die oplevingen zo hoopgevend dat ik dacht dat HtC Ajax dit seizoen met een aantal versterkingen beter neer had kunnen zetten. Maar HtC en Van Geel faalden. Waar Ajax 2 stappen vooruit had kunnen zetten, lijkt het erop dat Ajax misschien slechts een half stapje vooruit. En er is niet geanticipeerd op komende zomer.

Het blijft toch apart. In alle eerlijkheid heb ik nooit zo heel veel last van een trainer met een kort lontje (het zijn toch allemaal rare vogels, die trainers). Wat mij wel verbaast is dat een toch erkende veldtrainer als Ten Cate slechts een paar maanden invloed lijkt te hebben uitgeoefend op zijn team, waarna het weer in elkaar stortte.

Maar goed, wat mij betreft maken we dit seizoen op z'n Koemans af hoor. Ik wil vooral weer eens winnen. Volgend jaar maar eens proberen echt een slag te slaan op de transfermarkt, met een nieuwe trainer, een functionerende scouting en een TD die z'n beloftes waarmaakt.

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » wo sep 12, 2007 6:22 pm

Jöhnk schreef: Het kan mij niet zoveel schelen dat Ajax veel kaarten pakt, niet altijd even goed tegen de stress kan en zelfs niet dat HTC rouleert en af en toe ridicuul wisselt. Wat me vooral tegenvalt is dat hij Ajax niet aan de praat krijgt. Het wordt ook niet beter, nee, het wordt alleen maar minder.
Ook een uitstekend verhaal van jou. Ben ik helemaal met je eens. Ik verwacht echt geen wonderen van een trainer van Ajax, maar ik vind het spel onder Htc ronduit teleurstellend. Gemeten naar de i.m.o. vrij aardige kwaliteit van de selectie vind ik het spel ondermaats. Dit seizoen tot dusver en vorig seizoen ook.

Met Sneyder, Stam, Gabri, Davids, Perez, KJH etc. heeft (had) Ajax i.m.o. de beste selectie sinds de tijd van LVG / Olsen. Teleurstellend wat er qua resultaat en vooral qua spel wordt uitgehaald.

Plaats reactie