Ajax - FC Groningen 02-09-2007

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie

Zet Ajax zich over de teleurstelling heen en wint het van Groningen?

Ja
19
68%
Nee
9
32%
 
Totaal aantal stemmen: 28

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » ma sep 03, 2007 9:56 pm

wimpey schreef:
Demosthenes schreef: Het wordt een beetje eentonig op AT als alle discussies over het wegsturen gaat van HtC en MvG!
Precies, we kunnen veel beter Maduro, KJH, Perez en Danny Blind blijven afkraken.

Zij zijn aan alles schuld, HtC is geweldig en Babel ook. Toch? :hypocrite.gif:
Maduro was weer een schuldig aan niet meeverdedigen, dit keer betekende dat een doelpunt en kostte het Ajax punten. Hij is nu 22(?) en ik zie hem dan voor het vijfde jaar voetballen. Geen coach heeft hem tot nu toe duidelijk kunnen maken op welke manier hij die fouten kan vermijden.

KJH is een gebed zonder eind als de ruimte klein is, vandaar maar een noodgreep met 4-4-2? Laat KJH a.u.b. niet op 10 spelen zoals de TD van Sparta zo brilliant zag. Je moet hem niet in het spel betrekken (fout van HtC), maar alleen zo dicht mogelijk bij het doel posteren.

Perez heeft psv inderdaad naar een grote hoogte gestuwd!

Babel was pas één keet MoM bij Liverpool, er zijn er die dat niet op hun cv kunnen zetten na een jaar. De Babel onder Blind was voor Arsenal maximaal; 6 miljoen waard, voor andere verenigingen nog minder, denk ik. We missen nu al zijn onvoorspelbaarheid! Suarez moet echter wel in staat worden geacht dat op zijn manier (zonder snelheid) in te vullen.

Sneijder is aardig bezig in Madrid, dat is een andere Sneijder dan die we een jaar geleden zagen (zie Sparta uit), nu niet iemand die zijn middelvinger (of was het een andere vinger?) opsteekt. Hij werd vorig seizoen steeds beter, volwassener.

Blind is de TD van Sparta. Gelukkig is hij daar de TD, heeft hij in ieder geval Ajax verlost van (miljoenenaankoop) Lindenbergh. Lindenbergh in Oranje?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma sep 03, 2007 10:11 pm

Jöhnk schreef:Heitinga een linie naar achteren, Vertonghen op het middenveld, Wiel (of evt. Heitinga) rechtsback, Stam met de VUT.
Sowieso was het natuurlijk een hele aparte zet om Gabri rechtsback te zetten en Heitinga op het middenveld te houden. Gabri beschikt over de broodnodige diepgang voor het middenveld, en Johnny deed het over het algemeen best degelijk als rechtsback. Ook mijn vertrouwen in Ten Cate brokkelt af. Al denk ik zeker dat er van dit seizoen nog iets te maken valt, zolang de paniek niet toeslaat. Luque zal wat meer trainingsarbeid op moeten doen, vaker weg moeten lopen bij z'n verdediger, en wat meer moeten lopen om opgesteld te worden. Voorlopig zou ik het zo doen:

-----Suarez--Huntelaar--Kennedy

--Vertonghen--Maduro--Gabri

Urby--Vermaelen--Van der Wiel--Heitinga

-------------Stekelenburg

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma sep 03, 2007 10:19 pm

Op de positie van Maduro zou eigenlijk een creatieve middenvelder moeten staan. Ik zou zeggen: back to basics. Zet Sarpong er maar neer,

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma sep 03, 2007 10:20 pm

Dat kan inderdaad ook. In principe zou ik Luque er wel de kans willen geven, maar het blijft een wat luie speler. Ik zou de gok niet al te snel aan durven, op basis van wat ik nu van hem weet en herinner uit het verleden.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » di sep 04, 2007 7:45 am

brigade zuid schreef:
Spijker schreef: Soms vraag ik me wel eens af met welk Ajax sommige mensen hier aan het vergelijken zijn.
Met die opmerking kwam je laatst ook al een keer, maar met welk AJAX vergelijk jij ze dan, de laatste weken van Cootje? Jij hebt toch ook gezien dat we er weer door een stel veredelde amateurs zijn uitgeknikkerd in de CL net als vorig jaar. Je kan toch onmogelijk tevreden zijn met het huidige beleid.
Ik maak geen vergelijkingen, omdat de tijden veranderen. De commercie, het Bosman arrest etc. Ajax heeft geen alleenheerschappij meer in de wereld van de jeugdopleiding of het aantrekken van nieuwe spelers.

Ik ben redelijk tevreden met het beleid, een paar kleine aanpassingen nog en ik ben tevreden. De uitschakelingen waren pure pech of denk je dat Vermaelen die bal bewust z'n eigen doel in schoot? Zo'n kopbal van Huntelaar of Stam gaat er normaal gesproken gewoon in. 1 doelpunt. Dat is het verschil tussen tevredenheid of kansloos gezanik. Ik ben realistisch genoeg om dat te kunnen zien.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13400
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » di sep 04, 2007 8:10 am

Als je elke keer net dat ene doelpuntje tekort komt noem ik dat geen pech meer, maar een symptoom.

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di sep 04, 2007 8:28 am

Toch grappig dat we in vier wedstrijden tegen ploegen waarvan we '9 van de 10 keer winnen' zoveel pech hadden dat we in plaats daarvan 3 van de 4 keer verloren. EN dan heb ik het nog niet over de wedstrijden in de UEFA cup tegen tegenstanders van Europees subtop nivo
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » di sep 04, 2007 9:00 am

Zebaztijan schreef:Volgens mij liet het rendement van Roy ook te wensen over, maakte Frank de Boer ook zijn slippertje, zag je van het Schip soms ook wedstrijden niet…toch vond ik de benadering toen veel positieve (met name naasr eigen jeugd).
Moeilijk te vergelijken. Als er in die tijd ook online forums waren geweest, had je die kritiek wellicht ook gelezen. Negatief gelul is van alle tijd. Helaas.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » di sep 04, 2007 9:04 am

Spijker schreef:De uitschakelingen waren pure pech of denk je dat Vermaelen die bal bewust z'n eigen doel in schoot? Zo'n kopbal van Huntelaar of Stam gaat er normaal gesproken gewoon in. 1 doelpunt. Dat is het verschil tussen tevredenheid of kansloos gezanik. Ik ben realistisch genoeg om dat te kunnen zien.
Vorig jaar vind ik het pech. nu niet. Het gaat niet om de kansen voorin, maar om het geklungel achterin. Daar verschillen we van de echte top. Drie tegengoals tegen Slavia is gewoon veel te veel. Daar valkt niet tegenop te scoren. Als we het achterin dicht hadden gehouden, waren we gewoon doorgegaan en hadden we ook van groningen gewonnen.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Gebruikersavatar
Zebaztijan
Berichten: 10
Lid geworden op: do apr 15, 2004 3:07 pm
Locatie: Almere

Bericht door Zebaztijan » di sep 04, 2007 9:30 am

LouisXIV & co schreef:Moeilijk te vergelijken. Als er in die tijd ook online forums waren geweest, had je die kritiek wellicht ook gelezen. Negatief gelul is van alle tijd. Helaas.
Natuurlijk is het van alle tijden. Het hoort ook een beetje bij onze club, lekker zeiken op de tribune. Alleen voor mijn gevoel is het geduld van de supporters in de Arena een stuk minder geworden. Er lijkt wel alsof er niets meer deugt aan onze club. We hebben vorig jaar een stuk beter voetbal gezien met veel spelers uit de eigen jeugd, maar desalniettemin na de eerste tegenslag dit jaar zijn de spandoeken alweer talrijk. Het geduld is minder terwijl het opbouwen van een ploeg een stuk moeilijker is geworden...maar goed het kan natuurlijk ook zijn dat ik tijd (pre 95) een beetje romantiseer en last heb van een selectief geheugen

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di sep 04, 2007 7:39 pm

Natuurlijk is het geduld minder; in de periode 87-97 speelde Ajax 5 Europacupfinales; vergelijk dat eens met 97-07 (mind you; tussen 92 en 98 haalden we minimaal de kwartfinale van een Europees toernooi)!

Tussen 73 en 87 hebben we natuurlijk ook aardig droog gestaan (kan me als enig Europees hoogtepunt een halve finale in 80 herinneren), maar het voetbal was in die periode best wel om aan te zien; althans, meer dan nu het geval is; en dat het omslagpunt nabij is weigeren supporters momenteel (mijns inziens) terecht te geloven.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di sep 04, 2007 7:40 pm

Je vergeet een kwartfinale tegen Juventus Cees. In 1978, 2x 1-1 eruit op pingels!
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di sep 04, 2007 7:44 pm

Vooruit, doen we die er ook bij. Punt is dat we in de "finaleloze" periode 73-87, regelmatig aanvaardbaar voetbal hebben gezien. Kom daar de laatste 10 jaar nog maar eens om...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo sep 05, 2007 7:44 am

Komt doordat in die periode de ene na de andere goede voetballer uit de opleiding kwam. Kom daar nu nog maar eens om... :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo sep 05, 2007 7:57 am

Mwa, in eind jaren 70? Zaten ook veel gekochte spelers bij hoor. Schoenaker, Zuidema, ophof, Everse, Lerby, Arnesen, Ray Clarke enzo

Was trouwens ook een mooie Europese campagne. Bilbao, Honved Boedapest. Voor mij magisch omdat Ajax-Honved mijn eerste (europacup)wedstrijd was en mijn eerste in de Meer! Uit 4-1 verloren, thuis 2-0 als ik het me goed herinner. Bilbao was ook bijzonder uit 2-0 verlies, met een naastgeschoten bal die tot doelpunt werd gepromoveerd door de scheids, thuis 3-0!
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo sep 05, 2007 8:06 am

Die eerste tijd wel. Ivic komt de eer toe te zijn begonnen met het inpassen van jonge spelers. Begin tachtiger jaren begon het pas echt te lopen. Rijkaard, Schip, Vanenburg, Menzo, Van Basten, Winter, Bergkamp, het kon niet op. Daar beleef je plezier aan.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo sep 05, 2007 8:08 am

Waren 3 nieuwe spelers in de basis in de eerste competitiewedstrijd, ik meen Go Ahead uit. Kritiek alom; Ajax had gefaald op de transfermarkt en de jonkies werden noodgedwongen opgesteld. Rijkaard, Kieft en ??
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo sep 05, 2007 8:14 am

Alleen Kieft en Rijkaard, dacht ik. Uit tegen Go Ahead Eagles, nietwaar?

Dat was al onder Beenhakker, volgens mij. Maar de aandacht voor jonge spelers was er al een paar jaar. Alleen kwamen talenten als Ling, Dusbaba, Lerby en Arnesen van buiten. Simon was er natuurlijk wel.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo sep 05, 2007 8:26 am

Grappig, van Geel speelde die wedstrijd mee
Seizoen: 1980/1981
Plaats en land: Deventer-Nederland
Dag en datum: Zaterdag 23-8-1980
Soort: Eredivisie
Wedstrijd: Go Ahead Eagles - Ajax
Eindstand (ruststand): 2-4 (0-2)
Scoreverloop: 20. Wim Kieft 0-1, 34. Henning Jensen 0-2, 57. Frank Rijkaard 0-3, 66. Wim Kieft 0-4, 75. Jo Körver 1-4, 83. Kees van Kooten 2-4
Scheidsrechter: Jan Keizer
Toeschouwers: 17.000
Opstelling Ajax: Piet Schrijvers, Keje Molenaar, Sten Ziegler, Kees Zwamborn, Piet Wijnberg, Sören Lerby (46. Frank Rijkaard), Dick Schoenaker, Frank Arnesen (88. Jan Weggelaar), Henning Jensen, Wim Kieft, Martin van Geel
Opstelling tegenstander: Jan Endeman, Martin Koopman, Dick Schneider, Roberto Bosveld, Hans Voskamp, Wim Woudsma, Leendert de Goey (60. Arold Back), Tommie Kristiansen, Jaan de Graaf, Kees van Kooten, Jo Körver.
Wedstrijdverslag:
In de Adelaarshorst, het stadion waaruit hij ruim vier jaar geleden was verbannen door zijn toenmalige baas, Go Ahead-manager Peter Stephan, vreesde Ajax-trainer een „hete avond". Beenhakker had daar zijn redenen voor. Hij wist uit eigen ervaring dat Go Ahead Eagles in eigen huis tegen topclubs altijd boven zijn normale niveau uitstijgt en bovendien was Ajax met een fysiek zwaar aangeslagen ploeg uit Madrid teruggekeerd. In de basisopstelling ontbraken zaterdagavond Ling, Meutstege, Hamberg en Van Dord wegens blessures en Boeve wegens een schorsing. Bovendien vielen Lerby en Arnesen in de loop van de wedstrijd uit.
Het verhinderde Ajax niet af en toe briljant te spelen en Go Ahead Eagles royaal terug te wijzen: 2-4. En wat voor Leo Beenhakker minstens zo belangrijk was: de jongeren die hij noodgedwongen had moeten inzetten ontpopten zich als volwaardige eredivisiespelers. Willem Kieft die de hele wedstrijd als centrale spits fungeerde, nam niet alleen twee doelpunten voor zijn rekening, maar was ook een voortdurende kwelling voor Roberto Bosveld, de debuterende voorstopper van Go Ahead Eagles. Frank Rijkaard, in de tweede helft de vervanger van Lerby, onderstreepte zijn eerste optreden in de hoofdmacht van Ajax ook al met een doelpunt. Hij soleerde - bij een 0-2 stand in het voordeel van Ajax - uitermate fraai door de ontredderde Deventer-defensie en sloot zijn actie in stijl af met de derde treffer. Leo Beenhakker was zo geïmponeerd door de „show" van de donkere Amsterdammer, dat hij spontaan een minuut lang een vreugdedans maakte. Later zei de Ajax-trainer: „Iedereen zegt altijd dat het met het jeugdvoetbal in Nederland niet zo best is gesteld, maar vanavond hebben we kunnen zien dat de toestand niet zo dramatisch is. De jongeren bij ons hebben zich uitstekend geweerd. Alleen is het nu zaak dat ze niet naast de schoenen gaan lopen. We moeten met alle middelen voorkomen dat ze in de pers omhoog geschreven worden. We hebben met Tonny Blanker gezien hoe verkeerd artikelen kunnen uitpakken. Om te voorkomen dat zoiets niet Rijkaard en Kieft ook gaat gebeuren, eis ik dat er eerst met mij contact wordt opgenomen voordat zij een interview kunnen weggeven".

Willem Kieft, 17 jaar jong nog maar, maakte een daverende entree in Ajax 1. Al na 20 minuten schoof hij de bal voor de eerste keer achter de onzekere Deventerdoelman Jan Endeman. Go Ahead Eagles raakte door die treffer volledig het spoor bijster, maar, kreeg toch nog even hoop op de gelijkmaker, toen Kristiaansen de bal buiten het bereik van Schrijvers op de paal mikte. Daarna was Ajax een klein half uur heer en meester. Schoenaker, Kieft, Jensen, Wijnberg en Arnesen liepen langs hun tegenstanders alsof ze er niet stonden en zaaiden paniek in de Deventer-defensie, die wonder boven wonder voor de rust nog maar een tegentreffer behoefde te incasseren. Dat gebeurde toen Endeman verzuimde in te grijpen en Koopman Jensen niet afschermde: 0-2. Na de derde treffer van Rijkaard was de ellende voor Go Ahead Eagles nog niet voorbij. Arnesen snelde simpel door hun defensie en stelde Kieft in de gelegenheid 0-4 te scoren. Go Ahead Eagles, dat na de rust beduidend meer greep op het spel had dan in het tweede kwart van de wedstrijd, veerde pas in het laatste kwartier op met doelpunten van Körver en Van Kooten. Maar belangrijk was dat niet meer. Ajax was allang zeker van de winst en koesterde bovendien de prettige wetenschap dat blessures van een paar vaste eerste elftalspelers niet tot nadelige' gevolgen hoeven te leiden.

„U mag hier wel even gaan zitten hoor, meneer Beenhakker", zei een bestuurslid van Go Ahead Eagles. De man wees op een stoel aan het hoofd van de tafel in de gerieflijke perskamer en presenteerde de Ajax-trainer een koele pils. Beenhakker reageerde direct: „Nou, dat doe ik maar niet, want dat heb ik één keer gedaan en toen kreeg ik gelijk mijn ontslag. Dat was 1 april 1976"

Beenhakker zorgde na afloop van Go Ahead Eagles-Ajax (2-4) voor de vrolijke noot. Hij was de grote winnaar en al wat Ajax was lachte hartelijk om de grapjes van de trainer. Beenhakker: „Ik sla niet op hol, maar onze winst was vandaag de jeugd. We hadden ons voorbereid op een hete avond, maar het werd hooguit een zwoel avondje".

www.degoeieouwetijd.nl
I think I lost my fucking headache

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » wo sep 05, 2007 12:14 pm

Sarpong een kans geven! Totdat Davids terug is de schade beperken en in de winterstop een waardige verdediger en een creatieve middenvelder kopen. Laat die 42 miljoen euro maar eens rollen.

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za sep 08, 2007 1:09 pm

Thomas schreef: Ook mijn vertrouwen in Ten Cate brokkelt af.
Mijn vertrouwen in jou ook als ik die opstelling zonder Stam zie. Stam speelt een paar ongelukkige wedstrijden en mag 'dus' meteen moven. We hebben het niet over Jurgen Colin maar over Jaap Stam, Thomas.

Laat ik ook eens een duit in het opstellingenzakkie doen:

Stekel (al is Gentenaar niets minder);
Heitinga - Stam - Vermaelen - Urby;
Gabri - Vertonghen - Delorge;
Kennedy - KJH - Suarez;

Luie Luque als stand-in voor KJH. Ik hoef die jongen geen 3 wedstrijden te zien om in de smiezen te hebben dat ie enkel en alleen in de aanval uit de voeten kan. Ongelooflijk trouwens: je debuteert bij een club in shock, bent een door de wol geverfde speler, dan gá je toch als de brandweer!! Die Luque echter sjokte over het veld alsof ie bij Lucky Ajax was opgesteld.

Die 4-2-3-1 die Htc voor ogen heeft, vind ik nix. 6 man voor het verdedigende en controlerende werk en 4 'artiesten' die met hun individuele kwaliteiten het verschil maken. Dat is niet des Ajax. Onze grote teams waren precies dat: teams. En geen BV'tjes die overgeleverd worden aan de grillen van het individu. Nóg maar eens een indicatie dat het onder die Ten cate niets wordt.

Je kan niet met Luque, Suarez, KJH en Kennedy spelen. Luque en Suarez doen 0 bij balverlies, KJH is ook geen werkpaard. Kennedy probeerde dat tegen Groningen op te vangen en kwam daardoor niet tot zijn tot dusver gebruikelijke niveau.

3 van dat kwartet, een hardwerkend en dienstbaar middenveld met diepgang (bestaande uit 3 man, Htc, geen 2 (Daniel Cruz zou het suicide hebben genoemd)) en 4 man achterin. Het tot mislukken gedoemde project met Heitinga (wat is ie goed geworden onder Htc!) op het middenveld meteen stopzetten, bij gebrek aan beter maar op rechtsback. Vriend Urby (heeft ook sprongen vooruit gemaakt onder Htc!) op linksachter is eveneens een kwelling, maar H&M halen liever uitgerangeerde Spanjolen dan een degelijke linksachter. Blijkbaar.

Kwelling 3 staat in het hok: geen uitstraling, trekt z'n bek niet open en er vliegen steeds weer ballen in waarvan je denkt: een beetje keeper pakt zoiets.

We hebben een redelijk elftal, een matige trainer en een TD die het allemaal ook niet meer weet. Het is niet anders, we moeten het er maar mee doen voorlopig.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za sep 08, 2007 1:14 pm

wimpey schreef:
Thomas schreef: Ook mijn vertrouwen in Ten Cate brokkelt af.
Mijn vertrouwen in jou ook als ik die opstelling zonder Stam zie. Stam speelt een paar ongelukkige wedstrijden en mag 'dus' meteen moven. We hebben het niet over Jurgen Colin maar over Jaap Stam, Thomas.
Ik vind Stam een geweldenaar, maar met dit middenveld is de opbouw van achteruit nog veel belangrijker geworden. En tot nu toe maakte Vermaelen een betere indruk dan Stam, die mij af en toe laat schrikken. Ik had het niet verwacht, maar ook in de wedstrijden dat Japie zogenaamd fit is, komt hij in fysiek opzicht niet geweldig over.

Maar ik heb de hoop nog niet opgegeven hoor. Een fitte Stam speelt altijd.
Je kan niet met Luque, Suarez, KJH en Kennedy spelen. Luque en Suarez doen 0 bij balverlies, KJH is ook geen werkpaard. Kennedy probeerde dat tegen Groningen op te vangen en kwam daardoor niet tot zijn tot dusver gebruikelijke niveau.

Heb je Suarez überhaupt ooit meer dan één hele wedstrijd in actie gezien, of zeg je dit puur en alleen op basis van de uitwedstrijd in Praag? Kennedy verdedigt inderdaad geraffineerder mee, maar Suarez rent ook als een dolle hoor.

wimpey
Berichten: 51826
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » za sep 08, 2007 1:30 pm

Nee, Thomas, jij bent de Suarez-kenner bij uitstek. :hypocrite.gif:

Rennen en draven is wat anders dan meeverdedigen. Tactisch doet die jongen dat niet goed. Kennedy doet dat veel beter.

Maar tactisch is dit Ajax sowieso ver beneden de maat. Kan ook bijna niet anders met een blind paard als trainer.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za sep 08, 2007 1:34 pm

wimpey schreef:Nee, Thomas, jij bent de Suarez-kenner bij uitstek. :hypocrite.gif:
Dat ik hem stukken beter kende dan jij bleek wel uit ons verschil in voorspellingen v.w.b. de slagingskansen van Suarez bij Ajax.
wimpey schreef:Rennen en draven is wat anders dan meeverdedigen. Tactisch doet die jongen dat niet goed. Kennedy doet dat veel beter.
Jij scheert Luque en Suarez over één kam en doet alsof Suarez niet hard werkt bij balverlies. Pure onzin, dus. Dat Kennedy in dat opzicht slimmer is en beter doseert, beaamde ik al.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58893
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za sep 08, 2007 1:40 pm

Thomas schreef:
wimpey schreef:Nee, Thomas, jij bent de Suarez-kenner bij uitstek. :hypocrite.gif:
Dat ik hem stukken beter kende dan jij bleek wel uit ons verschil in voorspellingen v.w.b. de slagingskansen van Suarez bij Ajax.
wimpey schreef:Rennen en draven is wat anders dan meeverdedigen. Tactisch doet die jongen dat niet goed. Kennedy doet dat veel beter.
Jij scheert Luque en Suarez over één kam en doet alsof Suarez niet hard werkt bij balverlies. Pure onzin, dus. Dat Kennedy in dat opzicht slimmer is en beter doseert, beaamde ik al.
Je begint steeds meer Steef trekjes te vertonen ..

Plaats reactie