Voorbereiding op het seizoen 2007-2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Bericht door gaizka » ma jul 30, 2007 7:57 am

Voetske schreef:
Lost Ajax vervanging Davids toch intern op? Ono geen optie


In De Telegraaf staat te lezen dat het nog maar de vraag is of Ajax op korte termijn nog een vervanger haalt voor Edgar Davids. In plaats van veel geld uit te geven overwegen Van Geel en trainer Henk ten Cate het probleem toch intern op te lossen, zeker nu duidelijk is geworden dan de enkelblessure van Jan Vertonghen vrij snel geneest. Shinji Ono zou geen optie zijn, omdat hij te weinig toevoegt aan wat er qua kwaliteiten al in de selectie zit.
De T.
Als Vertonghen tijdig fit is lijkt me dat een prima oplossing, ik verwacht tveel van hem en het is ook handig met het oog op volgend seizoen.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma jul 30, 2007 9:28 am

goodfella schreef:Lekker belangrijk allemaal.
Héé GF, ik dacht dat jij naar Schotland zou gaan?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma jul 30, 2007 9:46 am

gaizka schreef:
Voetske schreef:
Lost Ajax vervanging Davids toch intern op? Ono geen optie


In De Telegraaf staat te lezen dat het nog maar de vraag is of Ajax op korte termijn nog een vervanger haalt voor Edgar Davids. In plaats van veel geld uit te geven overwegen Van Geel en trainer Henk ten Cate het probleem toch intern op te lossen, zeker nu duidelijk is geworden dan de enkelblessure van Jan Vertonghen vrij snel geneest. Shinji Ono zou geen optie zijn, omdat hij te weinig toevoegt aan wat er qua kwaliteiten al in de selectie zit.
De T.
Als Vertonghen tijdig fit is lijkt me dat een prima oplossing, ik verwacht tveel van hem en het is ook handig met het oog op volgend seizoen.
Vertonghen als vervanger voor pitbull Davids.Nu dan krijgt ie wel heel veel verantwoording op zijn schouders.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma jul 30, 2007 11:46 am

Natuurlijk, maar dat krijgt de vervanger van Stam volgend jaar ook, en die van Sneijder volgend jaar ook, en die van KJH ook. Dat kun je niet tegengaan, en zelfs nu heeft Vertonghen al een voorsprong dan ten op zichte van die andere vervangers. Aangezien ik (met het korte termijn beleid) niet nu of in de winterstop al toekomstige vervangers gehaald zie worden..

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di jul 31, 2007 11:04 am

Als ik zo eens de aan- en verkopen bekijk, denk ik dat we weer geen kampioen worden. Onze nieuwe helden zouden merendeels niet misstaan bij een modale middenmotor in de HCE; ons eerste elftal is sterk, maar ook blessuregevoelig; en de vervangers zijn eenvoudig niet goed (genoeg). Feyenoord koopt leuk in, maar heeft nog geen team en zal na de winterstop wel zijn traditionele dip krijgen. AZ heeft teveel talenten en te weinig ervaring. Gaat zijn thuiswedstrijden winnen, maar punten verspelen bij ploegen als Roda of Groningen. PSV koopt redelijk in, en belangrijker, houdt de defensie intact. Met of zonder Alex is een enorm verschil.

Resumerend mijn voorspelling voor seizoen 2007-2008: 1. PSV, 2. Ajax, 3. AZ, 4. Feyenoord. Ik hoop dat ik ongelijk krijg.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di jul 31, 2007 11:06 am

PSV houdt de defensie intact, maar met of zonder Alex is een enorm verschil.

Koekiepoekie?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di jul 31, 2007 11:46 am

Daniel_vT schreef:Natuurlijk, maar dat krijgt de vervanger van Stam volgend jaar ook, en die van Sneijder volgend jaar ook, en die van KJH ook. Dat kun je niet tegengaan, en zelfs nu heeft Vertonghen al een voorsprong dan ten op zichte van die andere vervangers. Aangezien ik (met het korte termijn beleid) niet nu of in de winterstop al toekomstige vervangers gehaald zie worden..
De vervangers van ... worden gehaald, dat zullen in 10 van de 9 keren spelers zijn die al een " staat " van dienst hebben.Daarbij, Davids is voor Sneijder van levensbelang, dankzij Davids mag en kan Sneijder in principe doen en laten wat ie wil.Dat zorgde ervoor dat ie een van zijn beste seizoen helfte speelde.En dat moet nu een speler gaan opknappen die vorig seizoen nog uitgeleend was, die krijgt nu die verantwoordelijkheid op zijn schouders.Waar elk foutje niet meer met een aai over zijn bol wordt afgedaan ( bij wijze van spreken ) , maar keihard ( in de media ) op het veld wordt afgestraft.

We zullen zien ...

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » di jul 31, 2007 3:28 pm

Van Geel: geen Prieto, alleen nog versterking op links

Martin van Geel vertelde highlow.nl dat Ajax alleen nog links voorin versterking nodig heeft. Na het vertrek van Ryan Babel is dat de enige positie waar Ajax nog nieuw bloed nodig heeft. Alle andere plekken in de selectie zijn voldoende bezet volgens de technisch directeur. Ook op links, waar veel geblesseerden zijn. Van de komst van Xabier Prieto is geen sprake, ook niet geweest, vertelde Van Geel.


highlow.nl

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 01, 2007 10:55 am

Vandaag een groot artikel in de VI over het trainingskamp in Schotland. De spelers van Ajax kijken reikhalzend uit naar het komende seizoen. De sfeer is geweldig.
Op het prachtig gelegen complex van Stirling University noteren we gedurende acht uur trainingsarbeid slechts één opstootje. KJH schoffelt John Heitinga een een keer bruut onderuit, de verdediger geeft de spits een duw, maar Wesley Sneijder komt tussenbeide en voorkomt erger. Na een korte drinkpauze gaat iedereen verder alsof er niets is gebeurd. En zo hoort het ook. Wie in de top wil voetballen moet trainen alsof zijn leven er vanaf hangt. Bijlen en zwaarden komen er niet aan te pas, een flinke tackle af en toe wel. De trainingen van Ajax verlopen in een prima sfeer. ER is ruimte voor een lach en een prikkelende opmerking, maar hard werken is het devies. 'Henk ten Cate en zijn staf zorgen voor een geweldige sfeer', zegt Martin van Geel. 'De grenzen zijn voor iedereen bekend, binnen die grenzen is iedereen vrij om zichzelf te zijn.'
Het geheim van de goede onderlinge omgang is niet zozeer het karakter van Ten Cate, maar eerder de optelsom van zijn ideeën en die van de mensen die hij om zich heen verzameld heeft. De coach zelf is berucht om zijn onpeilbare humeur. Zo ongeveer elke werknemer van Ajax die bij het eerste elftal betrokken is, spelers incluis, heeft in het voorbije jaar wel een keer een snauw van de trainer gekregen. Ook in Schotland gierde zijn schorre stem soms ineens krachtig boven de immer aanwezige wind uit. En als Ten Cate zijn stem verheft is het zelden positief. De mededeling komt altijd aan, scheert als een vlijmscherpe zeis door het helmgras. Dat is niet altijd prettig, wel effectief. De coach presteerde afgelopen seizoen qua prijzen niet beter dan zijn weggehoonde voorganger Danny Blind, toch is iedereen ervan overtuigd dat Ajax er beter voorstaat. De statistieken, meer punten en treffers, ondersteunen dat gevoel.
Dan volgt een onderhoud met Wesley Sneijder. Hij zegt dat hij zich nog nooit zo prettig heeft gevoeld als nu.
Dat begint al met de manier van spelen. Het spelen met drie spitsen is niet langer een ultiem doel, maar een optie. Onze beste wedstrijden hebben we vorig seizoen gespeeld met een open linker- of rechterflank. Dat maakt ons verrassender en gevaarlijker. Ons spel krijgt daardoor meer variatie en is moeilijker te verdedigen. Als er steeds andere spelers -komende middenvelders- in de aanval verschijnen is dat lastig voor de tegenstander. Ik ben er echt een voorstander van. Wat mij betreft gaan we nóg vaker met twee aanvallers en vier middenvelders spelen.
Dan over zijn ambities. Hij wil de CL in en dan de poulefase overleven.
De as van ons team is intact gebleven, net als de verdediging. De mutaties hadden plaats op de flanken, dat kunnen we wel opvangen met de nieuwe spelers. Ryan Babel is de enige echt belangrijke basisspeler die is vertrokken. De spelers die we al hadden zijn allemaal een jaartje ouder en wijzer. Ik denk dat we sterker zijn geworden. Voor mij persoonlijk is een goed jaar in de CL heel belangrijk. Edgar Davids vertelde me laatst dat de spelers bij de topclubs me heus wel kennen, maar dat ze je op een andere manier begroeten als je goed hebt gepresteerd in de CL. Dat heb ik heel goed in mijn oren geknoopt. Het is ook logisch eigenlijk. Als je je met Ajax met de grote clubs kunt meten, groeit je status. Ik reken erop dat we ons plaatsen voor het hoofdtoernooi, dan kunnen we met zijn allen laten zien waartoe we in staat zijn. Als we falen, is het jaar eigenlijk al voor een groot deel verpest. Voor de club en voor mij. Zo'n belachelijke uitschakeling als vorig jaar mag ons geen tweede keer overkomen.
Over het aankoopbeleid dan:
Het zijn stuk voor stuk goede voetballers. Spelers die ons iets geven wat we nog niet hadden. Je kunt echter niet verwachten dat ze ons direct naar een hoger niveau tillen. Die verantwoording moeten anderen nemen. Van mezelf verlang ik in dat opzicht veel. Ik heb besloten bij Ajax te blijven omdat ik vind dat ik in grote wedstrijden nog te weinig belangrijk voor het elftal ben geweest. Daarnaast is nu de tijd aangebroken dat ikzelf ook jonge spelers bij de hand ga nemen. Zelf leer ik heel veel van Edgar Davids, Gabri en Jaap Stam, zij zijn echte voorbeelden. Als iedere speler van Ajax probeert zijn jongere ploeggenoten wat te leren worden we als collectief vanzelf sterker. Wanneer ik mijn ploeggenoten hoor praten over hun doelstellingen, kan ik niet anders dan concluderen dat er iets heel moois aan het groeien is. Allemaal willen we meer toevoegen, maar de prestatie van het collectief staat bij iedereen bovenaan. Het is wel belangrijk dat we allemaal op deze manier blijven denken. Als er eentje verzaakt, komen we al snel in de problemen. Al met al denk ik dat we de komende maanden een grote stap kunnen zetten. Het zou me tegenvallen als dat niet lukt.
Over zijn eigen spel:
Ik zal niet snel méér doelpunten maken, maarik kan op andere gebieden genoeg progressie boeken. De schoonheidsfoutjes in mijn gedrag moeten bijvoorbeeld afnemen. Ik wil ervoor zorgen dat de mensen een ander beeld van me krijgen. Dat moet niet ten koste gaan van mijn voetballende kwaliteiten, die felheid is namelijk heel belangrijk voor me. Ik kan behoorlijk uit de hoek komen als er domme fouten worden gemaakt. Dan scheld ik soms, en niet op een nette manier. Ik ben echter heus niet de enige en ik kan er ook goed tegen als ik zelf een keer aan de beurt kom. Tijdens een training of wedstrijd mag je elkaar de waarheid zeggen, dat hoort bij topsport. Ik heb mezelf wel voorgenomen me in te houden richting de scheidsrechters. Het aantal kaarten dat ik voor praten heb gekregen valt best mee, maar toch leeft er bij veel mensen in het land het gevoel dat ik iedere keer met een grote mond vooraan sta. Daar wil ik aan werken, ik moet vaker tot tien tellen.
Dan beschrijft de journalist de losse, gemoedelijke sfeer van het trainingskamp. HTC wacht rustig met de training tot Ogararu en Sneijder klaar zijn met hun spelletje tennisvoetbal. Sneijder zegt:
Ik moet zeggen dat ik zo'n sfeer in tijden niet heb meegemaakt. De sfeer is zoveel beter dan in bepaalde gedeelten van het vorig seizoen en in andere jaren. Ik weet zeker dat we daar nog heel veel profijt van gaan hebben. Ajax staat bekend als een club met een keiharde cultuur, maar dat is bij het eerste elftal niet meer zo en dat is beter. Presteren staat absoluut op nummer één, als je fouten maakt krijg je op je donder, maar het is gewoon leuker. Dat komt doordat iedereen zich veel vrijer voelt, op en buiten het veld. Op dit moment worden de spelers op plaatsen neergezet waar ze het beste tot hun recht komen, dat is jaren anders geweest. Ik vind het niet gek dat ik het afgelopen seizoen achttien goals heb gemaakt. Ik stond eindelijk op de plaats - aanvallende middenvelder- waar ik hoor te spelen. Hetzelfde geldt voor John Heitinga. Hij is echt een fantastische verdedigende middenvelder. Hij mag het daar nu laten zien en speelt super. Babel is helemaal een mooi voorbeeld. Hij zat twee jaar geleden meestal op de bank, kreeg vervolgens een kans en volop vertrouwen en speelt nu bij Liverpool. Dat zijn mooie dingen.
De huidige trainersstaf is een ideale mix. Ik vind dat je volwassen als volwassenen moet behandelen, niet als kleine kinderen. De huidige trainers snappen dat. Allemaal kennen we de grenzen, niemand maakt misbruik van de vrijheid die hij heeft. Als je dat wel doet, kom je aan de beurt bij deze trainer. Dat wil je niet meemaken.
Vervolgens komt HtC aan het woord. Hij zegt dat Ajax er beter voorstaat dan een jaar geleden, omdat de spelers fitter zijn en beter begrijpen wat de trainers van hen verlangen. Over Heitinga zegt HtC:
Als hij de vrije man is heeft hij soms nog moeite met het kiezen van de positie, als hij vanaf een man kan spelen doet hij het echt geweldig. Hij ontwikkelt zich tot een topspeler op die positie. John heeft, net als een aantal andere spelers, een heel grote drive. Ze willen er een geweldig jaar van maken, dat merk ik aan alles. Omdat zo ongeveer alle posities dubbel bezet zijn, is er een bepaalde rust in het elftal. Dat zorgt ervoor dat wij alleen nog maar beter kunnen. De uitslagen zijn voor mij nog niet belangrijk, komende week het AT ook niet. Tijdens de VCL moeten wij er pas staan.
Over Colin zegt hij:
Jürgen heeft zijn zaakjes verdedigend altijd goed voor elkaar en daar gaat het om. Ik heb geen behoefte aan een verdediger met frivoliteiten. In balbezit heeft hij nog niet laten zien wat hij kan, maar dat komt wel goed. Dat heeft met spanning te maken. Tegen Falkirk ging het al stukken beter dan tegen de Rangers. Ik vond Jurgen zelfs als enige behoorlijk spelen, de rest voetbalde onder zijn niveau.
In een apart katern mag Rommedahl uitleggen hoe blij hij is met Ajax. heel erg blij dus, 'het klonk direct ideaal'. Hij zegt dat de supporters niet moeten denken dat hij alleen hard kan rennen.
Ik snap dat de mensen denken dat ik ben aangetrokken voor zware wedstrijden, als Ajax wat meer afwachtend of op de counter speelt, maar ik kan ook in andere duels van waarde zijn. Mijn snelheid komt het best tot zijn recht als ik ruimte heb, maar ook als het veld kleiner is weet ik me staande te houden. In drie seizoenen Charlton Athletic heb ik veel geleerd. Verdedigend en fysiek ben ik bijvoorbeeld veel sterker geworden. het tempo was daar altijd erg hoog, er was minder rust in een wedstrijd. Ik speelde vaak rechtermiddenvelder in een 4-4-2 of 4-5-1 systeem en dan verwachten ze méér van je dan hard rennen en een voorzet geven. Vaak kwam ik zelfs als een soort van rechtsback te spelen en dan ga je dus continu van voor naar achter. Ik ben een completere speler geworden, als je het mij vraagt. Niet alle dingen die ik daar geleerd heb zijn goed, maar al met al zijn die jaren zeker goed voor me geweest.
Hij houdt van het Nederlandse voetbal, zegt hij, en Ajax speelt op dezelfde manier als het Deense elftal. Aanvallend, met een positieve instelling, alles via de combinatie en met een flinke portie strijdlust. Hij denkt dat hij zeker iets aan Ajax kan toevoegen, al is het maar omdat hij een hoop ervaring heeft. Binnen de selectie is hij immers een van de oudsten.
Al die jaren in de top bij PSV, drie seizoen PL en flink wat interlands...Ik weet waar het om gaat in de top. Met PSV ben ik vier keer kampioen van Nederland geworden, komend seizoen wil ik die landstitel voor de vijfde keer winnen. Ook in de CL heb ik ambities. De groep is heel jong maar talentvol. Jeugdigheid kan een nadeel zijn, maar ik denk dat er genoeg ervaring aanwezig is om die jonge spelers goed te laten renderen.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo aug 01, 2007 10:59 am

Ja, tis weer een interview met een heel hoog hosanna gehalte ..

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 01, 2007 11:02 am

Ach, bij wijze van tegenwicht.. Het is weer eens iets anders dan al dat gemopper, geklaag en gezeur. Zo somber als sommige supporters zien de spelers het blijkbaar niet.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo aug 01, 2007 11:06 am

Jammer dan dat de mopperende en zeurende supporter al een jaar of tig, kijkend naar het AJAX voetbal, zijn gelijk aan z'n kant heeft :aai.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 01, 2007 11:11 am

O ja, je hebt vaak gelijk, daar hoor je mij niet over. Maar er is nu nog geen wedstrijd gespeeld, dus het lijkt me voorbarig om dit Ajax nu al af te schrijven. Ajax heeft ook nog niet één keer met de beoogde basis kunnen spelen.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo aug 01, 2007 11:11 am

Het zou toch treurig zijn als de spelers zelf er niet in geloofden.
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 01, 2007 11:22 am

Ja, maar ze geloven er dus wel in. Sterker nog, ze werken blijkbaar goed onder leiding van die vreselijke HtC. Ze beweren zelfs dat de sfeer uitstekend is en dat ze veel vrijheid hebben. Maar dat is allemaal onzin natuurlijk. :hypocrite.gif:

Maar serieus, ik vind de ontwikkeling die Sneijder als mens doormaakt opmerkelijk. De manier waarop hij praat... Een wereld van verschil met het egocentrische gereutel dat hij een paar jaar geleden uitsloeg. Hij is gaan begrjpen waar het om draait in het topvoetbal.
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS
Berichten: 53553
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo aug 01, 2007 11:29 am

Hij is van puber volwassen aan het worden. Is op zich niet ongebruikelijk, er schijnen zelfs mensen te zijn die dat proces doormaken zonder de geweldige begeleiding van Ten Cate
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo aug 01, 2007 11:29 am

joey schreef:O ja, je hebt vaak gelijk, daar hoor je mij niet over. Maar er is nu nog geen wedstrijd gespeeld, dus het lijkt me voorbarig om dit Ajax nu al af te schrijven. Ajax heeft ook nog niet één keer met de beoogde basis kunnen spelen.
Niemand schrijft dit elftal af, niemand.Maar deze interviews ken ik nu onderhand wel.Het is allemaal goed, het gaat nu allemaal beter dan vorig seizoen, het is gemoedelijker.Afijn, jij zou dat toch ook onderhand moeten kennen.Maar op het moment dat er een paar wedstrijden niet gaat zoals het gaat verandert er heel veel.

Niemand schrijft spelers af, maar men mag toch best heel veel vraagtekens zetten bij bepaalde aankopen.Aankopen, waarvan ik zeker weet dat als ze door bepaalde andere trainers waren gedaan er ook door jou heel grote vraagtekens achter gezet was en niet afgedaan werd met " zullen we even afwachten ...... ".Vraagtekens of dat dat " dubbeltje op de eerste rang " beleid wel het juiste is.Vraagtekens bij de staat van dienst van deze aankopen ..

Ik b.v. heb, in al mijn jaren als seizoenkaarthouder, nooit en te nimmer een speler uitgefloten die niet voldeed bij AJAX.Gewoon om de simpele reden dat het niet de schuld van de spelers is als ie als aankoop niet voldoet in AJAX 1.

Maar ik geef wel commentaar als ik denk dat de speler niet bij AJAX past enz.

Ik had, na al die HtC babbels, andere spelers verwacht, geen Delorges, Rommeldahls enz. en ik denk dat jij dat ook had verwacht.Als deze spelers dat gaan brengen wat HtC ( gezien zijn uitlatingen over deze spelers en het elftal ) min of meer ( weer ) belooft .. ben ik de eerste die toegeeft dat ik fout zat ... dat maakt me helemaal niks ... ik ben Voetske en niet HtC die dan allerlei dingetjes erbij gaat halen om z'n fouten goed te praten :ajaxsmiley.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo aug 01, 2007 11:31 am

LucaS schreef:Hij is van puber volwassen aan het worden. Is op zich niet ongebruikelijk, er schijnen zelfs mensen te zijn die dat proces doormaken zonder de geweldige begeleiding van Ten Cate
Inderdaad, een kind ( opvoeden, verantwoordelijkheid ) doet wonderen ..

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 01, 2007 11:47 am

LucaS schreef:Hij is van puber volwassen aan het worden. Is op zich niet ongebruikelijk, er schijnen zelfs mensen te zijn die dat proces doormaken zonder de geweldige begeleiding van Ten Cate
Ik zeg nergens dat het de verdienste is van HtC. Het valt me alleen op.

@Voetske: je hebt gelijk, de verhalen aan de vooravond van het seizoen staan meestal bol van de hoopvolle gedachten. Maar Sneijder met name zegt wel een paar opmerkelijke dingen. Over de voordelen van een flexibeler systeem, de verantwoordelijkheden van de spelers (die in de eerste plaats collectief moeten denken), de ruimte die spelers krijgen om (binnen duidelijk aangeven grenzen) zichzelf te zijn en de ontwikkeling van spelers als hijzelf, Heitinga en Babel omdat ze werden/worden opgesteld op de plaats waar ze het beste tot hun recht komen. Je kunt het allemaal onzin vinden, maar het geeft wel iets aan dat Sneijder ervoor kiest bij Ajax te blijven. Blijkbaar denkt hij daar een betere speler van te worden.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo aug 01, 2007 3:11 pm

Sneijder kiest ?, Sneijder kan niet anders lijkt me als niemand de gevraagde transfersom wil ophoesten ...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 01, 2007 4:13 pm

Het is nog lang geen 31 augustus, Voetske. Sneijder had rustig kunnen wachten, misschien was er nog wel een club gekomen die de gevraagde som wilde ophoesten.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58880
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo aug 01, 2007 5:52 pm

Als die club er was was die wel gekomem toen Sneijder nog weg wilde.Maakt ook niks uit ..

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do aug 02, 2007 8:37 am

Vorig seizoen begon ook met die hosannaverhalen, maar na een wedstrijd of 11 sloeg het ineens om en deugde niets meer.

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11423
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » do aug 02, 2007 9:46 am

Harm schreef:Vorig seizoen begon ook met die hosannaverhalen, maar na een wedstrijd of 11 sloeg het ineens om en deugde niets meer.
Ben bang dat dit nu weer kan gebeuren , maar ik zie Pisvee ook dit jaar geen kampioen maar nu echt AZ :neutral.gif:

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do aug 02, 2007 10:16 am

Welke club joodje?

Plaats reactie