JC Schaal 2007/2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo aug 12, 2007 11:04 am

LucaS schreef:Altijd fijn om die k*tboeren te verslaan. Gebeurt trouwens de laatste jaren weer regelmatig
Zeker weten. Onder Koeman met de 2-1 in de Arena ende 3-0 in de beker, 4 uit de laatste 5 of 6 JC-schalen hebben we van ze gewonnen, de bekerfinale van 2006 en die heerlijke 1-5 van vorig seizoen. We're getting there. :headbang.gif:

Mr. Ajax
Berichten: 14504
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » zo aug 12, 2007 11:16 am

Was wel een beetje genant gisteren toen ze We Are the Champions begonnen te zingen na afloop... :blush.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » zo aug 12, 2007 11:20 am

Thomas schreef:Zeker weten. Onder Koeman met de 2-1 in de Arena ende 3-0 in de beker, 4 uit de laatste 5 of 6 JC-schalen hebben we van ze gewonnen, de bekerfinale van 2006 en die heerlijke 1-5 van vorig seizoen. We're getting there. :headbang.gif:
Het is alleen zo lullig voor jullie dat PSV er tot nu toe nog steeds in slaagt om er met de hoofdprijs vandoor te gaan... :hypocrite.gif:

Nog even terugkomen op Heitinga: mijn uitspraak was inderdaad gericht op de laatste wedstrijden (niet die van gisteren). Gezien het feit dat Heitinga in de wedstrijd tegen Arsenal nogal wat (behoorlijke) overtredingen gemaakt heeft ( een stuk of drie in het begin tegen Hleb, aan het einde tegenover Van Persie), lijkt het wel alsof hij de rol van Davids met verve over aan het nemen is.

Ik vond hem alleen veel te fel. Ik kan me voorstellen als hij gisteren ook zo fysiek gespeeld heeft, dat Afellay en Aisatti er genoeg van gekregen hebben.

Let wel: ik heb op zich niets tegen fysiek spel, maar Heitinga doet het de laatste tijd wel erg vaak ten koste van de ledematen van de tegenstander. Ik vind het naar gemeen spel neigen. Maar ik denk dat ik hier weinig bijval zal krijgen... :kwijl.gif:

Overigens dacht ik gisteren in het begin (heb het eerste kwartier of zo gezien) dat je Sneijder helemaal niet zo hoeft te missen als Bakircioglu zo blijft spelen als hij toen deed. Ik weet niet of hij het doorgezet heeft?

Als Heitinga dan inderdaad het stokje van Davids overneemt, mis je beide spelers al helemaal niet zo erg als de laatste tijd gezegd wordt.
Laatst gewijzigd door Frank op zo aug 12, 2007 11:21 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo aug 12, 2007 11:20 am

Serieus of sarcastisch bedoeld?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo aug 12, 2007 11:28 am

Frank schreef:Nog even terugkomen op Heitinga: mijn uitspraak was inderdaad gericht op de laatste wedstrijden (niet die van gisteren). Gezien het feit dat Heitinga in de wedstrijd tegen Arsenal nogal wat (behoorlijke) overtredingen gemaakt heeft ( een stuk of drie in het begin tegen Hleb, aan het einde tegenover Van Persie), lijkt het wel alsof hij de rol van Davids met verve over aan het nemen is.

Ik vond hem alleen veel te fel. Ik kan me voorstellen als hij gisteren ook zo fysiek gespeeld heeft, dat Afellay en Aisatti er genoeg van gekregen hebben.
Tsja, wat kan ik hier nou mee? Je hebt het niet gezien maar als PSVer kan je je natuurlijk voorstellen dat de schuld in eerste instantie bij Heitinga lag. Ik heb Heitinga gisteren maar weinig overtredingen zien maken, en al helemaal niet op Aissati. Komt door Gabri. Als die te vaak diep gaat (en Urby ook) komt de weg vrij te staan en maakt Heitinga veel overtredingen.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo aug 12, 2007 11:28 am

Lekker hyporcriet, Frank. De manier waarop Aissati Urby raakte was met afstand de zwaarste overtreding van de wedstrijd. Verder probeert hij nog iemand te slaan (!) en zijn maatje grijpt iemand bij zijn keel. Absoluut belachelijk. Maak dan maar wat extra schwalbes als je te vaak geschopt wordt.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » zo aug 12, 2007 11:30 am

Laat maar jongens, ik zal al niets meer zeggen over Heitinga. Blijkbaar willen jullie niet lezen wat ik schrijf.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo aug 12, 2007 11:34 am

Er staat toch echt duidelijk dat je snapt dat de lieve Issi en Ibi de grote beul Heitinga beu waren en hem daarom wurgden, sloegen en Aissati even daarvoor Emanuelson neerhakte. Maar goed, dat is allemaal bijzaak, natuurlijk.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58893
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo aug 12, 2007 11:36 am

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ja, laten we het eens over het inzakken van Huntelaar hebben, en er een paar beeldjes bijhalen.Nou dit is geen inzakken meer, dit is jezelf aanbieden als een halve middenvelder.Daar zouden dus andere van de ruimte die achter, en aan de zijkanten van Huntelaar onstaat van moeten profiteren.Maar dat gebeurt dus niet, enerzijds omdat men blijkbaar nog steeds niet geleerd heeft hoe je dat positioneel, dan wel met patronen ( automatismen ) moet doen, maar ook omdat die ruimte in veel gevallen niet te belopen is.Ik heb er de tijd niet voor, maar in al de gevallen ( en er zijn er nog meer ) resulteerde dit " inzakken " in ofwel een rondootje in de achterhoede, ofwel in balverlies, Vermaelen presteerde het zelf een keer om de zojuist gekregen bal meteen weer diep te spelen op Huntelaar.Tja, handelsmerk van Vermaelen zullen we maar zeggen.

Dit is niet mijn idee van een inzakkende spits, en ik hoop ook niet van HtC.Waar zijn de tijden gebleven van de inschuivende/doorschuivende verdediger, zodat men met snel balcirculatie en goed positioneelspel een overwicht creeerde op het middenveld en de " inzakkende spits " op de RAND ZESTIEN voor het gevaar zorgde, de combinatie zocht, en men automatisch doordat het middenveld mee aansloot druk hield op de achterhoede van de tegenstander.Oja, deze, in mijn ogen, verkeerde manier inzakken van KjH gebeurt ook met Sneijder in het elftal.Wel in mindere mate maar toch.

Dat druk zetten op de achterhoede van Psv zag je gisteren in het begin van de wedstrijd.Of moet ik zeggen de overrompel tacktiek, want ondanks dat schijnbare overwicht in de begin minuten werdt daar geen kans uit gecreeerd.Het gemak waarmee een gelegenheidsback het " tandem " Rommeldahl - Oguraru tegen wist te houden deed pijn aan je ogen.

Trouwens onze linker kant, de Colin kant, daar stonden er een paar regelmatig te pitten.Wat resulteerde in een geheel open kant of Colin tegen 2 spelers van Psv.Schrijnend is dan om te zien dat Urby al wandelend terug komt om assistentie te verlenen.

Afijn, ik kan nog wel een tijdje doorgaan.Oja dit dan nog.Weer een wedstrijd waar AJAX bijna geen fatsoenlijke kans heeft gecreerd, hopen dat dat woensdag anders is ..

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo aug 12, 2007 11:41 am

Nog even voor de goede orde, Frank. Je zal mij echt niet horen zeggen dat Heitinga zo nu en dan niet te hard speelt. Dat doet hij zeker, maar daar krijgt hij dan ook de nodige kaarten voor. Daarnaast viel het gisteren dus reuze mee en zaten de PSVers fout. Als jij dan, zonder de wedstrijd gezien te hebben, gaat lopen roepen dat Heitinga naar aanleiding van deze wedstrijd puur uit willekeur en voor de lol maar eens geschorst moet worden, kan ik dat niet serieus nemen. Het spijt me.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op zo aug 12, 2007 11:55 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » zo aug 12, 2007 11:51 am

Thomas schreef:Nog even voor de goede orde, Frank. Je zal mij echt niet horen zeggen dat Heitinga zo nu en dan niet te hard speeld. Dat doet hij zeker, maar daar krijgt hij dan ook de nodige kaarten voor. Daarnaast viel het gisteren dus reuze mee en zaten de PSVers fout. Als jij dan, zonder de wedstrijd gezien te hebben, gaat lopen roepen dat Heitinga naar aanleiding van deze wedstrijd puur uit willekeur en voor de lol maar eens geschorst moet worden, kan ik dat niet serieus nemen. Het spijt me.
Dat bedoel ik dus, je leest wat je wilt lezen. Ik heb helemaal niet gezegd dat Heitinga naar aanleiding van deze wedstrijd geschorst zou moeten worden. Ik heb de wedstrijd maar voor een klein deel gezien.

Ik ben in eerste instantie misschien niet duidelijk geweest, maar ik bedoelde dus: Heitinga was in het duel met Arsenal veel te hard (vraag maar aan Hleb en Van Persie). ALS, nogmaals ALS Heitinga in de wedstrijd van gisteren ook zo gespeeld heeft, kan ik me de reacties van Aisatti en Afellay voorstellen. Voorstellen dus, niet goedkeuren.

Zo beter?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo aug 12, 2007 11:54 am

Frank schreef:Dat bedoel ik dus, je leest wat je wilt lezen. Ik heb helemaal niet gezegd dat Heitinga naar aanleiding van deze wedstrijd geschorst zou moeten worden. Ik heb de wedstrijd maar voor een klein deel gezien.
Kijk eens naar de naam van deze topic. Als jij zo'n reactie plaatst neem ik inderdaad aan dat je die op basis van deze wedstrijd doet.
Frank schreef:Ik ben in eerste instantie misschien niet duidelijk geweest, maar ik bedoelde dus: Heitinga was in het duel met Arsenal veel te hard (vraag maar aan Hleb en Van Persie). ALS, nogmaals ALS Heitinga in de wedstrijd van gisteren ook zo gespeeld heeft, kan ik me de reacties van Aisatti en Afellay voorstellen. Voorstellen dus, niet goedkeuren.

Zo beter?
Ietsjes. Ik zie Heitinga overigens zelden overtredingen maken die een rode kaart waardig zijn. Hij is wel keihard en gaat soms flink over de schreef, maar hij wordt er vrijwel altijd voor gestraft hoor.

Maar goed, gisteren zaten de troetel PSVers gewoon fout. Eens kijken of er nog wat met de beelden gedaan wordt.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » zo aug 12, 2007 11:59 am

Thomas schreef:Ik zie Heitinga overigens zelden overtredingen maken die een rode kaart waardig zijn. Hij is wel keihard en gaat soms flink over de schreef, maar hij wordt er vrijwel altijd voor gestraft hoor.
Misschien zijn zijn overtredingen geen directe rode kaart waardig (al vraag ik me dat bij sommige overtredingen wel af), maar hij maakt wel meedere overtredingen per wedstrijd die een gele kaart waard zijn. En die worden dus lang niet allemaal bestraft.

Ik zou daar als tegenstander pisnijdig over worden. Ik vond het ook knap van Hleb dat hij er nauwelijks op reageerde. Ik denk als ik in het veld had gelopen, dat ik Heitinga na een kwartier wel flink teruggepakt had.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo aug 12, 2007 12:07 pm

Dat deed Hleb ook. Na de tweede overtreding van Heitinga pakte hij hem ook terug. En Heitinga kan ook prima incasseren.

Die overtreding op Van Persie vond ik ook net geen rode kaart, bijvoorbeeld. Ik snap alleen niet waarom Johnny hem maakte, want het waren juist Van Persie en Vermaelen die elkaar constant in de haren vlogen. Domme move van Heitinga.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo aug 12, 2007 12:17 pm

Volgens mij gaf Van Persie Vermaelen ook gewoon nog een elleboog.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » zo aug 12, 2007 12:17 pm

Thijs schreef: De wedstrijd wordt door beide clubs niet serieus genomen, PSV neemt maar 450 man mee.
Was wel lachen dat grote spandoek precies boven hun vak met: famous for not travelling.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11936
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Bericht door Zuidema » zo aug 12, 2007 12:26 pm

Voetske schreef: Ja, laten we het eens over het inzakken van Huntelaar hebben, en er een paar beeldjes bijhalen.Nou dit is geen inzakken meer, dit is jezelf aanbieden als een halve middenvelder.Daar zouden dus andere van de ruimte die achter, en aan de zijkanten van Huntelaar onstaat van moeten profiteren.
Precies. Ik vind dat ver terugzakken nog niet eens zo'n punt, maar dan moet de rest daar wel van profiteren aan de zijkanten en achter hem, zoals je al schrijft. Maar Heitinga (? moeilijk te zien, de caps zijn wat onscherp) schuift dan bv niet door. Doet hij dat wel, dan staan verderop jongens 1 op 1 die hij perfect zou kunnen bedienen. Heel erg triest om te zien hoe weinig afspeelpunten KJH op zo'n moment heeft. Zo krijg je de boel nooit aan het swingen.

Overigens, mooi werk met die caps. :biggthumpup.gif:
Maar dat gebeurt dus niet, enerzijds omdat men blijkbaar nog steeds niet geleerd heeft hoe je dat positioneel, dan wel met patronen ( automatismen ) moet doen, maar ook omdat die ruimte in veel gevallen niet te belopen is.Ik heb er de tijd niet voor, maar in al de gevallen ( en er zijn er nog meer ) resulteerde dit " inzakken " in ofwel een rondootje in de achterhoede, ofwel in balverlies.
Yep. Ajax kan het gewoonweg niet uitspelen. Dat heeft ook weer alles met dat positiespel te maken. Ik snap dan ook niet waar Van Gaal het vandaan haalt dat Ajax titelkandidaat is omdat de groep grotendeels bijelkaar gebleven is. Het teamwork staat juist op een bedenkelijk niveau, dan heb je aan dat bijelkaar blijven geen ene mallemoer. Eigenlijk best wel triest na een jaar HTC.
Dit is niet mijn idee van een inzakkende spits, en ik hoop ook niet van HtC.Waar zijn de tijden gebleven van de inschuivende/doorschuivende verdediger, zodat men met snel balcirculatie en goed positioneelspel een overwicht creeerde op het middenveld en de " inzakkende spits " op de RAND ZESTIEN voor het gevaar zorgde, de combinatie zocht, en men automatisch doordat het middenveld mee aansloot druk hield op de achterhoede van de tegenstander.
Overwicht creeren op het middenveld, doorschuiven, aansluiting, druk op de tegenstander houden? Graag, niets liever dan dat en vooral op die manier. En volgens mij kan je dat een gemiddelde voetballer echt wel bijbrengen. Maar daar moet je dan wel oeverloos op trainen. Onbegrijpelijk dat we daar vrijwel niets van terug zien. Alleen ga ik niet mee met je invulling van de voorste linie. Ook daarin moet veel meer dynamiek komen. In de breedte en in de diepte.
Oja, deze, in mijn ogen, verkeerde manier inzakken van KjH gebeurt ook met Sneijder in het elftal.Wel in mindere mate maar toch.
Sneijder probeerde in een aantal wedstrijden diep te blijven spelen, maar van achteruit kwam geen fatsoenlijke bal, ondermeer omdat de middenvelders vaak niet bereikbaar waren voor de verdedigers. Vervolgens zag ik veel gevloek, gescheld en armgezwaai van Sneijder dat die bal naar voren moest, maar niks hielp. Toen ging hij maar inzakken als extra aanspeelpunt, waardoor dat wel beter liep. Het kan op zich ook wel. Voorbeeld? Zoals Bergkamp regelmatig speelde bij Arsenal. Liet zich graag terugzakken, verdeelde het spel en sloot dan weer aan richting 16. Litmanen was er ook zo eentje.
Trouwens onze linker kant, de Colin kant, daar stonden er een paar regelmatig te pitten.Wat resulteerde in een geheel open kant of Colin tegen 2 spelers van Psv.Schrijnend is dan om te zien dat Urby al wandelend terug komt om assistentie te verlenen.
Inderdaad, werkelijk ongelooflijk hoe Urby verdedigend en controlerend soms weer liep te kloten op die linkshalfplek. Dat belooft nog wat voor woensdag. Die uitbraak over links van Kopenhagen staat in mijn ziel gegrift.
Afijn, ik kan nog wel een tijdje doorgaan.Oja dit dan nog.Weer een wedstrijd waar AJAX bijna geen fatsoenlijke kans heeft gecreerd, hopen dat dat woensdag anders is ..
Het lijkt er meer en meer op dat HTC van Ajax een knokploeg gemaakt heeft met weinig voetbalinventiviteit. Nou vind ik het prima dat Ajax eindelijk zijn tanden kan laten zien als het moet, maar het voetbal moet wel de topprioriteit blijven. Op deze manier kan zelfs Slavia Praag een probleem worden.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47906
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo aug 12, 2007 1:02 pm

Het viel niet mee, zeg. Totaal geen creativiteit aan onze zijde en een PSV waar sowieso totaal geen lijn in zat. Al met al wel een verdiende overwinning, maar het was weer onnodig terugzakken in die laatste 10 minuten.

Donald viel trouwens erg matig in, zeg.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » zo aug 12, 2007 1:21 pm

Vooralsnog lijkt Donald me een omhooggevallen speler. Koeman had Van Damme, HTC heeft Donald.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo aug 12, 2007 1:29 pm

Het ziet er, door zijn trage handelingsnelheid, allemaal zo onhandig bij hem uit. Hij lijkt nooit echt controle over de bal te hebben.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58893
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo aug 12, 2007 1:30 pm

Zuidema schreef:Overwicht creeren op het middenveld, doorschuiven, aansluiting, druk op de tegenstander houden? Graag, niets liever dan dat en vooral op die manier. En volgens mij kan je dat een gemiddelde voetballer echt wel bijbrengen. Maar daar moet je dan wel oeverloos op trainen. Onbegrijpelijk dat we daar vrijwel niets van terug zien. Alleen ga ik niet mee met je invulling van de voorste linie. Ook daarin moet veel meer dynamiek komen. In de breedte en in de diepte.
Eens.Maar dan moet je, volgens mij wel buiten spelers hebben die een aktie in huis hebben.Lukt het niet buitenom, dan maar binnendoor, lukt het niet binnendoor dan maar buitenom.Met ten aller tijde oog voor je spits, of voor die ander die vrijstaat voor de goal.Juist alleen al door die kwaliteiten houd je druk op de backs van je tegenstander.Nu blijft het " denken verdedigen " beperkt tot .. kort op de man, in het geval van Rommeldahl, en geen ruimte geven en je hebt onze buitenspeler al voor 90% in je zak.En mocht ie dan eens een keertje erlangs glippen dan komt de voorzet in de meeste gevallen niet aan.Verder ben ik het gedeeltelijk met je eens dat je daar oeverloos op moet trainen, maar je moet er dan wel aanleg voor hebben.Het in je hebben om dat wat je leert ook in de praktijk te brengen.Gezien het feit dat men nu al weer met de zoveelste trainer de praktijk mag en kan leren betwijfel ik, wat ik al langer doe, of spelers dat talent wel in zich hebben.Korter gezegt, het blijven nog steeds talenten, waarvan de volgende stap nog steeds niet gemaakt wordt.

Voor Sneijder maak ik een uitzonderingetje.Sneijder heeft zich dankzij Davids kunnen ontwikkelen.Maar nu Davids is weggevallen is in principe alles weer bij het oude en moet ik zien of hij die vorm vast kan houden en niet, wat je in het verleden meerdere keren zag gebeuren, een van de 11 wordt, met als enig onderscheidt zijn schotkracht/traptechniek.

Zuidema schreef:Sneijder probeerde in een aantal wedstrijden diep te blijven spelen, maar van achteruit kwam geen fatsoenlijke bal, ondermeer omdat de middenvelders vaak niet bereikbaar waren voor de verdedigers. Vervolgens zag ik veel gevloek, gescheld en armgezwaai van Sneijder dat die bal naar voren moest, maar niks hielp. Toen ging hij maar inzakken als extra aanspeelpunt, waardoor dat wel beter liep. Het kan op zich ook wel. Voorbeeld? Zoals Bergkamp regelmatig speelde bij Arsenal. Liet zich graag terugzakken, verdeelde het spel en sloot dan weer aan richting 16. Litmanen was er ook zo eentje.
Zo zou het kunnen, maar niemand heeft die kwaliteiten om dat 100% in te vullen zoals Bergkamp en Litmanen het deden.Die wisten precies wanneer men zich aan moest bieden, en wanneer men overgeslagen moest worden.Die wisten al voor hun balaaname wat medespelers positioneel gezien gingen doen.Daarbij beschikten deze spelers over een formidable techniek en speelden bijna altijd in dienst van het elftal.En vergeet niet dat in die tijd er iets " andere " spelers om hen heen stonden te ballen.

Afijn, we wachten maar weer af :ajaxsmiley.gif:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo aug 12, 2007 1:33 pm

Opvallend hoe negatief iedereen is over Donald. Ik zie best wel aanknopingspunten met die jongen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58893
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo aug 12, 2007 1:59 pm

Tot nu toe heeft ie op mijn geen indruk gemaakt ..

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7899
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Bericht door elliquido » zo aug 12, 2007 2:43 pm

ik vind zijn pasing en loopvermogen sterk;
zijn techniek is echter niet van ajax niveau

als dat nog sterk kan verbeteren dan hebben we een dynamische mid erbij
anders wordt het helaas.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Mano » zo aug 12, 2007 3:04 pm

Peter schreef:Het viel niet mee, zeg. Totaal geen creativiteit aan onze zijde en een PSV waar sowieso totaal geen lijn in zat. Al met al wel een verdiende overwinning, maar het was weer onnodig terugzakken in die laatste 10 minuten.

Donald viel trouwens erg matig in, zeg.
poe dat zeg je nog netjes. Hij deed werkelijk niets goed!
heeft absoluut nog geen zelfvertrouwen, als er 1 ding misgaat, schiet ie in de stress en gaat alles mis, zelfs een normale aanname.

hebbe we voorlopig nog niks aan!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Plaats reactie