Voorronde Champions League 2007/2008

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » vr aug 10, 2007 1:49 pm

Op telegraaf.nl zegt Wesley Sneijder:
Woensdag speelt zijn ploeg in de laatste voorronde van de Champions League tegen Slavia Praag stuit. Sneijder heeft al aangegeven dat hij die wedstrijd niet wil spelen, omdat hij anders niet meer voor Real in actie kan komen.
Hij is dus vertrokken, maar voor hoeveel?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58878
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr aug 10, 2007 2:37 pm

Zo staat het er volgens mij niet helemaal.Er staat moch AJAX nog in onderhandeling zijn hij liever niet meedoet.Een heel klein verschil, maar toch ...

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » vr aug 10, 2007 6:13 pm

Voetske schreef:Zo staat het er volgens mij niet helemaal.Er staat moch AJAX nog in onderhandeling zijn hij liever niet meedoet.Een heel klein verschil, maar toch ...
Ik kan het artikel helemaal niet meer vinden??????????/ Waarom zou ik iets verdraaien, schiet ik toch niets mee op. Welke bron? Het staat niet op telegraaf.nl ad.nl update.nl!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Thafunk
Berichten: 425
Lid geworden op: vr mei 11, 2007 2:23 pm

Bericht door Thafunk » vr aug 10, 2007 7:18 pm

Uit Telegraaf.nl:
Ten Cate: Nieuwe Sneijder vind je niet zomaar

door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Het vertrek van Wesley Sneijder bij Ajax zou een grote tegenvaller voor trainer Henk ten Cate betekenen. De technische staf van Ajax gaat bij een vertrek van Sneijder wel op zoek naar een vervanger. „Maar iemand als Sneijder vind je niet zo maar. Wesley is heel belangrijk voor ons. Het zou doodzonde zijn wanneer hij alsnog vertrekt”, aldus Ten Cate.

Woensdag speelt zijn ploeg in de laatste voorronde van de Champions League tegen Slavia Praag. Sneijder heeft al aangegeven dat hij die wedstrijd niet wil spelen, omdat hij anders niet meer voor Real in actie kan komen.

De oefenmeester van Ajax nam deze zomer al afscheid van Ryan Babel, Tom de Mul en Kenneth Perez. De bekerwinnaar ontving ruim 24 miljoen euro voor het drietal.

Ajax investeerde tot dusver „slechts” voor 10 miljoen euro aan nieuwe spelers. Luis Suarez kostte het meeste geld. Hij kwam voor ruim 8 miljoen euro over van FC Groningen. Ten Cate wilde zijn ploeg graag nog met een middenvelder versterken. De leiding van Ajax vond dat echter niet nodig.

Ten Cate kan ook niet beschikken over de geblesseerde Edgar Davids, Leonardo, Jan Vertonghen, Nicolae Mitea, Robbert Schilder en Laurent Delorge.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » vr aug 10, 2007 7:21 pm

Thafunk schreef:Uit Telegraaf.nl:
Ten Cate: Nieuwe Sneijder vind je niet zomaar

door onze Telesportredactie

AMSTERDAM - Het vertrek van Wesley Sneijder bij Ajax zou een grote tegenvaller voor trainer Henk ten Cate betekenen. De technische staf van Ajax gaat bij een vertrek van Sneijder wel op zoek naar een vervanger. „Maar iemand als Sneijder vind je niet zo maar. Wesley is heel belangrijk voor ons. Het zou doodzonde zijn wanneer hij alsnog vertrekt”, aldus Ten Cate.

Woensdag speelt zijn ploeg in de laatste voorronde van de Champions League tegen Slavia Praag. Sneijder heeft al aangegeven dat hij die wedstrijd niet wil spelen, omdat hij anders niet meer voor Real in actie kan komen.

De oefenmeester van Ajax nam deze zomer al afscheid van Ryan Babel, Tom de Mul en Kenneth Perez. De bekerwinnaar ontving ruim 24 miljoen euro voor het drietal.

Ajax investeerde tot dusver „slechts” voor 10 miljoen euro aan nieuwe spelers. Luis Suarez kostte het meeste geld. Hij kwam voor ruim 8 miljoen euro over van FC Groningen. Ten Cate wilde zijn ploeg graag nog met een middenvelder versterken. De leiding van Ajax vond dat echter niet nodig.

Ten Cate kan ook niet beschikken over de geblesseerde Edgar Davids, Leonardo, Jan Vertonghen, Nicolae Mitea, Robbert Schilder en Laurent Delorge.
Dank, dank, dank.

Het artikel heb ik zoëven nog gelezen, maar blijkbaar heb ik eroverheen gelezen. Mijn naam is gezuiverd.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Thafunk
Berichten: 425
Lid geworden op: vr mei 11, 2007 2:23 pm

Bericht door Thafunk » vr aug 10, 2007 7:26 pm

Zag op Voetbalzone dat Ten Cate gezegd zou hebben dat ie Sneijder gewoon opstelt woensdag als er dan nog geen deal is met Real Madrid. Maar ja, dat is voetbalzone, en ik kan het nergens anders vinden.

Anyway, het zou best eens een leuk gevecht kunnen worden tussen Ten Cate en Van Geel. Ten Cate ziet Sneijder echt niet graag vertrekken, maar de directie heeft de hoofdprijs in het vizier.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » vr aug 10, 2007 7:49 pm

Zag op Voetbalzone dat Ten Cate gezegd zou hebben dat ie Sneijder gewoon opstelt woensdag als er dan nog geen deal is met Real Madrid. Maar ja, dat is voetbalzone, en ik kan het nergens anders vinden.
Hij probeert zo RM (en daarna Ajax) tot snelheid te dwingen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33833
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » zo aug 12, 2007 11:57 am

Luis Suarez is weer fit

AMSTERDAM - Trainer Henk ten Cate van Ajax kan woensdagavond tijdens de eerste ontmoeting met Slavia Praag in de voorronde van de Champions League gewoon over Luis Suarez beschikken. De spits is genezen van een liesblessure die hem de afgelopen weken bij FC Groningen aan de kant hield.
De medische staf van FC Groningen meldde vorige week in de aanloop van de arbitragezaak bij de KNVB nog dat Suarez de competitiestart zou missen.
Ten Cate kan tegen Slavia Praag ook weer over Ismael Urzaiz beschikken. De inzet van Laurent Delorge en George Ogararu is twijfelachtig. Voor Edgar Davids, Jan Vertonghen, Leonardo, Nicolae Mitea en Robbert Schilder komt de eerste wedstrijd tegen Slavia Praag te vroeg.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo aug 12, 2007 12:01 pm

:headbang.gif:


Suarez---Huntelaar---Kennedy


---Sneijder---------Gabri

------------Heitinga

Urby--Vermaelen--Stam--Van der Wiel

---------Stekelenburg

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » zo aug 12, 2007 12:02 pm

Mooi, gelijk de eerste wedstrijd er met 5-0 overheen en we praten er niet meer over.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo aug 12, 2007 12:05 pm

You heard the man.

Moet er trouwens niet een aparte wedstrijd-topic aangemaakt worden?

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » zo aug 12, 2007 12:08 pm

Jesse schreef:Mooi, gelijk de eerste wedstrijd er met 5-0 overheen en we praten er niet meer over.
Zo denk ik er ook over. Als Ajax echt wat wil in Europa, moeten dit soort ploegen geen obstakel zijn. Het trauma van vorig jaar zit nog best diep volgens mij, maar ik hoop op een soort Ajax - Bremen wedstrijd. Geen ontzag, maar volle kracht vooruit.

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » zo aug 12, 2007 12:58 pm

Ook Urzaiz is Woensdag weer fit, al ga ik er van uit dat we geen breekijzer nodig hebben, tegen dat ploegje.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » zo aug 12, 2007 1:21 pm

Beloki schreef:Ook Urzaiz is Woensdag weer fit, al ga ik er van uit dat we geen breekijzer nodig hebben, tegen dat ploegje.
Misschien niet, maar ik zal niet raar opkijken indien Urzaiz de plaats van Huntelaar gaat innemen na een minuut of 70 ofzo. Huntelaar dwingt niks af en als Sneijder niet speelt heb je amper scoringsvermogen in je ploeg.

Jack Reynolds
Berichten: 1208
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 4:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Jack Reynolds » zo aug 12, 2007 1:27 pm

Sneijder zal volgens mij gewoon spelen als hij op dat moment nog Ajacied is.
Ik ben

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » zo aug 12, 2007 1:40 pm

Het zou me niets verbazen als Wesley morgen ineens 'licht geblesseerd' van de training komt...
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » ma aug 13, 2007 8:53 am

LouisXIV & co schreef:Het zou me niets verbazen als Wesley morgen ineens 'licht geblesseerd' van de training komt...
Goed, dit soort onzinnige opmerkingen kunnen ook de prullenbak in. Waarom zeg je zoiets? Sneijder heeft zich altijd, zowel in en buiten het veld, als een echte Ajacied gedragen. Zelfs na zijn afgeketste transfer naar valencia bleef hij in Ajax geloven. Je moet het maar kunnen.

Plaats reactie