Ajax - Sparta Rotterdam
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ajax - Sparta Rotterdam
Aanstaande zondag, in een uitverkochte Amsterdam Arena: dé beslissing om het kampioenschap! Tegen het sympathieke Sparta, waar we er elk jaar wel een stuk of zes in mogen knallen.
Onze laatste kans op de titel, ervan uitgaande dat PSV (Vitesse thuis) en AZ (Excelsior uit) hun laatste wedstrijden weten te winnen. PSV speelt uit tegen FC Utrecht en AZ thuis tegen SC Heerenveen. Alle wedstrijden beginnen om 14.30u, dus neem je radio'tje mee! De temperatuur zal een aangename 22 graden bedragen, dus niets staat een gezellige voetbalmiddag (de laatste van dit seizoen) in onze Arena in de weg.
Ik ga voor dit scenario:
AZ-Heerenveen 1-1
FC Utrecht-PSV 2-1
Ajax-Sparta 6-0
Feyenoord-NEC 0-4
Kampioenssfeer in het stadion en ik verlaat met een heerlijk gevoel en dito erectie de Arena. :afca:
Onze laatste kans op de titel, ervan uitgaande dat PSV (Vitesse thuis) en AZ (Excelsior uit) hun laatste wedstrijden weten te winnen. PSV speelt uit tegen FC Utrecht en AZ thuis tegen SC Heerenveen. Alle wedstrijden beginnen om 14.30u, dus neem je radio'tje mee! De temperatuur zal een aangename 22 graden bedragen, dus niets staat een gezellige voetbalmiddag (de laatste van dit seizoen) in onze Arena in de weg.
Ik ga voor dit scenario:
AZ-Heerenveen 1-1
FC Utrecht-PSV 2-1
Ajax-Sparta 6-0
Feyenoord-NEC 0-4
Kampioenssfeer in het stadion en ik verlaat met een heerlijk gevoel en dito erectie de Arena. :afca:
:D
Als Ajax met 6-0 wint is het niet eens een ramp als AZ wint en PSV gelijk speelt. Dan moet Ajax alleen nog een keer uithalen tegen Willem II. :yes:
Maar goed, ik ga ook voor de 6-0, mits Perez begint.
1-0 Sneijder
2-0 Perez
3-0 Huntelaar
4-0 Big John
5-0 Huntelaar
6-0 Babel
Rock on! :headbang:
Als Ajax met 6-0 wint is het niet eens een ramp als AZ wint en PSV gelijk speelt. Dan moet Ajax alleen nog een keer uithalen tegen Willem II. :yes:
Maar goed, ik ga ook voor de 6-0, mits Perez begint.
1-0 Sneijder
2-0 Perez
3-0 Huntelaar
4-0 Big John
5-0 Huntelaar
6-0 Babel
Rock on! :headbang:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Ik heb mezelf constant voor gehouden me niet meer op te winden voor komend weekend, maar ik kan het niet helpen. Het blijft hopen op een wonder. Ik heb overigens het nare gevoel dat de pijn van het gelijkspel tegen RKC komend weekend weer eens gaat opleven. En flink ook.
Ajax gaat met 3-0 winnen. Laten we hopen op een 0-0 bij Utrecht-PSV en een fantastische Alves in Alkmaar (2-2).
Ajax gaat met 3-0 winnen. Laten we hopen op een 0-0 bij Utrecht-PSV en een fantastische Alves in Alkmaar (2-2).
Dat is het enige dat relevant is. psv en az zullen niet beide punten verspelen en ik zie Ajax ook niet snel winnen van een Willem II dat voor "lijfsbehoud" vecht, zie rkc.Ik heb overigens het nare gevoel dat de pijn van het gelijkspel tegen RKC komend weekend weer eens gaat opleven.
Hoop doet leven, mijn hoop is echter op die bewuste zondag de grond in geboord. Volgend seizoen opnieuw proberen?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ach lekker positief... PSV heeft al vaker tegen veel kleinere ploegen als Utrecht punten laten liggen... wel moet worden gezegd dat PSV nu wel over een nagenoeg fitte ploeg beschikt...
Ajax-Sparta: 3-1
1-0 Huntelaar
1-1 die spits uit trinidad
2-1 Huntelaar
3-1 Mitea (viel goed in tegen RKC)
Opstelling naar mijn wens, mocht Stam fit zijn:
Stekelenburg
Heitinga-Stam-Vermaelen-Emanuelson
Davids
Gabri Sneijder
Babel Huntelaar Mitea
meest waarschijnlijke na de slecht pot van De mul (mijn inziens) en goeie beurt van Perez;
Stekelenburg
Ogararu-Heitinga-Vermaelen-Emanuelson
Davids
Gabri Sneijder
Babel Huntelaar Perez
Ajax-Sparta: 3-1
1-0 Huntelaar
1-1 die spits uit trinidad
2-1 Huntelaar
3-1 Mitea (viel goed in tegen RKC)
Opstelling naar mijn wens, mocht Stam fit zijn:
Stekelenburg
Heitinga-Stam-Vermaelen-Emanuelson
Davids
Gabri Sneijder
Babel Huntelaar Mitea
meest waarschijnlijke na de slecht pot van De mul (mijn inziens) en goeie beurt van Perez;
Stekelenburg
Ogararu-Heitinga-Vermaelen-Emanuelson
Davids
Gabri Sneijder
Babel Huntelaar Perez
Pompiedom
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Omdat dit de uitslagen zijn van de edities sinds 1990.Dubbel schreef:We hebben uit met 3-0 van Sparta verloren. Vrij kansloos, denk ik dan. Waarom zouden we er nu van gaan winnen? En laat staan met dikke cijfers?
1990-1991 Ajax - Sparta 1-0
1991-1992 Ajax - Sparta 4-0
1992-1993 Ajax - Sparta 6-0
1993-1994 Ajax - Sparta 3-0
1994-1995 Ajax - Sparta 8-0
1995-1996 Ajax - Sparta 4-0
1996-1997 Ajax - Sparta 2-0
1997-1998 Ajax - Sparta 4-0
1998-1999 Ajax - Sparta 5-1
1999-2000 Ajax - Sparta 3-2
2000-2001 Ajax - Sparta 9-0
2001-2002 Ajax - Sparta 3-0
2005-2006 Ajax - Sparta 6-0
Om het op het verleden te gooien; in het jaar 2000 verloor Ajax ook met 3-0 in Rotterdam. Toen werd het thuis een benauwde 3-2 zege. Een half uur voor tijd stonden we nog 1-2 achter. De winnende goal viel uit een pingel toen Sparta al met 9 man stond. Allerminst kaassie dus.
Laten we er maar het beste van hopen. Wie weet legt KJH er wel 3 in. Is het niet weer eens tijd?
Laten we er maar het beste van hopen. Wie weet legt KJH er wel 3 in. Is het niet weer eens tijd?
Volgens mij speelde Ajax in dat seizoen eerst uit bij Sparta en verloor met 3-0. Ik was daar toen nog bij. Arveladze speelde met veel dreiging, creëerde zijn eigen kansen en verprutste ze vervolgens op eenvoudige wijze. Na rust bracht Adriaanse toen Brutil Hosé en die heeft in die tweede helft zo'n 15 keer in zijn eentje buitenspel gestaan. Langerak scoorde toen nog de 3-0 voor Sparta. Ook de thuiswedstrijd was ik dat jaar er bij toen het 9-0 werd. Ajax speelde toen een fantastische wedstrijd.Dubbel schreef:Om het op het verleden te gooien; in het jaar 2000 verloor Ajax ook met 3-0 in Rotterdam. Toen werd het thuis een benauwde 3-2 zege. Een half uur voor tijd stonden we nog 1-2 achter. De winnende goal viel uit een pingel toen Sparta al met 9 man stond. Allerminst kaassie dus.
Aangezien er nu ook uit met 3-0 is verloren en Sparta nergens meer om speelt, zie ik het komende wedstrijd 9-0 voor Ajax worden!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
laat stam maar lekker verder revalideren :xyxthumbs: voor in de play offs.
Alles laat ik staan behalve de voorhoede.
Perez-KjH-Mitea.
Alleen hoop ik dat nu een huntelaar beter in stelling word gebracht en dat men maar niet van die blinde ballen voor het goal gooit.
3-0
Alles laat ik staan behalve de voorhoede.
Perez-KjH-Mitea.
Alleen hoop ik dat nu een huntelaar beter in stelling word gebracht en dat men maar niet van die blinde ballen voor het goal gooit.
3-0
Weer op zoek naar een Interim coach..
Klopt niet.Dubbel schreef:Om het op het verleden te gooien; in het jaar 2000 verloor Ajax ook met 3-0 in Rotterdam. Toen werd het thuis een benauwde 3-2 zege. Een half uur voor tijd stonden we nog 1-2 achter. De winnende goal viel uit een pingel toen Sparta al met 9 man stond. Allerminst kaassie dus.
Die 3-2 is uit 1999-2000 met de winnende treffer door een benutte strafschop van Laudrup.
Uit won Ajax in 1999-2000 met 1-2.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
We hebben een heleboel goals tegen Sparta nodig en guess what? Ons veld gaat vanavond gesloopt worden door een stelletje ploegende idioten uit de duitse american footballbundesliga.
Kunnen ze het gras van het olympisch stadion niet kapot gaan quarterbacken?
Kunnen ze het gras van het olympisch stadion niet kapot gaan quarterbacken?
AT5 schreef:Eerste wedstrijd Admirals in ArenA
20-4-2007
De Amsterdam Admirals spelen vrijdagavond hun eerste thuiswedstrijd van het seizoen. In de Amsterdam ArenA ontvangt de ploeg Rhein Fire.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Je hebt helemaal gelijk. Ik probeerde gewoon de boel even scherp te krijgen. :hypocrite:Laudrup schreef:Klopt niet.Dubbel schreef:Om het op het verleden te gooien; in het jaar 2000 verloor Ajax ook met 3-0 in Rotterdam. Toen werd het thuis een benauwde 3-2 zege. Een half uur voor tijd stonden we nog 1-2 achter. De winnende goal viel uit een pingel toen Sparta al met 9 man stond. Allerminst kaassie dus.
Die 3-2 is uit 1999-2000 met de winnende treffer door een benutte strafschop van Laudrup.
Uit won Ajax in 1999-2000 met 1-2.
Mee eens, het is een wedstrijd voor een zonnige zondagnamiddag, Ajax kan rustig derde worden, worden de jongens ook niet zo moe van het harde werken eerder deze week :whip:Voetske schreef:.. leeft voor geen meter bij mij, na Rkc uit ......
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
De T.Ajax vreest Admirals
AMSTERDAM, zaterdag
Het Americanfootballseizoen is weer begonnen en bij Ajax houden ze hun hart vast. Nota bene twee dagen na de thuiswedstrijd van de Admirals tegen Rhein Fire treden de voetballers in hetzelfde stadion aan voor het belangrijke duel met Sparta. Gisteren werd de ArenA omgebouwd. ,,Ik zie veel strepen op het veld”, glimlachte trainer Henk ten Cate. In het verleden kreeg het toch al broze speelveld de nodige klappen te verwerken door het sportieve geweld van de potige footballers. Daar leed Ajax onder. De club heeft pas net weer een nieuwe mat laten aanleggen.
Blij met de punten ...